Myydään pakastehiiriä

ruokaa

Myydään pakastehiiriä pohjoisessa. Mahdollisuus saada noin.kerran kuussa kuopioon, iisalmeen, kajaaniin ja mahdollisesti myös ouluun. Hiiret myyn 30 ja 50 kpl erissä.
30kpl pinkkejä 21e
50kpl pinkkejä 35e
30kpl n.3vk poikasia 27e
50kpl n.3vk poikasia 45e
30kpl aikuisija 33e
50kpl aikuisija 55e

Mikäli kiinnostusta hiiriin on laita mailia osoitteeseen [email protected]

13

2385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksetus

      Ihan kiinnostaisi tietää miten kykenet moiseen?
      Miten hiiret tapat?

      • Ulkopuolinen

        Hyvä Oksetus, saanko kysyä, kuinka itse voit popsia hyvällä halulla nautaa, sikaa ja kanaa. Kalatkin on aika ällöjä. Ja tapettuja yhtä kaikki.

        Kai se on hiukka tuskattomampaa tappaa hiiri nopeasti kuin antaa käärmeen/liskon hoitaa tehtävä?

        Huh, typeriä kommentteja löytyy aina...


      • Nimetön

        Itse asiassa en itse hiiriä lopeta vaan ystäväni hiiret lopettavat. Hiirien lopettamiseen on todella monta tapaa ja jokainen valitsee mielestään kivuttomimman. Mielestäni hiirten kasvattaminen ruuaksi ei ole sen enempää väärin kun minkään muun ruokana käytettävän eläimen. Itse asiassa hiiret yleensä saa paremman kohtelun kun maatalon eläimet. Riippuu tietenkin hoitajasta/hoitajista. Toisekseen hiiri ei mielestäni ole niitä eniten suojelua kaipaavia eläimiä sillä olen niin usein nähnyt hiiren tappavan ja syövän poikasensa syyttä (esim. ystäväni lemmikki hiiret). Rottaa en kasvata ollenkaan muuta kun lemmikkinä sillä se huolehtii poikasensa eikä tapa niitä. Ei ole kiva näky myöskään hengissä oleva puoliksi raadeltu hiirenpoikanen.


      • boakäärmeille
        Nimetön kirjoitti:

        Itse asiassa en itse hiiriä lopeta vaan ystäväni hiiret lopettavat. Hiirien lopettamiseen on todella monta tapaa ja jokainen valitsee mielestään kivuttomimman. Mielestäni hiirten kasvattaminen ruuaksi ei ole sen enempää väärin kun minkään muun ruokana käytettävän eläimen. Itse asiassa hiiret yleensä saa paremman kohtelun kun maatalon eläimet. Riippuu tietenkin hoitajasta/hoitajista. Toisekseen hiiri ei mielestäni ole niitä eniten suojelua kaipaavia eläimiä sillä olen niin usein nähnyt hiiren tappavan ja syövän poikasensa syyttä (esim. ystäväni lemmikki hiiret). Rottaa en kasvata ollenkaan muuta kun lemmikkinä sillä se huolehtii poikasensa eikä tapa niitä. Ei ole kiva näky myöskään hengissä oleva puoliksi raadeltu hiirenpoikanen.

        isoja rottia kaipaisin kahdelle kuningasboakäärmeelleni, alkavat eläinkauppojen pakasterotat tuntua kukkarossa, jos joku myy ns. muovikassillisia isoja rottia niin olen valmis ostamaan niitä edullisempaan hintaan esim. 2e/kpl???? [email protected]


    • ratula

      Et pystyis lähettämään niitä hiiriä helsinkiin???
      Laita hiiret vaikka elävänä sanomalehti kääreeseen niin listin ne jotka ei matkan aikana kuolleet niin itse himassa.

      • Nimetön

        Kaverini saattaisi pystyä hiiret tuomaan pakasteena helsinkiinkin, täysin varma en vielä kuitenkaan ole. Minkä kokoista hiirtä tarvitset? Minkä verran? Jos sinulla on sähköposti laita viestiä [email protected] muista mainita paikkakunta niin muistan mistä puhuit.


      • Haidi

        Multa löytyis noita hiiriä jos vaan kiinnostaa, tosin ne on kyllä eläviä.
        Ensin kyllä haluan tietää miten tapat ne?
        Asun itse Stadissa Oulunkylässä.
        Mailaa jos kiinnostuit.


      • Haidi

    • boa

      heippatirallaa! kiinnostaisi kovasti noi pakasteruuat käärmeille,itselläni 2 kpl kuningasboaa sekä viljakäärme baby.ota yhteyttä, kiinnostaisi ostaa pikkasen halvemmalla kun liikkeistä.onko miten varmaa sulla aina jatkossa toimitukset sitten että ei tarttis aina ootella.!on pikkasen aina hankaluuksia noitten kauppojen kanssa.

      • Nimetön

        Eli yritän ruokaa myydä niin ettei tulisi ongelmaa että yllättäin hiiret loppuvat kesken mutta noiden hiirten kanssa on aina se ongelma että emät saattavat yhtäkkiä alkaa syömään poikasia ja sitten ruoka on nopeasti vähissä. Kuitenkin yritän järjestää niin ettei tarvitsisi myydä ei oota ja jos hiirten myynnistä on sovittu niin sillon minulla on jo nimetyt pakasteet.

        Myös ystäväni kasvattaa hiiriä (tosin lähinnä omille käärmeilleen) mutta hänellä on jonkun verran ruokaa siltä varalta että hiireni syö poikasensa. Toivon kuitenkin että ennen ruuan loppumista ottaisi yhteyttä eikä ihan viime tipassa sillä se lisää riskiä siitä että kasvatan liian vähän kysykkiin nähden.

        Lähettäkää sähköpostia ja kertokaa mistä olette ja mitä tarvitsisitte niin pystyn paremmin vastaamaan sillä sillon tiedän mitä olisi tarvis toimittaa ja mihin. osoite siis [email protected]


    • Nimetön

      heippa!olisin vaan kysyny mistäpäin pohjois-savoa olet,että voiko sinulta myös hakea itse ruokaa.ja sitten vielä että onko sinulla myös pakasterottia?itse asun nilsiässä eikä täällä kukaan tietääkseni kasvata joten tarvetta olisi runsaasti ja matkat ja hinnat liikkeisiin tulee aina vähän liian kalliiksi.ajattelin vaan että onko tämä paikka sitte liian kaukana reitistä jolle toimitat ruokaeläimiä.

    • ruokaa

      Eli nyt joulukuun alkupuolella hiirien tuonti helsinkiinkin onnistuu.

    • Minttu111

      Myytkö enään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe