+358236105121

ei kannata soitella

Kuka soittaa?
Varmaan joku tollo?

22

2153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ne haluaa
    • palanen alkaa sulaa

      En ainakaan vastannut 11.11.2014 18.30 edeltävästi

      358236105121.

      Ellei numero ole luettavissa googlettamalla kenelle se kuuluu.

    • http://www.listamedi
    • Myyjotain

      Toi listamedia ainakin on joku myyntisivusto

      • mielipidekyselyt

    • Ålhyl

      Puheluita,txt,kirje.Tuntien aikana pitäis olla aina vastaamassa olit sitte mis koulus,töis tai auton ra.24/7,vaikka päivystämisestä ei makseta.

    • ålhyl

      Kiusaajaajille apua?

    • Ilette

      358236105121 soitti hälyn

    • monena

      päivänä on soitettu tästä 358236105121 numerosta ja vieläpä monta kertaa päivässä! En ole vastannut.

    • juumävaa

      Itellä tuo numero soittelee hälyjä. Ja kerran soitin takaisin ni automaattinen puhelin vastaaja vastas. Eiköhän ne tuolla kerää rahaa pois kuleksimasta.:-D

    • Mairu

      Vastasin lopulta! Pitkä haastattelututkimus omasta pankista, mikä se sitten lieneekin.

      • kissu01

        Joo mulkii soittivat ja kyselivät juttui vaikka mä sanoin et oon ollu jo vuosii niide asiakas mut ne oli inventaariossa jotenki sotkenu niiden paperit et mun piti antaa uudestaan tietoi ittestä ja läheisist ja sit ne sai selväks ja kiittivät ja pahoittelivat häiriöö joten kaikki hyvin voi siihen vastata joku Minna se vaan oli


      • floppaP

        Mistä pankista?


    • janisb

      Soitti juuri. Hälytti kolmesti

    • Paukku_Komisario

      Tarkastin numeron ja oikeassa olit, tollohan se siellä!

    • ärsyttäätää

      miten sais tuon numeron lopettamaan soittelun on pari päivää yrittäny mulle soittaa en vastaa siihen

      • Soiton.esto

        Kun soittaa seuraavan kerran laita esto numerolle josta et halua puhelua. Eston pitäisi onnistua älykännyköissä menemällä soitettujen puhelujen sivulle. Paina pidempään numeron kohdalla josta soitettiin. Kun avautuu tekstit mitä haluat puhelulle tehdä, paina estoa. Puhelin tallentaa automaattisesti numeron jonka estät. Estoluettelosta voi seurata koska ja kuinka paljon puheluita on yritetty soittaa numeroosi estetystä numerosta.


      • Lisään
        Soiton.esto kirjoitti:

        Kun soittaa seuraavan kerran laita esto numerolle josta et halua puhelua. Eston pitäisi onnistua älykännyköissä menemällä soitettujen puhelujen sivulle. Paina pidempään numeron kohdalla josta soitettiin. Kun avautuu tekstit mitä haluat puhelulle tehdä, paina estoa. Puhelin tallentaa automaattisesti numeron jonka estät. Estoluettelosta voi seurata koska ja kuinka paljon puheluita on yritetty soittaa numeroosi estetystä numerosta.

        Anroidin älykännykässä voit itse naputella numeron estoon puhelujen asetuksista.


    • häirikkökö

      Mullekin soitellut hälyjä useaan otteeseen usean viikon ajan, myös ilta-aikaan. Fonectan automaattitunnistus näytti sijainniksi Pori/Turku..?

    • HiukanTalousMatikkaa

      Soittaminen on ilmaista, joe kukaan ei vastaa. Yrittäkää vastata mahdollisimman nopeasti, jotta huijarin kustannukset nousevat tuottoja suuremmiksi. Näin jatkossa te ette saa näitä häiritsevia soittoja. Yksinkertaista.

    • juuuuuuuuuuuuuuuu

      soittelee myöhään illallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe