Kissi Vähä-Hiilari

Testaroosa

Putouksen Kissi Vähä-Hiilari on just ko tyypillinen punttimimmi, tosin Kissi on vähän kauniimpi ja naisellisempi.

37

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskiskiskiskissssaa

      Tuo on hyvä.
      Näyttelee kaikkea sitä mitä vihaan yli kaiken. Voittaja.

      • jo on lihasta

        Kissi Vähä-Hiilarin esittäjällä Antti Holmalla on kyllä suuremmat ja leveämmät olkapäälihakset kuin kenelläkään amatööribodaajalla jonka olen Suomessa nähnyt. Onko jotain permantotaustaa, ei pituudesta päätellen luulisi? Miten tuollaiset olkapäät saa, kun ei varmaan ole edes mikään kokopäiväbodari näyttelijäntyön vuoksi??? Antti Holma syö kuulemma iltapalaksi joka ilta puoli kiloa kanaa ja pata-ainespussin.

        Putous-suosikki Antti Holma syö joka ilta tämän saman ruuan
        http://www.iltasanomat.fi/putous/art-1288750310675.html
        "- Syön joka ilta saman ruoan, Antti kertoo Ilta-Sanomille.
        - Lounaalla syön normaalisti, mutta illalla teen puoli kiloa kanaa ja pata-ainespussin. Syön sen sitten puoliväkisin. Ei tule yöllä nälkä, Antti nauraa.
        Antti myöntää, että kulinaristit ovat kauhuissaan hänen ruokailutottumuksistaan ja kollegatkin naureskelevat.
        - Tämä kanan syöminen on kyllä läppä, joka seuraa mua kaikkialle. Mutta mä en halua pohtia kaupassa mitään basilikoja. Kauppaan pitää mennä autopilotti päällä."



        "– Olen käynyt salilla monta vuotta ja tehnyt empiiristä tutkimustyötä. Olen huomannut, etten ole kovin miehekkäästi lihaksikas. Itse asiassa minulla on aika feminiininen lihaksisto. Siksi ajattelin lainata kroppaani Kissille, Antti kertoi Me Naisille ensimmäisen suoran Putous-lähetyksen jälkeen."
        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nain_syntyi_antti_holman_putous_hahmo_kissi_vaha_hiilari

        Mitä vittua, Antillahan on kovempi ja lihaksikkaampi keho kuin varmaan kenelläkään täällä kirjoittavilla vuosia bodausta treenanneilla. Muka femiininen;)

        ..tollasen bodatun kehon kun saisi.


      • hetero -57
        jo on lihasta kirjoitti:

        Kissi Vähä-Hiilarin esittäjällä Antti Holmalla on kyllä suuremmat ja leveämmät olkapäälihakset kuin kenelläkään amatööribodaajalla jonka olen Suomessa nähnyt. Onko jotain permantotaustaa, ei pituudesta päätellen luulisi? Miten tuollaiset olkapäät saa, kun ei varmaan ole edes mikään kokopäiväbodari näyttelijäntyön vuoksi??? Antti Holma syö kuulemma iltapalaksi joka ilta puoli kiloa kanaa ja pata-ainespussin.

        Putous-suosikki Antti Holma syö joka ilta tämän saman ruuan
        http://www.iltasanomat.fi/putous/art-1288750310675.html
        "- Syön joka ilta saman ruoan, Antti kertoo Ilta-Sanomille.
        - Lounaalla syön normaalisti, mutta illalla teen puoli kiloa kanaa ja pata-ainespussin. Syön sen sitten puoliväkisin. Ei tule yöllä nälkä, Antti nauraa.
        Antti myöntää, että kulinaristit ovat kauhuissaan hänen ruokailutottumuksistaan ja kollegatkin naureskelevat.
        - Tämä kanan syöminen on kyllä läppä, joka seuraa mua kaikkialle. Mutta mä en halua pohtia kaupassa mitään basilikoja. Kauppaan pitää mennä autopilotti päällä."



        "– Olen käynyt salilla monta vuotta ja tehnyt empiiristä tutkimustyötä. Olen huomannut, etten ole kovin miehekkäästi lihaksikas. Itse asiassa minulla on aika feminiininen lihaksisto. Siksi ajattelin lainata kroppaani Kissille, Antti kertoi Me Naisille ensimmäisen suoran Putous-lähetyksen jälkeen."
        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nain_syntyi_antti_holman_putous_hahmo_kissi_vaha_hiilari

        Mitä vittua, Antillahan on kovempi ja lihaksikkaampi keho kuin varmaan kenelläkään täällä kirjoittavilla vuosia bodausta treenanneilla. Muka femiininen;)

        ..tollasen bodatun kehon kun saisi.

        Varmaan moni horkkapelle nauraa, mutta Antin kroppa on paljon komeempi, kuin "bodareiden".


      • hakkaamennetullen
        hetero -57 kirjoitti:

        Varmaan moni horkkapelle nauraa, mutta Antin kroppa on paljon komeempi, kuin "bodareiden".

        Ei nämä amatööribodarit saa tollasta kroppaa edes roinaamalla, siksi ihmettelen millä tollasen bodyn ja jättiolkapäät saa?


      • kissi on hyvä
        hakkaamennetullen kirjoitti:

        Ei nämä amatööribodarit saa tollasta kroppaa edes roinaamalla, siksi ihmettelen millä tollasen bodyn ja jättiolkapäät saa?

        Toivottavasti tämä muuttaa nuorten suunnan treenissä ja unohtavat ne teinitoiston korvaushoitohömpät. Tollanen kroppa pysyy niin kauan, kuin jaksaa treenata ja syödä oikein. Horkkalihat häipyy, kun aineiden käyttö loppuu, vaikka treeni jatkuisikin. Vaan ei taida olla motivaatiota monella jatkaa ilman.
        Suunnalla tarkoitan treeniä ja ruokavaliota, en Pasin mainitsemaa kaistanvaihtajaa.


    • samalla tyylillä

      Onkohan vetänyt steroideja ja kasvuhormonia niin kuin esikuvansa?

      • Holma

        EI!


    • Pasi Petteri

      Kissillä voisi olla hieman leveämpi leuka, pienet viikset ja matalampi ääni, niin menisi täysin punttimimmistä. Joskus olen ihmetellyt punttimimmien kanssa seurustelevien miesten suuntautuneisuutta ? Haetaan keholtaan ja kasvoiltaan miesmäistä olemusta, lisätään siihen silikonitissit = transistori

      • 17+20

        Suomessa on aika vähän tuon kuvauksen täyttäviä salimimmejä. Itse en henk. koht tunne yhtään vaikka olenkin kohta 20v punttia veivannut. Tiedän toki kuvista muutaman, lähinnä kehonrakennuksessa kisaavia ja vahvanaiskisaajia. Yksi fitnesspromimmi tulee myös itselle mieleen.

        Monta itse tunnet? Tuli vaan mieleen kun monet pitää esim. Tolppasen Oona miehekkäänä. Siinä täytyy olla joko päässä tai silmissä vikaa... :D


      • Ei muuta!
        17+20 kirjoitti:

        Suomessa on aika vähän tuon kuvauksen täyttäviä salimimmejä. Itse en henk. koht tunne yhtään vaikka olenkin kohta 20v punttia veivannut. Tiedän toki kuvista muutaman, lähinnä kehonrakennuksessa kisaavia ja vahvanaiskisaajia. Yksi fitnesspromimmi tulee myös itselle mieleen.

        Monta itse tunnet? Tuli vaan mieleen kun monet pitää esim. Tolppasen Oona miehekkäänä. Siinä täytyy olla joko päässä tai silmissä vikaa... :D

        Täysin samaa mieltä. Itse olen 16v käyny salilla säännöllisesti 3-4 krt/vko. En näytä kissiltä vaikka timmimimmi olenkin. Eikä se ole tarkoituskaan.
        Eniten tyytyväinen olen siihen, että 40v naiseksi joka on synnyttänyt 3 lasta olen tässä kunnossa. Sekä peili että vaaka kiittää.


    • 4+15

      Taitaa olla ihan ajan hermolla oleva sketsihahmo mitä olen lukenut. Ohjelmaa en seuraa, mutta tuskin näyttelijän on tarkoitus tehdä pilaa punttimimmien maskuliinisuudesta. Eiköhän se läppä perustu ihan muihin piirteisiin tässä nykyajan saliskenessä.

      Yleensä sellaiset ihmiset jotka itsekkin treenaavat jotain, eivät pelästy niitä tyttöjen pikkuisia lihaksia. Sillä tosiasia on, että tuskin kenelläkään naisella kroppa muuttuu miehiseksi punttia nostamalla. Se vaatii vähän toisenlaiset lisäravinteet mitä prisman hyllystä löytyy.

    • mirriiiiiiiiiiiiiii
    • Vähä-steroidi

      Eihän ne lihakset naisessa pahaa tee, mutta kun ne steroidit sekoittavat ylä ja alapään.

      • 18+16

        Kuinka moni tyypillinen punttimimmi käyttää stereoideja? Taitaa olla aika harvassa...


    • Luulisin näin

      Kirjoittaja taisi tarkoittaa lähinnä joitakin kisailijoita ja tv:n julkkikisia.

      • Testaroosa

        Juu, tottakai...eihän nyt salilla 2-3 kertaa viikossa käyvä naturelli peruskuntoilija tuolta näytä tai ole esikuva tuolle karikatyyrille


      • 3+11
        Testaroosa kirjoitti:

        Juu, tottakai...eihän nyt salilla 2-3 kertaa viikossa käyvä naturelli peruskuntoilija tuolta näytä tai ole esikuva tuolle karikatyyrille

        "Juu, tottakai...eihän nyt salilla 2-3 kertaa viikossa käyvä naturelli peruskuntoilija tuolta näytä tai ole esikuva tuolle karikatyyrille"

        Eikä muuten näytä suurin osa kisaajistakaan. Ellei puhuta sitten kehonrakennuksesta. Ja silloin ollaan kyllä minusta aika kaukana tyypillisestä punttimimmistä. Hahmon hauskuus perustuu näihin överiksi vedettyihin salielämä manöövereihin. Ei treenaavien mimmien leukaperiin.


    • 19+5

      No sitten meillä on vähän eri käsitys "tyypillisestä" punttimimmistä. Häiritsee vaan kun jotkut ihan tosissaan väittää treenaavia naturaalimimmejäkin miehekkäiksi.

    • pihaIIa

      häh eikö se ole mies?

    • Sairas Maailma

      Googlettakaa Mengelen tyttäret. Siinä on kaksi Kissin esikuvaa.

      19.4.2012 - VALHEITA 2 / MENGELEN TYTTÄRET. Toppatissi ja Myrkkyruisku. Kaksi on näkyvässä maailmassa suurta paskaa. Ensimmäinen niistä ...

    • Vähäkuiva

      Tämän vuoden putous on kyllä niin surkee!!! Naurattaa yhtä paljon kuin lotta laihdutin ainakin 1000kg backlund. Siis niin tylsää et vaihtuu kanava.

      • huumorintajua

        Vaihappas kanava,jos siltä tuntuu.


      • VaihtoAitio
        huumorintajua kirjoitti:

        Vaihappas kanava,jos siltä tuntuu.

        Olen ihmetellyt, että miten ihmisten on nykyään niin vaikeaa vaihtaa kanavaa valittamatta siitä joka palstalle ja palautelaatikkoon. Jos ei miellytä, niin vaihda. Ei se nyt voi olla niin hankalaa, että siitä pitää itkeä joka tuuttiin. Nykyään televisiossa näkyy toistasataa kanavaa. Luulisi sieltä jokaiselle löytyvän jotain. Jos ei putous miellytä, niin katso vaikka Russian Today:ta.


      • Kiisi-fanittaja
        VaihtoAitio kirjoitti:

        Olen ihmetellyt, että miten ihmisten on nykyään niin vaikeaa vaihtaa kanavaa valittamatta siitä joka palstalle ja palautelaatikkoon. Jos ei miellytä, niin vaihda. Ei se nyt voi olla niin hankalaa, että siitä pitää itkeä joka tuuttiin. Nykyään televisiossa näkyy toistasataa kanavaa. Luulisi sieltä jokaiselle löytyvän jotain. Jos ei putous miellytä, niin katso vaikka Russian Today:ta.

        Kissi on jättiläis hyvä sketsihahmo. Mitä sillä on väliä, vaikka Kissillä on hiukka naisia enemmän pattia, hahmo on hauska. Vielä kun näyttelijä omaa salitaustaa, osaa hän hyödyntää kaiken. Ei varmaan tarkoita häväistä hahmona ketään, vaan haluaa olla hyvä sketsihahmo Putous-ohjelmassa. Jatkossa Kissillä tulee olemaan keikkaa kyllä varmuudella. Ja tulee tekemään sillä myös rahaa.

        Tosikkojen on turha katsoa Putous-ohjelmaa. Menkää vaikka saunaa siksi aikaa, kun alkaa kymppiuutiset, sää ja lotto.


    • arvu

      paljokohan kissi nostaa penkiltä? veikkaan et 100 nousee

    • pena-pertti

      No 120 nousee ainaki

    • Casting couch

      Ei pieni määrä korvaushoitoa pahaa tee naisellekkaan, ehkä hieman leukaperät leviää ja ääni madaltuu, mutta so not

      • Baltsu

        Kukaan ei käytä mitään, mutta tullissa takavarikoidaan anapoolisia ihan julmettuja määriä...


      • ......
        Baltsu kirjoitti:

        Kukaan ei käytä mitään, mutta tullissa takavarikoidaan anapoolisia ihan julmettuja määriä...

        Putous tyhmin ohjelma ikinä mitä töllöstä tulee ei naurata edes väkisinkään täyttä paskaa


    • totuus ihmeellisempi

      Ammattinaisbodauksesta kertovissa dokkareissa on usein paljon maskuliinisempia naisbodareita kuin tämä Kissi Vähä-Hiilari.

    • Miken faijan Golf

      Aiva mielenvikasen hieno vapari Kissillä

      • Moro mike!!

        Moro mike!!


    • hortsuilla muutosta
      • Kissi, minkä teit

        Menetti kisan voiton tuomalla telkkaan horkka-einareita.


    • paskettaa

      täyttää paskaa putois

    • Otan pyllyyn (m)

      Paljonko on tämän miehen penkki. On arveltu, että 120kg, luulisi että tuolla keholla 135kg nousee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe