AutoServia kusettaa!!!

Maksaja

Älkää astuko tähän kehä III:sen varrella sijaitsevaan Volvon "merkki" liikkeeseen.. Siis jos haluatte säästyä rahoiltanne. Käytin oman Volvoni vikakoodit lukemassa (110€) jonka jälkeen vian PITI olla selvä (hiukkassuodattimella) ja kun 900€ huolto oli valmis, niin mikään ei ollu muuttunut. Autossa edelleen sama vika. (Ei kiihdy) Sitten varasin uuden ajan vikakoodienlukuun ja sanottii että siitä ei tarvitse toista kertaa maksaa ja että epäilivät polttonestesuodatinta tällä kertaa. Ja sen vaihtamaninen maksaisi vain n. 60-80€. No kun varattu aika koitti niin vika oli sama, mutta hinta 280€. Hetken pähkäiltyään suostuivat poistamaan lupaaman ilmaisen vikakoodienluvun ja hinta laski nyt 245€, eli edelleen aika kauas tuosta luvatusta hinnasta.. Kysyin vielä siitä 60-80€:n hinnasta josta oli puhetta, niin äijä vain väitti uuden osan maksavan sen verran. Siihen päälle työ, jonka jälkeen hinta 150€ ja koeajo, jolloi hintaa tulee n.200€. Eli nyt tuli 45€ pudotusta. Ihan hatusta heitettyjä hintoja pyytävät tuolla ja osatki heittävät hatusta että mikä vaihettas tänään... Lopulta maksoin 150€ kun kieltäydyin koeajosta ja sanoin tekeväni sen itse. Kuitissa luki ettei TAKEITA että auto toimii, kun en antanut koeajaa 50€:n hintaan. Vitut takeista! Ei paljo takeita näkyny kun ekalla kerralla "koeajoivat" ja hyvin toimi. vitut toimi. Kaiken päälle vielä vittumainen asiakaspalvelu. Joku helvetin Pasi ja sen hinttikaveri vieressä nojaa käteensä sen näkösenä että nukahtaa ihan just. EN SUOSITTELE!

15

5164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea löytyy

      Kuten on useasti todettu ettei nykyauton viat on aina helppoja korjata ja siksi näitä tapauksia tulee ja tulee jatkossakin. Jos asiakas alkaa wittuilemaan ja kitisemään perusteettomasti niin ei ole outoa jos palvelu huononee ja maksaa.

      • Että sillai

        Nykyajan "korjaajat" eivät osaa korjata vikoja. Asentavat vaan osan minkä joku laite käskee asentaa. Siwan kassakin pystyisi samaan.


      • alalallaal
        Että sillai kirjoitti:

        Nykyajan "korjaajat" eivät osaa korjata vikoja. Asentavat vaan osan minkä joku laite käskee asentaa. Siwan kassakin pystyisi samaan.

        Toikin on ositrain totta, että ei osata muuta ku aivottomina vaihtaa mitä testeri kertoo. Valitettavasti nekään ei aina kerro ihan suoraa vaihdettavaa komponenttia. Toisaalta ois myös turhaa satasen anturin takia mittailla muita antureita ja johtosarjoja 500euron edestä ollakseen ihan varma...


      • autospermia
        alalallaal kirjoitti:

        Toikin on ositrain totta, että ei osata muuta ku aivottomina vaihtaa mitä testeri kertoo. Valitettavasti nekään ei aina kerro ihan suoraa vaihdettavaa komponenttia. Toisaalta ois myös turhaa satasen anturin takia mittailla muita antureita ja johtosarjoja 500euron edestä ollakseen ihan varma...

        Itsellä on myös samanlaisia kokemuksia Autoservian asiakaspalvelusta. Kävin korjattaa puskurin vakuutusyhtiön piikkiin ja auton vein maanantaiaamuna. Asiakaspalvelijalla oli liuta diplomeita pöydällä hyvästä asiakaspalvelusta, mutta herra oli niinkuin ois perspantu koko viikonlopun. Otin saman nyrpeän asenteen, jolloin herra tajusi katsoa itseään peiliin...Peruutustutkat oli antanu vikakoodeja mutta se ei suuremmin kiinnostanut.. Nihkeä paikka, kiertäkää kaukaa.


      • XC60T6
        Että sillai kirjoitti:

        Nykyajan "korjaajat" eivät osaa korjata vikoja. Asentavat vaan osan minkä joku laite käskee asentaa. Siwan kassakin pystyisi samaan.

        Pyydä sitten Siwan kassaa laittamaan autosi kuntoon. Tai tee itse, sillä jos se Siwan kassa sen osaa, niin osaat sitten varmaan itsekin.


      • Poizzu

        Kyllä tää Autoservia on perseestä.Ihme,ettei vielä luvat ole peruttu.


      • Serviaton_kuski

        Joo mulla kävi Volvon kanssa vähän huonosti Serbiassa: Koodilukijan mukaan naftalämppärin pumpussa vikaa, koodien resetointi ja pumppu lähtenyt huollossa käyntiin, samana päivänä kotona taas jumissa. Jonkun päivän kuluttua Serbiassa uusi vikakoodien luku, sähkövikakoodi taas pumpulle, pumpun vaihto, ja nyt liikkeen pihassa kokeillessa TAAS kolme vikakoodia ja lämppäri jumissa, takaisin seuraavalla viikolla, jolloin joku keksi vihdoin, että vikakoodi voi viitata lämppärin termostaattiinkin se on, joka tökkii. Nyt termari uusiksi ja sen jälkeen nou problem. Eivät tulleet senttiäkään vastaan vian arpomisesta johtuvista koodinluvuista tai vaihto-osista/-työstä. Alkuperäistä ehjää pumppua "ei löytynyt". Yhteenveto: Rahanahne meininki piittaamatta asiakkaan autosta ja asiakassuhteen jatkosta sen kummemmin.


      • VOLVOILIJA

        Minä olen käynyt siellä jo kohta kolme vuotta ja kaikki on toiminut hienosti takuutöineen.


    • XC60T6

      Miksi keskustelun aloittaja on kiinnostunut arvailemaan autohuollon työntekijöiden seksuaalista suuntautumista?!

    • halvallapääsi

      Itsellä oli hyvä kokemus, ei asiakaspalvelun takia, vaan että törttöilivät omaan piikkiin. Vietiin huoltoon joka siis sovittu hinta, mainittu että takapyyhkijä ei toimi, eli sen voisivat katsoa, huolto eli katselmus tehtiin sovittuun hintaan ja pyyhkijästä sanoivat että moottori rikki, joka jouduttaisiin vaihtaa, kiitin ja poistuin.. pari päivää myöhemmin ajoin autolla ja pyyhkijä toimi, eli olivat kaiketi jotain sörkkineet jotta oli ruvennut toimimaan, kiitos että eivät osaa korjata.

    • 4321onni

      Ainakin V 70 m/2009 takalasin pyyhkimissä oli huonoja yksilöitä l. toimi tai sitten ei. Vaihtoivat uuden takuuseen. Muutenkin olen saanut asiallista palvelua. Ajattelinkin viedä uuden V 70 sinne huoltoon.

    • Volvomieskö

      Tässä päinvastaisia kokemuksia mukaan tähän ketjuun...
      Olen käyttänyt 3 eri Volvoa (70, 60) määräaikaishuolloissa sekä nivelen jne vaihdoissa.
      Jokainen huolto oli juuri kuten pitikin, hinta etukäteen sovitun mukainen ja hommat tehty. Tosin mitään tosi kinkkistä vikaa ei ole ollutkaan korjattavana, joten ainakin "perushommat" hoitavat ok

      • ExSaabisti

        Samat sanat kuin Volvomieskö. Eli vuodesta 2013 alkaen olen käyttänyt V70:stä määräaikaishuolloissa ja ihan hyvää ja asiallista on ollut. Hinta-arviot ovat pitäneet, vaikkakaan ei mitään isompia vikoja ole ollut ja Pasinkin käytös on ollut ihan asiallista.


      • EX-Volvo

        Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa heidän toiminnastaan. Kolmea V70 D5 Volvoa siellä huollatin ja koskaan ei mitään murheita. Isoin operaatia laatikon uusiminen 2008 malliin. Käsittääkseni Taksarit huollattaa siellä kalustoaan.


    • Anonyymi

      Ex volvo voisi kertoa monta sataatuhatta oli ajanut laatikolla. Ölyt oli varmaan vaihdettu 60tuhannen välein? Vaiko ostettu käytettynä persaukiselta/kitupiikiltä joka ei tajua autoista mitään? Itse huollatin tuolla viitisen vuotta autoa ja ihan ok kokemukset. Tosin en arvannut, että v50:n ostaminen tulisi V8:a kalliimmaksi. :) :) :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe