kyllästyneet hakiat

ihmetelijä

mitä tulee muonion kelaan.miksi kela ei maksa hakijoille.asuntotukia ja sairaalassa käyntiä.olen huomanut että .ne maksaa varmaa omasta tilistä kun ei hoijeta asioita ja tiski muori tiuskii. asiakkaille.eikä selitä .mikä tuki tule kellekin.valtion rahoja han ne ovat .hehän ovat vain työntekiöitä.jos tämä olis .esimerkiksi rovaniemellä.olis heti lopputili kädessä.tämmönen homma ei menettele kun muonioss.

20

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöyryytetty

      Jep, kyseien firman asiakaspalvelun vuoksi en suostu menemään sinne enää! Jos vain on mahdollista, niin IKINÄ EN SINNE ENÄÄ MENE!!!

    • Käytöstavat kunniaan

      Niin tiättähän tet että ei niitä asioita Muonion konttorissa päätetä, ne laput lähtee etteenkäsin ja siellä lasketaan.
      Voitta myös itte laskea esim. asumistuen ennakkoonnn netissä.
      Sairaalakäynneistä sen verran että kaippa niillä joku syy on jos eivät maksa, itte olen kuiten saanu joka kerta.

      • laki ja asetus

        Jos todiste on,että käynyt. Varmasti maksetaan 0,2senttiä /km. Jos yleisillä ei ehdi oma auto tai taksi.Matkat korvataan varmasti omavastuu vähennettynä.


      • loukkaantunut
        laki ja asetus kirjoitti:

        Jos todiste on,että käynyt. Varmasti maksetaan 0,2senttiä /km. Jos yleisillä ei ehdi oma auto tai taksi.Matkat korvataan varmasti omavastuu vähennettynä.

        niin kylläkin.mutta.se vaalea tiskillä oleva rouva.ei ole käyny kouluja.pääsi vain kun osaa saamen kielen.niitä saamelaisia ei ole kyllä paljon .suomea nekin puhuu.mutt jos pärstä ei mielytä. rouvaa.kyllä näyttää.sekin pitis laittaa kortistoon työnhakijaksi.että tällai.


      • Paljon olen asioinut
        loukkaantunut kirjoitti:

        niin kylläkin.mutta.se vaalea tiskillä oleva rouva.ei ole käyny kouluja.pääsi vain kun osaa saamen kielen.niitä saamelaisia ei ole kyllä paljon .suomea nekin puhuu.mutt jos pärstä ei mielytä. rouvaa.kyllä näyttää.sekin pitis laittaa kortistoon työnhakijaksi.että tällai.

        KELASSA ja hyvää palvelua olen saanut kaikilta.


      • näin semenee
        loukkaantunut kirjoitti:

        niin kylläkin.mutta.se vaalea tiskillä oleva rouva.ei ole käyny kouluja.pääsi vain kun osaa saamen kielen.niitä saamelaisia ei ole kyllä paljon .suomea nekin puhuu.mutt jos pärstä ei mielytä. rouvaa.kyllä näyttää.sekin pitis laittaa kortistoon työnhakijaksi.että tällai.

        Pitää ottaa aikaa ja selittää hänelle. Pelkää ,että tekee virheen siksi on kitsas korvauksia maksamaan? Jos tekee virheen voi tehdä valituksen ja komannella kerralla VASTA maksetaan,koska käsittelijä vaihtuu.


      • ihmetyttää

        jos asioita ei muoniossa päätetä.mitä helvettiä sitten .ämmät istuu siellä.lopputili vain ja kortistoon.suomessa on lait tehny eduskunta ,niitä on noudatettava.jo esim.keskussairaalaan pitää mennä.maksut on maksettava muoniosta.ei alakylästä .roi.muonio edestakaisin tekee kilometreissä vajaa.500km.jos muonio ei maksa näitä.tässä on joku syy.SILLOIN EI PÄRSTÄKERROIN MIELLYTÄ.mutta kelan korvaukset eivät ole muuttuneet.paitsi.MUONIOSSA ON ERI LAKI JOKA ASIASSA.


    • Kelan parasiitit

      Kelassa ne kakkivat ilmaiseksi ja makaavat haisten kamalalle kakalle, virtsalle, hielle ja muille kamaliile ominaishajuilleen...joo...tosi se on...joop.

    • äkänen akka

      niin lähteekin ettenkäsin sen takia,koska kyseinen virkailija ei ymmärrä
      jonku asuntotuen tai matka korvauksen päälle yhtään mitään.
      jo on aikoihin eletty,ettei korvaus lappua osata täyttää ja neuvoa!
      painukoonj opiskelemaan että homma hoituis

      • kato sehä on

        kelassa tarkoituskin , että häivyt siitä ruinaamasta korvausta .


      • sairastelija
        kato sehä on kirjoitti:

        kelassa tarkoituskin , että häivyt siitä ruinaamasta korvausta .

        Olettako huomanneet, että kelaan on tullut uus kartta jonka mukaan muonio-lks on 150 km ja korvauksia tulee 150 km mukaan 28,90. Olen tästä asiasta soittanut pudasjärvelle ja sieltä löyty tällänen välimatka kartta. Ja ku päätös tulee kotiin niin siinä on lappu että tähän päätökseen ei saa hakea muutosta. On se vain ihme ku lait muuttuu 3 viikossa.


      • korjaantuu
        sairastelija kirjoitti:

        Olettako huomanneet, että kelaan on tullut uus kartta jonka mukaan muonio-lks on 150 km ja korvauksia tulee 150 km mukaan 28,90. Olen tästä asiasta soittanut pudasjärvelle ja sieltä löyty tällänen välimatka kartta. Ja ku päätös tulee kotiin niin siinä on lappu että tähän päätökseen ei saa hakea muutosta. On se vain ihme ku lait muuttuu 3 viikossa.

        Ei voi olla totta!!!! Kyinka alas Kela on mennyt. Suosittelen juttua iltalehtiin.


    • kävin napurikun kela

      muissakin välimatka on merkitty päin veetä.
      miullakin 320 km Roi ja sanottiin et asun kittilän tienvarressa, vaikka asun enontekiöllä jossain
      menköön opiskelemaan vanha matematiikka, silloin kilsat tulis oikein!!!
      todella ihmeellistä kelasta....hui!

    • sairas1

      Niin ja se on sulla pelkkä meno matka yht. se on sulla 640 km, josta kela ei tiiä

    • ihmettelijä49

      Son sama mihin asian tekeen valituksen niin aina tulee hylätty päätös. tein toimeentulotuesta korkeimpaan hallintooikeuteen ku sossu ei laskenut korkeita sairaala maksuja menoksi ku vain 3,90. Niin tänään tuli päätös kholta että ei semmosta lakia ole että pitäs toimeentulotukea myöntää. Ja se läki oli 49§ ja 3. momentti ja sitä kohtaa en netistä ees löytänyt

    • verkkohaku

      Lopetetaan koko putiikki kun tuntuu olevan itkun paikka. Saapi sitten jokainen asioida netissä. Kun osaa tänne itkeä, osaa varmaan verkkohakemuksenkin tehdä.
      Peili tietokoneen viereen ja siitä saa niin ystävällisen vastapuolen kuin haluaa.

    • verkkohaluselle

      Voi hyvä jumala sinua, son aivan sama missä sen hakemuksen tekkee ja onko 5 vai 10 peiliä eessä. Päätös tekee kela ei asiakas eikä netti. PÖLJÄKÖ SIE SAATANAN OLET

      • Tosipöljä

        Ihan pöljä. Ku en tajua virkailijan haukkumista. Vaan kaikkihan tuntuu olevan täällä tyhmiä ja ammattitaidottomia. Varsinkin kunnan tai valtion töissä olevat. Haukkuminen on Muonion tyyli, arvostaminen millään mittarilla ei kuulu tänne.


    • alykkom

      Tehkää netissä ne anomukset. ...niin jos osaatte.

    • eikaikillanettiä

      Niin ja ei kaikilla ole ees nettiä, niin son vaikea silloin tehä mitään halemuksia ja laittaa peiliä pöyän etheen ja jostain sitä täyttämisen apua on saatava ei kelan lomakkeet niin yksinkertasia ole täyttää ainaki minulla, mutta "verkkohaulla" se varmaan on yhtä helppoa ku heinän teko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe