Ensimmäinen suudelma

Kissforkiss

Ensimmäisen suudelmani sain 13 vuotiaana, se ei ehkä ollut pelkkä suudelma? En pysty paljoa kuvailemaan mitä se oli... Se oli rakkautta, muttei paljoa koska olin tämän ystäväni synttäreillä! Onnekseni hänen synttäreillään ei ollut kuin hänen hyviä ystäviä joihin luotimme! Aikuisiakin oli silloin talossa. Mutta voisin kertoa miten tämä tapahtui:
Olimme siis ystäväni (sanotaan vaikka Nooa) syntymäpäivä juhlissa, kavereiden kesken saimme olla heidän "salaisessa" olohuoneessta. Se sijaitsi toisessa rakennuksessa. Kello oli noin 21.30? Juhlat loppuivat klo 23.30! Sanoin käyväni nooan huoneessa hakemassa puhelimeni, koska pidimme tavaroitamme sielä! Menin sinne päästäkseni pois nooan luota koska pidin hänestä! (Perus ala-aste juttua). Nooa oli minua ehkä 10cm pidempi ja harrasti uinta, eli hänellä oli timmi kroppa, hän oli urheilullinen ja yllättävän pervo. Mutta osasi olla herrasmies. Istuin hänen koulupöytänsä ääreen ja katsoin hänen julisteitaan. En tajunnut oven olevan auki. Olin aivan omissa ajatuksissani, kunnes tunsin kun joku otti minua lantiosta kiinni, värähtelin vähän, koska kutisin paljon! Se tuntui kiihottavalta, kun hän piti kosvasti kiinni minusta eikä suostunut päästämään irti.
Käännyin häntä kohti ja nousin ylös. Sitten Nooa kysyi: "löysitkö puhelimesi?" Vastasin kieltävästi, ja katsoin sivulle päin koska punastui hiukan. Sivusilmällä näin hänen kasvoillaan pienen virnistyksen. Seisoimme siinä kahdestaan. Olen aina ollut tunteikas ja välillä ujo. Kun katsoin nooaa en ehtinyt edes avata suutani kunens hän halasi minua, koitin rimpuilla pois, mutta hän vain sanoi "älä vielä mene" hän piti minusta kiinni, ja minä vain seisoin siinä.. Se oli semmone akward moment. Katsoimme toisiamme silmiin ja siinä huomasi kuinka kiihottavaa se oli, varvistin. Huulemme oli millimetrien päässä toisistaan, kunnes aloimme kuulla taputusta ovelta päin! Äkkiä erkanimme toisistamme. Ja humasimme että Ella (minun paraskaveri) ja Tino (Nooan paraskaveri) seisoivat ovella ja sanoivat "älkää antako meidän häiritä!" Emme halunneet muiden tietää asiasta joten käskin heidän pitää leipäläpensä kiinni. Myöhemmin illalla pelasimme totuutta ja tehtävää. Nooa sain tehtäväksi jatkaa sitä mikä meillä jäi kesken. Ei se minua haitannut, hän istui vieressäni ja suuteli minua kiihkeästi. Nooa meinasi jatkaa pidemmällekkin. Kunnes kaikki huusivat että: "jatkakaa jossain muualla!"

Ja jos haluatte tietää niin tämä kaikki tapahtui viikko sitten! Nyt me seurustelemme ja olemme onnellisia!

8

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisses for all

      Awwww miten söpöö!!! :3

    • joku joka tarvii apuu

      Awwss♥♥ voisko joku auttaa mua oon ihastunut kahteen poikaan molemmat ovat samalla luokalla kanssani ja olen ollut toisen kanssa yhessä 2-luokalla se oli vaa jotai säätöö joka loppu viikon pääst 3-luokal se oli jo jotain sillo oltii 3 kertaa yhes joo kuulostaa oudolt 4-luokal en muista ja nyt 5-luokal 2-kertaa ongelma ku oon ollu sen kaa yhes nii mont kertaa on se et se loukkaa mua aina mut en osaa päästää siit irti siis mä vaan rakastan sitä ja se on sanonu rakastavansa mua ja se toine on ollu mul 4 kaverin kaa yhes ja se jonka kaa oon ollu yhes mont kertaa kaiken lisäks se ehdotti mul et mennääks sänkyy vastasin tietty EI

    • justniin

      Te ootte iha pentuja vielä. Ette te rakasta oikeesti niitä jätkiänne. Hohhoih :D

      • voi elämä...

        Mä olen samaa mieltä:'D ette te tiiä näistä asioista mitään vielä!


      • Raskauden lähettiläs
        voi elämä... kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä:'D ette te tiiä näistä asioista mitään vielä!

        Tääl kans :D vittu nyt penskat ja niitten "rakkaudet"


    • ttggģy

      Ei oo tota oon itte 14 mutta yhet mun kaverit oli yhessä ninku 11 vuotiaist asti sitten kun tää poika sano että nyt riitti ni tyttö parka itki kuukausia. Mut oon sitä mieltä että jos on henkisesti valmis ni mikä ettei.

    • solastseasons

      Itse en ole vielä suudellut kertakaan ja olen jo 21 :)
      Muuten mitä alle 18vuotiaat tääl ees tekee...

      • Tuleva kissanainen

        Koska yritetään olla niin kypsiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe