Onko kokemuksia remonttiliikkeiden hinnoista/laadusta pääkaupunkiseudulla. Pitäisi n.4m2 kylppäri pistää uuteen uskoon (50-luvun kerrostalo).
Pari vuotta sitten remontoitiin muu osa kämpästä itse ja vaikka olimmekin tyytyväisiä tulokseen motivaatio itse rakenteluun katosi vähäksi aikaa. Eli mieluummin teettäisi koko homman ulkopuolisella. Nopealla katsannolla löytyi kymmenkunta kylpyhuoneisiin erikoistunutta liikettä, mutta kannaattaako noista isommista (Rustholli, Remonttipartio...) edes kysellä tarjousta vai pyytävätkö ne selkeästi ylihintaa.
remonttiliikkeet
8
1438
Vastaukset
- Aarre Saari
Mulle on remontti kylpyhuoneessa tekeillä. Tekijä on Remontointiurakointi Stranden T:MI. Puh: 050-5148121. Hinnat on mielestäni kovat, mutta kylpyhuoneet ovat vesitiloja, joihin tulee kosteus- ja homevaurioita helposti. Sen takia ne pitää tehdä uusilla rakennusohjeilla. Taloyhtiölle pitää myös ilmoittaa remontista.
- esko rinne
Minulle tämä kyseinen remonttifirma teki huoneistoremontin ja olen ollu todella tyytyväinen. Asiallisia remonttimiehiä helsingistä ja työnjälki hyvä.
- löytyy
Esim. toiminimien alta löytyy pieniä ja luotettavia pikkufirmoja, joiden elinehtona on tehdä hommat kunnolla, koska leipä tulee oikeastaan vain siitä miten edelliset asiakkaat suosittelevat tutuilleen heidän palveluksiaan.
Ota yhteys (ja muut kanssa tarpeen tullen) sähköpostilla osoitteeseeni, jos haluat tietää luotettavan, lupauksensa pitävän ja vesieristyssertifioidun pienen remonttifirman Etelä-Suomesta.
peruskartta@POISTATÄMÄISOLLAKIRJOITETTUTEKSTIluukku.com - Kysynyt
lähimmästä rautakaupasta. Niillä on lista ja hyvät miehet tietää siitä että seuraava vapaa aika ei ole HETI. Huippumiehet on kysyttyjä; puskaradio toimii.
- Saneria
Älkää käyttäkö Saneria nimistä yritystä.
Halvalla ei saa hyvää... - kari789
Lainaus:
"vesieristyssertifioidun pienen remonttifirman Etelä-Suomesta."
Haluaisin tuota sen verran tarkentaa, että ei ole olemassa firmoja joilla olisi VTT:n vesieristyssertifikaatti. Näin voidaan kyllä harhaanjohtavasti mainostaa.
Vesieristyssertifikaatti on AINA asentajan HENKILÖKOHTAINEN todistus. Firmassa tietysti saattaa olla työssä asentajia, joilla on tämä sertifikaatti. Esimerkiksi minulla on tuo märkätila-asentajan sertifikaatti ja toimin pienen perheyrityksemme lukuun. Ei ole halua eikä tarvetta lipsua työn laadussa, silti hinnat ovat kohdallaan.
- taturek
Moi,
Paha nyt sanoa, mutta suosittelen välttämään isoja rakliikkeitä. Usein työmaalla juoksee monia eri työmiehiä, eikä kukaan tiedä kokonaisuutta tai asiakkaan toiveiden suuntaa..
Teen toiminimellä yksin laattapisteelle kylpyhuoneita ja yksityisille myös.
Teen mielelläni tuntitöinä, joka yleensä on asiakkaalle paras ja turvallisin tapa. Urakoihin firmoilla on tapana käyttää varastosta vanhoja aineita ym.. Soitelkaa, niin tulen tsekkaamaan kylppärin ja kertomaan lisää. PS. Kauttani saa n. 30% alennukset materiaaleista ja 20% laatoista kalusteisiin laattapisteeltä..
Rakentavin terveisin,
Tatu Tekojen
[email protected]
040-1940470
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436