Onko suuteleminen vieraan naisen kanssa pettämistä?

Mies31w

Olin pari viikkoa sitten ruotsin laivalla ja iskin laivalta baarityöntekijän jonka kanssa vietimme illalla aikaa, illan loppupuolella ajauduimme suutelemaan toisiamme kiihkeästi. Vaihdoimme myös numeroita keskenämme ja olemme viestitelleet silloin tällöin toisillemme kaikkea kivaa. Kysyisinkin nyt että onko vieraan naisen kanssa suuteleminen pettämistä?

213

10133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isolerba

      hyvä alku on jo , mulla sama alku ja nyt jo suuseksiä

      • Pirtsi 27

        Hyi sinua ja noin nuorena ja
        tuhon tiellä.
        Antaisin lopputilin ja lomarahat,
        kauheeta irstailua!


      • Y-huoltaja
        Pirtsi 27 kirjoitti:

        Hyi sinua ja noin nuorena ja
        tuhon tiellä.
        Antaisin lopputilin ja lomarahat,
        kauheeta irstailua!

        Älä vaan mene pidemmälle,
        voi viedä kaikki tulosi!


      • kortsu1
        Y-huoltaja kirjoitti:

        Älä vaan mene pidemmälle,
        voi viedä kaikki tulosi!

        No niin siin taas yks tietämätön!


      • Pertsa 33
        kortsu1 kirjoitti:

        No niin siin taas yks tietämätön!

        Aina voi kuitenkin katua ja
        pyytää anteeksi kotona,
        tai sit ei!


      • virtaa pukkaa....
        kortsu1 kirjoitti:

        No niin siin taas yks tietämätön!

        Suuteleminen on avain nussimiselle kostuu paikat ja alkaa virtaa....
        virta-avain seksiin on suuteleminen.....


      • öökkösääliö
        virtaa pukkaa.... kirjoitti:

        Suuteleminen on avain nussimiselle kostuu paikat ja alkaa virtaa....
        virta-avain seksiin on suuteleminen.....

        kyl näidä sää jös väin hälyää


      • EIKKULLA
        öökkösääliö kirjoitti:

        kyl näidä sää jös väin hälyää

        KAIKKI KAMPAAJAT EI OLE HUORIA, MUTTA KAIKKI HUORAT ON KALANBOOLEJA


      • saaaaaaatana

        Vähän typerä kysymys. Mitä itse tekisit, jos näkisit naisesi suutelemassa jotain neeekeriä? Ei, kyllä se ois kaput sillä sekunnilla ja akka sais kiittää onneaan, että on hampaat tallella.


      • kalajaakkis
        EIKKULLA kirjoitti:

        KAIKKI KAMPAAJAT EI OLE HUORIA, MUTTA KAIKKI HUORAT ON KALANBOOLEJA

        Kävin eilen Oulussa.


      • höpötitti
        kalajaakkis kirjoitti:

        Kävin eilen Oulussa.

        no mites olet epävarma nykyisessä suhteessa tai oman elämäs suhteen ?
        tollee pitää mennä nuolemaa tulee viel hammas ja kurkku mätä ku lähet viarahia pussailee. Hyppykuppatippuri tarttuu myös puhelimen kautta :P


      • ....................

      • xcjkjhx
        Pirtsi 27 kirjoitti:

        Hyi sinua ja noin nuorena ja
        tuhon tiellä.
        Antaisin lopputilin ja lomarahat,
        kauheeta irstailua!

        Ei ole:pettämistä


      • pettäjän tie on rask

        riippuu siitä onko riettaita ajatuksia esimerkiksi lapsenteko mielessä.suuteleminen ei merkitse pettämistä,mutta jos on puhelinumero ja lapsentekohomma mielessä se on pettämistä.voihan suudella lapsenlasta eikä se ole pettämistä vaan välittämistä samoin halaaminen osoittaa hellyyttä lasta kohtaan.itse katson tuon sinun asian olevan pettämistä jos kerran on jo puhelin numerokin ja lapsenteko jo mielessä.


      • kuksikaa kovasti

        min oon mikkosika,ja oon mallorkala,isun palmun alla,on ihan pakko sanoa että on musta kuuma misu vierelä joskus allakin.sitä on kiva pusitella ja puristella kun on niin kuuma kiima miula silimissä.varsinki aamuisin on ihan mahoto seisokki rapulasa että on kuumaa misua viilata heti aamusta.välilä päiväläkin ja vielä ilila.kohta masukka pömöttää mukavasti ja sit niitä ruokkomaksuja maksela 20 vuotta.kyl se on luonno laki että haluaa useampia misuja autella elämänsä aikana.illalla oli apinoista ohjelma että jos ihminenkin saisi panna kaikkia naaraita olisi vähemmän turhia tappeluja,kun aika menisi kuksimiseen,kuksikaa niin paljon että on hyvä olla


      • mies kaks ysi

        Käännetään homma toistenperin; Naisesi menee Ruotsin laivalle ja iskee sieltä baarityöntekijän.Loppu illasta innostuvat suutelemaan kiihkeästi. Onko tämä pettämistä ? Mitä itse ajattelet?


      • hoitaja2
        EIKKULLA kirjoitti:

        KAIKKI KAMPAAJAT EI OLE HUORIA, MUTTA KAIKKI HUORAT ON KALANBOOLEJA

        Kaikki huorat eivät ole ääkkösääliöitä, mutta kaikki ääkkösääliöt ovat huoria.


      • eivieraidensuutelua
        virtaa pukkaa.... kirjoitti:

        Suuteleminen on avain nussimiselle kostuu paikat ja alkaa virtaa....
        virta-avain seksiin on suuteleminen.....

        "virta-avain seksiin on suuteleminen....." toteamus pitää täysin paikkansa. Se jopa katkaisee "sähköt" ja sitten et enää tiedäkään mitään muuta kuin...... Kokemusta on. Kyseessä ei ollut kummankaan puolista pettämistä.


      • haista v*ttu
        xcjkjhx kirjoitti:

        Ei ole:pettämistä

        Kyllä on pettämistä.
        Aloittaja on täys mulkku.
        Ota ero ja ala sinkuksi jos haluat käyttäytä noin.


      • Provoko?
        haista v*ttu kirjoitti:

        Kyllä on pettämistä.
        Aloittaja on täys mulkku.
        Ota ero ja ala sinkuksi jos haluat käyttäytä noin.

        Heh :-D

        Kysytkö ihan tosissasi asiaa?!

        Osan mielestä flirttailu muiden kanssa on väärin tai ei ole väärin parisuhteessa. Suutelu ja puhelinnumeronvaihtaminen ei ole flirttailua. "Katsoa saa, mutta ei koskea".

        Jos suhde voi huonosti tai omaat noin huonon itsetunnon, että pitää laivalla alkaa virittelemään toisten kanssa, niin eroa. Miksi halusit vaihtaa puhelinnumeroa ja jatkaa yhteydenpitoa?

        Yleensä se mikä hiemankin arveluttaa, on pettämistä. Jos on epävarma suhteen rajoista, niin kannattaa puhua oman kumppanin kanssa.

        Jos et uskalla kertoa asiaa omalle kumppanille, niin pettämistähän se on. Kannattaa kertoa samalla tuo puhelinnumeronvaihto.

        Jos haluat erota nykyisestä, niin tee se ennen kuin alat viedä pidemmälle tätä laivahoitoa. Toisesta eroaminen ei ole väärin, mutta toisen tietoinen henkinen satuttaminen ja seläntakana pelehteminen on väärin. Munaat itsesi toisten silmissä pahasti. Tuota peliä pelatessa et ainakaan ole miehinen mies.


      • nkijuhygt
        hoitaja2 kirjoitti:

        Kaikki huorat eivät ole ääkkösääliöitä, mutta kaikki ääkkösääliöt ovat huoria.

        Jää sääki väi


      • Emmää
        nkijuhygt kirjoitti:

        Jää sääki väi

        Äi määki? En synkkäs?


      • äitisi?
        xcjkjhx kirjoitti:

        Ei ole:pettämistä

        Voi poikaparka,
        eikö edes äiti tai isi ole ikinä halannut tai antanut sinulle suukkoa?
        Sitten pitää tulla tänne kyselelemään, mikä on pettämistä?
        Säälittäviä nämä nykyajan nuoret!

        Entisaikaankin me halailtiin ja pussailtiin, mutta tiedettiin kyllä, missä menee oman partnerin kanssa sovittu pettämisen raja.

        (en nyt muista tarkasti isääsi, meillä oli paljon kimppakivaa siihen aikaan, kun kortsuja ja sukupuolitauteja ei ollut vielä keksitty)


      • iiiiiiiiiihaaaaaanaa
        Pertsa 33 kirjoitti:

        Aina voi kuitenkin katua ja
        pyytää anteeksi kotona,
        tai sit ei!

        Jokainen säädös alkaa säädösnumerolla, nimikkeellä, päiväyksellä ja johtolauseella. Säädösnumero on säädöksen (antamisvuotensa sisällä) yksilöivä numero (esim. "N:o 812"), nimike yksinkertaisesti säädöksen nimi, esimerkiksi "laki sosiaalihuollon asiakkaan asemasta ja oikeuksista". Päiväys on muotoa "Annettu Helsingissä 22 päivänä syyskuuta 2000". On syytä huomata, ettei laki ole suinkaan astunut voimaan tänä päivänä, voimaantulosäännökset ovat erikseen. Tämä päivä on kuitenkin olennainen säädösnumeroiden merkinnässä: esimerkiksi ylläolevasta päiväyksestä syntyvät samaa tarkoittavat numerot 812/2000 ja 22.9.2000/812.

        Tyypillinen johtolause eduskunnan säätämässä laissa on "Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:", joka kertoo lain syntytavasta. Asetuksissa ja päätöksissä vastaavaa tietoa täydentää usein ilmoitus siitä, millä valtuudella säädös on annettu, esimerkiksi "Valtioneuvoston päätöksen mukaisesti, joka on tehty ympäristöministerin esittelystä, säädetään 4 päivänä helmikuuta 2000 annetun ympäristönsuojelulain (86/2000) 15 ja 17 §:n nojalla". Tästä siis selviää, että valtuutus asetuksen antoon on laissa, jonka nimi on ympäristönsuojelulaki ja säädösnumero 86/2000 (tai 4.2.2000/86), pykälien 15 ja 17 kohdalla. Usein valtuuttavan lain (ainakin mainittujen kohtien) lukeminen auttaa asetuksen kontekstin ymmärtämisessä; yleensä pelkän asetuksen läpikäynti jättää kokonaiskuvan varsin avoimeksi.
        Muutossäännösten johtolauseet

        Omanlaisiaan johtolauseita syntyy, kun kyseessä ovat muutoslait. Kun lakia muutetaan, säädetään erillinen laki, joka muuttaa olemassaolevaa tekstiä. Ei siis muodostu sinänsä yhtä kokonaisuutta, vaan vain kantasäädös ja paikkasarjoja. Tällaisesta laista käy esimerkiksi laki päihdehuoltolain 8 ja 12 §:n muuttamisesta (814/2000), jonka johtolause kuuluu seuraavasti:

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti
        kumotaan 17 päivänä tammikuuta 1986 annetun päihdehuoltolain (41/1986) 8 §:n 3 momentti
        sekä
        muutetaan 12 §, sellaisena kuin se on laissa 740/1992, seuraavasti:


      • seeeeeeeeeeeeeeeksii
        Y-huoltaja kirjoitti:

        Älä vaan mene pidemmälle,
        voi viedä kaikki tulosi!

        Jokainen säädös alkaa säädösnumerolla, nimikkeellä, päiväyksellä ja johtolauseella. Säädösnumero on säädöksen (antamisvuotensa sisällä) yksilöivä numero (esim. "N:o 812"), nimike yksinkertaisesti säädöksen nimi, esimerkiksi "laki sosiaalihuollon asiakkaan asemasta ja oikeuksista". Päiväys on muotoa "Annettu Helsingissä 22 päivänä syyskuuta 2000". On syytä huomata, ettei laki ole suinkaan astunut voimaan tänä päivänä, voimaantulosäännökset ovat erikseen. Tämä päivä on kuitenkin olennainen säädösnumeroiden merkinnässä: esimerkiksi ylläolevasta päiväyksestä syntyvät samaa tarkoittavat numerot 812/2000 ja 22.9.2000/812.

        Tyypillinen johtolause eduskunnan säätämässä laissa on "Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:", joka kertoo lain syntytavasta. Asetuksissa ja päätöksissä vastaavaa tietoa täydentää usein ilmoitus siitä, millä valtuudella säädös on annettu, esimerkiksi "Valtioneuvoston päätöksen mukaisesti, joka on tehty ympäristöministerin esittelystä, säädetään 4 päivänä helmikuuta 2000 annetun ympäristönsuojelulain (86/2000) 15 ja 17 §:n nojalla". Tästä siis selviää, että valtuutus asetuksen antoon on laissa, jonka nimi on ympäristönsuojelulaki ja säädösnumero 86/2000 (tai 4.2.2000/86), pykälien 15 ja 17 kohdalla. Usein valtuuttavan lain (ainakin mainittujen kohtien) lukeminen auttaa asetuksen kontekstin ymmärtämisessä; yleensä pelkän asetuksen läpikäynti jättää kokonaiskuvan varsin avoimeksi.
        Muutossäännösten johtolauseet

        Omanlaisiaan johtolauseita syntyy, kun kyseessä ovat muutoslait. Kun lakia muutetaan, säädetään erillinen laki, joka muuttaa olemassaolevaa tekstiä. Ei siis muodostu sinänsä yhtä kokonaisuutta, vaan vain kantasäädös ja paikkasarjoja. Tällaisesta laista käy esimerkiksi laki päihdehuoltolain 8 ja 12 §:n muuttamisesta (814/2000), jonka johtolause kuuluu seuraavasti:

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti
        kumotaan 17 päivänä tammikuuta 1986 annetun päihdehuoltolain (41/1986) 8 §:n 3 momentti
        sekä
        muutetaan 12 §, sellaisena kuin se on laissa 740/1992, seuraavasti:


      • Lähi-Kopeloija
        xcjkjhx kirjoitti:

        Ei ole:pettämistä

        Noh, minä olen sinkku-ukko ja meilä töisä on yks isotissinen maisteri-rva (tytön ja pojan äiti). Se tahtoo aina kännissä firmabileissä että sen tissiä rutistetaan ja se roikkuu kaulassa. Aika usein me siellä bileissä suudellaan isosti kaikkien nähden vähän kiusallakin. - Maisterilla on jo mainetta meillä vakuutusyhtiössä. Kaunis hän kyllä on ja puheissaan viisas ja sivistynyt ja korkeassa asemassa. Taas kerran mun pomoni (mies) mutisi mun kuullen "avionrikkoja", mutta ei siinä mitään. Tätä on jatkunut jo 3 vuotta... Mitä tulee käymään ja miten mun käy ja mimmoinen mahtaa toan maisterin koti olla?


    • 1+1

      Pettäminen on sitä mitä et tekisi puolisosi nähden!

      • Igor2

        Onko tykkäys nappi jo loppuun palanut?


      • Neiti X
        Igor2 kirjoitti:

        Onko tykkäys nappi jo loppuun palanut?

        Joo aika hassua,et joku tykkää
        omista kommenteista,hänkin jo 113 kertaa,
        eli yksi ollut joku muu!


      • Hesperia os.1
        Neiti X kirjoitti:

        Joo aika hassua,et joku tykkää
        omista kommenteista,hänkin jo 113 kertaa,
        eli yksi ollut joku muu!

        No meit moneen junaan ja
        joku jää asemallekin!


    • hmm...

      Pettäminen on sitä mitä et haluaisi että puolisosi tekee?

    • Mies31w

      No mun puolesta mun muijaa saa jyystää vaikka karvanen isomolonen ylikasvanu karju. Eli alan tässä lämmittelemään baaritypyä.

      • 12v trollipoika?

        Muna-aivo olet! Ja sitte kysyt vielä. Ei oo sua ainakaan älyllä siunattu.


      • selkeästi on

        "No mun puolesta mun muijaa saa jyystää vaikka karvanen isomolonen ylikasvanu karju. Eli alan tässä lämmittelemään baaritypyä."

        Kerrohan sitten myös muijallesi, että hänellä on tuo oikeus ja että sinulla on nyt joku muu kyydissä. Se on pettämistä, jos epäilet, että naisesi jättäisi sinut sen takia etkä siis voisi hänelle kertoa.


      • golfaaja
        selkeästi on kirjoitti:

        "No mun puolesta mun muijaa saa jyystää vaikka karvanen isomolonen ylikasvanu karju. Eli alan tässä lämmittelemään baaritypyä."

        Kerrohan sitten myös muijallesi, että hänellä on tuo oikeus ja että sinulla on nyt joku muu kyydissä. Se on pettämistä, jos epäilet, että naisesi jättäisi sinut sen takia etkä siis voisi hänelle kertoa.

        Emmä jaksa. Huomaa sitten kun huomaa. Sillä välin otan ilon irti kahdesta "reiästä".


    • pettämistä?

      Eihän se pettämistä, mutta hyvä alku.

      • Saana 29v

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?


      • Saana 29v

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?


      • HORO ISOLLA -H ! :))
        Saana 29v kirjoitti:

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?

        HORO !


      • Jatka hyvin mielin.
        Saana 29v kirjoitti:

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?

        Ei ole pettämistä. Se on ystävien auttamista ja hyvän tekemistä toiselle, pitää muistaa myös imuttaa pallit puhki. Helena ymmärtää. Kolme lasta ja kotiäitiys on kova työ. Ei siinä jää aikaa olla seksipeto miehelleen.


      • P0RO
        HORO ISOLLA -H ! :)) kirjoitti:

        HORO !

        Et selvää provoa tunnistanu...


      • huh23
        Saana 29v kirjoitti:

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?

        surullista


      • "ystävä"
        Saana 29v kirjoitti:

        Onko pettämistä jos harrastan päivittäin parhaan ystäväni Helenan miehen kanssa seksiä? Heillä on kolme lasta Maria13v, Veera8v ja Riina5v. He on naimisissa ja olen tehnyt jo kolme raskauden keskeytystä?

        Saana 29v:

        Mihin tarvitaan vihamiehiä,kun on tuollaisia ystäviä?


    • "Mies31w", ei pelkkä suuteleminen ole pettämistä missään nimessä!!
      Vasta kun alkaa harjoittaa yhdyntää, on se pettämistä!!
      Minäkin "petän" puolisoani aina kun kykenen ja se on todella ihanaa puuhaa!!

      • Kokemuksesta opittu

        Miksi ihmeessä sinulla sitten on puoliso, jota täytyy pettää? Eikö avoin suhde olisi oikea molemminpuolinen ratkaisu, jos vaan tykkää hypellä siellä täällä? Ei kykene ymmärtämään, ei. Sen minä ymmärrän, että jotkut vaan tarvitsevat useampia suhteita, mutta sitten pitää olla rehti ja reilu ja kertoa se puolisolle. Itse ainakin hyväksyn, jos mieheni kävisi vieraissa, eikä se sitten olisi enää pettämistä, koska hyväksyn asian. Tosin, en ole kiinnostunut tietämäänkään "likaisista yksityiskohdista". Jos ei voi olla avoin ja rehellinen kumppanilleen, ei myöskään rakasta. Ja jos ei rakasta, niin minkä ihmeen takia saman pöydän alla jalat ovat? Ei talo, firma, lapset, auto, kesämökki, suku tms tekosyy ole järkevä syy elää ihmisen kanssa, jota ei rakasta.


      • Totuusasia.
        Kokemuksesta opittu kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinulla sitten on puoliso, jota täytyy pettää? Eikö avoin suhde olisi oikea molemminpuolinen ratkaisu, jos vaan tykkää hypellä siellä täällä? Ei kykene ymmärtämään, ei. Sen minä ymmärrän, että jotkut vaan tarvitsevat useampia suhteita, mutta sitten pitää olla rehti ja reilu ja kertoa se puolisolle. Itse ainakin hyväksyn, jos mieheni kävisi vieraissa, eikä se sitten olisi enää pettämistä, koska hyväksyn asian. Tosin, en ole kiinnostunut tietämäänkään "likaisista yksityiskohdista". Jos ei voi olla avoin ja rehellinen kumppanilleen, ei myöskään rakasta. Ja jos ei rakasta, niin minkä ihmeen takia saman pöydän alla jalat ovat? Ei talo, firma, lapset, auto, kesämökki, suku tms tekosyy ole järkevä syy elää ihmisen kanssa, jota ei rakasta.

        Eero on homo, yritä ymmärtää. Hyppiminen homosta homoon homojen keskuudessa on yleistä, ei pettämistä.


      • onpasoonnistunut
        Kokemuksesta opittu kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinulla sitten on puoliso, jota täytyy pettää? Eikö avoin suhde olisi oikea molemminpuolinen ratkaisu, jos vaan tykkää hypellä siellä täällä? Ei kykene ymmärtämään, ei. Sen minä ymmärrän, että jotkut vaan tarvitsevat useampia suhteita, mutta sitten pitää olla rehti ja reilu ja kertoa se puolisolle. Itse ainakin hyväksyn, jos mieheni kävisi vieraissa, eikä se sitten olisi enää pettämistä, koska hyväksyn asian. Tosin, en ole kiinnostunut tietämäänkään "likaisista yksityiskohdista". Jos ei voi olla avoin ja rehellinen kumppanilleen, ei myöskään rakasta. Ja jos ei rakasta, niin minkä ihmeen takia saman pöydän alla jalat ovat? Ei talo, firma, lapset, auto, kesämökki, suku tms tekosyy ole järkevä syy elää ihmisen kanssa, jota ei rakasta.

        Miehellesi pitää olla paljon rahaa, että "kykenet" ymmärtämään sellaista. Onnekse olkoon - olet löytänyt prinssinsä


    • Sikaa

      Iskit naisen vaikka et tarvitse. Jos olet siis varattu ja suhteenne on vakava totta hitossa se on pettämistä. Herää jo sika.

    • Mulla on paljon viisaammat saappaat kuin mitä teikäläinen on puheistaan
      päätellen : )

    • va1nelamaa

      Mitä pettämistä tuo nyt muka olis? Varsinkaan jos et ole henkisesti mukana tilanteessa.

    • JÖYLYPYKKI

      HÄHÄHÄ ÖLIPÄS PÄSKÄ PRÖVÖ!

    • anna mennä vaan

      Vieraan naisen kanssa suuteleminen ei ole pettämistä. Samoin voit ihan huoletta harrastaa suuseksiä ja yhdyntää. Muista vain ettet kerro vaimollesi näistä jutuista.

    • onneks olkko

      Tuuli tuivertaa pääsi sisällä.

    • Kokenut tyyppi

      Pettämistä on vain jos panet ilman kumia pimppaan munasi..kumin kanssa ei ole pettämistä kun et silloin ole kosketuskissa pimppaan molollasi..pimppaa saa käsillä koskea se on vaan kivaa pelleilyä eikä seksiä...

      • oot sä pimee

        Puhu vähä enemmä paskaa vaa


    • poika15w

      Voitko panna äitiäsi ?

      • Myös kokenut

        En, mutta kyllä sinun äitiäsi - ehkä...


      • Kivaa meininkii.
        Myös kokenut kirjoitti:

        En, mutta kyllä sinun äitiäsi - ehkä...

        Ite oon pannu tosi monii äitejä, naimisissa olevia, olleita panon jälkeen. Laivoilla, matkoilla milloin missäkin. Yx jäi kiinni ukolleen kun unohti mun mällit kireeseen pimppaansa. Ukko kuulemma alko nuolla sitä ja sieltä pullahti mun spermat.


    • halataan

      Pettämistä? Tiukasti tulkittuna pettämistä on jo se, että katselee "sillä silmällä" toista sukupuolta.
      Sitten, me itsekukin olemme hyviä keksimään sallivia seltyksiä, juuri sille mitä itse teemme.
      Toisaalta taas, esim. tervehtiessä halaamalla toista sukupuolta ei sinällään ole mitään pahaa, vaikka -mukavia väristyksiä- sekin saattaa aiheuttaa! Kuten kaikki muukin toista sukupuolta, lähellä oleva toiminta, sen tekee. Puhun siis normaaleista, meistä heteroista.
      Sanotaanhan sitä, että 1 halaus / päivä = pitää mielen virkeänä, 2 = antaa mielikuvitukselle lentoa, 3 = pitää lääkärin loitolla!

      • BiJohanna

        Onko siis niin ettei samaa sukupuolta olevan kanssa voi pettää?


    • miehet on pahoja

      Jos mies suutelee naista on se pettämistä mutta jos nainen suutelee miestä se on ihan normaalia kaveri käyttäytymistä.
      Terveisin suomi24.n feministit ry

    • Nii22

      Missään tapauksessa ei suudella vierasta
      Se on ällöttävää

    • mummeli-58

      Tottakai se on pettämistä, pettämistä on myös tuo "kiva" viestittely. Mietippä miten suhtautuisit jos vaimosi menettelisi samalla lailla, jos se ei haittaisi sinua milläänlailla niin sitten sen kun jatkat. Älä koskaan tee toisille sitä mitä et haluaisi toisen tekevän sinulle!

      • munatonta touhua

        Jos jatkaa, niin toivottavasti kertoo vaimolleen. Munaton mies sellainen on, jollei uskalla "seikkailuistaan" kertoa!


    • Ni9i22

      se suuteleminen ei ollut miellyttävää olen varma siitä
      Ajauduitte suutelemana kiihkeästi mutta se ei ollut miellyttävää

      se oli varmasti ällöttävää

      mieti tunnetta! on aina ällöttävää suudella vierasta ihmistä!

      • ruikkijapoika

        On. Varsinkin kun se luukku on samalla spermantäyttöaukko.


      • ällövä

        Silloinhan ei kukaan voi ketään suudella, koska aina, siis ekakin suutelu on "vieraan kanssa"!
        Mutta, kuinka kivaa tuo "ällö" olikaan!


      • nuolenjaruikin
        ällövä kirjoitti:

        Silloinhan ei kukaan voi ketään suudella, koska aina, siis ekakin suutelu on "vieraan kanssa"!
        Mutta, kuinka kivaa tuo "ällö" olikaan!

        Se on sitten sama suuteleeko vai alkaako heti imuttaa ja nuolla klittaa


    • Cornelia 25

      Mikä ihme teitä vaivaa kun väkisin pitää hakeutua toisen naisen helmojen alle,kun kotona odottaa vaimo ja lapset? Miksi ihmeessä avioitua ja hankkia lapsia, kun koko ajan kutkuttaa ja pitää kokeilla jotain uutta? Luoja varjelkoon tällaiselta otuksesta, jolla aina on mielessä pettäminen eikä vielä ole aikuistunut...sääliksi käy olette surkeita olentoja....mihin tämä maailma on menossa, eikö yhtään hävetä?

      • lakkaisi odottamasta

        "Mikä ihme teitä vaivaa kun väkisin pitää hakeutua toisen naisen helmojen alle,kun kotona odottaa vaimo ja lapset?"

        Miksi vaimo aina *odottaa* kotona? Eikö vaimoilla ole muuta elämää kuin koti ja oma mies? Onneksi en ole kenenkään vaimo, saan olla ja mennä kun huvittaa eikä tarvitse aina odotella ukkoa kotiin töistä/harrastuksista/illanvietosta tms.


      • Oon panoaddikti.
        lakkaisi odottamasta kirjoitti:

        "Mikä ihme teitä vaivaa kun väkisin pitää hakeutua toisen naisen helmojen alle,kun kotona odottaa vaimo ja lapset?"

        Miksi vaimo aina *odottaa* kotona? Eikö vaimoilla ole muuta elämää kuin koti ja oma mies? Onneksi en ole kenenkään vaimo, saan olla ja mennä kun huvittaa eikä tarvitse aina odotella ukkoa kotiin töistä/harrastuksista/illanvietosta tms.

        Niin ja kun se seksi kotivaimon kanssa on hiipunut ja kotivaimo on alkanut rajoittaa rakoansa ja milloin mitäkin. Pallit täynnä mies ei kestä eikä ole pakkokaan.


      • hyvääjoylua2014

        Siis... Kenestä nyt puhutaan? Kuka tällä on naimisissa ja vieläkin on lapsia?


      • ruma ei himota
        Oon panoaddikti. kirjoitti:

        Niin ja kun se seksi kotivaimon kanssa on hiipunut ja kotivaimo on alkanut rajoittaa rakoansa ja milloin mitäkin. Pallit täynnä mies ei kestä eikä ole pakkokaan.

        Kotivaimoa ei varmaan enää kiinnosta kyseisen miehen vehkeet. Oletko katsonut peiliin viime aikoina? Ettei vaan ole painoa kertynyt liiaksikin? Onko ehkä paikat päässeet löystymään ja läski vaan hyllyy? Oletko muistanut käydä suihkussa ja pestä hampaasi säännöllisesti?

        Kun miestä ei paneta, syy on kuulemma naisen ulkonäössä. Kai se sitten toimii toisinkin päin.


    • Entinen vaimosi

      Ei tietenkään!

    • dcgfhjnmk

      Se riippuu ihan siitä mitä mieltä se suhteen toinen osapuoli on. Mun mielestä suutelu ei todellakaan ole pettämistä.

      • minusta on

        Eli sinua ei haittaisi, vaikka kumppanisi nuoleskelisi kiihkeästi toisen kanssa sinun silmiesi edessä? Vai olisiko se ok vain silloin, kun et itse ole näkemässä?


    • aisurivässykkä

      Kyllä huomaa millaisiin miehiin naiset retkahtaa... Ei kostu p!llu kunnollisista miehistä. Miksi aloittaja edes tahtoo elää suhteessa? Harrastaisi pelkkiä irtosuhteita jos muu ei kiinnosta.

      Pieni vinkki. Supliikkimies on aina pleijeri.

    • Trisk

      Haha, kiva että pääsit jonnekin leijumaan, toivottavasti putoat korkealta :D

    • timrei

      ei suuteleminen vielä täytä pettämisen kriteeriä, mutta jos toimittaja haluaa tietää, niin sanoisin että ilman kumia suihin antaminen jo on sitä - naimisesta puhumattakaan..

    • trollolololollol

      no on tietenkin pettämistä.. ihan höpö kysymys..

    • tyhmä kysymys

      Onko vittiiu noin tyhmää idioottia olemassakaan??Jos rakastat jotain et suutele muita!!Vitun trolli..

    • Mira 29v

      No mutta, ihan hassuja kyselet
      eihän tuo ole pettämistä ei sinne päinkään.
      senkin höpönasu oot Voit ihan hyvin suudella ja
      pitää hauskaa

    • Elämä on opettanut

      Eikö sinun pitäisi kysyä puolisoltasi, mikä hänestä on pettämistä? Mitä sillä on väliä, jos liisa sanoo, että on ja matti sanoo että ei ole, jos puolisosi ei ole kumpikaan heistä. Elät hänen kanssaan ja hänen kanssaan teidän on yhteiset suhteenne rajat rakennettava.

      Minusta ei se nyt pettämistä tuo sinun touhusi ole, kovin liukkaalla kaltevalla pinnalla kyllä olet. Pahempi asia minusta tässä on, että kysyt täällä, etkä ehkä ole kotona asiasta keskustellut. Opettele elämään omaa elämääsi oman kumppanisi kanssa!

    • Anaaliolli

      Jos panet kakkoseen niin se ei ole pettämistä.

    • outsider here

      Minulle on ihan sama, vaikka kuolaisit kaikki maailman naiset ja miehet, koska et ole minun mieheni (hän ei ole ollut laival). Mitä vittua se kellen ulkopuoliselle täällä kuuluu, mitä sä teet, kysy vaimolta ja baarityöntekijän mieheltä, ne ei o ulkopuolisia.

    • ääliökin tajuaa..

      pettämistä on... -_-

    • Huijnk

      Kyl musta pettämisen raja menee siinä jos baarityöntekijä tulee paksuksi...huolehtikaa ehkäsystä...

    • Mies31w

      Otin Selfien tästä ja kuvan jälkeen harrastimme ihanaa seksiä. Ei ole pettämistä, koska en käyttänyt kondomia. Jäisi spermat nolosti naisen tutkittavaksi kun vedäydyn ulos.
      t. avaaja

      • vitun trolli

        Et oo parempaa trollia keksiny?


    • Nai paljaalla

      Kyllä voi suudella ja jos tyttö antaa pillua anna palaa vain täysillä nai paljaalla se sitä oikeata asiaa naisia kohtaan

    • Anna mennä vaan...vaimos pettää sua kuitenkin minkä ennättää

    • kauhistus32

      Kyllähän se tässä tapauksessa on baarityöntekijän vika. Houkuttelee viattoman poikaparan synnin teille.

    • eivoi vierasta naista suuvella jos on aviossa ja lapsia on seon pettämistä

    • esko8

      Varmaan mielelläsi suutelisit sen suuta sen jälkeen, kun näkisit kuinka monta kullia se on imenyt. Vai mikäs siinä jos on homo, niin sit varmaan maittaa :D

    • Parempi

      Kertoo jo sen, jos sulle kerta ok että naises käy vieraissa niin et todellakaan välitä hänestä/suhteestanne. Mikset eroa ja jatka tämän baaritytyn kanssa? Järjenkäyttö on sallittua -_-'
      En tosin usko, ettei sua kiinnosta jos toinen höyläis naistas... tyypillinen mies ko tunnut olevan. Sinulla sais kaikki oikeudet olla mutta todellisuudessa naises pitää istua himassa. Anna mä myös arvaan, että jo valmiiksi syytteletkin häntä pettämisestä :P

    • joppe58

      minún milestä kyllä voi

    • Itsensä pettämistä

      Jos olisin yhdessä unelmieni XXX:n kanssa, ei tulis mieleenikää käydä nuolemassa kiihkeästi ketään toista saati vaihtamassa puhelinnumeroita.

    • Vastaus kysymykseen

      Kyllä on!

      Kysyppäs kumppaniltasi myös milipide asiaan.

    • uskollinen1

      Kuulehan sinä kolmekymppinen nuorimies , eikö se nyt ole itsestään selvää , jo se kun alkaa katsella ja haihatella toisten perään , kuule kyllä se on pettämistä. jos on uskollinen ja rakastaa kumppaniaan ei siinä tartte muita nuoleskella. Voi jeesus noita aivottomi jätkiä , vieras tai tuttu, jos haihattelet muita varmasti petät.

      • ei eunukki

        Kyl mie köyrin kaikkea liikkuvaa hameväkeä. Ei se oo pettämistä, ellei kerro kotona. Kaikki hyvin, pussit tyhjät!


    • Mitens näin?

      Mitäs ite tykkäisit jos mä suutelisin tyttöystäväsi kanssa? Olisitko mielissään????? :) ;)

    • Annan mennä

      Eiköhän näin et anna mennä vaan. Provoat täällä tai et niin aivan sama. Pettäkää toisianne minkä ehditte. Mutta jos oikeudessa tulet vastaamaan siitä et olet jonkun taudin toiseen tartuttanut niin hymy hyytyy. Meitä hyväuskosia on Suomi pullollaan.

    • Esa...

      No ei tuota kyllä pettämiseksi voi sanoa, Itse en pidä edes pillurasian nuolemista tai peräaukkoon panemista pettämisenä, enkä useimmiten pimppiinkään naimista pettämisenä jos siinä ei ole tunteet mukana. Pettämiseen vaaditaan aina tunteet. Harrastanhan minä usein miestenkin kanssa seksiä, mutta ei se minusta missäään nimessä homoa tee, koska tunteet eivät ole millään tavalla mukana, tuntuu vain hirmu kivalta kun on kalu pepussa ja miusta se on ihan normaalia ystävällistä huomioimista kun kaveri nai, en pidä sitä edes varsinaisena seksinä.

      Minusta tuon voi ihan hyvin kertoa tyttöystvällekin, koska ei kai hän tuollaista voi pitää pettämisenä, varmaan itsekin käy naimassa useamman miehen kanssa ilman tunteita, mikä on vähintäänkin normaalia.

      • oot piilohintti

        homo


    • jumbelo

      Totta kai naisia itääsuudella.

    • anna mennä vaan.

    • FlirttiiSanoisin

      No eihä tuo ny mitään pettämistä ole ellei itsepetosta??

      Mutta jos puoltuntii nylkytät sitä wosuu ja senpäälle ruikkaat simenet pesään niin sitä jo sopii eppäillä jonkunsortin pettämiseksi.
      Mutta siinkin tapauksessa jo ehit vettään molon pois pesästä ennen siemensyöksyy olet puhas pulmunen siis pelkkää flirttii sanoisin..

      • RÄNNIROJU

        ROJUT RÄNNIIN SANON MINÄ


    • itsellisen poika evp

      Minäkään en ole koskaan tai ainakaan pitkään aikaan pettänyt ketään naista vaikka mieli tekeekin aina kun hameen helma heilahtaa! Olisiko se sitten pettämistä jos vaikka vierasta naista vähän sutaiseekin,varsinkin naimisissa olevaa?Ja varsinkin sellaista joka elää puutteessa.Sanotaanhan eräässä kirjassa,että kirottu olkoon se joka ei kiimaista auta! Ja minä en halua olla se kirottu.Enkä ole pettänyt kenenkään toiveita,aina on kaikki toiveet toteutettu paitsi b-rappuun en sekoile ,se on vissi!

    • nussi jo

      Anna mennä vaan. Mutta muista käyttää kumia kun muijaas nait. Ette mitään tartuta.

    • pettämätön

      Mies31w:lle

      Sun kertomassa tapauksessa OLET pettänyt vaimoasi.

    • nainen 52v

      Voi sinua aloittaja! Mitäpä jos tosiaankin kysyt kummpaniltasi, mitä mieltä hän on asiasta? Jos asia on hänestä ok, voinet olla varma, ettei hän paljoa piittaa siitä mitä teet. Tarkoittaa mielestäni siis myös sitä, ettei hänkään koe pahana suudella ja viestitellä sinulle tuntemattomien miesten kanssa. Miksi edes olette yhdessä???

    • lortto1

      Onko homoseksi pettämistä? Jos siis saunaillan päätteeksi päihtyneenä työntyy toisen suoleen?

      • KAAPPI KALLE

        HOMOILU SE ON MIESTEN HOMMAA!


    • 100w hehkulamppu

      31wattinen energiansäästölamppu haaveilee panevansa hehkulamppua....

      ja 15wattiset teinipellet komppaa lanka hehkuen!!!!!!!!!!

    • sikiävätkö itsensä k

      Mistä näitä kusi*päitä oikein riittää?

    • kyllä se on!

    • Ei ole mitään pettämistä vaikka naisi jos ei ole tunteita toista kohtaan.

    • onko niin

      Pettäminen, mitä se on, jos pylsii muijan kanssa, mutta näkeen unelmien fatiman, niin petänkö? Sama kait se on muijallakin, kun masai mies aukaisee sen solmun, alkaa kitalaki käydä ahtaaksi.

      • Romualdo

        no kyllä se on pettämistä... jos vastakkaista sukupuolta olevan kanssa naiskentelee...ja suutelee. Sehän on selevä. Mutta jos olet samaa sukupuolta olevan kanssa silleen ja tälleen niin se taas ei ole pettämistä. Että se ero näissä asioissa on. Senhän sanoo maalaisjärkikin... tämä vain kaikille bi- ja homofoobikoillekin tiedoksi. Tai ennenkaikkea...


    • Nainen666

      Kun sun pitää tätä kysyä, niin se on väärin... Sun omatunto soimaa, huomaat varmaan itsekin. Lopeta vanha suhde eka, jos toinen kiinnostaa enempi.

    • etelä-karjalan mies

      Nämä samat seksiaiheet pyörii täällä vuodesta toiseen. Voin jo ennustaa että muutaman vuoden kuluttua pienen ryhmän mielestä ei ole enää mikään pettämistä. Koko aika ollaan menossa jälleen apina-yhdyskuntaan ja sitten on kaikki sallittua. Ole sinä palstan aloittaja edes senverran rehellinen että kerrot myös vaimollesi että sinua kiinnostaa myös toiset naiset. Hän osaa suhtautua sinuun paremmin. Kun olet tekemisissä vieraiten naisten kanssa niin muista kertoa monessadas nainen on kierroksessa. Siitä naiset tykkää että on rehellinen. Suurta metsästysonnea vaan apinamiehelle.

      • rippikoulun käynyt

        Kysyppä joltain rippikoulun käyneeltä vastausta kysymykseesi. Muistatko mitä on kirjoitettu kymmeneen käskyyn ? Nykyään kysytään pettämisestä kun aiemmin on kyselty onko tämä syntiä. Oletko muuten huomannut miten huonoon suuntaan on maalima menossa ?


    • Kappajäbä

      Jos et ole suhteessa jonkun toisen kanssa niin on ok.

    • pettäjäntie

      on

    • Viiksivallu

      Laivassa, Virossa, Lapissa ja Thaimaassa tapahtuva toiminta ei tietenkään ole pettämistä, nehän on puhtaasti mielen virkistystä varten tehtyjä reissuja ja tapahtuvat kaukana kotoa.

      Mutta S24:llä tyhmiä kyselevällä miehellä kannattaa kyllä aina olla kaksi kortonkia päällekkäin ettei geenit leviä kovin laajalle.

    • Siksi en suutele

      Sinusta en tiedä, mutta minä en ainakaan voi suudella vierasta naista. Jos niin tekisin, niin nainen takuuvarmasti löisi minua.

      • eijummarra

        Miksi sinä anna naise päättä? Muslimi mukaa naine ei voilyödä mies.


    • jortikka vakoon

      ei kulli kulu tai pillu veny anna mennä vaan

    • mgk8g

      On, jos jompikumpi tai kumpijompi on varattu.

    • Provo.

      Aloitus taisi olla provo. Kuinka joku voi suudella baarityöntekijää kesken työpäivän?

      Mies31w26.10.2014 16:56 3
      Olin pari viikkoa sitten ruotsin laivalla ja iskin laivalta baarityöntekijän jonka kanssa vietimme illalla aikaa, illan loppupuolella ajauduimme suutelemaan toisiamme kiihkeästi. Vaihdoimme myös numeroita keskenämme ja olemme viestitelleet silloin tällöin toisillemme kaikkea kivaa. Kysyisinkin nyt että onko vieraan naisen kanssa suuteleminen pettämistä?
      ----------------------

    • kahdella jakkkaralla

      Voi olla , että tällä menolla menetät molemmat . "Kahdella jakkaralla" ei ole hyvä istua . Jos jatkatte viestittelyä , pian tapaatte ja siitä tulee riippuvuus, jota on vaikea katkaista !
      Tee valintasi rauhasssa. Mieti sitä , miten helppo nakki oli se reissun baarityöntekijä . Voi olla niin , että kun sä olet maissa ,sun paikalla laivalla hänellä on jo toinen mies kierroksessa !!!! Lycka till !

    • Kova Jorma

      Jorma kovaksi vaan ja survaisu!

    • dert1

      kannattaisi miettiä kaksi kertaa,kaikki tulee kumminkin ilmi ja se on raskasta .

    • Näin on marjat

      No olen kuullut, että sitten kun muna menee emättimeen, kyseessä on pettäminen.

      Mutta ei kai tähän ole mitään yksiselitteistä vastausta.

    • elviira :)

      Onko mielestäsi pettämistä vai ok, jos sinun puolisosi suutelee toista miestä kiihkeästi?? Tee niin toiselle kuin toivot toisen tekevän itsellesi. Siinä sulle vastaus.

    • Antipropaganda

      Oletpa tyhmä kaveri... Toivottavasti se eukkosi ymmärtää jättää sinut, vaikka tiedä hänestä jos on tuollaisen ääliön tullut jo valinneeksi

    • Tienastia opetuksest

      Voisit perustaa kotiisi suutelukoulun nuorille naisille ja vaimosi keittelisi kahveet aina kaikille tulijoille.

      Voisit oppilailta ottaa vähän maksuakin opetuksestasi, saisi perheesi lisätienastia ja lapset leivän päälle vähän särvintä.

      Kannattaa vaimon kanssa keskustella ajatuksesta, hän saattaa kovasti innostua ja kohdella sinua hyvästi.

    • petetty66

      Vielä kun löylykauha kommentoi niin sitten on kaikki hyvin:D

      • Tradenomi AMK

        Kannattaa imeä sitä vosua varovasti, sillä putken toisessa päässä on p@skaa


    • Herää jo

      Ooks oikeesti 31? Veikkaisin 13

    • Hyppyhäntäinen

      Jukka 16 v tää on 18 v palsta .Petät kun notkut täällä .Joku namisetä voi iskeä kyntensä sinuun .

    • tietäjä

      Jos et ole parisuhteessa, niin edes tutun naisen kanssa suuteleminen ei ole pettämistä

    • Höpölöpö85

      Sais kyllä nykynen vaimo jättää vaikka vain suutelisit toista

    • Hahahahheheh

      Onko toisen vessaan kakkiminen pettämistä.. hahahah

    • Matkusteleva2

      Jos tykkäät suutelemisesta niin eihän siinä mitään. Jos et siitä pidä niin koita sitä välttää. Lääketieteellisesti sillä ei ole merkitystä, järsitkö porkkanoita vai naia napsautteletko. Jos siinä kaverusten aika kuluu hyvin, niin se parempi näin kuin kylillä jouten kuleksimassa.
      Jos syyt ovat uskonnollisia, niin niitä on kaikkien mieleen. Toisessa uskonnossa pussata pitää ja taas esim. jenkkilässä joutuu nyljettäväksi ja loppuelämäksi Guantamon kidutuskeslukseen koekaniiniksi. Jenkit testaa pääasiassa ryssillä, romaaneilla ja hurreilla, kuinka kauan maksimaalisella kidutuksella lääkkein ja verenvaihdoin voidaan pitää ihmistä hengissä.
      Suomalaiset päättäjät eivät ole vastaan Guantamon kidutuskeskusta, vaikka siellä on arviolta 92% syytöntä ainesta joukossa.
      Suuvella ja naija napsautella saa, mutta mielummin turvallisemmassa ympäristössä. Esim. Iran ta Afganistan. Siellä on suuteluvapaus.

    • Herää urpo

      ET SÄ HOMO O KETÄÄN PYSTYNY ISKEMÄÄN!!

    • Punisher-72

      Ellet ole homosuhteessa niin varmasti on.

      Tai no jos vaikka sun muijas vetää kielareita ja antaa poskihoitoo vieraan miehen kanssa niin silloin sekään ei ole mielestäsi pettämistä?

      Älyhoooiiii. Ai niin kun ei vain ole sitä näemmä.

    • hyvääjouluahohohojaa

      Miten sen nyt katsoo.. Jos olet kuningas, niin sitten ei, mutta jos olet junnti Savosta, niin ehkä "emäntä" pahastuu. Mutta toisaalta en tiedä, lasketaanko virolaistytön suudelma "kiihkeäksi"... johtopäätökset voi vetää itse. Kukaan itsekunniottava tyttö ei suutelisi ketään ensimmäisellä tapaamisella ja huorilla on hintansa. Mitä tästä nyt murehtia. Seuraavalla kerralla annat "emännälle" rahhoo, että hän voi suudella "kiihkeästi" virolaismiestä ja olette sujut. Muista antaa kondomit mukaan.

    • Baariduunari

      Jos ette kielisuudelmia harrasta niin aivan ok. Samoin kiinnitäthän huomiota ettei kätesi lipsu tuhmille alueille. Jos haluat lisää apua niin jokin EU-direktiivi varmasti löytyy. Kysy myös naiseltasi/mieheltäsi (todennäköisemmin) mitä mieltä hän asiasta on.

    • En hyväksyisi :)

      Pettämistä ja pettämistä....hmm...mitä haet tästä "tuttavuudesta" ? Ystävät/kaverit juttelevat, halailevat ja vaihtavat suukkoja mutta teillä ei ehkä ollut ihan pelkästä suukosta kyse.... Ehkä kannattaa miettiä hyväksyisitkö vaimoltasi myös samanlaisen "tuttavuuden" ja onko tämä juttu sellainen jonka avoimesti voit vaimollesi kertoa, silloin jos se on molemmille OK niin ei ole pettämistä :) Salassa pidettävänä juttuna itse luokittelisin sen pettämiseksi :)

    • Tyhmäkö oot? vai aivoton`? jos oon parisuhtees nii miks pitäis suudella muista naisia? Jos petät kumpania niin todennäköisesti toinenkin osapuoli pettää sua. Joten vastaan että suuteleminen vieraan naisen kanssa ON pettämistä.

    • ääliö olet!

    • Kova Jorma

      Jorma kovaksi vaan ja survaiset estottomasti..!

    • on se

      on pettämistä

      • väkisin suudeltu

        Miten se kun mua suudeltiin väkisten, mutta en halunnut. Onko se raiskaus. Ei tää ihan naurata , mutta eräs mies teki tän ja vituttaa niin vitust. Oon jo sylkenyt viikon ajan kaikki bakteerit ulos..


    • 30+ kumppania

      Parisuhteessa olevalle vieraan naisen kanssa on sallittua vain anaaliseksin harrastaminen, kunhan pitää huolen siitä ettei nainen nauti siitä.

    • On se

      Kaikki, mitä teet vaimosi selän takana kykenemättä touhuistasi vaimollesi kertomaan on pettämistä. Myös suutelu. Ja viestittelyt. Ole siis mies ja kerro vaimollesi touhuistasi. Vaimosi voi itse päättää, että haluaako jatkaa parisuhdetta sinunlaisesi kanssa.

    • OMATUNTOSI

      Tietty riippuu siitä, mitkä pelisäännöt teillä on kumppanisi kanssa. Ellet pystyisi kertomaan tapahtuneesta kumppanillesi ilman että asia aiheuttaisi ongelmia, tuo on pettämistä.

    • matti korhonen

      Olen lepakko. Saa kai meistä jompi kumpi joskus tai toinen ainakin silloin tällöin tahimuulloin olla nauttimatta tai sitten ei, jos se ei toiselle sovi. Ja jos sopii niin sitten toisinpäin, että hän käy vieraissa tutun kaverin tuntemattoman ystävän kanssa, niin tällöinhän se on ok sikäli mikäli muutoin ei ole sovittuttaahansekasouvisysteemi, joka ei minua miellytä.
      Muutoin en ole sitä suukkoa vastaan.

    • provokaattori 66

      Noin tyhmä ja yksinkertainen provosoija pitäisi saada välittömästi pakkohoitoon. Kunnolla morfiinia, niin ettei tokene puoleen vuoteen.

    • lot_ ta

      No tarviiko tällästä edes kysyä!... Mitäs muutakaan se on kun pettämistä,ei tosiaankaan kuulu parisuhteeseen suuteleminen muiden kanssa. Itse jättäisin sinut heti,en kyllä luottaisi moiseen tyyppiin enää yhtään. Tyhmää kysyä itsestäänselvää asiaa!!

    • JMK_

      Voi vitun urpo. On. Luulisi tuohon ikään mennessä oppineen.

    • onnekkaampi

      On se pettämistä. Sinun pitäisi olla sinkku.

    • Jos sinun täytyy kysyä siitä täällä etkä halua kertoa siitä puolisollesi, niin kyllä, se on pettämistä

    • Kukko4

      Kukko tietää....(mies31v Eihän se niin vaarallista ole ,jos vähän suutelee ,ja toista lämmittää , Niissä laivoissa ravintolapuolella viileätä kovailmanvaihto , Muista pitää sepaluskiinni ja housutjalassa , Hyvää Uutta-vuotta

    • dfgchdfgh

      Tyhperin provo ikinä.

    • nahkasaha

      Ei oo pettämistä jos laittaa sisään muttei liikuta

    • tietäjä

      Ei ole pettämistä, eikä suuseksi ole, eikä takaapäin paneminen.

    • Pierre Bien

      Äsh anna mennä vaan mutta kerro nyt ihmeessä että MITEN iskit tuon baarityöntekijän ja miten iskeminen erosi nimenomaan siitä näkövinkkelistä että kyseinen mimmi oli niinkutstuttu "hired gun" jonka on tarkoitus olla ystävällinen ja hymyilevä kaikille. Miten hommassa tietää onko mimmi kuumana vai hymyileekö vain työn takia.. miten viedään flirtiksi

      • :--DDD

        Niinpä. Minuakin kiinnostaisi tietää tuo.


    • Relatkaa jo

      Hei me ihmiset ollaan "pettäjiä". Mitä siitä itseään syyllistämään. Mustasukkaisuus pilaa liikaa iloa.

    • zzzzzzzzzzzzxxx

      Joo,joo, taas yks esimerkki tyhmästä ihmisestä kun ajattelee alapäällään niin tuo on tulos, missä on sun aivos? Narikassa vai? Vai ootko aivoton idiootti? Mistä noita tolloja oikein sikiää?

      • sieltänetulee

        Pimpistä putkahtelee ulos.


    • jurismia

      Jos verrataan tuota rikosoikeudelliseen määritelmään, niin kyseessä ol lievä petos. Törkeä pettäminen on itse aktia sitten,

    • mieti tätä tsydeemii

      Kyllähän se pettämiseksi luetaan. Tuntuisiko sinusta hyvältä, jos naisesi suutelisi vieraan miehen kanssa ja viestittelisi silloin tällöin kaikkea mukavaa hänelle?

    • suutelemisesta ero

      Minä suutelin exäni kaveria tulppaanin päähän, juuri kuin silloinen mieheni tuli kotiin.
      Kyseisen tapahtuman seurauksena meistä tuli sitten exät.

    • suominainen 36v

      suuteleminen ei ole pettämistä vain siinä tapauksessa, jos nainen menee turkkiin ja kokee siellä tahtomattaan lomaromanssin, eli mies maksaa naisen ylläpidon ja nainen tuntee olevansa haluttu.
      silloin suuteleminen ja revanlevittely ei ole pettämistä.
      mutta suomimies, ptyi, kun lähtee thaimaaseen, niin se jos mikä on pettämistä.

    • Ei ole.

      Pettämistä. Voit aivan hyvin olla aktissa, eikä sekään ole pettämistä. Mutta jos muutat toisen kanssa yhteen asumaan, se on jo pettämistä.

    • johtaa pitemmälle

      On pettämistä.

      • samat himot

        Juu ja on samaa tasoa kuin nussiminen.


    • mikkes

      Nyt ilmeisesti kaikki "lehmät" on vastanneet. Miten voi olla tällaiseen kysymykseen näin monta vastaajaa???

      Totta h.elvetissä tollainen on pettämistä, jopa hyvin pitkälle luotaavaa sellaista.

    • panesitä

      Eip ou, pettämistä. Sitten vasta on jos muijas saa tietää, kyllänäino...

    • mikä mättää

      Ehdottomasti on pettämistä, vielä lisää kysymyksiä kun vaihdoitte puh.numeroita ja textailette.
      Tuo on merkki ettet ole kypsä parisuhteeseen.

    • tajuttava

      Kyrpä seisoo ja pimpsa on märkä aina kiihkeissä suudelmissa, se riittää että pettämisestä on kyse.

    • Baari-Marjo

      Tuohan on täysin riippuvainen siitä mitä oot oman emäntäs kanssa sopinut ja mitä oot baarimirkulle kertonut ;)
      Jos olet avoimessa suhteessa missä molemmat tietää toisen käyvän vieraissa, ei ole mitään väärää, mutta kannattaa ehkä myös tälle kolmannelle osapuolelle asiasta mainita ettei ala haaveilee mitää avioliitto touhuja sit missään kohtaan :)
      Jokainen tavallaan, kunhan pystyy olee avoin.

    • antti rokka

      Siis peruskysymys että olitteko vapaita molemmat?
      Jos minun akkaa pussaisit, niin seuraavaa pussaisit ilman hampaita!

    • Öyestä

      Olivatko ne syviä kielisuudelmia, missä sen naisen ihanan pehmeä ja lämmin kieli kiemurteli suussasi oman kielesi ympärillä vallan vimmatusti...?

      Se on aina "lupaus" sisäänulos hommasta...:>

      Joten katsoisin sen kyllä olevan pettämistä =) =) =)

    • +++++

      Asia on niin että kunnon suutelu on jopa pahempi kuin joku pelkkä pano.

    • Ei jos vakituisella kumppanillasi on vastaavanlaista seuraa tarjolla. Yksin jääneen osapuolen tunne-elämä ei ole ikinä helppo.

      Parisuhteessa on tärkeää että molemmat pysyvät onnellisina. Yhteiset tuttavuudet sängyssä ja sen ulkopuolella saattavat pitää parisuhteen entistä lämpimänä. Mitä enemmän yhteisiä tuttavuuksia, sitä enemmän yhteistä tekemistä!

    • sirpa.

      Suuteluhan on parempaa kuin seksi... Ei pettäminen ole millään lailla synonyymi sanalle paneminen.

    • erkki eräs

      Tämä hulluttelu joutaa jo lopettaa. Keksikä'ä ensivuonna parempia aiheita.

    • turvaseksi-ry

      Kai muistit kielikortonkin?

    • Yks hiukan kyllästyt

      Voi hel***ti mitä jaarittelua! Suutelu tai paneminen ilman rakkautta ei ole pettämistä. Jos rakastaa petikaveria enemmän kuin omaa kumppania niin se on pettämistä. Ei se järvikään kulu soutamisesta..keneltä on pois jos hiukan kokeilee onko ruoho vihreämpää aidan toiselle puolella..tai märempää,,Nyky yhteiskunta sallii kyllä kaiken maailman homppeli liitot mutta parisuhteessa ollaan 1800 luvulla..

      • djagkJÄ

        Ok jos siitä on yhteisesti sovittu ja sallit sen toisellekin osapuolelle. Muussa tapauksessa se on sama kuin löisit nyrkillä naamaan.


      • MINÄ

        TÄH???, eikö se aviopuoliso olekkaan PETIKAVERI???

        NIITÄKÖS ON MUUNKILAISIA "PETIKAVEREITA"??? :O

        Tarvinneekos enää ihmetellä tätä maailman menoa!!!


    • pusu poskelle

      ja jolua pesään, sitä ne haluaa,pusulla ei pitkälle pötkitä.

    • lfkgÖKLÖ

      Ensimmäisessä lauseessa on jo se vastaus kysymykseen. Suuteleminen vieraan kanssa iskemisen jälkeen on pettämistä ja ylläpidät alkanutta suhdetta viestittelemällä silloin tällöin jotain kivaa. Sallitko saman tyttöystävälle/vaimolle? Tietääkö tyttöystävä/vaimo?

    • No niin

      No ei se sinänsä pettämistä ole, mutta toki se voi olla merkki henkisestä uskottomuudesta. Vähän niinkuin halaaminen. Kyllähän tuon itse tietää, onko pussannut tai halannut jotakuta ihan viattomasti ja ilman sen kummempaa tunnelatausta.

    • MINÄ

      Siitähän se luiskahtaa hm hm hmmäään:(

      KYLLÄ vieraan naisen suuteleminen kuinmyösvieraan miehen suuteleminen ON PETTÄMISTÄ!!!

      MIETIPPÄS KOHALLESI, ETTÄ NÄET RAKKAASI SUUTELEVAN JOTAKUTATOISTA???

      Tuskin riemunkiljahdukset suustasi raikuvat!!!???

    • kröhöm

      Pettäminen ei ole rikos.

    • njuy

      Ei EU-direktiivi, eikä Suomenkaan laki määrittele suutelua pettämiseksi. Siis siitä vaan ja vieläpä ahneesti.

    • veljesi

      Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. (‭Matteus‬ ‭15‬:‭19‬ KINB38)

      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa. (‭Matteus‬ ‭5‬:‭28‬ KINB38)

      Pidetään sydänkin puhtaana, ei tule ongelmia. Siunausta elämääsi, ei kirousta!

    • joku8584

      Asiasta voidaan olla monta mieltä. Asiaan ei ole lopullista ratkaisua, vaan asia kulkee ihmisten näkemyksien varassa.

    • Tiedoksi

      Kyllä. Kaikki se, mitä et kumppanisi nenän edessä ja suostumuksella voisi harrastaa, on pettämistä.

    • pooooornooooo

      Jokainen säädös alkaa säädösnumerolla, nimikkeellä, päiväyksellä ja johtolauseella. Säädösnumero on säädöksen (antamisvuotensa sisällä) yksilöivä numero (esim. "N:o 812"), nimike yksinkertaisesti säädöksen nimi, esimerkiksi "laki sosiaalihuollon asiakkaan asemasta ja oikeuksista". Päiväys on muotoa "Annettu Helsingissä 22 päivänä syyskuuta 2000". On syytä huomata, ettei laki ole suinkaan astunut voimaan tänä päivänä, voimaantulosäännökset ovat erikseen. Tämä päivä on kuitenkin olennainen säädösnumeroiden merkinnässä: esimerkiksi ylläolevasta päiväyksestä syntyvät samaa tarkoittavat numerot 812/2000 ja 22.9.2000/812.

      Tyypillinen johtolause eduskunnan säätämässä laissa on "Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:", joka kertoo lain syntytavasta. Asetuksissa ja päätöksissä vastaavaa tietoa täydentää usein ilmoitus siitä, millä valtuudella säädös on annettu, esimerkiksi "Valtioneuvoston päätöksen mukaisesti, joka on tehty ympäristöministerin esittelystä, säädetään 4 päivänä helmikuuta 2000 annetun ympäristönsuojelulain (86/2000) 15 ja 17 §:n nojalla". Tästä siis selviää, että valtuutus asetuksen antoon on laissa, jonka nimi on ympäristönsuojelulaki ja säädösnumero 86/2000 (tai 4.2.2000/86), pykälien 15 ja 17 kohdalla. Usein valtuuttavan lain (ainakin mainittujen kohtien) lukeminen auttaa asetuksen kontekstin ymmärtämisessä; yleensä pelkän asetuksen läpikäynti jättää kokonaiskuvan varsin avoimeksi.
      Muutossäännösten johtolauseet

      Omanlaisiaan johtolauseita syntyy, kun kyseessä ovat muutoslait. Kun lakia muutetaan, säädetään erillinen laki, joka muuttaa olemassaolevaa tekstiä. Ei siis muodostu sinänsä yhtä kokonaisuutta, vaan vain kantasäädös ja paikkasarjoja. Tällaisesta laista käy esimerkiksi laki päihdehuoltolain 8 ja 12 §:n muuttamisesta (814/2000), jonka johtolause kuuluu seuraavasti:

      Eduskunnan päätöksen mukaisesti
      kumotaan 17 päivänä tammikuuta 1986 annetun päihdehuoltolain (41/1986) 8 §:n 3 momentti
      sekä
      muutetaan 12 §, sellaisena kuin se on laissa 740/1992, seuraavasti:

    • oletkaikkeni

      Paljon kommentteja puolesta ja vastaan. Itse en halua LOUKATA rakastani suutelemalla kenenkään toisen kanssa, enkä edes halua sitä. Rakkaani suudelmat riittävät minulle. Sillä rakastan häntä!

    • PommikoneANTTI

      No ei hemmetissä oo pettämistä! Itse elän viikinkilakien mukaan ja petttämistä ei ole olemassakaan. itse teet polkusi,itse määräät lakisi. TIL VALHALLA!

    • SakariSuu

      Onko suuteleminen vieraan naisen kanssa pettämistä?

      Vastaus:

      - Mikäli olet suhteessa/seurustelemassa niin kyllä.
      - Mikäli taas olet treffeillä... ei.

    • elämän laki.

      Suutelu ei aina ole pahasta,mutta tuo on jo viestejä tulevasta avioerosta,kun näkee,että "naapurissa on vihreämpää."

    • Tollo kysymys

      No mietipä, jos kumppanisi tekisi samaa, niin olisiko mielestäsi pettämistä? Siinäpä vastaus sitten.

    • Suutelukin on seksiä, tottakai! Sehän on aktin alku, moottorin lämmitin.:D
      Jos homma jää hyvän suutelu hetken jälkeen siihen, niin olo on kuin märkä lapanen!
      Jämpti on nii...

      Seksiä se on, ja pettämistäkin jos vieraan kaa.....mut ihanaa;)

    • Vanhakolli

      En mä enää jaksa edes enemmästä haaveilla kuin kunnon salaisesta suudelmasta kauniin ja haluttavan naisen kanssa. Eli minua reippaasti nuoremman. Tietysti hänen pitäisi olla halukas periaatteessa enempäänkin, mutta kun en itse ole enää kummoisessa kunnossa olisi vain hyvä jos se tapahtuisi jossain sellaisessa tilanteessa jossa kumpikin tietäisi että emme voisi mennä ainakaan silloin pidemmälle. Ei tarvitsisi pelätä että tulisi joku nolo tilanne kun en enää mikään panokone ole. Haluan tehdä vain sellaista mikä varmasti sujuu vielä hyvin. Eli kun kunto on mennyt mutta taito tallella. Ei ole aikaakaan kunnon suhteelle, mutta nainen saisi olla niin tasokas että siihen olisin ilman muuta valmis jos olisin nuori ja vapaa.

      Enkä tuntisi mitään huonoa omatuntoa. En tuntisi vaikka naisinkin, mutta pelkkä suuteluepisodi olisi helppo pitää salassa kun nainen kerran olisi niin fiksu ettei lörpöttelisi. Tilaisuushan saattaa olla viimeinen mihinkään sellaiseen tässä elämässä.

      Sinun kohdallasi tilanne on toinen. Et ole vielä pettänyt, mutta et varmasti tyydy vain suutelemaan. Kun sitten seuraavan tilaisuuden tullen annat hänelle jo heppisi hän vie koko miehen. Sitten sinulla onkin jo ongelma. En minä näitä juttuja ole unohtanut vaikka siitä on jo kauan kun iskin vielä naisia. Jos olet kuitenkin jo ukkomies sinun pitää ajatella muullakin kuin kyrvälläsi.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe