helsingin yökerhot k18 ?

auttakaasjososaatte(:

Olemme kaverini kanssa tulossa parin viikon päästä helsinkiin juhlimeen hänen 18v synttäreitään ja itsekkin olen vasta 19 vuotias. Siksi kyselisinkin nyt teiltä vähän, että mihin yökerhoihin edes kannattaisi mennä tai pääsemmekö edes minnekkään kun kaikissa tuntuu olevan korkeat ikärajat. Minulle voi myös vinkata jos tiedossa on trendikkäitä istuskelu mestoja (räkälöitä ja karaoke pubeja löytyy niin paljon täältä landeltakin että en ystävääni niihin jaksa viedä) mutta pistäkää vinkkiä te kellä on tietoa näistä ja koska en kauheasti ole helsingissä päin liikkunut niin näitä baareja kyselen melkein puolentoistakilometrin säteellä rautatieasemasta en sen kauempaa (: kiitos etukäteen !

6

19452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baarikävijä

      noooooo tässä muutama

      amarillo
      alepub(halpaa juotavaa)
      baarikärpänen

      ainakin noi on 18v

      • ketjunaloittaja

        Kiitos vinkeistä ! :)


      • vaticanonjees

        Ihme ettei Club Vaticania ole mainittu! Se sijaitsee ihan Forumin vieressä. Mulla on tosi hyvät kokemukset itsellä (18v), mutta se ehkä johtuu siitä, että oon aina mennyt paikanpäälle "kanta-asiakkaiden" kanssa. Tiskillä on nopea palvelu ja hyvää musiikkia, kaksi eri tanssilattiaakin löytyy. Hinnat on tietysti karmeat mutta niin varmaan melkein kaikissa baareissa ja clubeissa. Oon sit kuullut, että siellä pyörii paljon huumejengiä, mä en kyllä ole huomannut mitään erikoista. Paitsi kerran kuulemma haisin kannabikselta kun tulin tupakkapaikalta takaisin sisälle. Ja portsarit on aika herkkiä riehuntaa ja asiakkaiden sanailua kohtaan, ainakin jos kyseessä on mies joka ei ole heidän kaveri.


    • Tästä oikeaa tietoa

      Melkein kaikki nuorison suosimat yökerhot sijaitsevat keskustassa, Rautatientorilta noin 5 min kävelymatkan päässä.

      Niin, ja siis ale pub jos haluat mennä sinne räkälään. En suosittele, ellet halua kenkien olevan tahmassa seuraavat 2 viikkoa. Suosittu (ja suht siisti) yökerho on esimerkiksi tiger. Ainakin perjantaina on K-18, vaikka ainakin nettisivut näyttää muuta. Hienot näkymät terassilta ja siistissä kunnossa, ei näytä pimeältä kEllarilta kuten ale-pub. Baarikärpänen on myös suht hyvä valinta, josta saa halpaa juotavaa jos menee ennen klo 22 tai 23 ( after dark - ranneke).
      Amarillo on myös mukava paikka. Paljon istumapaikkoja, mutta myös viikonloppuisin yleensä 2 tanssilattiaa. Juomat halpoja perjantaisin ennen klo 24. Sen jälkeen olisiko ollut vähän päälle 5€ hanajuomat.
      Rentoa meininkiä löytyy esimerkiksi Iguanasta, joita on 3 kappaletta keskustassa. Viikonloppuisin täynnä, mutta ainakin Kaisaniemenkadun Iguanasta löytyy yleensä aina.
      .

    • partyhard

      Mulla on tämä täysin sama ongelma... joten vinkkejä kehiin!! Haluaisin namun tyyppiseen paikkaan. kunnon yökerhoon missä nuoria ja konemusiikkia. ( rakastaaann ). marraskuussa 2016 18 v synttärit ja kovat suunnittelut jo käynnissä ja rahan säästö alkanut jo kesällä.

    • googlemies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe