Mistä nuoria miehiä/poikia

Chigi

Olen 40 nainen avioliitossa vanhemman miehen kanssa. hänellä on potenssiongelmia, ja minä taas haluaisin seksiä, ja nyt mieluummin huomattavasti minua nuoremman miehen( ikä 19-25 vuotias) kanssa. Lisäksi ulkoiset vaatimukseni jonkunlaiset, eli tummat hiukset, ei partaa/ viiksiä, hoikka ja poikamainen..
Olen kokeillut noita deittipalstoja mm. Victoria Milan, muttei ole löytynyt..ja pikkukaupungin baareissa en halua juosta poikien perässä..
Itse olen (kuulemma) hyvännäköinen blondi.. mitä neuvoisitte tekemään?
Etsin siis tosiaankin nuorta, en mitään ikäisiäni edes.

59

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi hitto

      Suksi vittuun lumppu

      • Kuules, kyllä nuo vnhat äijänkuvatuksetkin juoksevat kieli pitkällä nuorten pimujen perässä, eli suksi itte!!


      • pikkusen vaivvaa pit

        hoitasit suikilla aluksi miestäs. kunnon nainen auttaa hädässä vanhempanakin niin meilläkin


    • ......

      Työnnä löylykauha perseeseen

    • valmis

      olisin valmis seksisuhteeseen, laita sähköpostia niin pistän enemmän tietoja itsestä?

      • Kuvauksestani puutuui tuo missäpäin asun ,eli asun Turusta noin 60 km länteen, missäpäin itse asut?


    • Kvack

      Tässä 19v nuori kundi helsingistä.
      En tiiä tuliko tarkotuksella tä nettisivu just mun kohille mutta juuri mitä etsin milloin voisit olla halukas näkemään??
      Kauan ajatellut jo vanhempaa naista!!

      • Niinpä, Hesassa.. Itse asun 300 km sieltä länteen..onko sulla autoa käytössä?


    • innowation
      • Ilmoittele tässä mulle ensin missäpäin asut, itse asun Turusta 60 kilsaa länteen;)


    • djalejandro
    • Kuujis

      Tällä ois yks poika joka kauan on jo miettiny vanhempaa

      • Missäpäin asustelet, ja onko autoo käytössä?


      • Mistäpäin olet ja minkä ikäinen?


    • hessu861

      Erittäin sääli et oon 28v mut siitä nuorille ois ihanaa tarjolla

      • No ei tuo "ikä raja " nyt ihan pilkuntarkka ole, noin viitteeksi vain, kun mulle on tyrkyttänyt itseään tolaset 50 äijät ja kotona vielä vanhempi omasta takaa! ;) Mutta missäpäin asut?


    • tässä olis kuvauskseeen sopiva nuorimies [email protected]

      • Mistäpäin olet, Itse asun Turusta noin.60 km länteen.?


      • Saman kysymyksenb esitän kuin muillekkin heti alkuun ,eli missäpäin asut ja onko autoa?


    • 5+6

      Mikä näitä naisia vaivaa nykyisin jos 40v etsii 19-25 v ikäisiä?

      • no, mikäs niitä keski-ikäisiä MIEHIÄ sitten oikein vaivaa, kun ovat kautta aikojen kuolaamssa nuorten pimujen perään! Tää on kato sitä TASA-ARVOA!!


    • niksu..

      Tässä ois pitkä ja sopivan hoikka 21v kundi Lahesta. Laita sähköpostia [email protected]

      • Liian kaukana olet.. harmi..mut onnea etsintääsi! :)


      • aggy kirjoitti:

        Liian kaukana olet.. harmi..mut onnea etsintääsi! :)

        Moi,asun Turussa ja olen kiinnostunut kyllä ;), laita viestejä :)


      • danijel79 kirjoitti:

        Moi,asun Turussa ja olen kiinnostunut kyllä ;), laita viestejä :)

        Laita meili osoittesi,danijel79, niin palailaan.


      • danijel79 kirjoitti:

        Moi,asun Turussa ja olen kiinnostunut kyllä ;), laita viestejä :)

        Onko sulla s-posti , vois laittaa meiliä..


      • danijel79 kirjoitti:

        Moi,asun Turussa ja olen kiinnostunut kyllä ;), laita viestejä :)

        kiva kuulla, voisitko antaa s-posti osoittees niin meilailaan..;)


    • 20v
      • Samoin kuin edellä .tosi kaukana asut..;)


    • kiinnostaisi

      millä nimellä olet victoria milanissa?

    • 19. Turusta, voitais vaikka tavata?

      • Niin voitais.. onko sulla s-posti osoitetta antaa? :)


    • daniel

       Tällä olis sopiva kuvaukseen;-))))

    • EiAivan

      21-vuotias, ilmeisesti asutaan melko lähellä toisiamme, mutta valitettavasti mulla ei ole hiuksia eikä kroppani ole "poikamainen" jos nyt edes ymmärrän määrettä oikein :D

    • pukkiko

      aika outoa ! itse olen 55v ja halut tosi kovat vielä!haluan edelleen jopa useasti vuorokaudessa kunnon seksiä..vaimo ei enää riitä haluihini..paksu kulli ja paljon kokemusta lötyy innokkaan kielen lisäksi...estoton olen myös!

      • ....

        Työnnä löylykauha perseeseen


      • Zanck
        .... kirjoitti:

        Työnnä löylykauha perseeseen

        ei auta löylykauha, kokeiltu on ;)


    • Salon suunnalla asusteleva 34v vois kans kenties auttaa... Pistäs viestiä!
      [email protected]

    • Täs olis päijät-hämeest 24 vuotias sopiva mies ! Laita viestiä [email protected] nii jutellaa lisää..

    • huh.

      Ilmeisen paljon vereviä naisia jotka kaipaavat nuorempaa viriiliä miestä naimaan, ainakin ajottain. Kuuluuhan sanonta vieras muna pillun herkku ja päinvastoin. Parin syytä sopia pelisäännöt.

    • kesämies

      Oon 20v espoosta ja olisin kiinnostunu ;) ja auto käytössä laita mailii [email protected]

    • Tästä sait 21v hoikan panokaverin! Laita minulle sähköpostia täällä niin puhutaan lisää!

    • farmari999

      Suomi24/ Treffit, luulis löytyvän

    • 18v
    • Takuulla saat!

      Haepa netistä ryssä. Se panee sinua niin että kiljut lopettamaan!

    • Peilissä vastaus

      Ongelma taitaa olla, jälleen kerran, peilissä. Oketko ottanut miekelräsi kertakaan suihin, näin alkajaisiksi??

    • jazard

      mis kaukana oot laita viestiä niin jutellaa laita kuva jos voit ei sil ulkonäöl nii välii pää asia et saa tuottaa naiselle mielihyvää :) [email protected]

    • Halukas ;)

      Ite 14v, kelpaako? ;) Turussa asustelen

    • Olen 17 voin tulla hoitelemaan sinut

    • Täällä olis myös espoossa asuva pohjoisen poika. 28v eli vähän yli sun ikähaitarin ;)
      Laita viestiä [email protected]
      Olisi mukava vähän jutella ja ehkä tavatakin. Hyvät käytöstavat löytyy. Sekä erittäin hyvä fyysinen kunto. Alkoholi ja tupakka eivät ole pilanneet kroppaa ja terveyttä :)

    • jokuvaa95

      Moi oon ite 16 mut käykö silti

    • Oulunpoju18
    • Oma itse.

      Olen hyt pysynyt 58v nainen ja saan saan miehiä muukaani kun halun. Joskus nuoria poikiakin kun saa housut pois. Kannatta nauttia kun saa viriiliä poikaa monta kertaa yössä.

    • Viriili poika 25v

      Mistäpäin 58-vuotias olet? Annatko mullekkin pillua?

    • boyz<

      oisikko keskisuomessa liikenteessä milloin? :)

    • hei olisin mielelläni kiinnostunut

    • jebes

      ootko joskus keskisuomessa päin liikenteessä?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe