MIEHET JA SUKKAHOUSUT

sukkisfani 188 cm

Koko asia on jotenkin niin tabua ja vaiettua kaikkialla. Mitä siinä näin ihmeellistä kun sukkahousut/muut housut sopii sekä miehille että naisille. Ainoa anatominen ero on siinä, kuinka .... osalla miehillä on tai ei ja saako niissä erektion. Miehen jalat ovat yhtä kauneita sukkahousuissa, on ne sukkikset sitten ostettu naisten osastolta tai muualta. Käytän itsekin naisten osastolta ostettuja sukkahousuja lähinnä talvisin ja on vähän ikävää kun yleinen mielipide sukkiksista on vaan "naisille tarkoitettu". Olen miehenä asiasta aivan eri mieltä.

26

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rippi

      mä oon käyttäny sukkahousuja jo monta vuotta.nimen omaan "naisten sukkahousuja " . niissä riittää tarjontaa ja tarjouksia. .joskus ihmettelen miksi naiset ei-voi-pitäää-sukkiksia .sukkiksia löytyy vähän joka kelille eri paksuuksia, kalsarit on kaikki sitä samaa paksuutta. kalsarit sopii sitten kovemmalla pakkasella. ja HALOO ! tarviiko sitä toisilta kysyä mitä laittaa päälle..jos ei ole muodin orja

    • kyllästyttää

      Ei aiheesta vaieta. Ties kuinka monta ketjua täälläkin.

      • T.O. Sikko

        Yksi ja sama aloittaja kaikilla?


    • Taas tätä lätinää

      No senkun käytät sukkiksiasi! Mitä se kenellekään kuuluu. Huvittavaa on tuo jatkuva asian toitottaminen. Aivan kuin asia vaatisi jotain selittelyjä.

      Itse en ymmärrä, miksi pitäisin sukkahousuja. Minulle riittää hyvin istuvat pitkät kalsarit ja sukat.

      Ei voisi vähempää kiinnostaa sinun sukkisten käyttösi.

    • Moiskis sullekki

      Puppelipoikien treffipalsta tää taiaapi olla HIHIHIHI

      • romanttinen mies

        Ja Suomestakin saa miehille tarkoitettuja sukkahousuja http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42
        Itse ostan naisten osastolta, ovat parempia ja kun tarpeeksi iso koko, eivät purista. Wolford on suosikkini. Olen usein kotona sukkiksissa. Läheiset suhtautuvat siihen myönteisesti. Sukkahousut ovat kaunis ja miellyttävä vaatekappale miehillekin vaikkei nyt ihan kadulle sukkiksissa mennä...


    • verywell

      No kyllä jos ukoille tuo sukkisten tarjonta kelpaa, niin siinäpähän käytätte. Itse koen naisena ne äärimmäisen epämukaviksi.

    • ostamaan
      • sukkisfani 1978

        Kiiltävät ja ohuet ihonväriset (shiny, sheer) 15-20 den mallit ovat todella seksikkäitä. KappAhlilta ja Stockmannilta saa.


      • Petevm76
        sukkisfani 1978 kirjoitti:

        Kiiltävät ja ohuet ihonväriset (shiny, sheer) 15-20 den mallit ovat todella seksikkäitä. KappAhlilta ja Stockmannilta saa.

        Oon 38v mies. Muutaman vuoden olen sukkahousuja talvisin käyttänyt, en kuitenkaan että tuntisin ne jotenkin seksikkäiltä vaan niiden mukavuuden takia.


      • Hoono jotto
        Petevm76 kirjoitti:

        Oon 38v mies. Muutaman vuoden olen sukkahousuja talvisin käyttänyt, en kuitenkaan että tuntisin ne jotenkin seksikkäiltä vaan niiden mukavuuden takia.

        Nyt tulee sellaista feikkiä että alkaa mopo keulii !


    • OMG !

      OMG !

    • Kiss Me Kate

      Jos sukkahousujen mitoitus on sopiva eli jos ne pysyvät rypyittä paikoillaan kuin itsestään, niin siitä vaan. Eivät ne naisen ja miehen ruumiinmuotojen erot useinkaan ole niin isoja, etteikö mies löytäisi itselleen sopivan mittaisia sukkahousuja myös naisille tarjotuista malleista. Lisäksi naisille tarjottujen sukkahousujen valikoima on yhä edelleenkin niin iso, että niitä käyttävä mies voi vaihtaa sukkahousujen väriä tai kuviointia vaikka joka ikinen päivä. Samoin erilaisia materiaaleja löytyy vaikka kuinka paljon. Löytyy puuvillaisia, akryylisia, nailonisia, elastaania sisältäviä, silkkisiä ja jopa merinovillaisia sukkahousuja.

      • Sukkisfani 188cm

        Juuri näin! Aloitin keskustelun asiasta. Tästä näkyy, että sukkisten käyttö miehillä on epätavallista/tabu mutta osa miehistä ovat tällaisia kuin itse olen. Sukkikset ovat yhtä hyvin myös miesten vaatekappale vaikka sitä naisten osana pidetään...


      • wolffari
        Sukkisfani 188cm kirjoitti:

        Juuri näin! Aloitin keskustelun asiasta. Tästä näkyy, että sukkisten käyttö miehillä on epätavallista/tabu mutta osa miehistä ovat tällaisia kuin itse olen. Sukkikset ovat yhtä hyvin myös miesten vaatekappale vaikka sitä naisten osana pidetään...

        http://www.kauneusjaterveys.fi/kysymys/mista-miehelle-sukkahousut

        asia puhuttaa muuallakin


      • sukkismies vm. 1975
        wolffari kirjoitti:

        http://www.kauneusjaterveys.fi/kysymys/mista-miehelle-sukkahousut

        asia puhuttaa muuallakin

        Eihän siinä olis mitään järkeä valmistaa "miesten sukkahousuja" koska isommat naisille tarkoitetut koot sopii aivan hyvin miehillekin. Se vähemmistö miehistä joka tykkää käyttää sukkiksia, ostaa ne kuitenkin naisten osastolta ja tuskin kovin moni myyjä tuijottaa kassalla ostoksestasi...


      • Myyjät kysyy
        sukkismies vm. 1975 kirjoitti:

        Eihän siinä olis mitään järkeä valmistaa "miesten sukkahousuja" koska isommat naisille tarkoitetut koot sopii aivan hyvin miehillekin. Se vähemmistö miehistä joka tykkää käyttää sukkiksia, ostaa ne kuitenkin naisten osastolta ja tuskin kovin moni myyjä tuijottaa kassalla ostoksestasi...

        Kassahenkilön aatoksilla ei ole paljon merkitystä, aattelen minäkin paljon, mutta kaikkea en huutele.
        Ja maailma muuttuu, jos menee vaimolle etsimään jotain "hepenettä", niin myyjät kysyy jo tuleeko vaimolle lahjaksi? No mikä on vaihtoehto... eli ostanko koon mukaan vai sovitetaanko suomennettuna.


      • ei mitää
        Myyjät kysyy kirjoitti:

        Kassahenkilön aatoksilla ei ole paljon merkitystä, aattelen minäkin paljon, mutta kaikkea en huutele.
        Ja maailma muuttuu, jos menee vaimolle etsimään jotain "hepenettä", niin myyjät kysyy jo tuleeko vaimolle lahjaksi? No mikä on vaihtoehto... eli ostanko koon mukaan vai sovitetaanko suomennettuna.

        Kävimpä ostamassa itselleni sukkahousut, ei kaupassa myyjät mitään huomiota osoittaneen vaikka naisten osastolla aika pitkään tutkin sukkiksia mitkä ostaisi.
        Aivan mahtavat jalassa, miksi en aikaisemmin näitä ole hankkinut.


      • niin se
        ei mitää kirjoitti:

        Kävimpä ostamassa itselleni sukkahousut, ei kaupassa myyjät mitään huomiota osoittaneen vaikka naisten osastolla aika pitkään tutkin sukkiksia mitkä ostaisi.
        Aivan mahtavat jalassa, miksi en aikaisemmin näitä ole hankkinut.

        tapahtuu. Itsekin "löysin" sukkikset ihan impulssikokeilulla ja siitä lähtien käyttänyt ahkerasti.
        Ajatus niistä on hankala mutta käyttö on helppoa.


      • sukkisfani 188 cm

        olen todella hyvännäköinen sukkikkisissa ja tykkään olla sukkahousuissa kotonani. Myös siskoni sanoi wau kun näki minut sukkiksissa...


    • OH-kolmonen

      Ostakaa vittu niin sopii hyvin ! Minut tapaatte elektoniikka puolelta myös ! Olen viisas mies!

      • Anadigi

        Juu huomattu on.


    • kontr

      OH-kolmonen!!!!

      On huomattu että olet erittäin fiksu ja viisasmies kommentien perusteella!!!!????

    • Anonyymi

      Entäs vanhukset jalonkka ym.leikatut löytyykö heille

    • Anonyymi

      Niille löyyy puujalkoja ym muita proteeseja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe