Naisella olikin toinen

voivitunkuustoist

Eli viikko sitten sain selville tämän ja vitutus on aivan valtava. Voiko mikään satuttaa enemmän kuin se, että nainen antaa ''selviä'' merkkejä ja hiplaa, ja sitten huomaatkin hänen nuolevan toisen miehen kanssa. Mulla oli oikeastaan kokoajan pieni aavistus että näin saattaisi olla, mutta en halunnut uskoa siihen. Muutama kuukausi sitten hän oli aivan kusessa minuun, mutta en lämmennyt hänelle. Nyt kuitenkin aloin hänestä kiinnostumaan ja kun merkkejäkin oli tullut tähän asti, niin oletin että häntäkin vielä kiinnostaa. Aloin osoittamaan kiinnostustani ihan kunnolla ja hän jatkoi samaa rataa kuin ennenkin. Huvittavinta tässä on se, että puhelimestani löytyy sydämiä samalta päivältä, kun huomasin hänen vehtaavansa toisen kanssa.

En ymmärrä miksi ei voi sanoa suoraan että ei enää kiinnosta, vaan pitää silti elätellä toiveita. Jos hän olisi sen tehnyt, niin tuska olisi ollut huomattavasti pienempi.

Mä en tiedä pystynkö enää edes näkemään tätä naista, tai olla hänen kaverinsa. Sattuu ihan vitusti ja olen hänelle todella vihainen tästä teosta, vaikka välitän hänestä paljon. Pääsenköhän tästä paskasta ollenkaan yli, vittu.

14

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista on likente

      Samoilla mentiin tosin oma syteemini oli hieman monimutkaisempi
      ja hyväksykäyttö huomattavasti räikeämpää. Kun minulle annettiin valheellista toivoa niin sain tietää, että nämä toivotukset tulivatkin yhteiseltä lomamatkalta tämän uuden kanssa =D

      Kaikki siteet poikki kerrasta enkä perään katsele.
      Mutta tervetuloa ohari klubin jäseneksi.

    • 12+14

      Nykypäivää. Sex in the city tuli ja pilasi kaiken. Se on ok nykyään pyörittää säätöjä ja touhuta ympäriinsä mielin määrin sinkkuna ollessa miten huvittaa, viis kenenkään tunteista tai vaikka "antaisikin ymmärtää".

    • käyttihyväksi

      Ei hän sinua rakasta ollenkaan.Käytti vain hyväkseen...

    • elämäsi nainenko oli

      Sinuna en kusettaja naisen perään itkisi, kaipailisi.

      • voivitunkuustoist

        Tämän naisen sydän särkyi äskettäin, josta hän kertoi viestissä mulle ja haluaa kovasti nyt nähdä mua. Hän hakee ilmeiseti vain laastaria tai jotain, mutta siihen leikkiin en taida ruveta enää kun sen kerran jo näin mitä se on :D


      • kakkosvaihtoehdoksi?
        voivitunkuustoist kirjoitti:

        Tämän naisen sydän särkyi äskettäin, josta hän kertoi viestissä mulle ja haluaa kovasti nyt nähdä mua. Hän hakee ilmeiseti vain laastaria tai jotain, mutta siihen leikkiin en taida ruveta enää kun sen kerran jo näin mitä se on :D

        laastaria vailla nainen juu............


      • enkelitar
        voivitunkuustoist kirjoitti:

        Tämän naisen sydän särkyi äskettäin, josta hän kertoi viestissä mulle ja haluaa kovasti nyt nähdä mua. Hän hakee ilmeiseti vain laastaria tai jotain, mutta siihen leikkiin en taida ruveta enää kun sen kerran jo näin mitä se on :D

        Älä mene "ansaan"!


      • jokke
        enkelitar kirjoitti:

        Älä mene "ansaan"!

        Sinä olet huomannut tuon, ole tyytyväinen. Se tekee sen sinulle myös toiste, miksi ei tekisi?

        Minä pyöritän vähän vastaavanlaista kuviota. Huomasin, että tämä nainen käy jatkuvasti deittipalstalla, vaikka me periaatteessa olemme yhdessä. No, olisihan tämän suhteen voinut lopettaa, mutta päätin tehdä toisin. Minä käyn aina silloin tällöin sekstailemassa hänen kanssaan ja etsin samalla vähän luotettavampaa naista. Kun sellainen löytyy, tämä saa jäädä:) kaunista?


      • Ihmetellen

        Mikä on "periaatteessa yhdessä"? Mulle ei kelpaa muu kuin sopimus ja se on naulan kantaan just niin. Ei ole mitään emmänyttiiäseurustellaanksmevaiei-tyyppistä pelleilyä, on vaan kyllä tai ei. Siltihän jengi pyörittää miten sattuu tuolla ja keneenkään ei voi luottaa täysin. Se pitää aina muistaa. En tajua mikä hauska on jollekin siinä toisen vedättämisessä. Kuulemma "kun on sinkku, voi tehdä mitä vaan, kun ei oo luvannut mitään kellekään". MUTTA: aina kun tämä kalahtaa omaan nilkkaan, itketään SIIS SE SIKA NYYHNYYH SIL ON JOKU NYYH. Mutta itse nämä sankarit pelleilee yhtaikaa ties kuinka monen kanssa. Uskomatonta kaksinaamaisuutta. Ei ite katota yhtään mitä tehdään, mutta toisten pitäis.


    • 1ynnä5

      Nuorisolle ihan vain tiedoksi, jotta jokaisesta suhteesta teidän pitää olla valmiita luopumaan milloin vain ja kantamaan seuraamukset. Pettämistä ja valehtelua on tämä maailma täynnä ja keneenkään ei voi luottaa 100%. Tietenkin tämän asian opettelu on vähän ikävää, kun sitä uskoo ja luulee jonkin ikuisen rakkauden olemassa oloon ja sitten oppiminen voi olla äärimmäisen kivuliasta. Sitä ikuista rakkautta voi olla minun mielestäni vain tuohon jälkikasvuun eli omiin lapsiinsa. Kaikki muut suhteet voivat mennä mönkään milloin vain ja se on vain hyväksyttävä tosiasia. Ette voi yksinkertaisesti määritellä sitä mitä se toinen tekee, vain omaan tekemiseenne voitte vaikuttaa, jos toinen haluaa pettää niin ei sitä voi estää. Asiat on vain hyväksyttävä

      • Rumakki

        Täsmälleen, 1ynnä5. Tämän kun moni sisäistäisi, olis elämä erilaista.


    • hyv-että-selvisi-heti

      Eikös ole hienoa, että hän on löytänyt elämänsä rakkauden. Kuinkahan monta niitä todellisuudessa onkaan. Kuule, ole onnellinen, että et ole siinä kehässä, mitä hän pyörittää. Olette nimittäin kaikki maksajia ja hyväksikäytön kohteita. Mielenkiintoinen asia on se, että seksin perässä olette menneet ja tuo on nykypäivän hienompi tapa tehdä rahaa, kuin julkisesti tisensä myyminen. TOki jälkimmäinen on huomattavasti rehellisempi kuin ensimmäinen.
      TOisin sanoen, olet onnekas.

    • senja123

      Noh vitutus on kova täälläkin. Ihastuin, rakastuin, miehellä olikin avovaimo. Tämä paljastui kun olimme jo hetken "seurustelleet". Kuulema ero vireillä mutta kun mitään ei alkanut tapahtumaan niin sanoin hyvästit. Nyt hirveä olo...ajatukset pyörii vaan tässä asiassa, ikävä on kova eikä tunteet häntä kohtaan ole hävinneet. Kaikki ne kauniit asiat joita meillä oli, olikin valhetta ja petosta.

    • No et ole ensimmäinen ,joka on joutunut petollisen ja kieronn muijan kynsiin .Sama koettu täälläkin ja ikinä se ei tunnu hyvältä...Kannattaa pitää varansa näitten naisten kanssa.
      Toiset vaan on niistä niin kylmäkiskoisia eivätkä tunne tehneensä mitään väärää....
      Älä nna sen masentaa ,vaikka kuinka tuntuu pahalta sisällä.
      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe