UUDISTUNUT MOILANEN

leipäkassi18

Kyllä oli hienot avajaiset, avajaiskahvit ja kakun sai OSTAA puoleen hintaan! !
Pullan murut oli ilmaisia ( 1/4 pulla), lautasellinen pullia sadalle hengelle!

Kovin oli köyhää.....

39

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkamies1008

      Toista se oli ennen kun Maalaiskunta rahoitti investoinnit. Koskahan se paloaseman tilalle tuleva leipälinja alkaa toimia? Kymmenen uutta työpaikkaa...

      • eimilloinkaan

        Varmaa tietoa että ei millonkaan


    • Eräs pmäkeläinen

      En ihan ymmärrä tuota logiikkaa..

      Moilanen on yritys, jonka tehtävä on tuottaa voittoa ja verovaroja Pieksämäellekin. Minusta on erittäin outoa, jos joku näkee avaiset tuolta kantilta. Siis todella outoa! Oletkohan ihan kunnossa?

      Hienoa että Moilanen laajentaa toimintaa ja tuo panostuksia Pieksämäelle. Tällaisia yrityksiä täällä juuri tarvitaan. Tsemppiä!

    • jaksaajaksaaaaaaa

      Aina joku kadehtii jos vaikka joku TEKEE jotakin -pmäellä

    • pitäkää tunkkinne

      Muualla tekevää arvostetaan, täällä tehdään kaikki sen eteen et löydettäis jotain pahaa siitä. Oon päättänyt et enää en edes yritä mitään niin on kaikki tyytyväisiä!

    • jo onperkele

      Mene loinen töihin niin on vara ostaa sitä pullaa.Ei ole yritysten tehtävä elättää teitä pummeja. Sulle varmaan ois pitänyt antaa viikon leivät ja muutama täytekakku kaupan päälle että voisit käyttää soskun rahat lidlin tarjous kaljaan!! vitun pummi!!

      • laiskako?!

        Muistan aikanaan kun eräänlainen kauppaketju, jossa olen ollut töissä, juhlisti synttäreitään, eräs asiakas loukkaantui kun lehdessä ilmoitetut ilmaiset pullakahvit sisältikin kaupan pullaa eikä itse leivottua... Kääntyi kannoillaan tuhisten jotain laiskoista työntekijöistä kun eivät vaivaudu edes leipomaan. Ihmiset osaa olla kumman vaativia mitä ilmaiseksi jaettaviin tarjoiluihin/tuotteisiin tulee...


    • joo joo mies

      Mikä hiipari pyörii moilasen nurkilla iltasin? Kun yrittää mennä juttusille häipyy lähiomakotitaloille päin. Varmaan yksi leipomontuoksulla eläjä, vain lieneekö nuuskiva kateellinen naapuri.

      • 007 pmk

        Alpo


    • ängervöinen

      Juuri aikanaan maalaiskunta piti Moilasen pystyssä. Juha Nousiainen oleskeli Moilasen kahvilassa yhtä paljon kuin Kanttilassa. Hyvä veli???

      • ymärtämätön.

        Ängervöinen.

        Maalaiskunnan ja Juha Nousiaisen ei koskaan ole tarvinnut pitää Moilasat pystyssä, se pysyy muutenkin omilla kuvioilaan (rahoilaan). Juha Nousiainen taas on ollut aina MIES joka tervehtii, myös duunria.
        Vielä eläkeele jäämisenkin jälkee. Juha hyviä eläkepäiviä.


      • omavaraisuus
        ymärtämätön. kirjoitti:

        Ängervöinen.

        Maalaiskunnan ja Juha Nousiaisen ei koskaan ole tarvinnut pitää Moilasat pystyssä, se pysyy muutenkin omilla kuvioilaan (rahoilaan). Juha Nousiainen taas on ollut aina MIES joka tervehtii, myös duunria.
        Vielä eläkeele jäämisenkin jälkee. Juha hyviä eläkepäiviä.

        (rahoillaan) tarkennus että pankin rahoilla


    • toista on

      Vaekka kaupunki antoi lainoja moilaselle ja on töitä työntekijöillä . Moilanen on lunastanut kaupungin rahoittamat tilat.
      Entäs RUSANEN kaupunki rakennut 6 miljoonan pesulan, Rusakko lupasi 120 työpaikkaa. Eipä tullut kuin muutama työpaikka. ei saa kaupunki edes veron maksajia pesulalta. Miettikeepä mitä kirjoittelette T . veronmaksaja

    • HYVÄ PAREMPIOSAISET!

      Voi teitä!

      Ilman Moilasta ja Pesulaa ei olisi koko Pieksämäkeä. Eihän täällä ole juurikaan mitään.
      IHAN OIKEIN ETTÄ PIHTAAVAT JA PUOLITTAVAT PULLIA. Minun mielestä olisivat saaneet periä esim 2euroa aikuisilta ja 1euroa lapsilta että pääsivät sisälle avajaisiin. Kaikki Pas**housut sinne tunki ilmaisen kahvin toivossa. Ihan oikein niille köyhille että eivät saaneet kuin ne pullan murut (toivottavasti noukkivat lattialta).

    • APUJOHTAJA

      PUHUT AISAA!!

      Ottaa pattiin tuo roskasakki joka pyörii kaupassa ilman ostovoimaa...
      EHDOTAN että ensikerralla kun moilanen tms. ilmoittaa avajaisista tai muista tapahtumista, jaettaisiin vaikka esim. suolapähkinöitä 1kpl/OSTAVA ASIAKAS. Se olisi tarpeeksi nöyryyttävää näille lusmuille. Se muuten voitaisiin tarjoilla kuin ehtoollinen kouraan ja samalla asiakas saisi puolestaan ylistää kauppaa.

      Meille vähän parempi osaisille (huom vuosi tulot ainakin 21 000e) järjestettäisiin sitten omat pidot jossa saisi ainakin puolikkaan pullan/ tai oikein pienen kokonaisen)

      Tätä toivon minä.

    • lusmu

      Meitä lusmuja ei nöyryytä enää mikään! Kiitos vaan teille ahkerille ihmisille kun elätätte minut ja perheeni kun en itse pysty. Mulla vuositulot 24000€, mut en jaksa tehä ku korkeintaan 6kk vuodessa töitä, eikä kukaan enempää jaksais minun työntekoa katellakkaan.

    • avajaiset

      Olikohan pullat taas puolitettu vihkiäisissä ?

      • rylläkkää

        Ei ollut terassin avajaisissa edes puolitettuja pullia kehnosti menee


      • pitäismaksattaa

        Hölmöt oli raahannut vanhat rottinki kalusteet pihalle arvaa onko sukkahousuissa muuta kuin reikiä.


    • 2kolmestatyöpasta

      60 prosenttia työpaikoista Häviää. Kontiomäen isokynä savolainen voi nostaa lipun salkoon- se muuten lähtee seuraavana sata varmasti

      • autuus

        Kuka siellä on ollut tai kestänyt pitkään?


      • 2006
        autuus kirjoitti:

        Kuka siellä on ollut tai kestänyt pitkään?

        Lokaa niskaan ja Taas lokaa niskaan ja vielä kerran lokaa niskaan ja sitten vielä kerran lokaa niskaan oikein huolella ja sitten torille syljettäväksi siinä yrityksen stratekia on yksinkertaisuudessaan. NARSISMIA AIVAN HUIPUSSAAN


    • Pisabanpojat

      Etsikää välittömästi uusia töitä muualta, vaikka Keskin rinkelitehtaalta tai Citymarketista

      • oksennus

        Samaa mieltä olen säilyypi mielenterveys ! että avajaisissa oli taas niin ruskea kieli. Laittaisivat nää vehkeet edes kuntoon ja työ suojelu normin mukaiseksi


      • nelisorminen
        oksennus kirjoitti:

        Samaa mieltä olen säilyypi mielenterveys ! että avajaisissa oli taas niin ruskea kieli. Laittaisivat nää vehkeet edes kuntoon ja työ suojelu normin mukaiseksi

        Kolmet sormet pariin vuoteen et niin on marjat.


      • uusjako

        Taitaa olla leipomo alalla markkinoiden uusjako meneillään kahtokee vaan


      • eijäksaleipookesällä

        Ei ole tullut mitään pakaste uutuuksia ainakaan Mikkelin kauppoihin myllyn paras tekee koko ajan jotain uutta ja vuohelan herkku


      • pitääosatavertailla

        Hae tokmannilta paahtoleipää 500g hinta 0,20 tarjous tekee omalla merkillä ja lidlistä reissumies 0,35 siinä sulle eväät ja edullista


      • AHNEETLEIPURIT

        Vaaleeleipä 0,40 senttii / KG ALKAA OLLA JO SIEDETTÄVÄLLÄ TASOLLA


    • Vthaimoilanen

      parasta pienellä päiväyksellä

      • kilohinnatkohilla

        Ei sen viikoa kauempaa tartte kestää tulis vaan lisää makuja kun monivilja kauraa pitäis olla.


      • älämaksaturhasta

        Kyllä lidlin leipäosasto on paras pieksämäellä tuorein ja edullisin.


    • fogua

      Leipoo itse. Jauhot ei maksa juuri mitään. Ohjeita googlettaa. Helppoo ja saa lisäaineetonta tuoretta leipää.

      • muilta-tulee-joka-kuu

        Yhdessä tilaisuudessa heräsi keskustelu että koulun kotitaloustunnillakin tulee enemmän uutuuksia kun moilasenleipomosta onkohan siellä siinä tulipalossa palanut reseptivihkot kokonaan vai veiköhän perustaja mennessään


      • taantunut.yritys

        Ei pakastetuotteista eikä muistakaan herkuista on tainnu sammaloitua pahasti ?


    • Rinkelinystävä

      Keskinleipomohan on muuttanut vuosia sitten Suonenjoelle .

    • faciines

      Hyvä Moilanen :)

    • arvostus-ansaitaan

      Ihmettelen vaan miten tämän yrityksen kohdalla on niin paljon sensuroituja mielipiteitä mitä ylläpito on joutunut poistamaan ??Onko Yrityksessä niin paljon pielessä asioita tai ei ansaitse arvostusta ja ovat hölmöilleet maineensa ??

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe