Mua pelottaa

tyttövantaalta

Ei nyt sillee oikeest pelota;D Mut joo asiaan oon 16v tyttö joka on jutellu kuukauden yhen 20v jätkän kaa. Ollaan nähty kerran sillo vaa juteltiin ja katottiin leffaa meillä ku mun vanhemmat oli jossain juhlissa. Vanhemmat ei tiedä tästä koko jutusta yhtää mitään. Poika kysy mitä teen vklp sanoin et meen stadii shoppailee. Poika on kans tulossa sinne. Sano mulle et hommataan sulle kaikkee kivaa ja sit illaks oon varannu meille hotellihuoneen. Siin oli vähä miettimist mitä toho ny vastais mut päätin kuitenki mennä. Kertokaa oonko tyhmä?

16

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20 + 18

      Toivottavasti tä oli vaan provo. Jos puolituttu nuori aikuinen pyytää teinitytön kanssaan hotellihuoneeseen, ei tarvitse olla nero tajutakseen, että mies haluaa vain seksiä.

    • Moikka,

      Hienoa, että mietit asiaa! Ennen miehen tapaamista olisi hyvä jutella asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa.

      Se, että mies tarjoutuu ostamaan sinulle tavaroita ja maksamaan hotelliyön kuulostaa huolestuttavalta. Ja viestisi perusteella kuulostaa siltä, että asia mietityttää sinuakin? Usein yhteiseen hotelliyöhön sisältyy olettamus seksistä. Tällaisissa tilanteissa mies saattaa pyytää/painostaa sinulta vastineeksi jotain seksuaalipalvelusta. Tällöin kyse on seksinostosta tai sen yrityksestä alaikäiseltä ja tehdessään niin, mies syyllistyy rikokseen. Hän ei saa lahjoa sinua saadakseen vastineeksi seksiä.

      Harvemmin kukaan hyvää hyvyyttään haluaa ostella uudelle tuttavuudelle tavaroita. Mielestäni olisi parempi, ettet tapaisi henkilöä tällaisissa merkeissä, vaikka oletkin hänestä kiinnostunut. Olette tavanneet vasta kerran, eikä yhteiseen hotelliyöhön kannata kiiruhtaa.

      Sinulla on oikeus saada tilanteeseen tukea. Voit olla minuun yhteydessä ja voimme miettiä yhdessä asiaa,

      Terkuin Ilona/ Nuorten Exit
      p. 045 895 3279
      e. [email protected]

      • LOOOOL nuortensexit


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        LOOOOL nuortensexit

        nyt hei


      • downsyndrome kirjoitti:

        nyt hei

        Oho mun kommentti


      • THELOLIHENTAI
        downsyndrome kirjoitti:

        nyt hei

        vammanen


      • ex-normi
        THELOLIHENTAI kirjoitti:

        vammanen

        Kuka voi sanoa toisesta näkemättä, että hän on vammainen? Tuskin itsekään täydellinen olet! Epäkypsä idiootti lähinnä.


    • tyttövantaalta

      Oon täs miettiny et meenks ollenkaa, alkanu muutenki käytäytyy vähä oudosti tää jätkä siis. Mut jos en mee nii miten mä sanon sen sille helppii

      • neuvoja.

        Sano vaan suoraan, että et nyt halua mennä. Jos poika jättää sinut, se ei ollut tutustumisen arvoinen. Jos taas haluaa jatkaa, voit sanoa että jatketaan vaan tutustumista netissä.


      • Pyllykkä

        jos mies on alkanut käyttäytyä oudosti niin se kertoo jo sen,että jotain kieroa on tekeillä....Olet viisas jos jätät menemättä.Vältyt harmeilta kun lopetat sen koko jutun,ja kerro ihmeessä vanhemmillesi asiasta ihan reilusti.Sinun vanhempasi varmasti auttavat sinua,ja heihin voit ainakin luottaa vuoren varmasti.

        Tee viisas päätös ja et kadu sitä,lopeta sen miehen tapailu kokonaan.


      • Pyllykkä kirjoitti:

        jos mies on alkanut käyttäytyä oudosti niin se kertoo jo sen,että jotain kieroa on tekeillä....Olet viisas jos jätät menemättä.Vältyt harmeilta kun lopetat sen koko jutun,ja kerro ihmeessä vanhemmillesi asiasta ihan reilusti.Sinun vanhempasi varmasti auttavat sinua,ja heihin voit ainakin luottaa vuoren varmasti.

        Tee viisas päätös ja et kadu sitä,lopeta sen miehen tapailu kokonaan.

        Aloittaja on nyt 19 vuotias.


      • huolissani

        MISSÄ SE MIES ASUU.MILLÄ JOUTUISIT MENEEN SINNE


    • nuudel

      No miten siinä kävi? Tapasitteko koskaan?

    • Huoh nyt aloittaja on jo myynnissä jossain päin Somaliaa :(

      • Hannucca

        On vai? Paljo se maksaa siel Somaliassa?


    • Upnorth

      ottaen huomioon myös sen että et voi olla varma monta miestä siellä voi olla odottamassa sinua. He voivat myös olla erittäin väkivaltaisia esim..
      "Ali Qasim Hammood Beni Zaid, 29, valitti hovioikeuteen"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe