Kuuluvuusongelmat/asiakaspalvelu p*skaa

MitäTehdä

Minulla oli Telefinlandin liittymä. Liittymä temppuili lähes vuoden (numerooni ei saatu yhteyttä, minä itse en pystynyt soittamaan puhelimella, puhelut katkeilivat, ei yhteyttä/verkkoa jne) ja päätin soittaa asiakaspalveluun asiasta. Turhaan. Soittelin kolmisen kertaa, saamatta minkäännäköistä pahoittelua, asian korjausta, hyvitystä tms.
Menin sitten Soneran liikkeeseen paikanpäälle. Sieltä sain vastauksen "toiset liittymät kuuluu, toiset ei". Vaadin sielläkin paikanpäällä hyvitystä laskuista, turhaan.
Siinä yhteydessä vaihdoin operaattoria. Sain liittymäni laitemaksun ja 30€ kk maksun lahjani liittymäni vaihtamisesta. Tällä hetkellä velkaa operaattorille melkein 130€.
Kirjoittelin myös s-postia monta kertaa TeleFinladille. Siellä sanoivat että ongelmat voi johtua uusien talon rakentamisesta tms (?) ei muuta. Minä muuten asun maalla.
Olen myös laittanut kirjallisen reklamaation TeliaSoneralle. Saamatta vastausta. Äskettäin lähetin myös s-postia TeliaSoneraFinancelle. Uskomatonta sanon minä, vai tyytyväisiä asiakkaita?

7

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäTehdä

      Ainiin, unohdin kertoa että vaihdoin DNA:lle, eikä minkäännäköisiä kuuluvuusongelmia ole enään esiintynyt.

    • Hei,

      olen pahoillani että asianhoito on vaatinut sinulta noin paljon aikaa sekä vaivaa.
      Vikatilanteissa meitä voi lähestyä puhelimitse tai internetissä. Häiriöilmoitukset hoituvat parhaiten Oma liittymän kautta, saat sieltä saa suoran yhteyden tekniseen tukeemme. Viasta voi tehdä kirjallisen kuuluvuuspalautteen, myös soittopyynnön jättäminen toivomalle ajankohdalle onnistuu sitä kautta.

      Turhautuminen on ihan ymmärrettävää jos useista yhteydenotoista huolimatta asia ei etene kuten pitäisi. Pyrimme aina hoitamaan asiakaskohtaamisessa asiat kerralla kuntoon. Pahoittelen syvästi jos sinun kohdallasi tuo ei ole toteutunut.

      En tiedä tästä tarkempia yksityiskohtia, joten toivoisin että otat minuun vielä yhteyttä. Haluaisin tutkia asiaasi tarkemmin sekä hoitaa tämän loppuun sinun kanssasi. Ottaisitko minuun yhteyttä vaikka tätä kautta => http://bit.ly/1omYbWL Laita viestiin ”Mia@TeleFinlandPartio” niin viestisi välittyy minulle

      terkuin
      Mia@TeleFinlandPartio
      http://bitly.com/1vbqb54

      • MitäTehdä

        Hei vain, olen laittanut viestin osoitettuna sinulle juuri tuota kautta, vastausta/yhteydenottoa saamatta. Tämä ei mikään ihme, niin kuin sanoinn, kukaan ei vastaa reklamaatioihini/kysymyksiini/palautteeseeni vaikka lakikin sanoo, että näin on toimittava !


      • marko r.
        MitäTehdä kirjoitti:

        Hei vain, olen laittanut viestin osoitettuna sinulle juuri tuota kautta, vastausta/yhteydenottoa saamatta. Tämä ei mikään ihme, niin kuin sanoinn, kukaan ei vastaa reklamaatioihini/kysymyksiini/palautteeseeni vaikka lakikin sanoo, että näin on toimittava !

        Et muuten ole yksin! Täällä ihan sama ongelma.


      • MitäTehdä kirjoitti:

        Hei vain, olen laittanut viestin osoitettuna sinulle juuri tuota kautta, vastausta/yhteydenottoa saamatta. Tämä ei mikään ihme, niin kuin sanoinn, kukaan ei vastaa reklamaatioihini/kysymyksiini/palautteeseeni vaikka lakikin sanoo, että näin on toimittava !

        Moikka,

        nappasin viestisi ja laitoin sinulle vastauksen tänään matkaan, toivottavasti viestini tavoitti sinut!

        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bitly.com/1vbqb54


    • Niin, mitä tehdä?

      Sama ongelma. Puhelimeeni ei ole taaskaan saatu yhteyttä viikkoon. Itse olen satunnaisesti voinut soittaa muutaman puhelun.
      Tulee vain jatkuvasti viestejä, että minulle on saapunut 14, 7 tai 5 jne. puheviestiä. Pitäisi soittaa maksulliseen operaattorin numeroon, jotta saisin tietää, kuka soitti. Siis, vaikka en ole ottanut puhelinvastaaja-palvelua käyttöön.

      • Moikka,

        ikävä kuulla että liittymän kanssa on ollut murheita. Oletko jo testannut toista sim-korttia? Tai sim-korttia toisessa laitteessa? Jos kummastakaan toimenpiteestä ei ole apua ja vika jatkuu, ota yhteyttä meihin niin selvitellään http://bit.ly/1rp0caO
        Mikäli kyseessä on kuuluvuushäiriö, voimme tehdä samalla selvityspyynnön tekniseen tukeemme.

        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bitly.com/1vbqb54


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe