pelaajia vietiin fifa 15 Apua!

akcudoj

Eli siis noin kävi ja mielestäni ihan hyvä joukkue yhtäkkiä pelaajani vain hävisivät olisiko kellään mitään EA:n sähköpostiosoitetta tai jotain niin voisin ottaa yhteyttä ja kysellä. Auttakaa!!

10

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultimate tema plyar

      liian tyhmä unoha koko juttu

    • EA FUT15
    • tietämätön

      täällä olis uuden fifa 15 saanut nuorukainen kuka kaipailis apua. Elikkäs oon alottanu pelaamaan ultimate teamissa single palyer turnamenttia ja nyt pelaan semifinaaleja. Mutta kun hyväksyin squadin ennen pelin alkua tulee ilmoitus "your squad does not meet the following entry requirements for this max number of leagues four in the squads starting eleven" enkä tiedä miten edetä. Voisko saada apua kiitos? :)

      • Perkele/95

        Sinulla ei ole vaihdossa/kentällä tarpeeksi pelaajia. Laita pelaajat vaihtoon nii saat toimimaan, Mutta älä laita Loukkaantunutta/Sopimus loppunutta pelaajaa kentälle. Muuten et pääse pelaamaan.


      • homo perkele/95
        Perkele/95 kirjoitti:

        Sinulla ei ole vaihdossa/kentällä tarpeeksi pelaajia. Laita pelaajat vaihtoon nii saat toimimaan, Mutta älä laita Loukkaantunutta/Sopimus loppunutta pelaajaa kentälle. Muuten et pääse pelaamaan.

        Ei vittu mikä urpo :D

        Oikea vastaus on, että sun tiimis ei täytä vaatimuksia eli saa olla max neljästä eri liigasta pelaajia.


      • LOL

        XDD


    • futboy

      Voisittekos kertoilla millasilla squadeilla pelailette:)

    • Anonyymi

      EA VAIN LEIKKII TOISTEN ASIOILLA EI NE YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN, NE JULKAISI FIFA23 JA NÄYTTÄÄ TODELLA HIENOLTA ETTÄ KANNATTAAKO MINUN OSTAA SE STEAM KAUTTA VAI EPIC GAMES?

      • Anonyymi

        ODOTA ETTÄ EPIC GAMES LAITTAA SEN HUOMENNA ILMAISEKSI, NE LAITTAA JOKA PÄIVÄ UUTTA PELATTAVAA NIIN EI TEKEMINEN LOPU KESKEN, OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN ETTÄ EA SPORTS ON TEHNYT FIFA SARJASTA MUN YHDEN SUOSIKIN KIITOS EA KUN ANNAT MINULLE MAHDOLLISUUDEN.


    • Anonyymi

      JA EA ON NIIN HYVÄ TEKEMÄÄN FIFA JA NHL, PELEJÄ ETTÄ OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN. EA ANTAA JOKAISELLE PELAAJALLE MAHDOLLISUUDEN, ETTÄ NE OSAAVAT KYLLÄ TEHDÄ HYVIÄ PELEJÄ. EA TEKEE RAHAA FIFA JA NHL PELEISTÄ, JA MINUN MIELESTÄ FIFA15 JA FIFA23 OVAT MELKEIN SAMAT MUTTA PAREMMILLA GRAFIIKOILLA.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe