16v tyttö joka ei juhli

lonely girl

Oon siis 16v tyttö, enkä ole ikinä ollut bilettämässä missään kavereiden luona.Ärsyttää kun kaikki laittaa viikonloppusin ja juhla päivinä nettiin kaikkia biletys kuvii niiden kavereiden kaa, mutta ite istun kaikki illat kotona perheen kanssa. Oon kyllä maistanu alkoholii, mut siihen se sitten jäi.Onko siinä jotain outoa, jos en kavereiden kanssa juhli ja juo esim. synttäreillä, viikonloppusin jne? Ei mulla kyllä olekkaa kun 2-3 jotenkin läheistä kaveria, mutta en näe niitäkään paljoa.Sitten on paljon tuttavia mutta todellista läheistä ystävää ja poikaystävää ei ole.Eikä alaikäisenä ole mikään pakko juoda, ehdin varmasti käydä niissä baareissa ja saada poikaystävän täysi ikäisenä :) Onko muita samanlaisia mun kaa?

31

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika99w

      Anna sun kikki itelläni ei oo tyttöystävää

    • 18 v. tyttö

      Sun ikäsenä olin samanlainen. Olen tosiaan vieläkin, eikä huvita aina lähtee kotoa esim. baariin kavereiden kanssa. Ei se biletys nyt niin hienoa ole, että sitä pitäis hehkuttaa.

    • 16vuotiass

      Vaikka biletys ei kiinnostaisikkaan, kannattaa silti joskus mennä kokeilemaan juhlimista kavereiden kanssa. Pakko ei ole juoda. Itsekkään en oikeastaan juo alkoholia, vaikka juhlissa sillointällöin käynkin.

    • Ite oon 14, enkä mäkään tykkää juhlia. Ei vaan oo mun juttu.

      • Vitunkakarat

        No 14veet on kyllä ihan kakaroita vielä että voisko johtuu siitä. 16vee on vähän eri asia.


    • hippi nykyään

      alkoholin käyttö lähti itsellä todella helposti käsistä POLTTAKAA MIELUUMMIN PILVEÄ!!!

      • kqpsbds

        Vielä parempi, kun ette tee kumpaakaan. Alkoholi ei niin vaarallista kuin pilvi.


      • adsfdfhadf
        kqpsbds kirjoitti:

        Vielä parempi, kun ette tee kumpaakaan. Alkoholi ei niin vaarallista kuin pilvi.

        Alkoholi ei niin vaarallista kuin pilvi.

        Taitaa olla toisinpäin. Tosin pilvi on laitonta.


    • Nuorimies-19

      Minä, jo 19v nuorimies, en ole bilettänyt. Minun kohdallani ovat osuneet juuri sellaiset kaverit jotka eivät juo. En viihdy isoissa kaveriporukoissa, tämän juontaa hirveä tarina kun seiskaluokalla vietin välitunneilla aikaa yhdessä poikaporukassa, sitten kun alkoi kasiluokka, sen porukan pojat alkoivat KOULUKIUSATA minua! Koulukiusaaminen on tehnyt minusta yksinäisemmän, vaikkei se jatkunut enää lukiossa. Olihan minulla sentään yksi koulukaveri koko peruskoulun ajan, mutta hän meni amikseen, kuitenkin tapailen häntä yhä. Lukiossa minulle ei tullut uusia ystäviä ennen kuin tulivat vanhojen tanssit ja ystävystyin siihen daamiin. Niin upea tyttö! Se sai minut korjaamaan kiusaamisen turmelemaa luottamiskykyä toisiin ihmisiin, kynnys jutella on minulla nyt matalampi. "Jonkinlaisia koulututtavia" sen sijaan tuli jo alusta alkaen.

      Kun olin vielä alaikäinen, äitini suhtautuminen alkoholiin oli HYVINHYVIN ankara! Eipä siksi ole uskaltanut juoda alaikäisenä muuta kun pienen lasin maistiaiseksi ykkösolutta ja Espanjassa on kerran tullut nenäni eteen sitruunasorbetti kuoharilasissa (melko todennäköisesti sisälsi cavaa).

    • Janne.

      teinien "biletykset" onkin aikalailla köyhän juhlintaa ja kun ei ole edes aihetta mitä juhlia.

      toista se on sitten 30 kun on aihetta juhliakin, olla aikuinen komea kauniiden naisten seurassa.

      tyhmiä tenavia palsta täynnä, ei voi muuta sanoa, hah hah hah!

      • Janne.

        "Espanjassa on kerran tullut nenäni eteen sitruunasorbetti kuoharilasissa (melko todennäköisesti sisälsi cavaa). "


        oho, älä v itussa!
        ettei vaan sisältänyt hiirenp askaa tai hirven kivesmehua.

        oletpa sivistynyt!


      • nörtsX
        Janne. kirjoitti:

        "Espanjassa on kerran tullut nenäni eteen sitruunasorbetti kuoharilasissa (melko todennäköisesti sisälsi cavaa). "


        oho, älä v itussa!
        ettei vaan sisältänyt hiirenp askaa tai hirven kivesmehua.

        oletpa sivistynyt!

        Janne puhuu asiaa sillä ei tuollainen 18-19 vee ole vielä aikuinen, vaikka juridisesti täysikäinen kyllä on.

        Teineillä ei hirveesti ole aihetta bilettää, sen he tekevät usein ilman syytä, mutta perinnejuhlat kuten nuo lukion wanhat ja penkkarit ovat ok.

        Mutta jossain kotibileissä ei tunnu olevan mitään hienoja neitoja vaan lähinnä pissiksiä.

        Mutta Janne taitaa olla myös trolli koska väittää, että klassinen espanjalainen "jälkiruoan ja drinkin yhdistelmä" voisi sisältää jotain hiirenpaskaa.


    • 15 v pppoika

      vittu ookko nössöä

    • 15-vuotias

      Hyvä asiahan tuo ehkä on. Mutta sitä vois kyl silti kutsua vähän niinku nuoruuden tuhlaamiseksi, tossa iässä kuuluis mennä kavereiden kanssa kylälle viikonloppuna ryyppäämään. Tai edes yksin, paskempaa se saattaa olla, mutta parempi ku tuo sun tilantees tällä hetkellä.

      • lonely girl

        En tuhlaa nuoruutta, osaan kyllä pitää hauskaa ja mulla on paljon kiinnostuksen kohteita.Ne vaan ovat erilaisia kuin muilla ikäisilläni, muiden kiinnostus on vaan ryyppäämisessä, ulkonäössä ja vartalossa, seurustelussa, seksissä ja kavereiden kanssa sekoilussa.Itse olen rauhallinen ja pidän itsenäisistä ja taiteellisista harrastuksista, esim.lukemisesta ja leffojen katselusta.Ei ryyppääminen ja vääränlaisten kavereiden kanssa oleskelu ole onnellisuuden perusta.Mulla on paljon tulevaisuuden haaveita ynms.Mua on kehuttu kauniiks ja tykkään shoppailla, meikata, käydä ulkonä syömässä, matkustella ja käydä leffassa jne.En todellakaan ole mikää luuseri nörtti tyttö.Mun on vaikea vain löytää porukkaa, johon kuuluisin, kun kaikki ikäiseni ovat ajatuksiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan erilaisia muhun verrattuna.Olen vaan ajatuksiltani "viisaampi" kuin ikäiseni.Toivattavasti 2015 vuonna niitä kavereita tulisi :)


      • Trollhättan
        lonely girl kirjoitti:

        En tuhlaa nuoruutta, osaan kyllä pitää hauskaa ja mulla on paljon kiinnostuksen kohteita.Ne vaan ovat erilaisia kuin muilla ikäisilläni, muiden kiinnostus on vaan ryyppäämisessä, ulkonäössä ja vartalossa, seurustelussa, seksissä ja kavereiden kanssa sekoilussa.Itse olen rauhallinen ja pidän itsenäisistä ja taiteellisista harrastuksista, esim.lukemisesta ja leffojen katselusta.Ei ryyppääminen ja vääränlaisten kavereiden kanssa oleskelu ole onnellisuuden perusta.Mulla on paljon tulevaisuuden haaveita ynms.Mua on kehuttu kauniiks ja tykkään shoppailla, meikata, käydä ulkonä syömässä, matkustella ja käydä leffassa jne.En todellakaan ole mikää luuseri nörtti tyttö.Mun on vaikea vain löytää porukkaa, johon kuuluisin, kun kaikki ikäiseni ovat ajatuksiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan erilaisia muhun verrattuna.Olen vaan ajatuksiltani "viisaampi" kuin ikäiseni.Toivattavasti 2015 vuonna niitä kavereita tulisi :)

        Me somalit bileta joka viikolopu me jouda lasoli sillan alla jos et polta ja biletä olet tyhma syrjautunu paskahousu


      • 15-vuotias
        lonely girl kirjoitti:

        En tuhlaa nuoruutta, osaan kyllä pitää hauskaa ja mulla on paljon kiinnostuksen kohteita.Ne vaan ovat erilaisia kuin muilla ikäisilläni, muiden kiinnostus on vaan ryyppäämisessä, ulkonäössä ja vartalossa, seurustelussa, seksissä ja kavereiden kanssa sekoilussa.Itse olen rauhallinen ja pidän itsenäisistä ja taiteellisista harrastuksista, esim.lukemisesta ja leffojen katselusta.Ei ryyppääminen ja vääränlaisten kavereiden kanssa oleskelu ole onnellisuuden perusta.Mulla on paljon tulevaisuuden haaveita ynms.Mua on kehuttu kauniiks ja tykkään shoppailla, meikata, käydä ulkonä syömässä, matkustella ja käydä leffassa jne.En todellakaan ole mikää luuseri nörtti tyttö.Mun on vaikea vain löytää porukkaa, johon kuuluisin, kun kaikki ikäiseni ovat ajatuksiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan erilaisia muhun verrattuna.Olen vaan ajatuksiltani "viisaampi" kuin ikäiseni.Toivattavasti 2015 vuonna niitä kavereita tulisi :)

        No se on ihan hyvä juttu, että on kiinnostuksen kohteita ja jotain tekemistä, mutta jos kavereita haluaa niin kannattaa mennä kylälle viikonloppusin juomaan, itse en juo enkä oikee tee mitään muuta vastaavaa, ja siks mäki oon yksinäinen ja vietän aikaa kotona, harmillista se on.


      • Sixteen_girl98
        lonely girl kirjoitti:

        En tuhlaa nuoruutta, osaan kyllä pitää hauskaa ja mulla on paljon kiinnostuksen kohteita.Ne vaan ovat erilaisia kuin muilla ikäisilläni, muiden kiinnostus on vaan ryyppäämisessä, ulkonäössä ja vartalossa, seurustelussa, seksissä ja kavereiden kanssa sekoilussa.Itse olen rauhallinen ja pidän itsenäisistä ja taiteellisista harrastuksista, esim.lukemisesta ja leffojen katselusta.Ei ryyppääminen ja vääränlaisten kavereiden kanssa oleskelu ole onnellisuuden perusta.Mulla on paljon tulevaisuuden haaveita ynms.Mua on kehuttu kauniiks ja tykkään shoppailla, meikata, käydä ulkonä syömässä, matkustella ja käydä leffassa jne.En todellakaan ole mikää luuseri nörtti tyttö.Mun on vaikea vain löytää porukkaa, johon kuuluisin, kun kaikki ikäiseni ovat ajatuksiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan erilaisia muhun verrattuna.Olen vaan ajatuksiltani "viisaampi" kuin ikäiseni.Toivattavasti 2015 vuonna niitä kavereita tulisi :)

        Oon ihan samanlainen, ja saman ikäinen tyttö kuin sinä lonely girl. En mäkään oo nörtti, mutta en oikeesti löydä sellasta seuraa jossa "kiinnostaisi" juoda tai tehdä mitään muutakaan. Kaikenlaista olen maistellut kavereilta, mut en loju kylillä heidän kanssaan. Bestis mulla on, muttei poikakaveria..Aina saan kuulla miten kivaa muilla oli bileissä, ja kuinka joku löysi taas "elämänsä rakkauden"..Sanonpahan vaan, että olkoon ihan rauhassa, koska ei ne tosiystävät välttämättä sieltä löydy. Uskoisin (en pysty kuitenkaan todistamaan) että aika monella menee alkoholia jatkossakin vähän enemmän kuin olisi tarpeen, ja jollekkin siitä voi tulla jopa ongelma. Onko sellainen enää pysyvä kaveri? Vai kääntyykö asia niin että sinusta tulee hänen kaverinsa, mutta hän vain juo? Eli tämä ei ole mikään "älä juo, siitä tulee ongelma"..ei en aja tässä sitä takaa, vaan sitä että jos jotakuta ei oikeasti kiinnosta mennä massassa bilettämään, vaan jää kotiin niin hän ei menetä välttämättä mitään. Hän voi löytää aivan yhtä hyvän kaverin jostain muualta kuin bilepiiristä,tai sitten hänen tosiystävänsä löytyy bilepiiristä.. Joka tapauksessa, ei nuoruus mene kotona hukkaan jos et erakoidu :D


      • 15-vuotias
        Sixteen_girl98 kirjoitti:

        Oon ihan samanlainen, ja saman ikäinen tyttö kuin sinä lonely girl. En mäkään oo nörtti, mutta en oikeesti löydä sellasta seuraa jossa "kiinnostaisi" juoda tai tehdä mitään muutakaan. Kaikenlaista olen maistellut kavereilta, mut en loju kylillä heidän kanssaan. Bestis mulla on, muttei poikakaveria..Aina saan kuulla miten kivaa muilla oli bileissä, ja kuinka joku löysi taas "elämänsä rakkauden"..Sanonpahan vaan, että olkoon ihan rauhassa, koska ei ne tosiystävät välttämättä sieltä löydy. Uskoisin (en pysty kuitenkaan todistamaan) että aika monella menee alkoholia jatkossakin vähän enemmän kuin olisi tarpeen, ja jollekkin siitä voi tulla jopa ongelma. Onko sellainen enää pysyvä kaveri? Vai kääntyykö asia niin että sinusta tulee hänen kaverinsa, mutta hän vain juo? Eli tämä ei ole mikään "älä juo, siitä tulee ongelma"..ei en aja tässä sitä takaa, vaan sitä että jos jotakuta ei oikeasti kiinnosta mennä massassa bilettämään, vaan jää kotiin niin hän ei menetä välttämättä mitään. Hän voi löytää aivan yhtä hyvän kaverin jostain muualta kuin bilepiiristä,tai sitten hänen tosiystävänsä löytyy bilepiiristä.. Joka tapauksessa, ei nuoruus mene kotona hukkaan jos et erakoidu :D

        Kummal vastasit? :-D


      • awwws
        Trollhättan kirjoitti:

        Me somalit bileta joka viikolopu me jouda lasoli sillan alla jos et polta ja biletä olet tyhma syrjautunu paskahousu

        Onneks mä oon tavannu vaan ihanii somalimiehii jotka ei juo, koska uskonto. (Vaik ei ois mitää kauhee uskovaisii)


    • 8744789

      Itse olen 17v jätkä enkä ole kertaakaan ollut missään bileissä juomassa. Miksi? Päällimmäisenä varmaan se, että kaveripiirissäni lähes kaikilla, jotka menevät juomaan, on aina tavoitteena ainoastaan vetää v*tunmoiset perskännit. Eli tavoitteena on ainoastaan se humala. Itseäni ei ole koskaan hirveämmin kiinnostanut örvellys, puhumattakaan siitä, että näiden kaverien mukana on ryyppäämässä aina jotain hirveitä jonneja, joten meininki on ties kuinka lapsellista. Olen kyllä alkoholia juonut saunakaljojen yms. muodossa. Puhun siis nyt kavereista jotka menivät joko amiskaan tai eri lukioon kuin minä silloin peruskoulun jälkeen.
      Tänä uv:na olisi tosin kova halu päästä juomaan uusien lukiosta saamien kaverieni kanssa. Vielä ei tosin ole mitään tietoa pääsenkö edes minnekkään juhlimaan, vai meneekö tämäkin uusivuosi kotona mädätessä. On se kyllä perseestä kyhjöttää kotona vanhempien kanssa samalla ku muilla on niin hauskaa.

    • 19v poika

      Eksyin ihan sattumalta tähän viestiketjuun... itse olin lähes täysi-ikäisyyteen asti juomatta ja voin sanoa kokevani, että en ole menettänyt mitään. Se tuntuu juuri tuossa iässä siltä, että on ihan outo kun ei juo ja kokee kovia paineita kun ei ole kylillä huitelemessa vaan jumittaa kotona. Ei se kännäily oikeesti ole niin kivaa... Se on vaan ihmisen luoma mielikuva... Viisas juo silloin, kun oikeesti itsestä tuntuu siltä tai sitten ei ollenkaan. Kaverit oikeesti myös odottaa sitä päivää, kun ekaa kertaa olet huppelissa ja anna heidän odottaa sitä... Mitä pidemmälle viet sen yllättävämpi osaat olla ja kaverit muistaa ikuisesti sun ekan huppelipäivän, vaikka ite et muistais. Bileistä löydät aika epätodennäköisesti sitä kunnollista poikaystävää... tälläsen havainnon olen tehnyt, mitä nyt seurustelivia ihmisiä on seurannut. 15-vuotias on myös aivan liian nuori juomaan ja jos siinä iässä juo niin saa kyllä hävetä itseään. Meidän "vanhempien" ihmisten silmissä sellanen on vaan säälittävää.

      Olenko nyt yksinäinen, kun en ole juonut silloin kun "muut" aloittivat juomisen? En, mulla on nyt tosiystäviä ja olen löytänyt netistä upeita ystäviä... nekin ovat löytyneet silloin kun "toiset" on ollu juomassa kaupungilla. Käytä kaikki ilo irti silloin, kun alkaa tuntua sellaselta, että on yksin. Netti on täynnä mahdollisuuksia luoda sitovia suhteita ilman känniä.

      • veio

        Idea on sama kuin liikenteessä. Liikenteen sählärit tekevät kaikkensa saadakseen muut mukaan omaan tyyliinsä, joka heidän mielestä on ainut oikea tapa, jotta heidän ei itse tarvisi huomata millaisessa ansassa ovat. He eivät halua kuulla tai nähdä siitä peilistä minkä muut asettavat toimimalla oikein et miten eksyksissä he ovat väärine pakkomielteineen.

        Bilettäjien toiminta on heille pakollista, koska sillä he puuduttavat oloaan, sitä tuskaa josta eivät koskaan pääse eroon elleivät kohtaa ongelmiensa syitä. Mitä vanhempana pakko ajaa heidät kohtaamaan ongelmansa, sen tuskaisempaa siitä on päästä eroon.


      • veio
        veio kirjoitti:

        Idea on sama kuin liikenteessä. Liikenteen sählärit tekevät kaikkensa saadakseen muut mukaan omaan tyyliinsä, joka heidän mielestä on ainut oikea tapa, jotta heidän ei itse tarvisi huomata millaisessa ansassa ovat. He eivät halua kuulla tai nähdä siitä peilistä minkä muut asettavat toimimalla oikein et miten eksyksissä he ovat väärine pakkomielteineen.

        Bilettäjien toiminta on heille pakollista, koska sillä he puuduttavat oloaan, sitä tuskaa josta eivät koskaan pääse eroon elleivät kohtaa ongelmiensa syitä. Mitä vanhempana pakko ajaa heidät kohtaamaan ongelmansa, sen tuskaisempaa siitä on päästä eroon.

        Verratkaa keskenään kahta eri keskustelua.
        1. Itsetunto - Ei oo ketään joka välittäis
        2. Bailut - hyväksikäytetty ja kännissä

        Suurin ongelma on ehkä siinä et halutaan valittaa mutta ei haluta apua tai ainoastaan apua mikä ei auta.


    • lonlyboy95

      Itse olen 19 vuotias poika kerran elämässäni olen ottanut vähän enemmänkin mutta ilman kankkusta selvisin en ikinä ole ollut missään 'oikeissa' bileissa enkä muutenkaan paljoa juhlinut, sillä eipä ole montaa kqveriakaan kenen kanssa juhlisi...
      Aina saa kuulla kuinka alkoholi virtaa ja kuinka hienoo on noh jos on oikeenlaista seuraa voi se jollekin tuottaa hyvää mieltä mutta se ainut kertakin oli porukalla tapaaminen missä sitten otettiin ettei alkoholi ollut pointtina. Ikinä en ole baarissa käynyt (paitsi muutaman kerran mutta en huomisen tai bileiden takia)

      Mut hei jos kiinnostaa seura uudenmaan suunnalta vastaa tähä viestii nii voin antaa sulle vaik mun kikin tai jtn :)

    • veio

      Se on (alko)holistien konsti saada toiset holistit samaan ansaan missä itse on, kun kertoo " et siellä oli tosi makeeta".

    • limemehu

      Hieno homma hei jos oot ylpee yksinäisyydestäs, mut ei sejuomattomuus sustateemitenkään parempaa ihmistä, eikä varsinkaan se, että sitä oikeen mainostat täällä ja "ihmettelet" eikö ketään muka ole samanlaisia.. :D se on tiekkö aika läpinäkyvää ;)

      Toisekseen ilmeisesti luullaan, että jos nuori käy kavereitten kanssa kylillä ja välillä juomassa alkoholia kukinoman määränsä, niin ei voi olla kunnollinen muuten. Ihan vaan esimerkiksi itseni; harrastan taiteita mutta silti käyn myös juomassa, koska se on osa mun sosiaalista elämää, joka pitää mun mielen terveenä.

      Niin ja semmonen juttu, et jos oikeesti oot siitä ylpee, ettet juo koskaan, niin sillon ei pitäs ne muitten bilekuvat herättää mitään tunteita, koska onhan oma elämäs niin paljo seesteisempää ja parempaa..

      • veio

        Jos nyt otetaan ääripäät, parhaansa työtätekevä alkoholiton ihminen tai kadulla asuva rappioalkoholisti niin kyllähän se siinä mielessä tekee "paremman " ihmisen että rakentaa tätä yhteiskuntaa oikeaan suuntaan ja antaa oikeaa esimerkkiä lapsille jotteivat opi pitämään alkonkäyttöä normaalina.


    • hojo2129

      On ihmisiä, jotka viihtyy mielummin omissa oloissaan, ovat mielummin ilman juhlia, täysin antisosialistisia. Heitä kutsutaan introverteiksi. Introvertit lataavat akkunsa mieluiten omasta itsestään, eivätkä voi sietää juhlia, sosiaalisia tilanteita yms. Länsimaalaiset kulttuurit ihannoivat mielellään sosiaalisia ihmisiä, suurin syy on, että valtaosa on sellaisia.

      Se on täysin normaalia ihmisessä! Ole sellainen kuin itse tykkäät olevan, äläkä välitä paskaakaan muiden mielipiteistä tai tekemisistä!

    • 98kundi

      Kuulostaa itselle varsin tutulta, olisin tuon tekstin voinut vaikka itse kirjoittaa:D Ainoana erona se, että olen poika.

    • WorkHardTrainHarder

      Itse olen 18 vuotias en ole mitenkään ruma tai muutakaan mutta en käy bileissä. Olin kerran ja melkein kaikki muut paitsi minä olivat aivan hirveässä kännissä. Juon kyllä mutta vain vähän. Koskaan en ole kännissä ollut enkä halua ollakaan. Treenaaminen on paljon kivempaa ja tulee hyvä mieli kun on kunnossa. Olen harrastanut 8 vuotta erilaisia kamppailulajeja ja nyt treenaan krav magaa ja vapaaottelua 5 kertaa viikossa. Lenkkeilen kerran viikossa ja 2 kertaa viikossa käyn salilla. Ei harmita yhtään että en biletä. Puolustusvoimille olen halunnut töihin 7 luokasta asti ja sinne on suunta tälläkin hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe