W211 polttimoiden vaihto

ISOKÄSI

Onkos kukaan tehnyt itse?Aika ahtaalta näyttää ja noin kädetkin on suurempaa
sorttia.Pitääkö purkaa jotain pois ja jos,niin mitä?Ainakin hantin puoli näyttää
tosi ahtaalta.Kuskin puolelta kai paisuntasäiliön irrotus auttaa?Auto on 280 CDI
vm. 2007 V6 moottorilla tai kyllä kai toi W211 sarja samanlainen etupäästä on
koneesta riippumatta.

10

9978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta mersua.

      Toista oli ennen,jos olet oikea mersu mies,nimittäin w124 korilla lamppujen vaihdon suoritti tienpäällä pimeässä ja oli tilaa,nyt 210 koriin taas on hieman ahtaanpaa ja sekin riippuu hieman siitä mitä on laitettu eteen,mutta saa vaihdettua ite tosin valon aikaan.

    • mbman
    • onks xenon?

      Vie veholle tumpelo, manun lentopallo lapaset ei sovi rakoon!

      • ISOKÄSI

        Ei oo xenon,eikä oo manu,kädet ilman lapasia.Videon auto ei kyllä oo W211 2007
        ns. facelift korimallia.Tumpelosta ei tietoa,onkohan siellä Veholla sitten pienikätisempiä asentajia?


      • Aina sieltä
        ISOKÄSI kirjoitti:

        Ei oo xenon,eikä oo manu,kädet ilman lapasia.Videon auto ei kyllä oo W211 2007
        ns. facelift korimallia.Tumpelosta ei tietoa,onkohan siellä Veholla sitten pienikätisempiä asentajia?

        löytyy joku kätilöopiston käynyt. Jos ei muuten onnistu niin ainahan voi purkaa koko umpion pois paikaltaan.


      • näppäränä siellä
        Aina sieltä kirjoitti:

        löytyy joku kätilöopiston käynyt. Jos ei muuten onnistu niin ainahan voi purkaa koko umpion pois paikaltaan.

        Kyllä ihan kokoa 11½ käsineet ja ilman niitä hanskoja onnistuu ainakin S211-08 220cdi,hin polttimon vaihdot eikä ole xenonit.


    • Vasemmalla puolella tosiaan on muovisäiliö, joka on irroitettava. Se on kiinni alunperin niitillä (vaikka näyttää ruuvilta). Niitin voi lyödä poikki ja sitten laittaa peltiruuvin tilalle.

      W211 polttimot voi vaihtaa itse. Vähän voi tulla naarmua kädenselkään.

    • purkuhommat

      Yleensä joutuu autoista nykyään purkamaan jotakin pois tieltä jos haluaa tehdä homman helposti ja umpioita rikkomatta. Mersuun en ole vielä vaihtanut xenoneita (w211) mut omegasta just vaihdoin ja toiselta puoletta siinä joutuu akun irroittaa ja toiselta ilmanputsarikotelon.

      Noin, kun tekee niin ite polttimon vaihto onkin sitte helppo homma.

    • OldMM

      Onko siinä muovisäiliössä vain se yksi ruuvi/niitti siinä päällä? Meinaan, että alla ei ole mitään ja putkia/letkuja ei tarvi irrottaa?

    • Säiliö

      Ei ole kuin yksi niitti..revin itse säiliön irti kokonaan ja se pysyy siellä ilman ruuviakin eikä siellä ole mitään putkia tai letkuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe