Mistä halpoja lautoja?

minä

Mistä liikkeistä saisi halpoja lumilautoja?
Onko jotain hyvää nettikauppaa tms.

19

10221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antsa

      halpa = huono. Itse ostaisin mielummin hyväkuntoisen käytetyn hyvä laudan.

    • omani

      Mä hommasin omani yhdestä laskettelukeskuksesta. Siinä niitä oli pitkä rivi kahvilan seinän vieressä pystyssä.

      • jeesjees

        hahhaa tosi viisasta -.-'


    • J.T

      Olis meinaan myynnissä stuf silencer merkkinen lauta. lauta on ostetu tammikuu 04. laudan pituus 145cm. Lähes uusi laskettu vajaat pari tuntia. Laukku lähtee kaupanpäälle. Laudan hinta on 270€

      Ja stuf kengät kokoa 38 sopii noin 40 kokoiselle jalalle. hinta 80€

      Lauta on vaasassa

      crazydreamer_81 at hotmail.com

    • Lautailija
      • juu

        Kun tuo hoverfin ei enää toimita yksityisille ostajille noita lautojaan. muuten hyvä että ei ois mitään toista vaihtoehtoa???


    • Vesa

      Halvan ja HYVÄN laudan saat omaksesi siteineen ja kenkineen osoitteesta [email protected]! Lauta on Wild Duck Wibe 44, eli pituus 144cm. Kengät kokoa 42-43. Paketti hintaan 150€!!!

    • täs ois

      kokeile www.tori.fi sieltä löytyy aika halvalla noit lautoi

    • tässäki ois

      jooo... www.tori.fi on hyvä

    • junkmato

      Junkyard tai blue tomato tosi hyvii!"!!!!

    • täsä

      www.Myboard.fi

    • missä ois

      itsekkään en tiedä mistä sais noin 125 - 130 cm lautaa

    • osku. k

      Itekki etin jotain hyvää lautaa mut sen mä tiiän et blue tomaton sivusto on iha sika kallis!

    • Tietävä

      Moi!
      Huuto.netistä saa hyviä lautoja halvalla!
      Itse ostin 120e hyvän laudan ja olen todella tyytyväinen siihen!

    • help me

      onko 165 senttiselle henkilölle 150cm lauta liian suuri?

      • snoukkaaja100000

        Laudan pituus mitataan : oma pituus kertaa 0,9 ite oon saman pitunen. Eli sulle sopii 148 cm eli se on ihan sopiva ;)


    • Välineurheilija

      itse suosittelen kovasti Halpa-Hallin lumilautoja. Hinta-laatu suhde kohdillaan

    • Tietäjättietää

      Tori.fi on kätevä, mutta ihan normi kaupoista saa lautija ja laudat kestää sen 2-3 vuotta että ei haittaa vaikka siihen vähä enemmän pistäisi rahaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe