Miten pääsee eroon mustapäistä?

apuvaiho

ikää jo 26v, minulla rasvainen mutta kuiva iho, hilseilee herkästi jos liian voimakkaita pesuaineita. Mikä olisi tehokas pesuvoide mustapäihin, olin laiskempi ja pesin naamaa huonosti ja pam mustapäitä nenään,leukaan nenän viereen. Miten saan ne pois? vinkkejä kiitos?

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski

      Purista;-)

      • 1Taija

        Jos kassa kestää, käy kosmetologilla puhdistuttamassa. Tulee rentoutumista ja siistimpi tulos kuin kotosalla, varmaan joito-ohjeitakin.


      • 1Taija
        1Taija kirjoitti:

        Jos kassa kestää, käy kosmetologilla puhdistuttamassa. Tulee rentoutumista ja siistimpi tulos kuin kotosalla, varmaan joito-ohjeitakin.

        Siis hoito-ohjeitakin.


      • Eerikaas

        Itse mielummin sulatan mustapäät kun puristan :D sattuu nimittäin niin pirusti!


      • hähhh
        Eerikaas kirjoitti:

        Itse mielummin sulatan mustapäät kun puristan :D sattuu nimittäin niin pirusti!

        Miten niin sulatat?


    • ljrqwlje

      Ostin öljytöntä latvialaista kosteusgeeliä ruohonjuuresta. saapa nähdä auttaako, oli kyllä jo heti parin kerran jälkeen iho parempi (ei kuivuutta mutta tukkeumista en vielä tiedä). koita sinäkin.

    • myskin

      Kokeile Swiss Clinicin skinn rolleria! Oma sekaihoni tykkää kovasti. Rullailet vaan kevyesti 5 min joka ilta, tuloksen huomaa jo viikon sisälllä! Tuotten löydät täältä: http://www.swissclinic.fi/fi/artiklar/swiss-total-skin-renewal.html tiedän että on hieman hintavampi, tosin heillä näyttää olevan joku kamppis menossa, mutta omasta kokemuksesta ainakin hintansa väärti nimenomaan mustapäiden ja muiden epäpuhtauksien eliminointiin! Myös poskessani monta vuotta olllut arpi on haalistunut pidemmän käytön seurauksena todella paljon ja sitä enää juuri ja juuri huomaa.

    • PiiaMust

      Päivittäinen kuorinta aloe vera konjac spogne-sienellä ja yrttikasvovesi.

    • mustapäätaistelija

      Kunnon mustapäärauta (en tiedä onko oikea nimi) ja ihonhoitoa. Älä lopeta ihon rasvaamista vaikka on rasvainen iho koska se vain pahentaa.

    • Arganöljy

      Nuo konjac spogne-sienet ovat todella hyviä, jo toinen sieni menossa. Eivät ne vanhoihin epäpuhtauksiin ole auttaneet, mutta ehkäisevät tehokkaasti uusien synnyn. 10min. kuorinta iltaisin. Kosteutus arganöljyllä, hoitaa ihoa kokonaisvaltaisesti. Lue öljystä lisää ja inspiroidu! Tasapainottaa talirauhasten liikatuotantoa, mm. sopii silmänympärysiholle, jne.

    • Lactoline

      Puhdistusaineeksi joku hellävarainen, hajusteeton, PH-tasapainotettu tuote, esim.Lactoline

    • mustapäänenä

      Itsellä pitkään jo käytössä ollut BIONin Blackhead/whitehead controller ja hyvin pysyneet mustapäät poissa. Kestää ehkä noin 3 viikkoa että ne nykyiset mustapäät lähtee mutta sen jälkeen ei ole mulla ainakaan ollut näkyviä mustapäitä nenällä tai otsassa, ihan huipputuote!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe