Aarno Sulkanen tuomittiin pedofiliasta

Mies tuhottu....

Uuno Turhapuro-leffoissakin näytellyt Sulkanen sai hovissa 8 kk ehdollisen vankeusrangaistuksen 12-vuotiaan vaikeasti kehitysvammaisen tytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Uuno-Turhapuro-tahdelle-tuomio-vaikeasti-vammaisen-lapsen-seksuaalisesta-hyvaksikaytosta/1058335

Mutta: käräjäoikeushan vapautti miehen vuosi sitten. Miten voi toinen oikeusaste muuttaakin tuomiota? Itse olen satavarma ettei mies ole syyllinen. Tuon olemuksinen charmantti raamikas ja tulinen miesnäyttelijä saa kyllä aikuisiakin naisia, taatusti. Jopa nuoria, täysikäisiä, ei siinä tartte sekaantua tuollaisiin tekoihin. Taisi olla jonkun lapsen äidin lynkkaus-kosto Sulkaselle, ja naisen sana painaa, ei miehen. Nyt sitten tuhottiin legendan maine ja elämä loppuiäksi.

11

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maineko muka uhottu

      Tuhottiin saastaisen irstailijan maine? Aivan mielipuolinen väite! Nilkki kuuluu vankilaan, siellä hänestä leivotaan kuuliainen vaimo jollekin isokaluiselle bodarille.

    • Vankilaan ja sassiin

      Likainen vanha mies sai ansioidensa mukaan. Paneskeli pikkutyttöjä kuin Jammu-Setä aikoinaan ja joutuu nyt lusimaan. Vai joutuuko? Sietäisi ainakin.

      • Syytön teilattiin!

        Helppo on täällä lynkata. Mistäs me tiedämme vaikka SINÄ olet sellainen saastainen pedofiili-jammusetä? Yleensä ne, jotka ärhäkkäimmin vaativat ihmistä teilattavaksi, ovat itse tehneet hämäräjuttuja.

        Sulkanen on satavarmasti syytön. Tuon oloinen, suoraselkäinen, suorasanainen mies ei ole pedari ja sillä siisti. Mutta, Sulkasen elämä on jatkossa yhtä helvettiä, kun joka paikassa hänet tunnistetaan ja varmasti jo ruokakaupassa käynti tulee olemaan jatkossa yhtä helvettiä. Ja joku kännihörhö voi käydä kimppuun. Oikeuslaitokselta -siis hovilta- sairasta touhua. Käräjä vapautti syytteestä mutta hovin miesvihaaja-tuomarit pisti syylliseksi.


    • Tulevaisuus patjana

      Aarno Sulhanen vankilaan! Leikataan siltä ensin kulli ja tatuoidaan tissit selkään niin kelpaa ainakin patjaksi :-)

    • Puukolla pedoa

      Saastainen pedofiili! Toivottavasti saat vankilassa puukosta ennenkuin mätänet selliisi!

    • kuuppa sekasin

      Jos täällä olisi joku joka vastaa palstan siisteydestä , nyt olisi aika.....

    • Antti_Haapakoski

      Minä luulen, että paras asiantuntija tässä tapauksessa on uhri. Toki, jos herra Sulkasella on alibi, niin se muuttaa tilanteen. Ei ihminen voi samaan aikaan olla Havaijilla ja Suomessa.

    • PärS.E.Silimä

      Sulkanen oli naimisissa lapsen äidin kanssa. Kyllä on äidissäkin vikaa, jos vasta eron jälkeen tekee ilmoituksen asiasta ja ennen eroa hehkutti naistenlehdissä onneaan.

    • votelo

      Meni tän myötä myös pilalle kaikki hänen näyttelijäntyönsä.

    • Anonyymi

      Onko Sulkanen jo päässyt linnasta?

      • Anonyymi

        Eihän se edes linnaan joutunut. Sai ehdollista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe