Näitä teidän naisten vaatimuksia ja toiveita........

Miten on mahdollista

Kun täällä aina joskus käy vilkaisemassa jos ei satu parempaa puuhaa olevan niin olettaisi ettei suhteita ja avioliittoja solmittaisi enää ollenkaan sillä teidän vaatimustasonne on jo kivunnut kaikkien miesten kipurajan yläpuolelle? MUTTA! kuitenkin kadulla tulee vastaan rumia, lihavia, lyhyitä miehiä joilla on nainen käsivarressaan ja lehtien hääkuvissa on usein todella rumia ja vastenmielisen näköisiä miehiä kauniiden naisten kainalossa? Miten te arvon daamit selitättä tämän seikan niin että me rumat ja lihavat miehet sen ymmärrämme?? Antaas nyt kuulua vaan? :))......

22

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supliikkimiehiä...

    • mammaaa

      Nainen käsivarressa = Enontekiöllä?

    • adidasko

      No kun kaikki adonikset on varattu niin kyllähän kuormasta jää ylikin...

    • öhhhööö

      No ihanne on eri asia kuin se mikä osuu kohdalle ja homma toimii. Niinhän se on teillä miehilläkin, kyllä teillä näkyy ihan tavallisia naisia onnellisesti käsi kädessä. Kun ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, täällä keskustelupalstoilla niitä ulkonäkökriteereitä on vain helppo luetella ja vastailla kun kysytään. Enemmänhän miehillä on vaatimuksia, jos täältä lukemansa ottaa kovin tosissaan. Homma menee vain niin että onnelliset tyypit ei edes enimmäkseen kirjoittele tänne, kun se oma kulta on kainalossa niin on muutakin tekemistä. Vaille jääneitä on iso osa, ja voi päätellä aika pitkälle, miksi ne miehet ja naiset ovat jääneet vaille: kun se ulkonäkö on ainoa kriteeri.

    • 5+3

      No ei kai ne vaatimuslistat nyt niin uskomattomia ole! Ihannemiehille niitä vaatimuksia kun voi laittaa mielin määrin, mutta oikeilta ihmisiltä ei sellaista odoteta. En edes ryhdy listaamaan oman ihannemieheni ominaisuuksia, sillä lista on loputon! Näistä vaatimuksista aviomiehelläni on vain muutama, tärkein niistä se, että hän rakastaa minua ja välittää. Niitä kuvailtuja ihannemiehiä löytyy lähinnä elokuvista.

      • efa24/7

        No ketäs ne elokuvissa esiintyvät sitten on? V: -näyttelijöitä
        no mitäs heidän ammatilliseen toimenkuvaansa kuuluu? V: -näytellä
        No ovatko he sitten oikeasti sitä mitä näyttelevät? V: -ei tietenkään koska se on vain heidän näyttelemänsä rooli
        miksi nämä näyttelijät sitten ovat niin komeita/kauniita? V: -no koska rahalla saa esim.plastiikkaa ni on sitten helppo muokkailla itdensä mieleisekseen kun on massia. Miksi siis pidän tällaista naista/miestä ihanteenani? V: -jaa-a, kertoisiko se vaikka sinun vääristyneestä todellisuus kuvasta et, hei haloo! Voiko mustalla jätesäkillä kantaa valoa pimeäån taloon? :D


    • hyväsuhde

      mun mieheni on ihannemies... Pitkä, tumma, komea.
      Luonteeltaan tasainen, rehellinen, luotettava ja huumorimme kohtaa. Samoin ajatusmaailma.
      Hän on taitava käsistään ja ahkera ja tunnollinen.
      Lempeä ja kärsivällinen. Osallistuu kotitöihin.
      Mitä muuta nainen voisi toivoa? :)

      Eikä tuo minun mielestäni ole mikään mahdoton lista, eikä vaikeaa täyttää!

      Kun on rehti ja luotettava niin pääsee pitkälle! Ei ole turhista mustasukkainen tai yritä kahlita naista kotiin, ja ymmärtää, että nainen ei ole mikään esine, etkä voi toista omistaa.

      Tasapuolisuus, arvostus ja toisen kunnioitus on tärkeää, jos puolisonsa haluaa pitää ja suhde pysyy hyvänä. Tämän kun miehet oppisivat, niin hyvä olisi.

      • Paskiaiset!

        Kyllä naiset on todella pinnallisia olentoja ja nyt sen taas huomasin! yksi naikkonen kertoi minulle että laita vaan hänelle kuva niin haluaa katsoa millaisesta miehestä on kysymys yms ja hymiöitä jne jne...ja hän lopuksi totesi viestissä että luonne on tärkein......nooo minä poika lähetin kuvani, sen jälkeen naisesta ei enää kuulunut yhtään mitään ja eikä minun luonteestani ollutkaan mitään hyötyä? Että sellaisia pinnallisia paskiaisia te kaikki vissiin olette?


      • looser_
        Paskiaiset! kirjoitti:

        Kyllä naiset on todella pinnallisia olentoja ja nyt sen taas huomasin! yksi naikkonen kertoi minulle että laita vaan hänelle kuva niin haluaa katsoa millaisesta miehestä on kysymys yms ja hymiöitä jne jne...ja hän lopuksi totesi viestissä että luonne on tärkein......nooo minä poika lähetin kuvani, sen jälkeen naisesta ei enää kuulunut yhtään mitään ja eikä minun luonteestani ollutkaan mitään hyötyä? Että sellaisia pinnallisia paskiaisia te kaikki vissiin olette?

        voi voi voi voi, mitä jos lähettäisit vaikka joku valituskirje vaikkapa presidentille, kun on niin kauheeta tä eläminen


      • hyväsuhde
        Paskiaiset! kirjoitti:

        Kyllä naiset on todella pinnallisia olentoja ja nyt sen taas huomasin! yksi naikkonen kertoi minulle että laita vaan hänelle kuva niin haluaa katsoa millaisesta miehestä on kysymys yms ja hymiöitä jne jne...ja hän lopuksi totesi viestissä että luonne on tärkein......nooo minä poika lähetin kuvani, sen jälkeen naisesta ei enää kuulunut yhtään mitään ja eikä minun luonteestani ollutkaan mitään hyötyä? Että sellaisia pinnallisia paskiaisia te kaikki vissiin olette?

        Mutta niinhän on miehetkin pinnallisia... tuskin sinullekaan kelpaisi kuka tahansa. Kyllä kuitenkin siihen ulkonäköön ensin ihastutaan ja luonteeseen tutustuessa tulee sitten se rakkaus.
        Näinhän se on.

        Kyllähän sinäkin sen mallin ennemmin huolisit kuin rupsahtaneen oikein vanhanajan emännän?

        Ja mielestäni saakin hieman pinnallinen olla. Etsithän kuitenkin loppuelämän kumppania, oishan se ihan kiva että hän miellyttäisi myös omaa silmää?
        TOTTAKAI se miltä toinen näyttää, vaikuttaa!
        En olisi itsekään ottanut miehekseni mitään lyhyttä, paksua, kaljuuntuvaa ja huonohampaista otusta, vaikka kuinka olisi jutellut!
        Kyllä hain itselleni sellaista miestä, jonka jo ulkonäkökin saa sukat pyörimään. Mutta sen jälkeen aletaan ruotimaan luonnetta. Jos mieheni olisi ollut itsekäs sovinistipaskiainen niin niin olisi lentänyt kuin leppäkeihäs minun kodista.

        Ja toisaalta, jos minä en miellyttäisi hänen silmäänsä vaikka kuinka olisikin täydellinen luonne yms. niin luuletko, että olisi minun kanssani??

        Kävi vain tuuri ja hän on puhdasta kultaa sisältä ja ulkoa


      • efa24/7
        Paskiaiset! kirjoitti:

        Kyllä naiset on todella pinnallisia olentoja ja nyt sen taas huomasin! yksi naikkonen kertoi minulle että laita vaan hänelle kuva niin haluaa katsoa millaisesta miehestä on kysymys yms ja hymiöitä jne jne...ja hän lopuksi totesi viestissä että luonne on tärkein......nooo minä poika lähetin kuvani, sen jälkeen naisesta ei enää kuulunut yhtään mitään ja eikä minun luonteestani ollutkaan mitään hyötyä? Että sellaisia pinnallisia paskiaisia te kaikki vissiin olette?

        Jospa vika oli lähettämässäsi kuvassa tai viestin köyhyydessä sen ohessa eikä itse naisessa, ei sitä varmaan ihan pystyyn ammutun sonnin näkösenä voi tärkeeseen tapaamiseen tai työhaastatteluunkaan mennä;) tai ainahan tietysti voi haluta mutta se natsaako valittu "tyyli", onkin sitten jo eri asia :)


      • Pur21

        No.. heh… Jokainen saa valita millaisen miehen haluaa. Niin me miehetkin valitsemme sellaisen naisen jonka haluamme. On totta, että niitä vaatimuksia ihannekumppanistaan voi listailla. Ymmärrän naisten näkökulman, jos heidän asemaansa kuvittelen hetkeksi itseni. Mutta, näin miehenä voin sanoa, että naisen täytyisi olla samanpituinen suunnilleen kuin minäkin. Kauniit jalat, vahvat hiukset, silmissä tietty katse, ja hoikka. Lihava nainen ei ole kaunis, niinkuin ei varmasti lihava mieskään. Pituudelle tai kasvonpiirteilleen ei voi mitään tehdä, mutta painolleen voi. Ja samoin pukeutumiselle. Jos nainen ei omaa hyvää itsetuntoa ja pukeudu ikinä miestään varten näyttävästi, niin on aivan turha kuvitella, ettei mies lähde aikaan "väljemmille" vesille kalastelemaan. Emme elä naisten maailmassa kuitenkaan, nämä deittipalstat ovat vain täynnä munattomia miehiä, joilla ei ole mitään itsetuntoa sanoa kuinka asiat oikeasti ovat. Miehisyys on jotain muutakin kuin ilkeily ja kusipäisyys, tai varsinkaan naisten "loputtomien" vaatimusten täyttämistä. Ottakaa reppanat oma elämänne haltuun ja olkaa miehiä, siitä naiset pitävät. Eivät miehistä, jotka miettivät, minkä pituisia tai näköisiä ovat.. Mitä vitun väliä sillä on, jos nainen ei kiinnostu sinusta, haloo??? Hyvänen aika, tuolla on miljoonia naisia maailmassa vapaina. Miehenä minua joskus hävettää tuo helvetin suomi miesten ruikutus siitä, kuinka he eivät saa naista itselleen. Jos olette läskejä, niin menkää perkele salille ja tehkää asialle jotain. Koulutustanne ja työtänne on turha miettiä, jos nainen sen perusteella "ihastuu" teihin, niin olette väärillä jäljillä. Älkääkä olko niin saatanan riippuvaisia siitä naisten huomiosta, luuletteko että kukaan sellaisista kiinnostuu? lopettakkaa nysväys hyvät miehet, antaa naisten "vaatia" mitä vittua haluavat, ihan sama sen teille pitäisi olla. Samoin jos nainen on miehestä riippuvainen, niin kannattaa miettiä että mistä se johtuu. Läheisriippuvuus on sairaus..


    • jossukka22

      Ja turha tätäkään on yleistää! Ei kaikki naiset ole todellakaan tuollaisia :) Minulle tärkeintä on se että on kiinnostusta ja edes vähän samoja mieltymyksiä. Ihannemieheni olisi sellainen jonka kanssa olisi hauska katsoa elokuvia yhdessä, pelata videopelejä, käydä festareilla ja reissata muutenkin yhdessä. Tärkeää on myös se että hän hyväksyy minut juuri minuna, hyväksyy kaikki hyvät ja huonot puoleni ja osaa piristää päivääni jos olen surullinen. Lisäksi jos joskus satun muuttamaan saman katon alle tahdon että hän on valmis myös tekemään oman osansa kotitöistä ja sen sellaista :) Mutta kuten edellä jo mainittiin ulkonäköön ihastutaan ja ulkonäköön rakastutaan. Pidän pitkistä ja tummista miehistä, mikä tuntuu olevan aika yleistä naisten keskuudessa :D En kumminkaan pakota joskus tulevaisuudessa mahdollisen poikaystäväni täyttävän näitä piirteitä :) Kumminkaan en tahdo mitään ihan mahdottoman ylipainoista, sillä minulle kumminkin hyvät elämäntavat ovat tärkeitä vaikka en minäkään mikään ihan keijukainen ole :D

    • ihanne on ihanne

      No itsekkin haluisin Ashley Sage Ellisonin näkösen pimun mutta tuskin saan ja nykyinen ei kyllä oikein muistuta Ashleytä vaan sen otin minkä sain.

    • on se namu

      se vaan on niin vaikeaa naisten löytää, miehistä miestä, samoin kuin miehen löyää naisellista naista.

      Ongelmana myös näytää olevan se ettei edes tiedetä mitä halutaan. Luulo kun ei ole tiedon väärtti.

      Kun lukee lähes mitä palstaa tahansa, etenkin naiset tuntuvat tuomitsevan kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Samalla omaratkaisut tuntuvat olevan aina ero, jos ei juuri niin tehdä, kuin itse luullaan haluttavan.

      Toki raha on seksikästä, joten sillä voi kompensoida monillekkin muut avut. Itsekin tunnen naisia, jotka rahalla ovat kompensoineet niin moraalin, ulkonäön, kuin muutkin ennen itselle niin tärkeät seikat.

      Tasa-arvo on viety mielestäni liian pitkälle suomessa. Monet satamajätkätkään eivät enää ole niin jätkiä, kun monet naiset nykyisin. Ennen naiset saivat tahtomansa naisellisin avuin, nykyisin ne tuntuvat olla miehekkäämpiä kuin monilla miehillä. Ei ihme että pahaolo lisääntyy, kuin ihmiset toimivat luonnonvastaisesti.

      Minusta tässä olisi aika lähelle täydellisyyttä nainen. Joskin kuvassa minulle turhan nuori. Kuitenkin kaunis, mutta naapurintyttömäinen. Saa nähdessään hyvälle tuulelle. ei kuitenkaan mikään missi, anorektikko tai seksisymboli.
      http://letterstotelevision.files.wordpress.com/2011/04/dawsons-7.jpg?w=216&h=300
      ymmärrän toki että moni syystäkin erimieltä.

      • efa24/7

        Toihan oli ihan loistava mutta jotain siitä puuttu, jokin tyttömäinen pieni "viattomuus" ja aitous/luonnollisuus....en nyt osaa sitä selittää mutta kyllä naisellisuus ja naiselta näyttäminen sytyttää, jätkämäisyys ei todelkaan eikä sellanen ns.lutkamaisuus look, naisellisuus ei sitä tarkoita vaan kaikki lähtee siitä ettå hyväksyy ittensä sellasena kun on ja osaa myöskin arvostaa itseänsä ei silloin tarvitse yrittää olla joku muu :)


      • tasa-arvo pitkällä

        Aina tosinaan sitä miettii näitä lukiessa että mitähän tekemistä sukupuolten välisellä tasa-arvolla on sukupuolten kulttuurisidonnaisten ilmiasujen kanssa. Ja milloinkohan tasa-arvo on "mennyt liian pitkälle"? Silloinko kun naisilla ja miehillä on täsmälleen sama ihmisarvo, samat oikeudet päättää omista asioistaan ja samat mahdollisuudet ansaita elantonsa? Ilmeisesti mielestäsi *vain* naiset pitäisi pakottaa sellaiseen muottiin joka sinua miellyttää? Pukeutumaan, käyttäytymään ja pariutumaan niin kuin sinä haluat? Siinähän se tasa-arvo mukavasti vähenisi.


    • BEM

      Tuo nettimaailma on vähän sellainen...

      Oikeasti itsekin piti nettiin mennessä ensimmäistä kertaa oikein miettiä, miten kuvailla ihannenaista. Ja silti kyseessä on vain IHANNEnainen.

      Reaalimailmassa kaikki nuo vaatimukset voivat karista kun oikein nätti nainen katsoo silmiin tai se ulkonäkövaatimus muuttuu merkityksettömäksi, kun tutustut johonkin esim harrastuksen parissa ja huomaat miten hyvin teillä synkkaa.

      Omalla kohdallani olen tämän huomannut, että livenä minusta kiinnostuu paljon nuoremmat naiset. Sellaiset, jotka netissä asettavat suotimet siten, että minä en edes heidän Tinderhauissaan edes näy.

      • efa24/7

        Juu todellisuus on paljon tarua ihmeellisempää :D


    • analyysi

      Yksinkertaista, rakas miten-on-mahdollista.

      1) Se mitä nainen sanoo haluavansa ei läheskään aina ole se mitä nainen todella haluaa. Nainen voi kulttuurimme paineessa ilmaista hyvinkin erilaisen ja siistityn version haluistaan koska haluaa sopeutua normiin.

      2) Se mitä nainen todella haluaa ei läheskään aina ole se mitä nainen todella tarvitsee. Kun nainen haluamansa sijaan saa sen mitä tarvitsee, hän voi jäädä siihen koukkuun jopa aivan haluamattaan!

      Sama pätee muuten yleisesti ottaen miehiin.

    • 164cm mies

      No en ole kyllä nähnyt kenelläkään 160 senttisellä nuorella suomalaisella miehellä koskaan naista että kyllä nuo naisten vaatimukset pituuden suhteen tuntuvat toimivan.

    • tgbnmkiu

      Päteviä kirjoituksia esim analyysi ja pur 21..
      Miehet olkaa miehiä, hankkikaa hyvä itsetunto ja olkaa omia itseännne. Ihan turha ulista jos on tehnyt itsestään Röllin näköisen ja käyttäytyy kuin ääliö. Varmasti saa yksin runkkailla loppuelämänsä. Sama naisille, hankkikaan niin hyvä itsetunto että voitte olla sinut itsenne kanssa ja paljastaa todellisen luonteenne. Noilla mennään pitkälle. Tässä vielä ihmeteltävää, joka kerta kun menen ihmisten ilmoille, niin joku nainen ilmaisee kiinnostuksensa minuun.
      Avoin katsekontakti, juttelu pyyntö, yms.
      Olen jo niin vanha, että en viitsi vaivautua flirttailuun. Kontaktia tulee muutenkin ihan riittävästi, että tiedän oman markkina arvoni. Toki olen sellainen pitkä ja hoikka mies, mutta suurin syy on se että en huomioi naisia mitenkään. Kohtelen naisia toki sivistyneen kohteliaasti, kun aloittavat keskustelun. Ja arvon naiset, turha pyydellä yhteistietojani.
      Valitsen itse, keihin haluan tutustua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe