Miksei Hondan S2000 ei jätä edes dieseliä suorituskyvyssä?

mitä sanoo hondamies

Kun tuota Hondan S2000 hehkutetaan eräänä parhaimmista roadstereista kautta aikain ja kun sattuu 330d Bemarilla vierelle valoissa tai kisaamaan motarilla niin tasoissa menee perheauton kanssa tää S2000 superräppänä...

http://www.zeperfs.com/duel2643-178.htm

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tie ja totuus

      Bemari on kullin jatke aivottomille teini pelleille.

    • No onpas se...

      Tosiaan, tuon vertailun perusteella näyttäisi kiihtyvyys olevan tasoissa. Ei kyllä pitäisi, sillä S2000 teho-painosuhde on paljon parempi (Honda 5.6 kg/hv, BMW 7 kg/hv). Veikkaanpa, että osaavan kuskin käsissä taitaa Bemari kuitenkin jäädä reilummin, jos vaan pitoa riittää. Ja tokihan S2000 on paljon hauskempi ajettava.

      Hiukan 'epäreilu' vertailu ehkä siinä mielessä että S2000 valmistuskin oli lopetettu jo neljä vuotta ennen kuin tuon Bemarin oli edes aloitettu, että hiukan eri vuosikymmenten autoja tässä vertaillaan.

      Ja ainahan voidaan tarkastella, kummasta sitä tulikaan automaailman klassikko? Voit vaikka Goolgettaa: BMW 330d miljoona hakutulosta, Honda s2000 reilut neljä miljoonaa hakutulosta. S2000: Wikipedia-sivu 24 kielellä, BMW 330d: ei omaa Wikipedia-sivua.

    • Totuusjulkaisu

      No nokivasara on turbotettua hitekkiä isolla koneella ÄÄLIÖ!
      Miten idiootti edes jaksoit kirjoittaa ? olet suunnatttoman suuri IDIOOTTI!

      • mitä sanoo hondamies

        Nyt en kyllä käsittänyt sanaakaan tuosta aivopierusta, vaikka sitä oli kivasti elävöitetty kirjoitusvirheillä.


    • ritsa corollat

      BMW kyykyttää aina japskeja

      • korkealtajakovaa

        Ja taas yksi lippalakki pelle pröystäilee vanhalla tuonti Moscovitsillä.Nafta kuuluu traktoreihin.


    • kgtmtm

      perhebemari ja vielä dieselkoneella...

      kaikkien autohörhöjen ylistämä S2000 Honda jää kyl viivoilla toiseksi

      • Jokupäivävielä

        Mä haluuun S2000:n ja joku päivä vielä ostankin! Kuten Jeremy Clarkson sanoi verratessaan BMW Z4:ää ja S2000: "Kun kierroksia on 6000, Bemarilla pitää vaihtaa mutta S2000:lla on vielä 3000 kierrosta jäljellä. S2000:lla ajaminen on niin mahtavaa ettei uskoisi sen olevan laillista!"


    • Mazda_RX8

      Joo ja vanha jenkki isolla kasilla jättää tuon bemarin kiihdytyksessä. Onko BMW 330D kaksipaikkainen urheilu roadster? Ratakierros kertoisi ehkä vähän enemmän urheilullisuudesta, mutta suorakiihtyvyys on on kiinni teho/painosuhteesta ja sitten ihan isojen poikien laitteilla myös pidosta. Käyppä joskus ajamassa s2000:sta tuon bemarin jälkeen ja mieti sitten ihan tosissasi mitä eroa autoilla on. S2000 on legenda 15 vuoden takaa ja BMW330D tavallinen tehokas perheauto.

      • täysin_eurooppalainen

        Ongelmana on, etten edes kokeile riisikippoja. Ikinä en ole niitä omistanut enkä tule omistamaan. Mazda mx5 on kehuttu ajohauskuudessa lähes Porsche Boxsterin tasoiseksi ja uskon sen. En silti aja sillä riisikipolla, vuokraan saksalaisen laatuauto Boxsterin jos tekee mieli ajaa roadsterilla. Honda S2000 varmasti joo makea riisikippo radalla. En silti sellaisella ajele vaan etsin lähimpänä olevan saksalaisen vastineen.

        Siinäpä sinulle Honda ho mo tarinaa pureskeltavaksi. Onko kimono jo päällä ja sushit kidassa?


      • stratofortress

        Saksa on sitä varten että se pommitetaan maan tasalla maailmansodissa. Ne ei osaa hapankaalinnussijat tehdä mitään, niiden autot, moottoripyörät, elektroniikka on aivan perseestä. Jenkki ja Japsi tekee käypää kamaa.


      • Mazda_RX8
        täysin_eurooppalainen kirjoitti:

        Ongelmana on, etten edes kokeile riisikippoja. Ikinä en ole niitä omistanut enkä tule omistamaan. Mazda mx5 on kehuttu ajohauskuudessa lähes Porsche Boxsterin tasoiseksi ja uskon sen. En silti aja sillä riisikipolla, vuokraan saksalaisen laatuauto Boxsterin jos tekee mieli ajaa roadsterilla. Honda S2000 varmasti joo makea riisikippo radalla. En silti sellaisella ajele vaan etsin lähimpänä olevan saksalaisen vastineen.

        Siinäpä sinulle Honda ho mo tarinaa pureskeltavaksi. Onko kimono jo päällä ja sushit kidassa?

        täysin_eurooppalaisen kannattaa käydä amis loppuun, niin voi aivot vielä hiukan kehittyä, jotta ymmärtää mistä keskustellaan. Puhe oli BMW330D ja Honda S2000 vertaamisesta, mikä on jo lähtökohtaisesti älytöntä. Jostain vetäsit Boxterin ja Mazda MX5:sen tähän mukaan. Minulla ei edes ole Hondaa ja Mazdakin on RX8 eli ei roadster, tosin harkitsin kesäautoksi kyllä tuota S2000:sta ja myös Boxteria. BMW:n Z4, MB350slk ja Corvette C5 oli myös harkinnassa, mutta vielä ei mennyt 4-paikkainen kovakattoinen vaihtoon. Meillä katsos kun on sellainen ero, että jos minä haluan ajaa Boxterilla, niin minä ostan sellaisen en vuokraa. Minulla on muuten normikäyttöä varten kaksi muutakin autoa eikä kumpikaan ole Japanilainen, Taidan kyllä toisen vaihtaa japsiin, kun Lexus kiinnostaa enemmän, kuin bimmerit tai meset. Nyt kun kun innostut trollaamaan, niin ihan tiedoksi että en aio jatkaa keskustelua kanssasi. Kaipaan älyllisesti hieman korkeampitasoista keskusteluseuraa.


      • olet_tosi_nolo
        Mazda_RX8 kirjoitti:

        täysin_eurooppalaisen kannattaa käydä amis loppuun, niin voi aivot vielä hiukan kehittyä, jotta ymmärtää mistä keskustellaan. Puhe oli BMW330D ja Honda S2000 vertaamisesta, mikä on jo lähtökohtaisesti älytöntä. Jostain vetäsit Boxterin ja Mazda MX5:sen tähän mukaan. Minulla ei edes ole Hondaa ja Mazdakin on RX8 eli ei roadster, tosin harkitsin kesäautoksi kyllä tuota S2000:sta ja myös Boxteria. BMW:n Z4, MB350slk ja Corvette C5 oli myös harkinnassa, mutta vielä ei mennyt 4-paikkainen kovakattoinen vaihtoon. Meillä katsos kun on sellainen ero, että jos minä haluan ajaa Boxterilla, niin minä ostan sellaisen en vuokraa. Minulla on muuten normikäyttöä varten kaksi muutakin autoa eikä kumpikaan ole Japanilainen, Taidan kyllä toisen vaihtaa japsiin, kun Lexus kiinnostaa enemmän, kuin bimmerit tai meset. Nyt kun kun innostut trollaamaan, niin ihan tiedoksi että en aio jatkaa keskustelua kanssasi. Kaipaan älyllisesti hieman korkeampitasoista keskusteluseuraa.

        Älä naurata. Kukaan jolla on rahaa ei alennu ajamaan Mazda-merkkisellä romulla eikä muullakaan riisikipolla.


    • niison

      Yli 5 sekkaa satkuun. Ihan perseestä.

    • höhööhhöö

      Noissa 2.0 vaparimoteissa on niin huonosti vääntöä että takaveto/neliveto perhediisseli pieksee viivoilla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe