Puhelujen Nauhoitus

Pelkkää suhinaa

Niin, olen kokeillut vaikka kuinka monta eri sovellusta, mutta mikään ei tallenna muuta kuin oman äänen.
Onko edes olemassa toimivaa ohjelmaa. Siis luuriin motorola g 4G ?

13

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pelkkää suhinaa

        On kokeiltu tuokin, ei toimi.


    • Silloin sitä ei saa tuohon.

      • Pelkkää suhinaa

        Joo, siltä minustakin tuntuu. Eiköhän nää kokeilut riitä, ainaki tällä erää.


    • koppa

      Sama ongelma täälläkin pitkään. Sitten löytyi ohjelma nimeltä Boldbeast jolla äänitys toimii automaatilla. Ei pysty tallentamaan muistikortille. Kapula Moto G ver 1 (ostettu syksy -14)

    • Turhiatoiveita

      Ei toimi kumpikaan, edellä mainittu, eikä mikään muukaan. Luuri motog4g. Ja on android 5.1 kehissä.

      • luurissavikaa

        Luuri huono:)


    • Nuo puhelinkeskustelun tallennussovellukset liikkuvat vähän harmaalla alueella, koska monissa valtioissa ja osavaltioissa on omankin puhelun tallentaminen kielletty lailla.

      Omasta mielestäni täysin turha laki, ja monissa yhteyksissä sen rehellisen osapuolen kannalta hyvin vahingollinenkin.

      • hyödyllinensovellus

        Ei se hyvä tapa olekaan sinänsä mutta toisaalta nauhoituksien kautta voi todistaa mitä tietyssä puhelinkeskustelussa on käyty. ( Esimerkiksi jos hoitaa Kelan tai TE-toimiston asioita. Joskus voi tulla riitatilanteita..


    • 12ja1

      Ei toimi, ellei puhelin ole rootattu. Puhelimen ohjelmisto ei sallinauhoitusta kuulokkeesta.

    • nauhoitin

      Tallenna toisella luurilla.

    • Turhiatoiveita

      Mitäs minä sanoin? Ei toimi motorolassa. Kyllä mun entisessä sampassa toimi. Paska luuri(:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe