Karhunkaatajien tuomio kumottiin

haukkuva koira

Ni. Otsikossa se jo tulikin. Repikääs siitä taasen.

33

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karhut tuhmia

      Kerrankin oikeus toimii. Hyvä näin.

    • Kerrankin oikein!!

      Aivan oikein!! Hieno juttu!!!

    • Mielipide.

      Muissa samanlaisissa tapauksissa tekijät on aina tuomittu ja määrätty maksamaan myös korvaus kaadetusta karhusta. Eipä yllätä että Oriveden kohdalla menee näin.

      Toivottavasti tuomiosta valitetaan. Se mitä teosta tiedetään ja voidaan arvioida ei vastaa vapauttavaa tuomiota..

      • rajaseudun pappa.

        " Taas Suomen karhu elämöi se nost kämmentäns ja löi....Ei jumalaut ".........

        Meillä täällä idässä on esitetty arvailuja, että on annettu lahjuksia ?

        Toivottavasti eläinsuojelujärjästöt ottavat lujasti kantaa tähän vapauttavaan päätökseen !


      • karhukopla9
        rajaseudun pappa. kirjoitti:

        " Taas Suomen karhu elämöi se nost kämmentäns ja löi....Ei jumalaut ".........

        Meillä täällä idässä on esitetty arvailuja, että on annettu lahjuksia ?

        Toivottavasti eläinsuojelujärjästöt ottavat lujasti kantaa tähän vapauttavaan päätökseen !

        Minä olen itä-Suomesta ja olen erittäin tyytyväinen tuohon päätökseen! Kerrankin järki alkaa voittaa, karhut pois ihmisten asutusten läheltä.....menkööt Venäjän metsiin! Tuntuupa tosi hyvälle! Oikes voitti!


      • pekkaaa
        karhukopla9 kirjoitti:

        Minä olen itä-Suomesta ja olen erittäin tyytyväinen tuohon päätökseen! Kerrankin järki alkaa voittaa, karhut pois ihmisten asutusten läheltä.....menkööt Venäjän metsiin! Tuntuupa tosi hyvälle! Oikes voitti!

        Samaa mieltä kaikki afrikan villieläimet Puutinille.


    • Kont Komp

      Ei ota korkein oikeus enää tällasia juttuja. Oikea ratkaisu hovilta, sai käräjäoikeus ja viherkiihkoilijat nenilleen. Lukekaa se hovin päätös tarkkaan!

      • eijänishousu

        Hyvä näin oli oikein....viherpiipertäjät menkööt karhujen seuralaisiksi syvälle metsiin ! HYvä juttu!


    • Venäjän Karhu

      Oliko niin että ensinnä karhun kaato asiaa tutki Oriveden poliisi ja sen jälkeen Tampereen poliisi? Muistelisin että Tampereen poliisi pidätti ja vangitsi ampujan.


      Mutta muistakaa se tosi asia että Suomessa ei tehdä "lehmäkauppoja" ja anneta koskaan lahjuksia. Suomi on täydellinen maa ilman korruptiota.

      J. Aarnio istunut häkissä koska koitti huoraa voidella.......

      • Ennakkotapaus

        Nyt on menossa karhujuttu korkeimpaan oikeuteen. Taitavat puuhata siitä ennakkotapausta vastaavanlaisille :)


      • Lahjottu

        ei syyttä syyttäjä syytä.


      • haluanselvityksen
        Lahjottu kirjoitti:

        ei syyttä syyttäjä syytä.

        Syyttäjätkin ovat ihmisiä ja ihmettelen erästä oikeustapausten sarjaa, jossa murhaaja sai "lempeän" käsittelyn! Täydellinen kuppaus on ainakin minun kohdalleni sattunut.....nyt olen sitä mieltä, että Suomessa oikeuslaitos on korruptoitunut asianajajat mukaan lukien. En minä tällaisista karhujen- ja susienkaadoista välittäisi....pedot joutavatkin tulla tapetuiks, niiden suojelu on edesvastuutonta viherpiiperäjien agendaa...itse asuvat kerrostalobunkkereissaan nenäänsä kaivellen sivistymättömät ja tietämättömät elämän reaaliteeteista....mutta kun ihminen tapetaan ja asia alkaa vakavana henkirikoksena ja ilman suuremitta selityksittä se muutetaan tapoksi....näyttöä on vaikka kuinka ja paljon, että tekoa oli suunniteltu jo kauan! Varmasti raha ratkaisi....onko se jo maantapa!?Olin itse täysin "poissapelistä" kun tuo tapahtui eli mieheni murhattiin....ja asianajajani ilmeisesti sai rahaa kahdesta paikasta eikä puolustanut minua millään tavalla....istui hiljaa enimmäkseen ja sanoi minulle hys, jos yritin jotain sanoa! Tämä on tätä päivää Suomen oikeuslaitoksissa!


      • Etsiväjatietäjä
        haluanselvityksen kirjoitti:

        Syyttäjätkin ovat ihmisiä ja ihmettelen erästä oikeustapausten sarjaa, jossa murhaaja sai "lempeän" käsittelyn! Täydellinen kuppaus on ainakin minun kohdalleni sattunut.....nyt olen sitä mieltä, että Suomessa oikeuslaitos on korruptoitunut asianajajat mukaan lukien. En minä tällaisista karhujen- ja susienkaadoista välittäisi....pedot joutavatkin tulla tapetuiks, niiden suojelu on edesvastuutonta viherpiiperäjien agendaa...itse asuvat kerrostalobunkkereissaan nenäänsä kaivellen sivistymättömät ja tietämättömät elämän reaaliteeteista....mutta kun ihminen tapetaan ja asia alkaa vakavana henkirikoksena ja ilman suuremitta selityksittä se muutetaan tapoksi....näyttöä on vaikka kuinka ja paljon, että tekoa oli suunniteltu jo kauan! Varmasti raha ratkaisi....onko se jo maantapa!?Olin itse täysin "poissapelistä" kun tuo tapahtui eli mieheni murhattiin....ja asianajajani ilmeisesti sai rahaa kahdesta paikasta eikä puolustanut minua millään tavalla....istui hiljaa enimmäkseen ja sanoi minulle hys, jos yritin jotain sanoa! Tämä on tätä päivää Suomen oikeuslaitoksissa!

        On sinisilmäistä uskoa etteikö Suomessa korruptio toimi. Keväällä on tulossa eduskuntavaalit ja siinä vaalikamppailussa korruptio rehottaa. Orivedellä montaa asiaa on hoidettu kossu-pullolla. Kun tämä karhun kuolema tuli julki, kylillä muisteltiin vanhaa hyvää aikaa että jos se olisi viellä poliisi niin eihän tässä mitään tutkittaisi.


    • 6+19

      Toivottavasti pojat pääsee taas pian jänömettälle ja muistaa ottaa hirvikiväärin mukaan.

    • Eivittumitäjengiä

      Noh, loppuko eräiltä oriveteläisiltä pässeiltä ne KARHUNVATUT!!!!!hohohohohohohoo.Ja puheen aiheet.Älkää millään tavalla menettäkö toivonrikkauttanne,kyl rätei ja lumpui riittää.

    • Nalle Björn

      Oikeus kuuli vain kahden jullin kertomukset tapahtumista.Pesästään ajettu karhuvainaa ei pystynyt puolustautumaan.Tuomio haisee tunkkaiselta.Toivottavadti viedään korkeimpaan oikeuteen!

      • Oriveden laitakaupun

        Oli ajettu jo toisen kerran talvipesästään.Iusi pesä oli huterasti kyhätty joten räksyttävät piskit saivat karhun hereille.Törkeä vapauttava tuomio julleille.Toivottavasti eläinten paremman kohtelun vuolsi viedään korkeimpaan oikeuteenm


      • äimän käki

        Oliks se niin, että ainakin toisen noista unenpöpperöisen karhun murhaajista isä on rahamies ?

        Mikä hovioikeus se sellainen on joka vapauttaa eläinsuojelu rikokseen syyllistyneet ?


    • Orivesi syvältä

      Tuomariäänet 2 -1 riitti voittoon hovissa.

      Orivedellä ei koskaan päätetä asioita muuten kuin lakien perusteella

    • Oikeutta eläimille !

      Ai, että se päättykii niin, että karhun salakaatajat selvisivät päänsilityksellä..

      Ei juma.lavita onko tämä mikään oikeusvaltio ollenkaan ?

    • back to the sixties

      60-luvun koulun laulukirjasta:
      "koti kontion on tuossa,
      siihen sukset kääntäkää.
      Havuin alla korpisuossa vanhus nukkuu röhöttää.
      Kuules ukko, oves lukko
      miehissä jo murretaan...."

      miksikäs tässä oltais muututtu

    • Meni kuten piti

      Hovi päätti ihan oikein. Ei voi olettaa että jokaisen koiran haukkuman möykyn alla makaa karhu. Jokainen kyllä tajuaa, että haulikkojen kanssa ei lähdetä karhujahtiin edes hämäysmielessä.
      Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

      • Metsällä korvat

        2 - 1 oli hovin päätös. Ei ollut tuomarit yksimielisiä, joten syyttäjä hakee valituslupaa.

        Viranomaislla tapana on ollut vähän antaa löysää ja sitten taasen kiristyy ja saadaan asiasta totuus. Kovasti jo uhottiin kylillä mitä oikeesti tehtiin


    • Vaekeeta

      Ei piipertäjät ymmärrä, ei.

      • Lapsellista

        Kaikista pahimpia piipertäjiä ja lussukoita ootte kaikki oriveden hölmöläiset, kun nassutatte valmiiksi käsiteltyä ja päätettyä asiaa. VÄSSYKÄT!!!


    • Vanhemmat serkuksia?

      Onneksi sentään noilla tekijöillä on tuo leima lopunikäänsä otsassa. Kaikkihan Orivedellä tietää ketä ne on :D

    • Linnun tie

      Mikä leima? Kaverit joutuivat tukalaan tilantasenen ja selvisivät. Koiratkin sankareita!

    • Karhunpoikasairastaa

      Eikös taas ole kääntynyt kelkka toiseen suuntaan. Elikkä johtava kihlakunnansyyttäjä hakee valituslupaa korkeimmasta oikeudesta.

      • Verokarhu

        Hyvä asia.oikeus voittaa ? ja rehellisyys.


    • noinsepitää

      hieno juttu ,että inhimillisyys voitti..piiperot otti turpiinsa ja rehelliset metsästäjät voitti

      • metsämies_onmies

        Meillä kotona Texasissa ammutaan kaikkea liikkuvaa, mitäs *ittu liikuit !
        Karhu...häh, mikä sekin on ???


    • Oripahkan_selvännäkijä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe