Eikö ole muka muita yksinäisiä?

TiinueLiinue

Olen kokeillut tällä palstalla tutustua uusiin ihmisiin , mutta vaikealta näyttää. monet kyllä vastaavat, mutta s-posteilu jää yhteen, kahteen viestiin..onko se nin iso este kun mul on paniikkihäiriötä ja sosiaalista jännittämistä?

11

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk1327

      Kyllä täällä tutustuu uusiin ihmisiin.Toiset kirjoittavat muutaman viestin ja toiset pitempään.Ihmiset ovat eriläisiä ja joitenkin kanssa ei löytyy yhteisiä asioita tai ajatuksia ja siksi vaikea kirjoitella.
      Sosiaalinen jännitys ja paniikkihäiriö on ehkä vaan kiusallinen aluksi ja ihmiset suhtautuvat asioihin eri tavalla.Varmaan niistäkin pääse eroon ajan kanssa eikä varmaan häiritse niitä ketä sut tuntee.

      • ihan sama enää

        Oma tarinani lyhyesti.Olen seurustelu suhteessa naisen kanssa.

        Koen itseni joskus yksinäiseksi, koska ei minulla ole yhtäkään ystävää jolle puhua, vaikka mieleeni sattuukin joskus kovin.

        En tiedä.Olen ollut aina samanlainen jo pienestä lapsesta alkaen.Hyljeksitty syistä joita en ymmärrä.

        Kaikki välttelivät tai mikäli eivät niin hyökkäsivät loukatakseen.Muistan ivaamiset ja kiusantekemiset..aivan kaikki mielessäni.

        Tänä päivänä piiloutuvat itseltäni kuin halpa vitsi.

        Älkää pilkkaajani pelätkö tiedän missä olette jokaikinen yksinään tai perheenne kanssa.

        Ehkä siksi ajan myötä kuten kirjoitit aloin välttää sosiaalisia tilanteita.Paniikista en osaa sanoa, koska en tunne enää mitään.

        Ehkä kirjoittamistasi syistä pääsee eroon, mutta ne ovat itselläni palaneet alitajuntaan niin kovin, että tätä kirjoittaessani olen keskellä korpea omalla tavallani paossa sosiaalisia tilanteita.


    • mmmnnnbbbbbb

      Kannattaisi ehkä chattailla spostien sijaan.

    • tyttö 93

      Hei tiinueliinue! Mikä on s-postisi?

    • yksinäisiä riittää

      onhan meitä.
      olis kiva löytää ystävä.

    • eivaanjaksaenään

      Jos et osaa kirjoittaa mistään muusta kuin sairauksistasi, niin viestittely voi jäädä lyhyeen. On myös pidemmän päälle hyvin raskasta, jos toinen on erittäin masentunut eikä osaa oikein muusta puhua kuin siitä miten elämä on sontaa... yhden sellaisen kanssa yritin monta kuukautta olla kaverina ja tukena, mutta huomasin että siitä tuli entistä pahempi olo itsellekin eikä enää ollut mitään jaettavaa... Viimeinen niitti oli kun haukkui perhettään/paljon tukena ollutta veljeään siitä etteivät joka hemmetin päivä kertakaikkiaan jaksa mielistellä häntä ja voivotella että voi kun sinulla on kurjaa. Sanoin että yrittäisi olla ymmärtäväinen että se on heillekin rankkaa, muttaloukkaantui niin että katkoi välit. Ihan hyvä. Syvästi masentuneet näyttävät olevan hyvin sokeita ympärillään tapahtuville asioille.

      • kysyn vain

        "yhden sellaisen kanssa yritin monta kuukautta olla kaverina ja tukena"

        Mutta mitä se kaverina olo käytännössä tarkoitti? Oliko se vain sitä että juttelit hänelle kauniita vain silloin kun sattumalta törmäsitte jossain kaupan tiskillä? Vai piditkö häneen ihan vartavasten yhteyttä? Kutsumalla häntä kylään, käymällä hänen luonaan kylässä ja muutenkin kulkemallaan hänen kanssaan yhdessä. Nimittäin ollakseen ystävä toiselle niin siinä ei pelkät puheet riitä, vaikka ne olisivat kuin kauniita. Vaan kyllä siinä tarvitaan myös tekoja.


    • Hei! Täällä olisi yksi yksinäinen joka kaipaisi juttu kaveria. Olen yh äiti. Asun pohjoisessa.

    • sirus10

      Ei minun mielestäni pitäisi olla este, että kärsit yllämainituista. Suvussani on myös kyseisiä asioita. Ja meille kaikille on luoja kaiketi antanut jos jonkin laisia esteitä ja kärsimyksiä eteen. Kumpa me ihmiset huomaisimme toisissamme sen hyvän, emmekä tuijottaisi aina niihin ihmisten heikkouksiin. Kun uskalsit kertoa täällä, niin se osoittaa myös vahvuutesi, että uskallat kertoa heikkoutesi. Kuinka moni muu uskaltaisi?

    • sossos

      Minäkin kärsin sos.til. pelosta, laita yhteystietosi, ikä, asuinpaikka.

    • Niin.se.vaan.on

      Onhan niitä yksinäisiä poikamiehiä!!,mutta kun on yhden kerran petetty ja jätetty niin kannattaako se enää tulla petetyksi toiseen kertaan??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe