Telefinland liittymän irtisanominen

En suosittele

= MAHDOTON TEHTÄVÄ! Olen kaiken mahdollisen tehnyt, kirjoittanut asiakaspalveluun ja käynyt asiakaspalvelun pyynnöstä jopa myyntipisteessä yrittämässä liittymän irtisanomista - TURHAAN! Liittymä edelleen aktiivinen. Tällaisen operaattorin kanssa toimiminen on paitsi kallista myös täysin typerää ja turhaa ajanhukkaa..

20

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka,

      vaikka liittymän irtisanominen tuntuu meistä aina kurjalta, emme halua tehdä sitä asiakkaalle mahdottomaksi. Liittymän voi irtisanoa sen omistaja, tapahtuma vaatii tunnistautumisen joko kasvotusten tai puhelimitse. Onko sinut jo kontaktoitu puhelimitse asian hoidon osalta? Teemme yhteenvedon irtisanomiseen liittyvistä ehdoista asiakkaan kanssa yhdessä ennen sopimuksen purkua.http://bit.ly/1tDdw8c

      Liittymäsi irtisanominen onnistuu kyllä, mutta kysyisin vielä miksi haluat meiltä pois? Toivomme että jokainen asiakkaamme on meillä hyvillä mielin, parannusehdotukset sekä palautteet otamme avosylin vastaan. Mukavaa olisi jatkaa kanssasi edelleen ja pitää sinut asiakkaanamme. Kerro ihmeessä jos voin olla jotenkin avuksi :)

      Mia@TeleFinlandPartio
      http://bit.ly/1p465Ji

      • A.loittaja

        Edelleen on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kovin vaikeaa! Sain tarpeekseni ja vaihdoin toisenkin liittymän TeleFinlandilta DNA:lle. Noin kaksi viikkoa sitten tuli tekstiviesti, ja tuolloi arvioitu siirtoaika DNA:lle oli 22.12.2014. Vaan kuinkas ollakaan, tänään tuli tekstiviesti jonka mukaan vahvistettu siirtoaika onkin vasta 31.12.2014. Eli ihan vaan piiiiiiiiiiikkusen on arvioitu aika siirtynyt eteenpäin. Miten voi olla noin hankalaa? Miksi TeleFinlandin täytyy yrittää väkisin käännyttää asiakasta / pantata liittymää itsellään tietäen kuitenkin varmuudella asiakkuuden menetetyksi? Vieläkö kysytte, mikä on syy minkä vuoksi haluan kaikki - ihan kaikki liittymät teiltä pois???


      • A.loittaja kirjoitti:

        Edelleen on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kovin vaikeaa! Sain tarpeekseni ja vaihdoin toisenkin liittymän TeleFinlandilta DNA:lle. Noin kaksi viikkoa sitten tuli tekstiviesti, ja tuolloi arvioitu siirtoaika DNA:lle oli 22.12.2014. Vaan kuinkas ollakaan, tänään tuli tekstiviesti jonka mukaan vahvistettu siirtoaika onkin vasta 31.12.2014. Eli ihan vaan piiiiiiiiiiikkusen on arvioitu aika siirtynyt eteenpäin. Miten voi olla noin hankalaa? Miksi TeleFinlandin täytyy yrittää väkisin käännyttää asiakasta / pantata liittymää itsellään tietäen kuitenkin varmuudella asiakkuuden menetetyksi? Vieläkö kysytte, mikä on syy minkä vuoksi haluan kaikki - ihan kaikki liittymät teiltä pois???

        Moikka,

        numeronsiirto voi peruuntua jos sopimuksessa olevat tiedot eivät täsmää. Puuttellinen tieto määräaikaisuudesta tai omistajuudesta ovat mahdollisia syitä siirron keskeytymiseen. Tällöin numeronsiirto käynnistetään uudelleen korjatuilla tiedoilla. Tarkistan mielelläni mistä kiikastaa että sinulla tuo ajankohta siirtyi eteenpäin. Täällä en voi kysyä yhteystietojasi, mutta jos lähestyt minua toista polkua=> http://www.tele.fi/aina apunasi/asiakaspalvelu/asiointikanavat/palautelomake / niin autan sinua mielelläni. Laita viestiin "Mia/TeleFinlandPartio".

        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bit.ly/1p465Ji


      • A.loittaja
        tele_finland kirjoitti:

        Moikka,

        numeronsiirto voi peruuntua jos sopimuksessa olevat tiedot eivät täsmää. Puuttellinen tieto määräaikaisuudesta tai omistajuudesta ovat mahdollisia syitä siirron keskeytymiseen. Tällöin numeronsiirto käynnistetään uudelleen korjatuilla tiedoilla. Tarkistan mielelläni mistä kiikastaa että sinulla tuo ajankohta siirtyi eteenpäin. Täällä en voi kysyä yhteystietojasi, mutta jos lähestyt minua toista polkua=> http://www.tele.fi/aina apunasi/asiakaspalvelu/asiointikanavat/palautelomake / niin autan sinua mielelläni. Laita viestiin "Mia/TeleFinlandPartio".

        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bit.ly/1p465Ji

        Numeronsiirto EI suinkaan PERUUNTUNUT, vaan se siirtyi... siirtyi... siirtyi aina vaan myöhemmäksi. Ja kovin hauskoja olivat tarjotut vaihtoehdot muutenkin edellä. Sopimuksessa EI ollut tietoja jotka eivät olisi täsmänneet. Ja toki minä oman liittymäni omistan - ihan itse! Nyt on liittymä / numero siirtynyt uudelle operaattorille (DNA) ja se toimii sielläkin missä TeleFinland ei ikinä. Vaan kovin kauan se kesti, kun jostakin syystä laitettiin se kauan kestämään, mutta jatkossa osaan kiertää TeleFinlandin hyvin kaukaa...


      • A.loittaja kirjoitti:

        Numeronsiirto EI suinkaan PERUUNTUNUT, vaan se siirtyi... siirtyi... siirtyi aina vaan myöhemmäksi. Ja kovin hauskoja olivat tarjotut vaihtoehdot muutenkin edellä. Sopimuksessa EI ollut tietoja jotka eivät olisi täsmänneet. Ja toki minä oman liittymäni omistan - ihan itse! Nyt on liittymä / numero siirtynyt uudelle operaattorille (DNA) ja se toimii sielläkin missä TeleFinland ei ikinä. Vaan kovin kauan se kesti, kun jostakin syystä laitettiin se kauan kestämään, mutta jatkossa osaan kiertää TeleFinlandin hyvin kaukaa...

        Kurja kuulla että siirryit meiltä pois! Olisin mielelläni katsonut olisko jotain ollut tehtävissä, sekä tarkistanut myös mistä tuo ajankohdan siirtyminen johtui. Pahoittelut mieliharmin aiheuttamisesta - kunpa olisin saanut sen korjattua.

        Toivotan sinulle joka tapauksessa hyvää uutta vuotta!

        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bit.ly/1p465Ji


      • toffoliino

        Minulle tehtiin Kouvolan veturin palvelupisteellä Tele Finlandin tarjous. sanottiin että minun on itse sanottava nettiliittymäni irti ja pyydettiin palaamaan sopimuksen tekoon sen jälkeen. minulle tehtiin kuitenkin hieman parempi tarjous vanhaan liittymääni, joten menin Veturiin ja sanoin, etten ota liittymää ja palautin sim-kortin,jota en ollut irrottanut. Olin jo menossa ulos, kun kaveri soitti perääni ja sanoin vielä että en ota liittymää. no sitten tuli 8.87 euron lasku ja taas Veturiin. Palvelupisteessä oli lappu jossa kellon aika, koska henkilö saapuu paikalle.alkoi kerääntyä kiireisiä ihmisiä, aika meni ja ketään ei tullut, eikä kukaan tullutilmoittamaan mitään.menin telian puolelle ja siellä pitkä odotus ja sen jälkeen ei mitään apua. edelleenkään tele Finlandin pisteesssä ei ollut ketään.Kotona etsin netistä kohdan, mistä sai lähetettyä palautetta, mutta ei niitä kai kukaan lue. Nyt tuli sitten karhulasku ja nyt en löytänyt edes sitä palautelomaketta. minulla on ollut ennenkin Soneran kanssa vaikeuksia saada yhteyttä. Tarjottiin kahta ja luvattiin katkaistamaksullista TV-kanavaa ilmaiseksi määräajaksi jaluvattiin hoitaa sieltä lopetus ilman soitteluja. no sittempä alkoi taas tulla laskuja ja oli kyllä vaikea ja moninaisia yrityksiä vaativa yritys saada homma hoidettua. Sanoin silloin, että ikinä en halua olla Soneran kanssa missään tekemisissä, mutta taas tuli sekaannuttua moiseen firmaan.Pienestä eläkkeestä ei oo kiva maksaa tyhjästä.luulisi että siellä näkevät, etten ole voinut käyttää liittymää, kun ei oo korttiakaan. Taas meni hermot ja yöunet. mikään nimimerkki ei kelpaa, taas kiusaamista!


    • Tätämieltä

      Huvittavaa luettavaa nämä valitukset, suurin syy kun on asiakkaassa itsessään, tehdään sitovia sopimuksia tajuamatta mitä tehdään. Ei kuunnella mitä kerrotaan ja sitten se onkin operaattorin vika.

      • A.loittaja

        EN harrasta sitovia sopimuksia, mutta KYLLÄ - voi kyllä minua suuresti huvittavat tietäjät jotka tulevat tänne tietämään, että asiakas on aina väärässä....


      • Saunasopiminen
        A.loittaja kirjoitti:

        EN harrasta sitovia sopimuksia, mutta KYLLÄ - voi kyllä minua suuresti huvittavat tietäjät jotka tulevat tänne tietämään, että asiakas on aina väärässä....

        Telefinlandin porukat voi mennä ihan omasta aloitteestaan sinne kuuluisan löylyhuoneen taakse miettimään bisnesideoitaan. Jos mulle tulevat vielä tarjoamaan "sopimusta", niin voin kyllä ihan henkilökohtaisesti "sopia" teidän kanssanne. Katsotaan sitten mitä siitä seuraa?


    • Rikollisuutavastaan

      Sanokaa kaikki rikollisjärjestö telefinlandin sopimukset irti! Tämä on vakava varoitus laittoman rahastusliittymän vaaroilta välttääksesi!!!!!!!!!

    • ???????????????

      Ainahan se liittymän avaus ei ole lähtevästä operaattorista kiinni, uusi ja tuleva voi tarkistaa luottotiedot ja se vie aikaa. Kysäise nykyiseltä operaattoriltasi miksi viivästyi. Ihan oon tyytyväinen että läksit äksyilemästä toiselle operaattorille.
      Miten sitten muilla on liittymäasiat kunnossa mutta ei sinulla????????????????

      • Olet ihan oikeassa, liittymää siirrettäessä toiselle on aina kaksi operaattoriosapuolta :) Molemmat voivat olla apuna, jos numeronsiirrossa on jotain hämmennystä aiheuttavaa.


        terkuin
        Mia@TeleFinlandPartio
        http://bit.ly/1p465Ji


    • idiootteja

      Oli kyl vitun iso virhe hankkia telefinland liittymä... Olen myös muita ihmisiä käskenyt pysymään pois telefinland liittymistä.

    • telellä

      Vuosia Telen asiakkaana olleena ja useammalla liittymällä. Voin sanoa että aina on liittymä muutokset toimineet, joskus niitä on lisätty ja joskus vähennetty tarpeen mukaan. Aina puhelimitse aspan kanssa.

    • maksamaksamaksa

      On tuo niin kynyri operaattori ett onneksi pääsin toiselle, en kyllä ymmärrä ihmistä joka on Telefinlandin asiakkaana!!

      • apuaa

        Hyvä kun joku sinut otti.


    • Ihmettelevä70v

      Tosi on olen monta kertaayrittänyt saada irti liittymiä.sairauden takia.
      Mutta tämä kaiken huippu ,KYSYIN et jos vaikka kuolee saanko määräaikaisen liittymän irti.Sanottiin chat keskustelussa et jos laite on maksettu niin saan.PITÄÄKÖ MENNÄ NÄIN PITKÄLLE????????

    • UusiAsiakas

      Voih. Otin juuri äskettäin TeleFinlandin netti- ja puhelinliittymät. Kaverilla oli ollut jo kauan, eikä koskaan mitään ongelmaa. Saunalahdella oli pelkästään ongelmia, oli joku ihme lasku, jota he kiristivät sinnikkäästi kuukaudesta toiseen, vaikkei sitä näkynyt omissa tiedoissa, joissa ilmoitettiin, että kaikki laskut on maksettu.

      Onkohan tämä nyt sitten parempi vai ei? Minusta suomalaiset hinnat ovat edelleen älyttömän halpoja verrattuna entisen asuinmaani hintoihin. Siellä maksoin lankapuhelin-ADSL-liittymästä euroina noin 40, ja kännykästä 7e, mitä operaattorin myyntimiesten taholta yritettiin koko ajan saada muutetuksi (koska se oli vuosia vanha) toiseen, joka olisi ollut 15e kuussa. Ja nuo olivat niitä halvimpia tai lähes halvimpia liittymiä siellä. Siihen verrattuna meillä täällä Suomessa palvelu on hyvin edullista. Älkää kertoko operaattoreille.

      Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja nopeaa, vaikka itse tyrin nettitilauksen kanssa, tyhmä. Numeron kanssa oli pikku ongelma; ensin antoivat aika helposti muistettavan numeron, mutta puhelun aikana sen nappasikin joku muu, ja nyt minulla on taas numero, jota tuskin tulen muistamaan. No, se on pientä.

    • dfghsdg

      Oletin, että Telefinland lähettäisi uuden mokkulan SIM-korttien kanssa. Laitetaankohan se erillisenä pakettina? Vai odottavatko he asiakkaiden käyttävän vanhoja mokkuloitaan loputtomiin, ja voiko toiselta operaattorilta saatuun mokkulaan edes laittaa toisen kortin?

      Maksaako heidän asiakaspalveluunsa soitto? En löytänyt asiasta mainintaa heidän sivuillaan.

    • dsfgdsfhs

      Telefinlandin liittymän voi kuulemma irtisanoa vain heidän maksullisessa asiakaspalvelussaan, mutta on Saunalahdellakin omituisuuksia. Heillä on kyllä oikein hintalista 'palveluille', mutta liittymän irtisanomista ei ole listattu. Kai se sitten kuuluu 'muihin' palveluihin, ja niistä he veloittavat 90e per tunti! Liittymän vaihtaminen pienempään maksaa 10e, jne. http://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/asiakaspalveluhinnasto/

      Kai se jonkinlainen kartelli on, tuo puhelin- ja nettiala. Hinnat aika tasaiseen nousee, henkilökohtaiset puhelin- ja kasvokkain palvelut vähenee. Kohta vain rikkailla on varaa näihin. Se lienee tarkoituskin. Siihen asti seikkaillaan heidän luomassaan palvelujen suossa ja pidetään kukkaroita auki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe