Hyvät lentopallokengät?

Kuhis

Minkälaisia lentiskenkiä kannattaa ostaa? Ovatko tavalliset salikengät riittävät jos pelaan n. 12 tuntia lenistä viikossa?

16

13387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiksen nilkkatukiset kengät on hyvät mulla ittellä on ollu jo kauvan aikaa sellaset....

    • Man from the Moon

      Niinpä! Asicsen ne omenat on tosi hyvät ainakin itse tykkään niistä ja käy vastustajan silmiin se limen väri! :D hehheh Kannattaa ostaa jotku hyvät kengät koska ne tekee peli miehestä peli miehen! :D Tietysti jokaisella erilainen jalka mutta mun jalkaan ainakin on asicset kuin tehtyjä!

      • Pena

        Suosittelen Adidaksen Stabileja .. myös Asicset on tosiaan paljon käytettyjä


      • LiisaÄssä
        Pena kirjoitti:

        Suosittelen Adidaksen Stabileja .. myös Asicset on tosiaan paljon käytettyjä

        Olen Penan kanssa täysin samaa mieltä. Itse pelaan sekä salibandya että lentistä ja kengät toimivat molemmissa lajeissa tosin hyvin. Vanhana lentopalloässänä olin epäluuloinen miten salibandykenkä toimii lentiksessä, mutta mitään ongelmaa ei ole...

        Toivottavasti pukki toisi muutavat varalle, käyttöaste on sen verran korkea...!


      • Slind
        LiisaÄssä kirjoitti:

        Olen Penan kanssa täysin samaa mieltä. Itse pelaan sekä salibandya että lentistä ja kengät toimivat molemmissa lajeissa tosin hyvin. Vanhana lentopalloässänä olin epäluuloinen miten salibandykenkä toimii lentiksessä, mutta mitään ongelmaa ei ole...

        Toivottavasti pukki toisi muutavat varalle, käyttöaste on sen verran korkea...!

        Ja hyvät ovat omaan jalkaani. Kentillä näkyy myös monilla muillakin samoja kenkiä, eli ei kai ne täysin paskat voi olla.


      • harmaa
        Slind kirjoitti:

        Ja hyvät ovat omaan jalkaani. Kentillä näkyy myös monilla muillakin samoja kenkiä, eli ei kai ne täysin paskat voi olla.

        Stabiilit käsipalloilijoiden suosiossa joten ei voi olla lentopalloilijan valinta ;)


      • asics
        Slind kirjoitti:

        Ja hyvät ovat omaan jalkaani. Kentillä näkyy myös monilla muillakin samoja kenkiä, eli ei kai ne täysin paskat voi olla.

        joo kyl mulla itelläki on asicset... gel power play hi:t! vanhat stabilit oli musta todella toimivat, ku niissä oli just sopivan levee "lesti". nykyisissä on huomattavasti kapeempi, eli ei hyvä! ainakaan mulle... mut makuasioita... itellä on nyt menossa toiset asicset, enkä enää vaihtas... ;)


      • senioripallisti
        asics kirjoitti:

        joo kyl mulla itelläki on asicset... gel power play hi:t! vanhat stabilit oli musta todella toimivat, ku niissä oli just sopivan levee "lesti". nykyisissä on huomattavasti kapeempi, eli ei hyvä! ainakaan mulle... mut makuasioita... itellä on nyt menossa toiset asicset, enkä enää vaihtas... ;)

        Stabilini ovat muuten kuin uudet, mutta olkosyrjässä on reikä. Myyjä oli sitä mieltä, että stabilin pohja on päkiän kohdalta turhan jäykkä lentopalloon. Olen samaa mieltä. Ostanpa Asicset kunhan löytyisi oikean kokoiset ja väriset.
        Nykyään en uskalla pelata ilman nilkkatukia. Miten hyvin Asicset mahtavat tukea nilkkaa?


    • lentopallo

      Itse pelaan lentopalloa 15h viikosaa ja minulla on lyhytvartiset gel sensei2(asics) en käyttäisi tavallisia sisäpelikenkiä. jos harrastat muutakin sisäpelejä niin ehkä

      • lentopallonuori

        Päkiävaimennus tärkeä, myös kantavaimennus hyvä, muuten voi tulla polvivammoja. myös varsi saattaa olla hyödyllinen..:)


    • veeekkkuuu

      mizuno ! Ainaki CitySporteista löytyypi (: Ennen omistanu asicsia useampia kappaleita.

    • Lentopalloo 10 vuott

      Nike Lebron 9. Koriskengät toimii hyvin kuha et osta mitää painavimpia malleja:)

    • Willeman45

      On noita Acics lyhyitä ja varrellisempia monia jo pelattu. Paras malli on nyt käytössä, se on Acics B104N, eli korkea. Tukee hyvin nilkkaa. Valitettavasti ei ollut Suomesta saatavana, joten tilasin halvemmalla netin kautta.

    • Zekke

      Adidas energy volley boost 2.0 ja pomppu on korkealla.

    • Futiscare

      Ei nyky Asicset ole entisien veroisia. Mulla on ollut Asicsen Gel Senseit kolme paria aikaisemmin yhdet matalat ja kahdet korkeavartiset. Nyt niitä jostain syystä saanut enää mistään, ostin sitten netistä Asicsen Volley Elitet, jotka eivät kuitenkaan oleet läheskään Sensein veroiset. Lisäksi toisesta kengästä repesi yksi nauhan reikä melko uutena. Sain kengän korjautettua suutarilla. Suutarin kanssa todettiin, että kengän nauhan reikä oli todella heikko eikä kyseisen reiän kohdalla ollut kunnon vahvistusta vaan ohut keinonahka, joten laitettiin sama vahvistus molempiin kenkiin. Ajattelin nyt kokeilla Mitzunoja vaihteeksi. Harmittaa, koska nuo Asicsen Gel Senseit olivat todella hyvät kengät, tukevat ja hyvä vaimennus. Aikaisemmin käytin Adidaksen kenkiä, mutta niissä ei vaimennus ollut enää riittävä ja alkoi tulla selkävaivoja, joten vaihdoin silloin Asicsiin. Mikäli jostain löytyy vielä sopivat Gel Senseit niin ostan varmasti vielä sellaiset, niistä ei lentiskenkä parane. pelaan noin 2-3 kertaa viikossa noin 2 tuntia per kerta, eli vuodessa tulee 70-80 h, kun kesällä on ulkopelit. Painoa pelaajalla on n 90 kg. Mulla menee noin yhdet kengät kaudessa, vaimennus alkaa loppumaan vaikka muuten kengät olisivatkin ehjät. Kannatta satsata kenkiin, mikäli pelaa paljon. Hyvät kengät pitävät kaveri pelikunnossa ja tekevät pelaamisesta hauskaa.

      • Lentopalloilijq

        Mitä mieltä olette mizuno wave lighting z4? Itselläni tuntuu muuten hyviltä mutta tuntuma on tosi kova ja ei vaimenna juuri ollenkaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe