twerk

haluun oppia

miten twerkataan? oon 13 vuotta ja kaikki mun kaverit aina hehkuttaa kuinka twerkkaamien on helppoa ja kivaa. itte oon kattellu videoita netistä ja yrittäny opetella mut en osaa. oon tosi lauta, joten pystyisinkö ees twerkkaa? tanssia ja voimistelua harrastanu joten hyvä kehonhallinta, siitä se ei johdu. jos yritän twerkkaa "noormaalisti" peppuni ei heilu vain pelkästään lantio eteen taakse joka näyttää tyhmältä.
miten oppia twerkkaamaan? ja pitäiskö eka treenata persettä et vois ees oppia?

17

3528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdgf

      Parempi, että et opi nii ei sitten nolota myöhemmällä iällä. Trust me se näyttää vähä siltä, ku oisit saanu peräpukaman ja kaikki muut keinot jo käytetty.

      • Trollhättan

        I told you! I can do the HELIKOPTER!!


    • I'm 16 bitch

      :D ei siinä lantiota eteen työnnetä! Henkilökohtaisesti tunnen melkeimpä ammattilaisen ja siinä pitää olla ensin näyttävä asento ja lantiota työnnetään VAIN taakse (perse esillä) ja normaaliin, taakse, normaaliin. Nopeus tulee kokemuksella!

      Koita ensin vaikka laittaa jalka polveen asti ulottuvalle penkille ja koita liikettä (iggy azalea - work kappaleessa näytetään) pelkkä twerkkaus ei ole seksikästä (kaverisi voivat myös olla valehtelevia paskiaisia jotka vain näönvuoksi sanovat osaavansa twerkata) vaan keimailu yms. Twerkkaus on myös strippausta, ei sinäänsä urheilua, vaan amerikan afrikkalaisten omaama "seksikäs" tanssityyli. Persettä ei voimistelijan tarvitse kehittää! Twerkkauksesta löytyy myös monta opetusvideota (how to twerk, truely twerking styles) onnea peliin! Itse en twerkkaamalla twerkkaa vaan juuri kyseisessä kappaleessa näytetyllä tavalla.

      • jaafhjk

        Cool I just got a free PSN card code at freepsncodes .cc


      • See äs
        jaafhjk kirjoitti:

        Cool I just got a free PSN card code at freepsncodes .cc

        Siisn voiks juku oikeesstyti antaa mjullee siinneeseen ljamminaantin tossaa sseee äs goussa?


    • Alex DeLarge

      On muuten helkkarin hölmön näköistä.

    • samppa1

      mä opin sen sillee et otan kalsarit pois ja heiluttelen kasseja silleen synkkaavasti, samalla se perse twerkkaa mukavasti ja kaikki on tykänny kelle näyttäny

    • epätoivoinen

      yäk samppa1

      • epätoivoinennn

        ja haluisin oppii nopee ja jotenki helpost.. oon sama ku toi epätoivoinen:)


      • Kuumiskissa

        Minust kuulostaa kyllä tosi seksikkäältä


    • Your typical teacher

      Tweekkaamaan oppii parhaiten sillee et hankit pienen rasva kerroksen sun takamukseen ja heiluttelet sitä kiwasi jolloin se läski heiluu oikein näyttävän näköisesti ja kyllä pojat tykkää ;)
      Sen jälkeen suosittelen että hommaat jotkut muodikkaat farkut joihin jätät semmoset pienet kivat reiät takamukseen mistä ne läskit sitte kivasti pullottelee :-)

    • Totuus1

      PERSEEN HEILUTUS yksinkertasesti.

    • Twerkk

      se on helppoo ku tajuu miten sen tekee

    • Tälleee

      No se on simppeliä. Laita jalat haaralleen. Sitten meet vähänkö istuu, mutta ei kyykkyyn. Sit laita polvet ulospäin ja työnnä tavallaan takapuolta taate päin ja takas. sitten vaan nopeennat kokoajan ;)

    • moi69

      Onks kik?

    • Huoh...

    • Anonyymi

      Kotona voi opetella, mutta kannattaa varoa ettei lähettyvillä ole rikkoutuvia esineitä tai kynttilöitä. Tässä video missä sattui vahinko kun twerkkaus kotitreeninä meni liian pitkälle: https://www.liekkipieru.fi/video/tulinen-twerkkaus-ja-perse-tulessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe