pissikset!!

blackmetal86

kaikki teini pissis tytöt! mitä järkeä käyttää liian pieniä toppeja, lantiohousuja, meikata niin vitusti että naamassa on sentin verran pakkelia ja muuta paskaa?? te olette rumia!!! en seurustelis kenenkään pissiksen kanssa koskaan!!! teistä tekee rumia ja ällöjä lähinnä kamala meikkaaminen, ne vitun kamalat vaatteet ja se ainainen vitun kälätys ja kotkotus.. hyi vittu saatana!!! miksi ette voi pitää ihan tavallisia vaatteita? ja miksi meikkaatte niin paljon? miksi meikkiä pitää laittaa niin paljon?? ihan liikaa.. no.. tää on tietysti vaan mun mielipide..

45

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakku

      Meillä on vanha Golf ja siinäkin on pakkelia joka paikassa, ja penkinpäällyset on semmosta hienoo tiikeri kuvioo, eli ihan sama asia kun pissis

    • Pöljä

      Eiköhän noista pissiksistä ole jauhettu jo ihan tarpeeksi...

    • ei uskois

      huh, kyllä osaa olla lapsellinen 86-syntynyt.

      • minä

        jokane olkoot mimmone o mut samaa mieltä xDD


      • poison

        toi on kyl tosi pissimäistä!Esittää niiiin aikuista! "ei uskois et oot 86" hah...mikä ite oot 12v???


    • LittleBird

      Jos kaikki nuoret alkais käyttää kirppiksiltä ostettuja vaatteita ja lopettaisivat meikkaamisen... En haluaisi edes kuvitella. Silloin mä voisin sanoo et hyi saatana! Nykyajan nuoret on mun mielestä kauniita ku ne meikkaa "helvetisti" ja käyttää MUOTIVAATTEITA. Siks ne on suosittuja! Ne jotka eivät käytä meikkiä tai muotivaatteita ts.näyttävät tavallisilta, eivät ole suosittuja vaan syrjittyjä! Että mieti mitä kirjoittelet! Ajattele!

      • blackmetal86

        mä en ymmärrä meikaamista silleen.. ku.. miksi kaikkien pitää olla jotain muuta ku mitä on?? miksi pitää peittää kasvot jollain mömmöllä että jos sattuu olemaan vaikka finni.. hui kamala!!! jotain vitun väliä??!! ja jos ei ole suosittu ellei meikkaa ja käytä "muotivaatteita" niin olen mieluummin "syrjitty"! just tosta huomaa miten pinnallinen tämä maailma on.. aika masentavaa..


      • tintti

        pissikset näyttää ihan saman näkösiltä.ei mitään persoonaalista pukeutumista, ja koko pissisporukalla on samat vyöt ja saman tapaiset housut ja paita.aika bore.
        ja meikkii vois laittaa kevyesti.jos on liikaa pakkelia, se pakkelikerros halkeilee ja näyttää rumalta.
        ja että olis vielä suosittu..pah!onko tyttö suosittu kun ympärillä on kaikenmaailman amis poikia??ne pojat ovat tyttöjen seuras kun tytöt ovat niitten mieliks eli eivät oo oma ittensä.

        sitten se on aika tyhmää kun marraskuussa jotkut tytöt käyttää minihametta (tai polviin asti) mielyttääkseen poikia ja kuitenkin niillä on kylmä..sairasta.

        mie ostan yleensä kirpparilta ja en meikkaa(vain huulirasvaa ja joskus huulikiiltoa)..kirpparilta ei aina joka kerta löyvy sopivaa mut joskus löytyy oikeita aarteita ja ne on kaiken lisäksi halpoja..ei mulla oo joka kerta varaa ostaa kaikkein uusinta ja muodikkainta.noh turha mun on saarnata, kun pissikset(ja teinixet)eivät ymmärrä kuitenkaan, mut yritetty on.


      • paska
        blackmetal86 kirjoitti:

        mä en ymmärrä meikaamista silleen.. ku.. miksi kaikkien pitää olla jotain muuta ku mitä on?? miksi pitää peittää kasvot jollain mömmöllä että jos sattuu olemaan vaikka finni.. hui kamala!!! jotain vitun väliä??!! ja jos ei ole suosittu ellei meikkaa ja käytä "muotivaatteita" niin olen mieluummin "syrjitty"! just tosta huomaa miten pinnallinen tämä maailma on.. aika masentavaa..

        taas tää meni tähän!!!! rupeet pilkkaamaan pinnallisuutta! tuostakin pitäisi tehdä uus pissistyylilaji että pilkkaa pinnallisuutta niin ehkä kaikki rupeisivat välttelemään sitä. helvetti ku vituttaa lukea tekstejä "kaikki näyttää samalta, pukeutuisivat eri tavalla. minä pukeudun kirpparivaatteisiin, miksei muut?" ehhhhhhh sähän haet vain kannatusta omalle aatteellesi tässä hommassa. sitäpaitsi jos kaikki rupeaisi pukeutumaan kirpparivaatteisiin kohta rupeisi toiset sanomaan " ne on kaikki kopioita, eihän he osaa pukeutua edes tyylikkäästi". joo haista paska tv. Janne.


      • Airsoftaaja

        Ai jos mä en osta muotivaatteita vaan käytän tavallisia vaatteita, näytän tylsältä/syrjityltä?
        Ime jo vähä perunajauhoja!

        PissiXet on sen takii suosittui ku niilt saa helposti pilluu ja ne on vaan jtn wnb-hienoo. Ja sit pissiXet ajattelee tyhmäl tavalla, mulla kävi koulus tällai ruotsin tunnilla:
        Neea: Hei Tommi, mix sä poltat röökii?
        Mä: Siks ku en tiiä.
        Neea: Ainii, sä et voi olla hevari jos sä et polta röökiä.

        Että tollane tapaus....!
        Ja vaik mä käytän normaaleja vaatteita en oo syrjitty, pikemminkin suosittu.


      • blackmetal86

        kuule.. miettisit ite vähän mitä kirjottelet!!


      • BlackShadow
        paska kirjoitti:

        taas tää meni tähän!!!! rupeet pilkkaamaan pinnallisuutta! tuostakin pitäisi tehdä uus pissistyylilaji että pilkkaa pinnallisuutta niin ehkä kaikki rupeisivat välttelemään sitä. helvetti ku vituttaa lukea tekstejä "kaikki näyttää samalta, pukeutuisivat eri tavalla. minä pukeudun kirpparivaatteisiin, miksei muut?" ehhhhhhh sähän haet vain kannatusta omalle aatteellesi tässä hommassa. sitäpaitsi jos kaikki rupeaisi pukeutumaan kirpparivaatteisiin kohta rupeisi toiset sanomaan " ne on kaikki kopioita, eihän he osaa pukeutua edes tyylikkäästi". joo haista paska tv. Janne.

        ..et sä,Janne, oot aika helvetin asiallinen jätkä!
        Aplodeja!!*kumartaa*


    • jonttu

      [ ] kiinnostaa
      [x] ei kiinnosta

      • Crashing High

        Viikon paras viesti. Samaan ruutuun menee raksi mullakin :D


    • uisadhs

      nii tuotaaaa..........................
      pitäskö kaikkien ostaa kirppikseltä vaatteensa tai jostain vitun marketin ale laatikosta ?`???

      Tai pitäisikö kaikkien pukeutua niiiin persoonallisesti että !!! ?????????

      Se on tosi noloo pukeutuu joihinki kirppisvaatteisii. Ite oon poika ja itteeni ei pahemmin kiinnosta mitkää ""persoonalliset"" muijat.....................


      Et silleesti... Nii ja ei sit tarvi mitää tälläsii kommentteja "oot iha tyhmä pissis näkee sun kirjotuksestaski sen !!!" niiku noin varmaa 90 prossaa vastais..........

    • Dimanté

      justiinsappajuu.. olikohan sun nyt ihan P.A.K.K.O sanoa tuo. mene kuoppaan itkemään, jos et siedä erillaisia ihmisiä... ja haloo, pissikset on ihan yhtä omaperäisiä kuin jotkut gootit. tuhlaa ikaas kato vaikka katujen lakaisuun, ellei sulla muuta ole.

    • TeinixPissix

      a. koska tässä maassa on vapaus pukeutua, puhua ja meikata niin paljon / vähän kun lystää
      b. koska en ole syntynyt miellyttämään sinua
      c. älkää käyttäkö stereotyyppejä, edes pissiksistä

      OK ?

      Mäkin voisin kysyä, että miks kaikki blackmetallistit pukeutuu mustaan, kun se on niin tylsä väri ?
      Pitääkö paikkansa, että KAIKKI metallistit pukautuu mustaan ? Onko mun mielipiteillä mitään väliä ?
      Vastaus : Tuskin...

      DAA-AH !!!

    • ???

      no samaa vois sanoo gooteista...nehän käyttää myös paljon kajaalia jne., joka tod ei oo kauniin näköistä!yhtälailla pissikset ovat omia persooniaan, kuten myös gootit ja hevarit...mä en kyllä ymmärrä miks niitä pissiksiä just haukutaan...ei ne gootit yhtään sen paremman näkösiä ole, pissikset vaan tykkäävät pukeutua muotivaatteisiin ja meikata ei kai se teitä taviksia noin paljon voi häiritä????

    • ???

      ja mä kyllä pukeudun paljon mielummin muotivaatteisiin ku 10 vuotta vanhoihin kirppis vaatteisiin...

    • Niinq duh!

      Luokitteletko mut pissiskanaksi:
      Käytän lantiohousuja(Mut en mitään stringejä jotka tunkee sieltä pöksyjen alta esiin)
      Meikkaan, mut en paljoo: tasainen iho, ripsaria ja jotain huulikiiltoa/punaa.
      Käytän mieluummin toppeja kuin t-paitoja, topit on halvempia xD
      En kälätä tai kotkota.

      Mut hei, jos meikkaan ja käytän lantiohousuja niin EN ole automaattisesti pissis. Siihen tarvii jotain muutakin ju nou.

      • blackmetal86

        no.. en voi luokitella ketään ellen näe henkilöä.. joten empäs sano tähän mitään..=)


    • laluna91

      oon samaa mieltä vaik oonki tyttö. Ite meikaan vaan ns. pakolliset.Inhoan paitoja joista näkyy napa sikks mun tyyliin kuuluuki pitkät paidat ja housutki on vähan löysiä (paitsi perseest) mut se vaa johtuu siit et on aika levee perse.Voit pitää muo tekopyhänä näitten juttujen kanssa ku oon niin nuori, mut oon joutunu karun maailman käsittelyyn näitte juttujen kaa.

    • johnyboy

      mikä ero on muotivaatteella ja tavallisella vaatteella? ylempänä oleva joku kirjoitti että "aha, jos käytän tavallisia vaatteita kukaan ei välitä musta?" tjsp. mutta eikös nämä ns muotikaupoista ostetut kamat ole ihan tavallisia vaatteita siinä missä muutkin? vai onko vaan kirpparilta ostetut 6 vuotta vanhat adidaksen seittemänväriset kollegepaidat tavallisia? miettikää ny vähä mitä kirjoittelette. tai ehkä minun pitäisi miettiä... noh, sama se.

      • Viikuna

        Miks ei pissikset sais pukeutuu miten haluu....Eihän kaikki oo semmosii jotka ei osaa esim.meikata ku on liikaa meikkii.... must ne on iha nättejä!!! Olisko se hauskaa jos kaikki käyttäis saman näkösii vaatteit??!! Ja jos tykkää lantiohousuista nii antaa tykätä niistä ei siinä mitää valittamista oo....


    • >>piKKu:_Pi$u^*

      Pi$$i$mi o Vähä NiiQ uskonto, et kandei$ miäTTii $iltKi KaNNalta!!1 JOs Ite OOt joKu vitun musLimI NIi KysY itelTäs miKs Sä tEEt nIIT MuslimiJuTTUI...???

      • Mysterous

        Noh jah, olen kristinuskoinen ja vahvasti uskossa joten nyt mietinkin miksi olen uskossa:
        Se tuo onnellisuuden tunteen.
        Se tuo minut Herrani ja Luojani lähelle.
        Se pelastaa minut.
        Sen ansiosta voin kestää paremmin tätä maailmaa.
        Sen ansiosta voin helpommin olla sitä mitä olen.

        Noh, tuossa tuskin oli kaikki mutta ainakin osa. Mietitäänpäs tuoko pissismisyys sitten noita samaisia tunteita? Oletteko te pissikset tai gootit tai muut onnellisia sen vuoksi että käytätte tietyn muodin tapaisia vaatteita. Takaako se sen että te elätte vielä kuoleman jälkeen? Oletettavasti tämä ajatusmaailmani sivuutetaan sen vuoksi että en ole kovinkaan suotuisa tässä Ateisteja, pakana uskovia tai muoti wannabejä kohtaan.

        Sitten tuosta että kaikki normaalit vaatteet on hankittu halvimmalla mahdollisella tavalla, noh itse käytän farkkuja ja hupparia ja se nyt on tämän hetkinen tyyli, saa nähdä miksi muuttuu lukio/amis aikoina. Mutta, MINKÄ HELVETIN VUOKSI KAIKKI AJATTELEVAT ETTÄ NORMAALIT VAATTEET ON HANKITTU HALVIMMALLA MAHDOLLISELLA TAVALLA? Käsittääkseni minkä tahansa laisia vaatteita saa kaupoista ihan normaaliin hintaan. Pitäisikö nyt sanoa etten pidä pissiksistä myöskään sen vuoksi että ne tuntuu suunnilleen yrittävän tarjota persettä.


      • blackmetal86
        Mysterous kirjoitti:

        Noh jah, olen kristinuskoinen ja vahvasti uskossa joten nyt mietinkin miksi olen uskossa:
        Se tuo onnellisuuden tunteen.
        Se tuo minut Herrani ja Luojani lähelle.
        Se pelastaa minut.
        Sen ansiosta voin kestää paremmin tätä maailmaa.
        Sen ansiosta voin helpommin olla sitä mitä olen.

        Noh, tuossa tuskin oli kaikki mutta ainakin osa. Mietitäänpäs tuoko pissismisyys sitten noita samaisia tunteita? Oletteko te pissikset tai gootit tai muut onnellisia sen vuoksi että käytätte tietyn muodin tapaisia vaatteita. Takaako se sen että te elätte vielä kuoleman jälkeen? Oletettavasti tämä ajatusmaailmani sivuutetaan sen vuoksi että en ole kovinkaan suotuisa tässä Ateisteja, pakana uskovia tai muoti wannabejä kohtaan.

        Sitten tuosta että kaikki normaalit vaatteet on hankittu halvimmalla mahdollisella tavalla, noh itse käytän farkkuja ja hupparia ja se nyt on tämän hetkinen tyyli, saa nähdä miksi muuttuu lukio/amis aikoina. Mutta, MINKÄ HELVETIN VUOKSI KAIKKI AJATTELEVAT ETTÄ NORMAALIT VAATTEET ON HANKITTU HALVIMMALLA MAHDOLLISELLA TAVALLA? Käsittääkseni minkä tahansa laisia vaatteita saa kaupoista ihan normaaliin hintaan. Pitäisikö nyt sanoa etten pidä pissiksistä myöskään sen vuoksi että ne tuntuu suunnilleen yrittävän tarjota persettä.

        kuka haluaa elää kuoleman jälkeen?? ikuisesti?? taivaassa tai paratiisissa.. siis mä en ymmärrä! uskovaiset väittää että taivaassa/paratiisissa kaikki on onnellisia ja kaikki on hyvin ja eletään ikuisesti.. kuka haluaa sitä? en mä ainakaan! mä kyllästyisin hengiltä sellasessa paikassa! miettikää nyt.. ikuisesti paikassa missä ei tapahdu koskaan mitään ja kaikki on koko ajan hyvin.. mä en jaksais sellasessa paikassa kovin pitkään. en ole ateisti, mutta en myöskään uskovainen.. mä uskon siihen mitä näen. ja uskon että jokin suurempi voima on olemassa.. mutta ei se ole mikään Jumala.. koko raamattukin voi olla joittenkin sepittämää ilta satua.. ja mistä voit olla varma että sun uskonto on se oikea?? uskontoja on niin paljon.. entä jos islamin usko onkin se oikea uskonto? sit sä et pääsekkään taivaaseen tai minne nyt sitte ikinä luuletkaan pääseväsi. ja jos on helvetti ja taivas olemassa.. niin menen mieluummin helvettiin.. siellä saa tehdä kaikkea hauskaa!!>=) taivaassa taas ei saa tehdä mitään.. tylsä paikka!!


      • /\/\l@HuU en keksiny...
        blackmetal86 kirjoitti:

        kuka haluaa elää kuoleman jälkeen?? ikuisesti?? taivaassa tai paratiisissa.. siis mä en ymmärrä! uskovaiset väittää että taivaassa/paratiisissa kaikki on onnellisia ja kaikki on hyvin ja eletään ikuisesti.. kuka haluaa sitä? en mä ainakaan! mä kyllästyisin hengiltä sellasessa paikassa! miettikää nyt.. ikuisesti paikassa missä ei tapahdu koskaan mitään ja kaikki on koko ajan hyvin.. mä en jaksais sellasessa paikassa kovin pitkään. en ole ateisti, mutta en myöskään uskovainen.. mä uskon siihen mitä näen. ja uskon että jokin suurempi voima on olemassa.. mutta ei se ole mikään Jumala.. koko raamattukin voi olla joittenkin sepittämää ilta satua.. ja mistä voit olla varma että sun uskonto on se oikea?? uskontoja on niin paljon.. entä jos islamin usko onkin se oikea uskonto? sit sä et pääsekkään taivaaseen tai minne nyt sitte ikinä luuletkaan pääseväsi. ja jos on helvetti ja taivas olemassa.. niin menen mieluummin helvettiin.. siellä saa tehdä kaikkea hauskaa!!>=) taivaassa taas ei saa tehdä mitään.. tylsä paikka!!

        Niin että sittenhän sen näät kun kuolet.
        Tässä voisi esittää ateisteille kysymyksen: Jos et usko taivaaseen niin uskotko helvettiin ? ja jos et usko kumpaankaan niin mitä luulet että kuoleman jälkeen tapahtuu ? Mieti sitä nyt. Siinä olette vain sinä ja tietokone. Mieti sitä.


        Mutta blackmetallille: Eikö kannattaisi ihan vaan "varmuuden vuoksi" uskoa jumalaan ?
        Koska jos et usko, vielä kun voit, niin sitten kun kuolet niin se on menoa se. Kun kuolet niin sinulle ei anneta edes mahdollisuutta elää iän kaikkisessa paratiisissa. Sinut heitetään suoraan helvettiin palamaan helvettiin iänkaikkisesti. Mieti sitä.


        Ps. Oon vasta lapsi ja mulla on jo näin syvälliset ajatukset :) No.. Parempi miettiä näitä asioita jo nyt. Eikä jättää sitä "sinne jonnekkin hamaan tulevaisuuteen"
        Älä sinä jätä sitä sinne.


      • /\/\l@HuU en keksiny nimee..
        /\/\l@HuU en keksiny... kirjoitti:

        Niin että sittenhän sen näät kun kuolet.
        Tässä voisi esittää ateisteille kysymyksen: Jos et usko taivaaseen niin uskotko helvettiin ? ja jos et usko kumpaankaan niin mitä luulet että kuoleman jälkeen tapahtuu ? Mieti sitä nyt. Siinä olette vain sinä ja tietokone. Mieti sitä.


        Mutta blackmetallille: Eikö kannattaisi ihan vaan "varmuuden vuoksi" uskoa jumalaan ?
        Koska jos et usko, vielä kun voit, niin sitten kun kuolet niin se on menoa se. Kun kuolet niin sinulle ei anneta edes mahdollisuutta elää iän kaikkisessa paratiisissa. Sinut heitetään suoraan helvettiin palamaan helvettiin iänkaikkisesti. Mieti sitä.


        Ps. Oon vasta lapsi ja mulla on jo näin syvälliset ajatukset :) No.. Parempi miettiä näitä asioita jo nyt. Eikä jättää sitä "sinne jonnekkin hamaan tulevaisuuteen"
        Älä sinä jätä sitä sinne.

        Ja vielä.. Sanoit että kyllästyisit taivaassa kun siellä ei tapahtuisi koskaan mitään kun siellä on kaikki niin hyvin...

        Kaikki ketkä ovat pelanneet spiritismiä varmaan osaavat päätellä miten "mukavaa" helvetissä on !
        (siis jos spiritismin peluussa on tapahtunut jotain kamalaa)


        Kyllä itse valitsisin taivaan !!!


      • Ateisti
        /\/\l@HuU en keksiny nimee.. kirjoitti:

        Ja vielä.. Sanoit että kyllästyisit taivaassa kun siellä ei tapahtuisi koskaan mitään kun siellä on kaikki niin hyvin...

        Kaikki ketkä ovat pelanneet spiritismiä varmaan osaavat päätellä miten "mukavaa" helvetissä on !
        (siis jos spiritismin peluussa on tapahtunut jotain kamalaa)


        Kyllä itse valitsisin taivaan !!!

        Varmuuden vuoksi uskoa Jumalaan?
        Ettekö te idioottiuskovaiset tajua, ettei Jumalaa oikeasti ole olemassa?
        Tutki vähän historiaa niin huomaat, että noi kaikki uskonnot on ihan hatusta vedettyjä.


      • blackmetal86
        Ateisti kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi uskoa Jumalaan?
        Ettekö te idioottiuskovaiset tajua, ettei Jumalaa oikeasti ole olemassa?
        Tutki vähän historiaa niin huomaat, että noi kaikki uskonnot on ihan hatusta vedettyjä.

        asiaa kaveri! viimeinkin joku muukin sanoo jotain järkevää..=)


      • Mysterous
        Ateisti kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi uskoa Jumalaan?
        Ettekö te idioottiuskovaiset tajua, ettei Jumalaa oikeasti ole olemassa?
        Tutki vähän historiaa niin huomaat, että noi kaikki uskonnot on ihan hatusta vedettyjä.

        Noh jah, ihan turha tästä uskonnollisesta asiasta ruveta väittelemään. Aiheena olivat vaatteet eikä uskonto, itse vertasin vain tuota suhteellisen huonoa vertausta "vaatteet=vähän kuin uskonto". Niin, historiaa, miltä aika janalta, se mitä itse olen saanut lueskella niin eipä ole ollut mitään raamatun vastaista ja jos nyt puhutten jostain jura kausista sun muista niin moni tiedemies on jo todennut niiden olevan täyttä puppua.


      • TeinixPissix
        Ateisti kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi uskoa Jumalaan?
        Ettekö te idioottiuskovaiset tajua, ettei Jumalaa oikeasti ole olemassa?
        Tutki vähän historiaa niin huomaat, että noi kaikki uskonnot on ihan hatusta vedettyjä.

        Kattokaa nyt itteenne...taistelette netissäki uskonnosta. Ihan ku ei ois jo tarpeeks kaikkee tappelua ja sotia tuolla ulkomaailmassa...
        Eiköhän noi uskonasiat kannata pitää siellä pään sisällä, niin ei tarvii kommentoida. Jokainen elää omaa elämäänsä, eikä muitten tarvii puuttua siihen. Kukaan ei katsokaas ole täydellinen, eikä siksi voi arvostella toisia yhtä lailla epätäydellisiä.

        Ja BTW, pissikset ei tod. tarjoo kellekään persettä ( tai ehkä jotkut, mutta ei KAIKKI ). Jos joku esim. kiinnittää huomion mun perseeseen, niin se on kyllä sen oma moka, ei tod. oo tarkotus tarjoilla mitään ilmaiskinkkua.
        Enkä tod. vedä mitään verkkareita jalkaani vaan sen takia, että ne peittää perseen paremmin, mut en kiellä ketään tekemästä niin, jos huvittaa.


      • Ateisti
        TeinixPissix kirjoitti:

        Kattokaa nyt itteenne...taistelette netissäki uskonnosta. Ihan ku ei ois jo tarpeeks kaikkee tappelua ja sotia tuolla ulkomaailmassa...
        Eiköhän noi uskonasiat kannata pitää siellä pään sisällä, niin ei tarvii kommentoida. Jokainen elää omaa elämäänsä, eikä muitten tarvii puuttua siihen. Kukaan ei katsokaas ole täydellinen, eikä siksi voi arvostella toisia yhtä lailla epätäydellisiä.

        Ja BTW, pissikset ei tod. tarjoo kellekään persettä ( tai ehkä jotkut, mutta ei KAIKKI ). Jos joku esim. kiinnittää huomion mun perseeseen, niin se on kyllä sen oma moka, ei tod. oo tarkotus tarjoilla mitään ilmaiskinkkua.
        Enkä tod. vedä mitään verkkareita jalkaani vaan sen takia, että ne peittää perseen paremmin, mut en kiellä ketään tekemästä niin, jos huvittaa.

        Noh, parempi tapella uskonnoista kuin teinipissiksistä, se on kuule aika iso asia :P
        Kaikki kurjuus maailmassa johtuu noista uskonnoista.

        Miksei tarvitse kommentoida? Täähän ON keskustelupalsta.
        Jos on kireet farkut ja vaaleanpunaiset pikkustringit tunkemassa sieltä alta, niin mikä sen sanoma sitten on?
        Toivottavasti joku pedofiilisetä vain raiskaisi kaikki verta nenästään kerjäävät pikkukanat.


      • blackmetal86
        Ateisti kirjoitti:

        Noh, parempi tapella uskonnoista kuin teinipissiksistä, se on kuule aika iso asia :P
        Kaikki kurjuus maailmassa johtuu noista uskonnoista.

        Miksei tarvitse kommentoida? Täähän ON keskustelupalsta.
        Jos on kireet farkut ja vaaleanpunaiset pikkustringit tunkemassa sieltä alta, niin mikä sen sanoma sitten on?
        Toivottavasti joku pedofiilisetä vain raiskaisi kaikki verta nenästään kerjäävät pikkukanat.

        en nyt tiiä tarviisko niitä nyt kumminkaan raiskata. niille pitäs ennemmin opettaa pukeutumista!=) teinix pissixet on ällöjä!!


      • LoveMetal87
        blackmetal86 kirjoitti:

        en nyt tiiä tarviisko niitä nyt kumminkaan raiskata. niille pitäs ennemmin opettaa pukeutumista!=) teinix pissixet on ällöjä!!

        Asiaa! Mä oon iha samaa mieltä sun kaa!
        Mut hei katoku:"me ollaa vaa kateellisii pissiksille"
        hah hah hah!!!Kateellisii..toi oli aika hyvä! Vai mitä? Sama ku oltais kateellisii joillekki pikku kanoil!


      • blackmetal86
        LoveMetal87 kirjoitti:

        Asiaa! Mä oon iha samaa mieltä sun kaa!
        Mut hei katoku:"me ollaa vaa kateellisii pissiksille"
        hah hah hah!!!Kateellisii..toi oli aika hyvä! Vai mitä? Sama ku oltais kateellisii joillekki pikku kanoil!

        joo.. mäkin ku olen niin helvetin "kateellinen" pissiksille! miksi olisin kateellinen? pissikset on niin säälittäviä!!! pissikset ei ite edes tajua miten säälittäviä ne on..


      • LoveMetal87
        blackmetal86 kirjoitti:

        joo.. mäkin ku olen niin helvetin "kateellinen" pissiksille! miksi olisin kateellinen? pissikset on niin säälittäviä!!! pissikset ei ite edes tajua miten säälittäviä ne on..

        Ei ne oikeest voi olla nii tyhmii et ne luulee et jengi on vaa kateellinen!
        Ja mistäköhä ne on repiny sen "kirppismuijat"..
        Ihanku hienoi muodikkaita ja omantyylisii vaatteiteit ei sais mistää.
        Ja muodikas vaatehan ei tarkotu miss sixxtyn ällöttävän matalii farkkui.
        Säälittävä on just oikee sana! Mä en tajuu et kui ne ees viittii myöntää tääl olevansa pissiksii!!!
        Ehkei ne viel tajuu sitä et se on aika loukkaava sana..


    • pappa betalar

      Aivan. Mitäs sitten kun ei ole enää iskä ostamassa uusimpia muotivaatteita vaan joudutaan oikeasti käyttämään niitä kirppiksen kuteita. Sitten masennutaan ja ollaan itsetuhoisia.

    • ei perse

      On pissismäinen. Taidat olla itse pikkupissaliisa naapurista.

    • jonsi

      Aika pinnallista...

    • BlackShadow

      Älä ny viitti "sä oot niin kateellinen pissiksille"
      nii sit sä pukeudut "kirppisvvaatteisiin" jos et oo ihQ pissis.
      SiiZ MiX sÄ haUgUt JoTaI ihQui PiZZikSii????!!!!!111!!!!!111
      SiiZ Nyt mÄ VeDän Bari SiiDeRii jA oOn NiiN ViDuN KäNNiSä Et KoiTan TaPpAa iTtEni!!MiX KukAa Ei RaGaStA MuA!!!1111!!MÄ OoN NiiiN ihQ!!*VinQ,VonQ,ViiLt,ViiLt*
      Pissikset rajottakaa jo!!Hahahahahaha!!Ootte nii säälittävii!

      • TeinixPissix

        Mikä tekee pissiksistä niin sietämättömiä ?
        Sekö, että meillä on paljastavia ja värikkäitä vaatteita ? No hui...onpa pienestä kiinni.

        Aika tekopyhää väittää, että "ihminen saa olla sellanen, ku haluaa" ja samaan aikaan dissata pissiksiä...ootteko aatellu ?
        Kattokaa, kaikkien maailmankuvaan ei kuulu mikään synkistely, muka-kypsä ajattelu tai päteminen sillä, mitä jonkin kulttuurin piiriin kuuluu.
        Jotkut meistä osaa olla avoimia kaikkien asioiden suhteen.

        Ja kirppis, mitä pahaa siinä on ?
        Sieltäkin voi löytyä kivoi kuteita, joita voi vähän muutella ja sillai. Kyl on pissiksiäkin, jotka käy kirpparilla. Älkää yleistäkö, urpot !

        Ja vielä pappa betalar:ille, jos kuvittelet, et kaikki pissikset maksattaa äitillä tai isillä omat vaateostoksensa, niin oot kyllä harvinaisen tietämätön. Itse voin ainakin sanoa rehellisesti, että suurin osa mun vaatteista on ostettu omilla rahoilla.

        Ja sitten toi uskontokeskustelu, kun mysterous kysy, et miks puhutaan muodista, mutta uskonnosta ei sais...
        Haloo !! Tää on tyylipalsta, ei uskonto...mut ihan sama, taistelkaa sitten siitä uskonnosta, ei teistä kukaan voi kuitenkaan toista käännyttää suuntaan eikä toiseen.


    • Nami Nami Paavo

      EI MITÄÄN!
      Sen takia ne onkin varmaan suomen suurin vähemmistö eikä tule elämässä ikinä saavuttamaan mitään.
      Paitsi pissaliisat voivat tulevaisuudessa yletä urallaan firman pikkujouluissa.Käyttämällä "avujaan"

    • ihq

      siis D444!

      mähän oon niin kaunis kuten mun ihq raksupoksukin!!1!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe