the Nightingales- yhtye

p. mali

Katsoin youtube videoita...siis mielestäni se on täyttä pas kaaa..eli ulostetta..

29

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkdlkjererf

      on kuitenkin ihailtavaa, että jollain on pokkaa mennä lavalle esiintymään ja vaoikkakin on lahjaton esiintyjä ja soittaja, niiin siltikin yrittää repiä siitä elantoansa. Tulee mieleen Johanna tukiainen!

      • Michael_Costello

        Minäkin ihailen että tuo kaveri oikeasti jaksaa yrittää ja tuntee paloa esiintymiseen aivan niinkuin johanna tukiainen ja kaikki muutkin wannabe-artistit. Eli vaikka minunkin mielestä hän on täysi lapanen eli huono soittamaankin ja tuo skittalin kuulostaa enemmän kuin leipälapiota tuo kaveri runkkaisi ja olisiko aika herätä 80-luvulta vai paljonkohan toi kaveri on?..niin siltikin hatunnosto yrityksestä.


    • Marko_Ahti

      Miten Jotku biisit voi olla niin huonoja. Esim Happy alcoholics kappale. Aikuinen mies joka ulkomäon perusteella lähes 50 v tehnyt tuollaisen lapsellisen tekeleen. Tottakai vaatii pokkaa mennä lavalle ja sitä hatunnosto, mutta onko joku kappale nimeltään happy alcoholics niinku sanoma että sen tekijä on deeku? Pikkutakki päällä määkii aikuinen mies hyvin oudolla lauluäänellä sanomaansa. Siis hyvin oudolla.

    • ÄläKadehdi

      Ymmärrän avaajan pointin, samaa linjaa hän jatkaa myös kolmennessa viestissä. Kyseessä on A) joko bändiin yrittänyt surkimus joka lempattiin pihalle jo harkoista soittotaitonsa vuoksi tai vaihtoehto B) bändin jäsen otti eron kyseisestä naisesta ja tämä tekee kostoiskun Suomi24:ssa. Viittaa vahvasti naiseen tuo kirjoitustyyli...

      • Jalmarhyypiö

        Varmasti jokaisella motiivinsa, mutta mikä on oma pointtisi? Yritätkö sanoa, että jonkun vastaavan joka melkoisen määkivällä tyylillä laulaa ja on myöhäispuberteertiin jämähtäneen oloinen ja pikkutakki päällä hoilottaa tuollaisia lapsellisia ralleja, niin että se hänen tekotaide muuttuu erilaiseksi, kun siinä nyt esität pohdintojasi? Onkohan sinulla kaikki muumit laaksossa siis itselläsikään?


    • ÄläKadehdi

      Niistä muumien määrästä sinun laaksossasi voitaisiin myös keskustella, mutta arvaa mitä? En ole psykiatriaan perehtynyt lääkäri niin jätän sen tekemättä. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan? En tiennytkään, että mikäli ei ole sinun kanssasi tismalleen samaa mieltä asioista niin se saa sinut epäilemään vastapuolen mielenterveyttä? Jos tajuat, niin musiikissa on kyse makuasioista.

      En ole missään vaiheessa tuossa yhdessä viestissäni väittänyt bändiä erinomaiseksi enkä myös ole sitä kehunut. Olen vain sitä mieltä, että on erittäin lapsellista lytätä nimimerkin takaa jokin esiintyvä bändi ja sen kappaleita. Yleensä sellaisen takana on ikävä kyllä henkilökohtaisia asioita jotka eivät ole menneet omien piirrustusten mukaan mieleisesti. Varsinkin kun kyseessä ei ole mitkään maailman-tai Suomen tähdet.

      Maailma on täynnä musiikkia. Sinun ei varmasti ole pakko kuunnella Nightingalesia, ei katsoa sen videoita tai käydä keikoilla, eikö vain? Kuuntele sitä omasta mielestäsi maailman parasta musiikkia ja nauti siitä. Jos palat halusta antaa palautetta kyseisen yhtyeen jäsenille niin ei muuta kuin nappaat ihan livenä hihasta kiinni ja kerrot galaksit räjäyttävät mielipiteesi ilmoille.

      PS. Älä vaihtele nimimerkkiäsi. Se ei tuo joukkovoimaa haukuillesi.

      • Jalmarhyypiö

        Olen samaa mieltä kanssasi, että musiikki niinkuin taide yleensäkin on makuasioista riippuvainen. Taiteilijan tulee siis olla varautunut negatiiviseenkin mielipiteeseen ja kaikki foorumit ovat avoinna mielipiteen antamiseen. Ohjeistuksesi näyttää siis olevan sellaista naamioitunutta auktoriteetiksi tekeytymistä, vaikka sopivaahan on toki käydä itse artistinkin luona kommentoimassa suoraan hänen taidettaan. En muuten ole tuo alkuperäinen kirjoittaja eli näyttää muutkin olevan samalla linjalla.

        Sanot, ettei sinulla kompetenssia tehdä psykiatrisia analyysejä ja silti jatkat samalla linjalla. Sinä itse aloitit ulkomusiikillisen analyysin toisen motiiveista ja motiivithan aina liittyvät mielenterveydellisiin asioihin. Älä siis viisastele. Sinähän voisit myös ilmaista oman mielipiteen taiteesta etkä niinkään siihen, kuinka sitä ilmaistaan. Ehkä olet lopulta samaa mieltä meidän muiden kanssa tai et tohdi käymään järkevää keskustelua? Toivottavasti joku osallistuu kanssasi haluamaasi keskusteluun, mutta minä olen jo mielipiteeni sanonut ja en siis tunne tällaiseen keskusteluun tarvetta enempää.


      • Jaki_Naakima

        Aikoinaan hyviä vetoja Nightingalesilla, mutta nyt veto pois. Ei hyvä. Tämä on yksittäisen henkilön mielipide, eikä edusta yleistä mielipidettä.


        ....

        "En ole missään vaiheessa tuossa yhdessä viestissäni väittänyt bändiä erinomaiseksi enkä myös ole sitä kehunut."

        Jos keskustelun aiheena bändin musiikki, niin mihin keskusteluun osallistut? Joku psykoanalyysiko vai ihan pelkkää provosointiako harjoitat?


      • ÄläKadehdi
        Jalmarhyypiö kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, että musiikki niinkuin taide yleensäkin on makuasioista riippuvainen. Taiteilijan tulee siis olla varautunut negatiiviseenkin mielipiteeseen ja kaikki foorumit ovat avoinna mielipiteen antamiseen. Ohjeistuksesi näyttää siis olevan sellaista naamioitunutta auktoriteetiksi tekeytymistä, vaikka sopivaahan on toki käydä itse artistinkin luona kommentoimassa suoraan hänen taidettaan. En muuten ole tuo alkuperäinen kirjoittaja eli näyttää muutkin olevan samalla linjalla.

        Sanot, ettei sinulla kompetenssia tehdä psykiatrisia analyysejä ja silti jatkat samalla linjalla. Sinä itse aloitit ulkomusiikillisen analyysin toisen motiiveista ja motiivithan aina liittyvät mielenterveydellisiin asioihin. Älä siis viisastele. Sinähän voisit myös ilmaista oman mielipiteen taiteesta etkä niinkään siihen, kuinka sitä ilmaistaan. Ehkä olet lopulta samaa mieltä meidän muiden kanssa tai et tohdi käymään järkevää keskustelua? Toivottavasti joku osallistuu kanssasi haluamaasi keskusteluun, mutta minä olen jo mielipiteeni sanonut ja en siis tunne tällaiseen keskusteluun tarvetta enempää.

        "Jalmarhyypiö" nimimerkille:

        Kerrohan miten motiivit liittyvät aina mielenterveydellisiin asioihin? En ole tekeytynyt miksikään auktoriteetiksi vaan aivan aiheesta kirjoittanut että hyvin usein tuollaisten haukkumisien takana on jokin kauna tai kateus. Sen lisäksi olen todennut että kannattaisi antaa se arvostelu päin naamaa, ei täällä Suomi24:ssa haukkuen törkeästi kuten ketjun avaaja tekee.

        Jos toimintatapasi on toinen etkä arvosta reilua suoraa puhetta, vaikkapa keskustellen kyseisen bändin jäsenen kanssa, niin sekin on toki oma asiasi.


    • ÄläKadehdi

      Olen mielestäni ilmaissut kyllin selvästi että en pidä puskista huutelijoista ja varsinkaan avaajan kirjoittamaa tekstiä asiallisena arvosteluna. Jos on kanttia arvostella esim. kyseistä bändiä avaajan tavalla, niin toivottavasti löytyy sen verran rohkeutta että käy kertomassa asian myös päin näköä.

      Makunsa kullakin, mutta itse olen ohittanut vuosikymmeniä sitten sen iän jossa haukutaan "paskaksi" musiikki joka ei miellytä. Kukin tyylillään, jatkakaa jos se on miehekästä mielestänne.

      • Jalmarhyypiö

        Jep. Olet oikeutettu mielipiteeseesi. Eli et pidä siitä, että joku ei pidä jostain lempibändistäsi ja teet sitten analyysiä, miksi toinen ei pidä lempibändistäsi. Pohdit, että motiivina vaikka kateus tai katkeruus mielummin kuin, että huono bändi. Selittelet ohittaneesi jonkun iän, vaikka vaikutat enemmänkin hurskastelijalta. Vastaanpa tässä sinulle samalla mitalla kuin itse kommentoit: jos et siedä toisen mielipiteitä niin eihän sinun tarvitse niitä lukea.


    • ÄläKadehdi

      Kerrohan missä kohtaa olen väittänyt kyseistä bändiä lempibändikseni? Odottelen mielenkiinnolla vastaustasi.

      Tosiaankin POHDIN, että usein motiivina on juuri kyseiset väittämäni seikat. Mitä pahaa siinä on? Totuusko se kalahti nyt sitten noin pahasti?

      Siedän toki eriävät mielipiteet, sinulla se näyttää olevan vaikeampaa. Olen vain maininnut, että en pidä erityisen "miehekkäänä" haukkua alatyylisesti jotain nimettömänä keskustelupalstalla.

      Ja kukaan meistä ei ole siinä asemassa että voimme toisten puolesta päättää mikä bändi on hyvä tai huono. Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja kaikki olemme tahoillamme oikeutettuja mielipiteeseemme.

      • Jalmarhyypiö

        Olet oikeassa. Et ole väittänyt sitä lempibändiksesi. Siksi korjaan viestiäni:

        Olet oikeutettu mielipiteeseesi. Eli et pidä siitä, että joku ei pidä jostain bändistä ja teet sitten analyysiä, miksi toinen ei pidä bändistä. Pohdit, että motiivina vaikka kateus, katkeruus, miehekkyys mielummin kuin, että joku ei pitää bändiä huonona. Loppuun toteat kuitenkin, ettei kukaan voi päättää toisen puolesta makuasioita, mutta sanot jokaisen olevan oikeutettu mielipiteeseensä.

        En ole väittänyt pohdintojesi olevan paha asia, joten en osaa vastata kysymykseesi.


    • Tuzkaa

      paras bändi rovaniemeltä tai muusikko on antti tuisku. Antti on paremmassa ku tuossa kuin tuo mies joka soittaa pianoa kapakassa. Antin äänikin parempi ja ääniala myös. Paremkmn tuotettuja kappaleita niin seki hyvää musiikkia. Nuoremman näköinen antti kuin tuo ja parempaa musiikkia. "Sä oot mun viilto" on ainakin 1000 0000 x parempi kuin jokin "No Fiat for hipsters"

      • Homoerectussapiens

        Mielestäni antti tuisku on paskaa musiikkia.


    • Tytöntytöntyttö

      Asiasta en tiiä mitään, mutta komppaan sitä että on dorkaa on täällä nimimerkin suojisa haukkua jotakuta joka voi olla vaikka naapuri. Häpeä on ilman muuta sun, eikä haukkumasi bändin puolella.

    • Joojojo

      Joo niin on jq on parempi nimimerkin suojasta kehua bändejä ja haukkua dorkiksi niitä, joiden mielestä bändi on paska. Maailma on sellainen suuri vaaleanpunainen kupla ja paskan bändi soittotaidottomuus on haukkujan vika.

    • Salli_mun_nauraa

      Kuka päättää mikä bändi on paska ja kuka on oikeutettu arvioimaan soittotaitoa?

      Sinäkö?

      • JänisPetkee

        Kenellä tahansa on oikeus sanoa mielipide eli kaikki ovat oikeutettuja arvioimaan soittotaitoa. Asioista päättäminen on sitten eri juttu.

        Ehkä sinulta kukaan ei ole koskaan kysynyt mielipidettä tai kaikki asiat päätetään puolestasi vai luuletko oikeasti, että on olemassa jokin henkilö tai instituutio, joka päättää, mikä on paskaa musiikkia?.. vai jankutatko nyt vain pelkästään?


    • SoitaSuutasi

      Soittotaidottomat ja nuottikorvaa omaamattomat tyypit ovat eniten arvostelemassa artisteja ja heidän soittotaitoaan. Musiikkia mahtuu maailmaan ja toinen tykkää ja toinen lyttää, ei siinä mitään. JänisPetkee on kirjoituksensa perusteella juuri sellainen henkilö jolta ei Ukko Nooa oikein irronnut koskaan melodikasta.

      • Huskapaassi

        Tarkoitatko, että sellainen ihminen joka ei pidä jostain artistista ja arvostelee taidetta negatiivisesti, ei ymmärrä musiikista ja sellainen joka pitää artistista, niin hän sitten ymmärtää musiikista? Mitä hyvää löydät Nightingalesin" happy alcoholics" kappaleesta, varmaan sanoitus? Onko vaikka tuon laulajan puhevika taiteellista?


      • JänisPetkee

        Tytytyy-tyttyty-dyydy... Pannaako pussiin vai vedätkö käteen?


    • Jamppahemppa

      Mi3lestäni citun kova ja happy days uieko kapale. Olen mwloo humalssa ja. Menneää åahaam kurkwen. Kikhtinkgales on paras.

      • SatuMaalainen

        Kikhtinkgales?..onnea vaan soittotaidosta ja nuottikorvasta. Varmasti "Ukko Nooa" menee hyvin.


      • Anonyymi
        SatuMaalainen kirjoitti:

        Kikhtinkgales?..onnea vaan soittotaidosta ja nuottikorvasta. Varmasti "Ukko Nooa" menee hyvin.

        Ihan paska, ei sillä mitään tee. Nightingäkes voi vittu.


    • donhuonotoparas

      huonoa kapakkarämistelyä se nightingale oli

    • Anonyymi

      Siis meinaatko että on niinku perseestä? Sieltähän se paska tulee ulos. Toki homoilla menee sisään mutta ei paska vaan mulkku. Jää epäselväksi kumpaa tarkoitat, persettä vai mulkkua?

      • Anonyymi

        Taidat erityisesti tykätä erilaisista eritteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat erityisesti tykätä erilaisista eritteistä?

        Onko mulkku eritettä? Taidat olla joku eunukki tai joku ämmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe