VAROKAA ADA KIILI nimistä myyjää torissa

huijattu87

Ostin ADA KIILI nimiseltä henkilöltä torista laukun. Laukku ei ikinä tullut perille ja tein sitten rikosilmoituksen. Poliisiasemalla selvisi, että kyseinen henkilö oli tehnyt tänä vuonna jo näin monelle kymmenelle ihmiselle. Joten suosittelen ettette osta kyseiseltä ihmiseltä mitään.

46

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu87

      Ja tämä huijari asuu turussa ja on 21 vuotias.

      • kalsarimyyjä

      • meniksjakeluun

        ostakaa postiennakolla ja koska paketissa olevan tuotteen saa myös tarkistaa ennen maksua. kannattaa se myös tehdä.


    • annemariii

      Näitä huijareita riittää..

    • fghjklghj

      Kerro vähän tarkemmin... siis ottiko rahat silti vai mitä? Mikä oli selitys?

    • h87

      Tietenki olin maksanu sovitun summan tämän neidin tilille. Kun tuotetta ei näkynyt niin laitoin viestiä, mutta niihin ei vastattu. 4 viikon odottamisen jälkeen menin tekemään rikosilmoituksen ja poliisi kertoi, että tämä nuori tyttönen on tehnyt tämän tyyppisiä rikoksia yli 30 tänä vuonna ja tekee edelleen.

    • jhdjladjhadjhdjak

      Sori mutta nyt tuntuu vähän paskapuheelta... voin toki olla väärässä. Mutta tunnen tämän ihmisen muutaman vuoden takaa, ja en rehellisesti sanottuna ole ikinä tavannut kiltimpää ja tunnollisempaa ihmistä. Vois siis toki olla väärässä, mutta tämä on niitä ainokaisia ihmisiä joista viimeiseksi voisi uskoa tällaista.

      Jos tämä on joku kiusanteko vain, niin se ei kannata, siitä jää kiinni aina. IP-osoite vain ja volaa.

      Mutta ehkä ihmiset eivät ole sitä miltä näyttää.

    • Åhg

      Kyllä tämä on ihan totta koska on huijannut minuakin, lisäksi tiedän kaksi muutakin... Minäkin olen tehnyt syksyllä rikosilmoituksen.

    • 87^

      Että muuten vaan keksin tällästä päästäni? :) Usko mitä haluat. Itse en edes tunne kyseistä ihmistä niin miksi muuten varottaisin muita tekemästä kauppoja hänen kanssaan.. Ja varmasti onkin mukava ihminen muuten..

    • 87^^

      Onko åhg poliisilta kuulunut mitään rikosilmoituksen jälkeen?

    • 87^

      Hyvä, että sait rahasi takaisin..

    • Myös huijattu

      Olen myös tehnyt rikosilmoituksen ko henkilön epärehellisestä toiminnasta tori.fissä. Huudettu tuote ei saapunut eikä myöskään luvattu huutosumman palautus tullut koskaan. Nyt odotellaan syyttäjän päätöstä.

    • 87^

      Toivotaan, että asia hoituu mahdollisimman pian! Toivottavasti ootte laittanut toriinkin viestiä, että olette tulleet huijatuksi?

      • IPhone5s

        Tori ei tee mitään vaikka heille ilmoittaa, myyjä saa pitää ilmoitustaan ihan rauhassa ja jatkaa huijuksiaan. Itse menin halpaan puhelinkaupoissa ja rikosilmoituksen tein heti seuraavana päivänä. Huijari esiintyy nimellä Emilia Pääkkönen! Kannattaa varoa myös tätä henkilöä!


      • OstarinOlka

        Minä tein toriin ilmon autoa myyvästä huijarista ja poistivat heti ilmoituksen sain vastauksen torin ylläpitäjältä. Auto oli epäilyttävän halpa (suht uusi Nissan), ja kysyessäni sitä, hinta laski entisestään. Tosin auto olikin Hollannissa. Myynti-ilmossa paikkakuntana oli Kirkkonummi ja selvää suomenkieltä. Vastaus tulikin sitten englanniksi sisältäen riveittäin epämääräistä potaskaa :)


    • 456y6tre

      Mitään uutta?

    • Eikö olisi varmin tapa pyytää postiennakolla jolloin tavaran saa rahaa vastaan,ei tällaista voisi tapahtua?

    • 877

      ^^ Olisha se varmin tapa. Itseäni ei ainakaan ennemmin ole huijattu vaikka olen satoja kauppoja tehnyt niin että oon maksanut eka rahat tilille, niin en oo kokenu tarpeelliseks tuota postiennakkoa. Mutta juuri tuollaisten ihmisten takia nykyään kannattaa suosia ennemmin tuota postiennakkoa.

    • !!!!!!!!!

      Olen myös yksi huijattu. Vanhempien yhteystietoja? Kiitos! :)

      • Hepppr

        Löytyy fonectasta, ei oo näin paljon Kiiliä asuu turussa


      • sldkjf

        Tietääkö vanhemmat? Millainen asenne?


    • Anmari87

      Ootko tehnyt rikosilmoituksen? ^^ Jos oot tehnyt, niin saat rahas takasi sitä kautta. Vaikka meneeki vähän aikaa. :// Tämä henkilö on huijannut myös kaverini kaveria..

      • Eliza78

        Jep, sama typy huijannut minuakin. Viime vuonna syksyllä tehty rikosilmoitus. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut kun poliisit soittivat ja kyselivät lisätietoja. Jatkaa yhä samaa hommaa, että voipi olla että niitä rahoja ei ikinä takaisin saada. :/ Huijasi vielä että oli mukamas laittanut rahan tililleni takaisin, mutta väärennöshän sekin "kuitti" oli.


    • ehtiväinen neitonen

      Sama neiti "puuhailee" tällä hetkellä huutonetin puolella nimimerkillä rivieramaison11 eli varovaisuutta matkaan.

    • !!!

      Sillon ku olin itte tekemässä poliisiasemalla rikosilmoitusta niin se poliisi sano, että ei tällä neidillä oo rahaa varmaa takasi maksella mut sitte menee ulosoton kautta. MUISTAKAA KAIKKI TEHDÄ RIKOSILMOITUS, JOITA TÄMÄ IHMINEN ON HUIJANNUT. Muute pääsee ku koira veräjästä !

    • Klav

      Minuakin huijannut huuto.net:ssa. Mutta hän on hoitanut asian kuntoon

      • huijattu myös

        Tytärtäni myös huijannut, maksoi huivin jota ei koskaan tullut. Ei vastaa kyselyihin. Huivin hinta oli tosin pieni, mutta jos huijaa pkenissä asioissa niin varmasti myös suuremmissa.


    • huijattukaas

      En kyllä ymmärrä tätä Kiiliä ollenkaan! Huijata ny ihmisiä pikku summien takia, mutta toki pienistäki summista tulee isoja ku jaksaa vaa tarpeeks montaa ihmistä kusettaa. :^)

    • argggg1

      Rikosilmoituksen tekijät hoi! Onko asia edennyt ?

      • Eliza78

        Ei ainakaan minulle ole tullut tietoa että olisi asia edennyt. :/


      • anuuuu

        Sama täällä. Ei oo kuulunu mitään.


    • jooniin
    • Outoa

      Onko kyseiset jutut 100% totta? Itse tuntenut henkilön jo pidemmön aikaa ja olen erittäin ihmeissäni! Kukaan nöhnyt kyseistä tyttöä? Mootiveja teoilleen antanut?

      • säälittävä

        On totta.. Ei vastaa viesteihin eikä tavaraa joka on maksettu ole lähetetty...


      • Outoa
        säälittävä kirjoitti:

        On totta.. Ei vastaa viesteihin eikä tavaraa joka on maksettu ole lähetetty...

        Ohhoh! Onko kukaan nähnyt adaa? Kummallista toimintaa!


      • Eliza78

        Totta on. Käräoikeudesta tuli viime viikolla paperit että joutuu korvaamaan sen mitä on meiltä huijannut korkoineen. Eri asia sitten milloin rahat saa, mutta ulosottoon lähti minulta paperit ainakin.


    • fkov

      Jep, mullekki tuli pari viikkoa sitte kirje käräjäoikeudesta vihdoinkin. Ulosottoo lähti paperit. Ja sinä nimimerkillä outoa, joka epäilet onko totta. mikset itse kysy tältä henkilöltä, onko totta ja mikä on hänen motiivi. Jos kerran oot hänet kauan tuntenut. ;)

    • minttuvee

      yritti huijata minulta mulberryn 300e huivin lähettämällä tekaistun kuitin maksusta. Varokaa!

    • Melkein_huijattu

      Siis ei juma mikä flashback tästä henkilöstä tuli! Myin aikoinaan torissa Vuikkarin laukkua, jonka tämä Ada Kiili sitten osti. (Oli pakko tarkistaa asia vielä verkkopankista, että kyseessä tosiaan oli hän) Muistelen, että hänellä oli kauhea kiire saada laukkua "pikkujouluihin" ja pyysi lähettämään laukun aikaisemmin. Lähetti jopa kuitin maksusta. Noh, "kuitti" tuli, mutta onneksi kauan kauppoja huutiksessa ja torissa tehneenä päätin jokatapauksessa odottaa siihen asti kunnes maksu näkyi tilillä (kyseessä kuitenkin yli 400euroa) ihan varmuuden vuoksi.

      No viikko kului, eikä maksua näkynyt tilillä. Rupesin kyselemään maksun perään ja hän kertoi maksun lähteneen ja oli menossa asiaa "pankkiin selvittämään", lupasi palailla pian asiaan. Hänestä ei sitten kuulunut mitään, kunnes laitoin uudestaan viestiä, että oliko asia selvinnyt, että laukulle olisi nyt toinen ostaja mikäli ei saada kauppoja päätökseen. Vastaus tuli nopeasti, ettei maksu OLLUTKAAN lähtenyt tililtä, vaikka aikaisemmin näin väitti. Jo siinä kohti haiskahti ja pahasti. Muutaman päivän päästä hän kuitenkin siirsi summan tilille ja laukku lähti hänelle, mutta yritti selvästi testata tyhmää myyjää. Olkaa varovaisia ja odottakaa silti aina, kuitista viis, että maksu näkyy tilillä. Ihan omankin mielenrauhan kannalta.

      • höm

        Mun mielestä on vähän hullua,ku ilmotuksessa on,että tuote lähtee kun maksu tilillä.
        Miksei toisinpäin?


    • huutokauppias

      Myin Adalle viime vuonna jalkineet Huuto.netin kautta. Kauppa toimi hyvin, kun piti maksaa ensin, ts. en lähettänyt tavaraa ennenkuin maksu näkyi pankkitilillä. Ada voisi kuitata velat muilla avuilla... :)

    • palautehistoria

      Ei käy koskaan mielessä katsoa myyjän palautehistoriaa? Tilaat vaikka positiivisia vain muutama tai ei ollenkaan ja negatiivisia vaikka muille jakaa?

      Ei tulisi mieleenkään tilata jos on hälyttävä määrä negatiivisia palautteita ja nimenomaan sellaisia, että tuotetta ei ole toimitettu.

    • Eliza78

      Perjantaina napsahti tilille summa korkoineen, eli asia on minun puolesta selvä. :) Kovin kauaa ei mennyt kun ulosottoon laitoin paperit menemään, joten kyllä sitä rahaa sieltä sitten löytyikin millä maksaa velkansa pois.

    • unohdettuLouisvuitton

      Täällä myös odoteltu adalta huivia kohta puoli vuotta.. Unohdin koko rikosilmoituksen mutta nyt sen voisi tehdä..

    • Huijattu11

      Kyllä varmasti löytyy rahat takaisinmaksuun, koska käy töissä!!! Turkulaisessa vaateliikkeessä.. Tämä henkilö yritti minuakin huijata mutta sain rahani aika vikkelään takaisin kun uhkailin käydä hakemassa rahani häneltä hänen työpaikaltaan.. ;)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe