penkkipaita vaikutus ?

tupla haukka

Eli miten toi penkkipaita niikuin vaikuttaa, eiks sen avulla pitäs nostaa enemmin kuin ilman sitä paitaa ?

käyny mieles et jos ostais sellasen paidan, nyt oon joku 9kk käyny salilla ja penkki ennätys on 85,5kg tällä hetkellä

18

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena77.5natuna

      No jos lähdetään siitä faktasta, että edes roinaamalla ei kukaan penkkaa ainakaan yli 150 kilon niin helpostikin useita satoja kiloja tulee paidalla etua. Paidallahan ei pysty edes laskemaan tankoa rinnalle alla 200kg painoilla. Itse kokeilin pari kertaa salikaverin paidalla ja vedin 275 aika mukavasti vaikka t-paita penkki on vaan 77.5kg.

      • Itse koitin suoraan tonnia kun ajattelin että siinä kiva pyöreä luku. No, telineisiin jäi, mutta jälkeenpäin huomasin että oli puskenut penkin puolisen metriä salin betonilattian läpi. Kaikenlaista sitä paita päällä sattuukin.


    • voiman osto paita

      Kaverin piti painaa 150 kg:n kuorma mun rinnalle, kun paitaa kokeilin. Tuli ylös kuin tykin suusta, kaveri oli onneksi nopea väistämään :) . Raakana nostan 87,5 kg.

    • 3344322

      penkkipaita auttaa 50-200kg

    • voimailijIPF
    • iha helposti

      165 kg, ja tämäkin tulos pelkällä rasvattomalla maitorahkalla lihastenpalautus juomalla proteiini pitoisella ruualla ja 7 kertaa viikossa kuntoilulla

      ja oma paino on vaa 81 kg jokainen pystyy tähän tulokseen jos vaa haluaa ( EI TODELLAKAN MIKÄÄN MAHDOTON)

    • 3+4

      Penkkipaidan vaikutus aloittajalle taitaisi olla se, että hänen tililtään siirtyisi muutama satanen paitamyyjän tilille. Mutta onneksi hän ei ole tosissaan. Vaan trollimetsän tylsistynyt asukki.

    • HC GYM Tallinna

      Paita auttaa sitä enemmän mitä olet tehnyt treeniä sitä varten.

      Itse tein aikoinaan ilman paitaa 205 ja paidalla ekaa kertaa 185:)
      Pitää opetella vastustamaan paidan "vääntöä" ja olemaan sisällä
      optimaalisessa asennossa.

      Paita auttaa suhteessa enemmän noin 200 punnertajilla edun ollessa
      parhaimmillaan 150kg tai enemmän verrattuna raakaan penkkiin.

      Jani Murtomäen ohjelman saa siitä alle 20eurollla:

      http://www.hcgym.eu/spordikaubad/kavad.html

      Ja tervetuloa myös treenaamaan seuraavalla viron keikalla lasnamäen HC GYM kuntosalille

      Timppa
      HC GYM

    • OikeaRaakaVoima

      Vitun pelleilyä tollaset paidat. Joku joskus sanoi että IPF paita ei edes ole vielä kikkailua. Paskat.

      Jos paitaa viritellään ja viritellään, lasketaan kaulusta ja kierretään hihoja optimaalisiin asentoihin niin mitä se sitten on muuta kuin kikkailua?

      Ja nämä uudet paidat on niin vitun kovaa kangasta. Penkkipaita oli ok silloin ennen.
      Paita tuki sopivasti ja hyöty oli olematon.

      Jos ei ole voimaa niin se pitää korvata paidalla. Ymmärrän.

    • Nostelija

      Kokeneella penkkaajalla paita saattaa parantaa penkkitulosta hyvinkin 20-30 %, , joskus enemmänkin, mutta paidan optimaalinen käyttökin on opeteltava.

    • eisekanata

      Penkkipaidalla nostaminen vaatii päätä ja taitoa. Mutta on itsessään aika turhauttavaa hommaa. Nostakoot ne jotka siihe jaksaa motivoitua.

    • bullmäntylä

      Raakana näkee todellisen voiman mitä ihmisessä on,laittakaa ne vieteripaitanne sivuun ne valehtelee voimat ja mahdollistaa nostaan painoja mitä todellisuudessa ei saa.Toiset saa samasta paidasta paljon paremman hyödyn kun toinen vaikka voimatasot olisivat samat,miettikääpä sitä.

    • kossittelija

      oikea voima tulee risusavotasta

      kiljua kittaavat metsurit ovat vahvimpia penkkaajia karhunkin kanssa ovat painineet

    • ssuperHHessu

      Minulla kävi paita päällä penkatessa niin, että levypainot loppuivat kesken salilta. Pyysin sitten pari jässikkää istuun molempiin päihin tankoa ja kevyestihän nuo siinä nousivat kuin hississä. Huomasin kumminkin että ei ole järkeä penkata paita päällä tuon paino-ongelman takia, joten luovuin sen käytöstä. Nyt nousee raa'alla voimalla ja maitorahkalla tommonen 50 kg.

    • itsepetosta

      Välineurheilua

    • FutureBencher

      Penkkipaita alkaa kohta olla historiaa. Pian käytetään hydraulisia tunkkeja jotka asennetaan kyynärvarsiin. Mukaan astuvat sylinteri-, mäntä-, sekä hydrauliikkateollisuus sponsoriksi ja uutta yleisöä saadaan Transformereista.

      • lkjlöj

        Mä taas veikkaan virtuaalinostoa.


    • Blueteam

      penkkipaidan vaikutus on samaa luokkaa kuin statiinin

      statiinkuuri räjäyttää voimatulokset nousuun

      katso lisätietoja puhdasruokafoorumilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe