Miksi hulkki treenaa niin pienillä painoilla?

tylsää seurata

Treenipainot on kaukana niistä painoista, mitä aikoinaan päiväkirjasta sai lukea. Esim käsipainopenkki ja sjmv naurettavia (itsekin teen isommilla painoilla vaikka treenannut alle 3 vuotta). Sen sijaan kaiken maailman typeriä koneita, vimputtimia ja hifistelyjä on tullut tilalle.

Olisi kiva nähdä edes yksi raskas maastaveto tai penkkisarja, eikä mitään TECA-pelleilykoneita tai Wingate-homoiluja.

38

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa seurata

      Siksi koska hulkki on vittu bodari eikä voimanostaja.
      Mullakin on treenipainot laskenut joka vuosi kun taitoa kertyy.

    • Hjulksterfan

      Aloittaja voi mennä hulkin viereen seisomaan lavalle ja katsoa jälkeenpäin valokuvista, miten se näkyy kun teet isommilla painoilla kuin hulkki. Ehkä sitten ymmärrät, mitä eroa on treenata isoilla painoilla tai treenata oikein.

    • tyjytkyuiktyj

      Kuten Hietala sanoi: Aloittelevien treeni on tiedettä, edistyneiden treeni on taidetta.

      • eggi

        Hyvin puree butin reeni kun äijältä vaan lihakset lähtee. Ehkäpä se reenaa salaisesti crossfit areenoille.


      • tiedätkö ees...
        eggi kirjoitti:

        Hyvin puree butin reeni kun äijältä vaan lihakset lähtee. Ehkäpä se reenaa salaisesti crossfit areenoille.

        Mitä tekemistä hulkin treenimetodeilla on crossfitin kanssa?


      • IIKKMMNN

        Hulkin käsi:

        http://hulkki.fastspace.fi/2016/05/22/sunnuntai-22-5-2016 (sivun alaosassa)

        Hulkki treenaa hihattomassa paidassa:

        https://www.youtube.com/watch?v=cQSpHLon-f4 (kohdasta 11:00 eteenpäin)


    • Leikki leikkinä

      Hulkki kyllästynyt treenaamiseen,sama tapahtuu kaikilla ajan myötä.Siksi ne nykyään keksii näitä uusia juttuja että josko vielä innostuis.Muuttuu takaisin leikiksi mistä se joskus alkoi,niinkuin vanha lapseksi jälleen.

      • Hjulkfan

        Hmm. Olen muuten jotenkin ajatellut samaa. Ei ole enää sellaista paloa treenaamiseen kuin ennen. Tulee se seinä vastaan, kun treenaamiseen kuluva aika ja energia ei ole siitä tulevan hyödyn kanssa tasapainossa. Ei ole enää oikein mitään, mitä tavoitella. Jotenkin hulkin silmistä on hävinnyt jo palo treenaamista kohtaan jo pitkän aikaa sitten. Menee enemmänkin sellaisella 'kun tätä on tottunut tekemään' mentaliteetilla.

        Ja ihan normaalia tuo on, onhan hulkki jo jaksanutkin temuta noiden painojen kanssa pitkään. Ja saavuttanutkin paljon. Kyllä se vuodesta toiseen puurtaminen alkaa kenestä tahansa maistumaan puulta pidemmän päälle. Ei muuta kuin elämässä eteen päin kohti uusia haasteita.


    • Laatua peliin

      Todennäköisesti Hulkilla alkaa olemaan kroppa aika tyhjä, hiukan vääränlainen treeriohjelma yhdistettynä huonolaatuisiin lisäravinteisiin ja nyt ollaan tässä, takki tyhjä ja tulokset laskussa...

    • -DFSHSFHSHF-
      • botimiäs

        Jotkut tajuaa ajoissa ja jotkut vasta kuolinvuoteella, että ei selibaatti, riisikanahöttö ja elämästä kieltäytyminen 24/7 Ole oikeaa elämää. Onneksi butti tajusi, että on muutakin. Monta vuosikymmentä vielä hauskaa edessä. Hyvä esikuva nuorille kertomaan tästä nykysukupolven vitsauksesta, jossa bodilaiffi valtaa ajankäytön ja kaikki muu työnnetään sivuun.


    • manimies

      Hulkki voisi lyödä rahoiksi. Jutta ja Bullikin löi. Uskoisin että Hulkille riittäsi asiakkaita. Oma sali pystyyn ja kalliit palvelut.

      Opiskeleeko se vielä? Ei kannattaisi koska tietoa ja taitoa löytyy ja pitäisi takoa vielä kun tämä buumi on kuumimmillaan.

      • manimies

        Ps. Nimittäin tyhmiä ihmisiä tästäkin maasta löytyy.


      • Sileet setelit

        Jutta ja Bull oivaltaneet tehdä busineksen nettiin, josta asiakkaat ja omistajat ovat tyytyväisiä!


      • Keisarin vaatteet
        Sileet setelit kirjoitti:

        Jutta ja Bull oivaltaneet tehdä busineksen nettiin, josta asiakkaat ja omistajat ovat tyytyväisiä!

        Asiakkaat tyytyväisiä? Tuolla fitness palstalla oli vähän toisenlaisia mielipiteitä tuosta rahastuksesta.


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11507678

        "Täyttä asiaa koko teksti. Täältä menettivät myös toisen maksavan asiakkaan juurikin sen takia, että kritiikin vastaanotto oli jotain selittämätöntä… Heti uhkailtiin ja ns. haukuttiin kun vähänkin antoi palautetta. Harmi sinänsä.

        Oman kokemuksen perusteella (ja mulla oli vielä ns. yksilövalmennus josta maksoin itseni kipeäksi) kartan jatkossa ko. firmaa. Suoraan sanoen on sellainen rahat pois-firma ettei tosikaan. Hinta-laatu ei tosiaankaan kohtaa tässä puljussa. Ja jos kehtaat valittaa mistään…sulla ei ole vaan sitä mitä vaaditaan. Ja kivasti hinnat nousee aina uuden tv-esiintymisen myötä ;)

        Jep, tuon huomasin itsekin, että ne, jotka antoivat kritiikkiä leimattiin paskanjauhajiksi ja jopa typeriksi, joista ei vaan ollut tähän dieettiin plaaplaaplaa. Oon niin pettynyt, ettei veri kierrä :P Onneksi hokasin tämän jo nyt, enkä vasta sitten kun on PT-valmennus taskussa!

        Vähän samaa mieltä kuin S. Kirjoitinkin jo Annan blogiin omat kokemukset, Jäi 6 kk valmennuksesta sitten palautteen annon jälkeen sellainen olo, että riitti kun saivat rahat sitten ei enää tarvitsekaan vastata :( Fyssari totes samaa, jo ennen kuin kuuli Fitfarmin nimeä.

        Se jos valmentajalta kysyy vastauksen miksi mitäkin tehdään ja siihen saa vastaukseksi, että sä oot tyhmä, et sovellu dieettiin jne. Kertoo vain sen valmentajasta, että siellä einoikeesti tiedetä edes miksi asioita tehdään! Siitä tuo hyökkäys johtuu! Ei osata perustella asioita. Olen itse joskus esittänyt montakin kysymystä saamatta niihin mitään rehellistä vastausta. Äänestin siksi jaloillani pelkästään osaamattomuuden takia. Lisäksi tuolta puuttuu koulutusta leikkiä ihmisten terveydellä.

        Ruokaohjeita yms. Ei tietääkseni edes jaettu julkisesti missään, eli ne syytökset olivat täysin tuulesta temmattuja :) Fitfarmin henkilökunnalla oli vapaa pääsy kyseiseen fb-ryhmään, joka alusta asti toimi sillä tavalla, josta nousi haloo sen jälkeen, kun FFn toimintaa alettiin arvostella. Jokainen voi päätellä siitä, onko tässä asiakkaiden taholta sitten oikeasti tehty mitään laitonta vai halusiko FF vain sopivan syyn painaa arvostelijoitaan alas.

        Fitfarmista kuuluu paljon pahaa. Siellä otetaan vain rahat pois. Ohjelmat on kopioita. Ihmisille jaetaan kalliissa valmennuksessakin ohjelmia joissa on jopa unohtunut asiakkaan nimi vaihtaa. Muutaman asiakkaan terveys on mennyt pilalle vääristä ruokaohjelmasta johtuen jne. Lista on pitkä. Sellaista palvelua siellä sen lisäksi, että haukutaan ja syyllistetään asiakasta."


    • -DSHFDSHFDSHDS-
    • tää mies rulaa

      Unohtakaa hulkki. Hulkkia 10x lahjakkaampi natubodari on tässä, joka ei pelkää isoja painoja:

      http://lihaton97.gym-space.fi/

      Paljon kovemmat tulokset kuin hulkilla tuon ikäisenä, penkki yli 150kg alle 2v treenillä, kyykky toistasataa jne.

      • syjpsrtkh

        JOO! Ku penkkitulos o hyvä ni kaveri on maailman PAR AS natureinari!!!
        ja ehottomasti NATU!
        NATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATUNATU.


      • 11+2

        Niin, katotaas miten tyyppi kehittyy 10v päästä niillä isoilla painoilla. Lihas kun vaatii kasvaakseen eri ärsykkeitä, ei pelkästään isoja painoja.


      • isot painot = ?
        11+2 kirjoitti:

        Niin, katotaas miten tyyppi kehittyy 10v päästä niillä isoilla painoilla. Lihas kun vaatii kasvaakseen eri ärsykkeitä, ei pelkästään isoja painoja.

        Tainnut isot painot jo tehdä tepposet. Vilkases blogia. No, mitäpä muuta oli odotettavissa...


    • -DSFHDSHSDHH-

      Etureisitreenit toistaiseksi pitkälti jäihin

      Vaikka treenirasituksesta ei ole kyse, jostain syystä toinen polvi ilmoittelee nyt itsestään jopa levossa, esim. tuolilla istuskellessa. Kohtuullisen turhauttavaahan tuo on, pitää laittaa etureisitreenit lähes kokonaan jäähylle, varata aika magneettiin sekä ortopedille, ja toivoa että vaiva on hoidettavissa. Tähän väliin oli tosiaan alkuperäisessä suunnitelmassa tulossa seuraavana etureisipriorisaatio, mutta se suunnitelma lensi roskakoppaan.

      http://hulkki.gym-space.fi/2014/12/22/lauantai-20122014/?id=5316

      • baktothebaisiks

        Ei se ole ihme jos tulosta ei tule ja paikat hajoilee, kun pari viime vuotta mennyt uusia spedeilyliikkeitä reenistä toiseen keksiessä ja on ketjuja, kumeja, kumirullaa, bosupalloa ja ties mitä viritetty mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Back to basicks vaan. Bodaritkin lähtenyt tähän villitykseen mukaan mitä näkee ryhmäliikunta tunneissa joita putkahtelee viikottain uusia ja aina mukamas edellistä parempia. Tsemiä kuitenkin butille ja toivottavasti tulee järkiinsä ja kiikuttaa rensselit roskiin ja takaisin perusasioiden ääreen.


      • pukki en ole
        baktothebaisiks kirjoitti:

        Ei se ole ihme jos tulosta ei tule ja paikat hajoilee, kun pari viime vuotta mennyt uusia spedeilyliikkeitä reenistä toiseen keksiessä ja on ketjuja, kumeja, kumirullaa, bosupalloa ja ties mitä viritetty mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Back to basicks vaan. Bodaritkin lähtenyt tähän villitykseen mukaan mitä näkee ryhmäliikunta tunneissa joita putkahtelee viikottain uusia ja aina mukamas edellistä parempia. Tsemiä kuitenkin butille ja toivottavasti tulee järkiinsä ja kiikuttaa rensselit roskiin ja takaisin perusasioiden ääreen.

        Samaa mieltä. Kyllä me suomikaksneloslaiset parhaiten tiedetään, millainen treeni Hulkille sopii parhaiten!

        Jouluja.


      • butti
        pukki en ole kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kyllä me suomikaksneloslaiset parhaiten tiedetään, millainen treeni Hulkille sopii parhaiten!

        Jouluja.

        Tein tänään etureisi spedeilyaatiota laittamalla bosupallon jaanukseeni ja sitten laitoin ketjuja ja kuminauhoja vähän joka paikkaan. Juoksin ympäri salia päämäärättömästi vavaraten puolet laitteista, tämä ei haitannut ketään koska olin salilla parhaimpaan anabolisen ikkunan aikaan eli 0241. Päästin proteiinipierun ja jännitin reisiäni 8,3 kertaa 10.4 s aikana peckdeckissä. Luit aivav oikein... Olin virittänyt peckdeckiin kuminauhan, roskaämpärin ja joulunkunniaksi seimen jossa oli jeesuslapsi.


      • natunati
        butti kirjoitti:

        Tein tänään etureisi spedeilyaatiota laittamalla bosupallon jaanukseeni ja sitten laitoin ketjuja ja kuminauhoja vähän joka paikkaan. Juoksin ympäri salia päämäärättömästi vavaraten puolet laitteista, tämä ei haitannut ketään koska olin salilla parhaimpaan anabolisen ikkunan aikaan eli 0241. Päästin proteiinipierun ja jännitin reisiäni 8,3 kertaa 10.4 s aikana peckdeckissä. Luit aivav oikein... Olin virittänyt peckdeckiin kuminauhan, roskaämpärin ja joulunkunniaksi seimen jossa oli jeesuslapsi.

        Ainoa patti mikä kasvoi oli finnipatti oikean silmäkulman yläpuolella, mutta oli rankkaa niin rankkaa, että halusin jakaa tämän teidän kaikkien kanssa. Ylistäkää minua sillä olan natunatunatunatunatunatinatipati ja pienempi kuin 70% kanssa reenaajista mutaa olen natunatinatu ja vaivun unholaan natinatinatu.....olen natunatinatunati....natinati... Paras saavutus elämässäni on classinbotobildingin juustomitali, muilla on lapsia, hyvä työ, talo, auto mutta olen natunati ja mulla on juustonitali, kuminauha ja pieruherAa... Natinatu vaan terveisin Butti, en ole siis se Utti vaan natunati Butti. Olen natunati juttu. ...älkää sekoittako uttiin silä olen juttu nimeni on butti bålli. Bållk Butti. Prlööt prlööt pruuut paras reenikaverini on perä pruuttari ja kuvaaja giggelimiggeli. Vöpö önnönnöööööö kaikille salidudeille ja mönstille....mönstäääääääääää


      • TÄYSIN_lahjaton

        Noita vanhoja videoita kun katsoo niin ei voi kuin ihmetellä, miten on päässyt tuollaisiin painoihin NATUNA. Itse olen nyt treenannut jotakuinkin yhtä kauan kuin hulkki tuolloin 2010 ja en ole LÄHELLÄKÄÄN noita tuloksia mitä Hulkki (20x180 kyykky, 8x70 käsipainopenkki jne) vaikka olen pistänyt likimain kaiken mitä voin itsestäni antaa tähän lajiin. Painokin melkein sama kuin Hulkilla. On melkoista paskapuhetta Hulkilta, etteikö lahjoja muka olisi. Ihan HELVETIN lahjakas ja VAHVA sälli. Toivottavasti nähdään vielä joskus isoja painoja tämän miehen käsissä, mutta eipäilen. Noh, uudet tuulet...


    • WXC

      Ei kukaan pysty reenaan vuosikymmeniä 5-6 kertaa viikossa tekemättä muutoksia tai muuten homma loppuu kokonaan. Joko jatkat aina samalla tavalla ja tulet hulluksi, teet perustavan laatuisia muutoksia tai lopetat reenamisen kokonaan.

      • ScoutJoe

        Ei kukaan pysty treenaamaan kovalla intensiteetillä 5-6 kertaa viikossa edes vuotta, menemättä totaaliseen ylikuntoon. Tätä ei vain kehonrakentajat ole vieläkään ymmärtäneet. Tuollaisia treenejä pitäisi tehdä max. 1,5 kuukautta, jota seuraa joko pidempi peruskuntokausi tai vaihtoehtoisesti 1-2 viikon totaalinen tauko. Muuten koko kropan toiminta on täysin sekaisin, hormonitoimintaa myöten. Tietenkin sopiva lääkekoktail korjaa asiaa.

        Tutustuminen muiden lajien huippuvalmennukseen ei kyllä tekisi pahaa kehonrakentajille. Samat lait ne pätee kehonrakentajienkin kehitykseen. Mutta ei, kun kehonrakennuksessa sitä suurempi idoli ja treenitietäjä, mitä enemmän käyttää lääkkeitä.

        On eri asia treenata kovaa ja treenata järkevästi ja tuottavasti. Mutta, kehonrakennuksessahan treenin hyöty ei ole koskaan ollutkaan prioriteetissa kovin korkealla. Pääasia on, että suonet pullottaa ohimoilla prässissä.


      • niti ati
        ScoutJoe kirjoitti:

        Ei kukaan pysty treenaamaan kovalla intensiteetillä 5-6 kertaa viikossa edes vuotta, menemättä totaaliseen ylikuntoon. Tätä ei vain kehonrakentajat ole vieläkään ymmärtäneet. Tuollaisia treenejä pitäisi tehdä max. 1,5 kuukautta, jota seuraa joko pidempi peruskuntokausi tai vaihtoehtoisesti 1-2 viikon totaalinen tauko. Muuten koko kropan toiminta on täysin sekaisin, hormonitoimintaa myöten. Tietenkin sopiva lääkekoktail korjaa asiaa.

        Tutustuminen muiden lajien huippuvalmennukseen ei kyllä tekisi pahaa kehonrakentajille. Samat lait ne pätee kehonrakentajienkin kehitykseen. Mutta ei, kun kehonrakennuksessa sitä suurempi idoli ja treenitietäjä, mitä enemmän käyttää lääkkeitä.

        On eri asia treenata kovaa ja treenata järkevästi ja tuottavasti. Mutta, kehonrakennuksessahan treenin hyöty ei ole koskaan ollutkaan prioriteetissa kovin korkealla. Pääasia on, että suonet pullottaa ohimoilla prässissä.

        Natuna saat veivata maailman tappiin astin lihaa ei tule kunnolla ilman mömmöjä. Katsot suomen parhaita cbb kisaajia niin aika pieniä övat kaverit. Lihasmassa hankittu muutamien vuosien reenillä ja loppu elämä menee kutistuen vaikka kuinka kovaa reenais. Prööttörinkin natu kuviankahtoo niin oli kyl aika tissiposki verrattuna kun tukka lähti päästä ja lihhoo alko tulemaan. Toivottavasti munuainen kestää niin pruuttarilla on vielä monta kasvun vuotta edessä. Huipulla pärjää parhaiten ne joidenka elimistö sietää parhaiten mömmöjen haitat. Joidenkin munuainen ilmottelee heti ja parhailla se kestää


    • Laatu jyrää!

      Kyllä natuna paremmin kehittyy kuin keskimäärin roinaamalla jos vain asiat tekee oikein ja käyttää laadukasta ravintoa ja ravinteita.
      Ei siis samalla lailla kuin nämä suomifastleaderfitfarmmanninenteinitoistopellet.
      Hyvä esimerkki natusta joka tekee asiat oikein on esimerkiksi 45 vuotias Mike O'Hearn.
      Ja ukko näyttää paljon nuoremmalta kuin nämä 35-40 vuotiaat suomiroinarit, mistäköhän johtuu?

      https://www.youtube.com/watch?v=tZjkwTb5fDc

      • Kyösti

        Joo ihan selvästi omilla hormonitasoilla mennään, Neljän Viljan puurolla ja korkeintaan yhdellä Maxi-Tuplalla viikossa.


      • siitäpisteet

        No hiukset on ainakin päässä toisin kuin näillä monella suomiroinarilla. Eikä ole roid guttia toisin kuin näillä monella suomiroinarilla.


    • Oravanpyöräkö

      Tottakai aloittelija ja hiukan kokeneempi treenaaja kehittyy natuna kun asiat tekee oikein mutta ei sitä kovin kauan kestä ja koko ajan vain haluaa lisää kun uuteen lihaan tottuu pikkuhiljaa.

      Näiden 10 vuotta ja yli harjoittelevien niin kuin minä on turha toivoa uutta lihasta ilman lääkkeitä. ja kun kerran olet kuuritellut niin haluat sitä lisää niin kauan kuin terveys kestää tai suinkin jaksat painaa taikka kyllästyt.

      • Anonyymi

        Kannattaa pitää toisinaan muutaman päivän taukojakin. Se voi tehdä ihmeitä. Eihän lihas edes ehdi kasvamaan, jos sitä mennään kokoajan kurittamaan kurittamasta päästyään.


    • Anonyymi

      Utilla olisi ollut lahjoja pärjätä paljon paremmin mutta ne 2x päivässä satujumpat Fastin huonolaatuiset tuotteet veivät Utilta mahdollisuudet nousta huipulle.

      • Anonyymi

        Eikös se voittanut pm-kultaa...??


      • Anonyymi

        On aika uskomatonta miten jotkut niin sokeasti luottavat joihinkin lisäravinnepulvereihin. Mistä ne edes menee takuuseen, että siellä pussissa tai purnukassa on sitä mitä siellä luvataan olevan? Siellä voi olla mitä tahansa sahanpurua täyteaineineen, jotka on maustettu suklaalla, mansikalla, ym. Ei kuulosta muutenkaan kauhean terveelliseltä tai lihaskasvua edistävältä korvata "kiireessä" oikean ruoan syöminen pulvereilla tai kapseleilla. Ja se tapa kun toistuu joka päivä, niin monipuolista ruokaa tulee silloin syötyä melko vähän, kun se normaaliruokakin tuppaa näillä olevan vain riisiä ja kanaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe