Oma navigaattori mukaan? help!

hmmmsnm

Olemme vuokraamassa autoa Miami Beachilta ja tarkoitus on ajella Key Westiin ja olla siellä muutama päivä ja lopuksi palauttaa auto lentokentälle. Kannattaako suomesta tuoda oma navigaattori mukanaan? PItääkö siihen ladata jotain ohjelmia tms? Vai onko helpointa vaan ottaa autovuokraamosta navigaattori valmiina?
Nim. en ole navigaattoria käyttänyt mutta saisin perheen jäseneltä lainaan...

13

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtaman

      USA:n karttahan siihen pitää ostaa ja ladata jos siinä ei sitä ole. Jos tarkoituksena teillä on vain muutaman päivän autonvuokraus, niin helpoin tapa ottaa autovuokraamon navigaattori, vaikka vähän kallista lystiä onkin.

    • lomaa odottava

      olen lähdössä tammikuussa miamiin ostin omaan naviini kartan garminilta maksoi 39 euroa meillä auto kaksi viikkoa lainassa

    • Riitta42

      Nokian Here navigointisovelluksen saa ladattua ilmaiseksi nykyään windows phonen lisäksi myös android-puhelimiin.

    • Autolla?

      Toimiiko se ilman datayhteyttä puhelimessa?

      • jhtjg

        Kyllä kai. Saat kokeiltua kun otat mobiilidatan pois käytöstä.


      • Riitta 42

        Toimii. Lataat vain haluamasi osavaltioiden kartat ennen matkaa.


    • fewf

      Onnistuuko google mapsilla?

      • Riitta42

        Ei kunnolla. Google mapsiin voi ladata 50km*50km kokoisen alueen offline-tilaan käytettäväksi. Sen avulla voi seurata missä liikkuu, mutta navigointi ei toimi ilman datayhteyttä.


      • jhohg
        Riitta42 kirjoitti:

        Ei kunnolla. Google mapsiin voi ladata 50km*50km kokoisen alueen offline-tilaan käytettäväksi. Sen avulla voi seurata missä liikkuu, mutta navigointi ei toimi ilman datayhteyttä.

        Saakohan play kaupasta mitään ilmaista softaa jolla onnistuisi?


      • Riitta42
        jhohg kirjoitti:

        Saakohan play kaupasta mitään ilmaista softaa jolla onnistuisi?

        Niinkuin aikaisemmin sanoin, eli Here Beta ohjelmalla onnistuu ja sen saa play kaupasta. Lataa vaan haluamat kartat jo suomessa valmiiksi ohjelmaan.


      • TomiTeg

        En tiiä onko oikeissa navigaattoreissa samaa, mutta reaaliaikaiset liikennetiedot Google Mapsissa on ihan ässä ominaisuus ainakin amerikan suuremmissa kaupungeissa. Datan saa kulkemaan näppärästi paikallisella SIM-kortilla ja maksaa vähemmän kuin $49.


    • autoilija5

      Itse ostanut jo vuosia sitten jenkeistä navigaattorin. Menin paikalliseen walmartiin ja ostin pienen tomtomin joka maksoi muistaakseni 49$. Opastukseksi saa valittua suomenkielen ja muutenkin on maksanut itsensä jo monin verrroin takaisin vs. vuokraamosta 10$ per päivä.

    • juuri_palannut

      Voitte myös ostaa PAPERIkartan...Miami beachiltä lähtee yksi tie joka vie perille Key Westiin, joten kun sille pääsee niin ei tarvi poiketa välillä minnekään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe