Posliini pallit ja kalu vai siistitty?

m40--

Miehet kumpaa suositte:täysposliinina oloa vai siistityllä karvoituksella. Itse poslari ympäri vuoden. T40 mies

67

6376

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Rakhyvel

      Minä suosin niitä, joilla on siistitty ku11in yläpuolelta.

    • poslaripili

      Täysposliini kaulasta alaspäin, ei karvan haiventakaan kaikki pois vaan nyt ja aina T:50 mies.

    • Suikkariin

      Poslari aina.kiima kova

      • Suuhun

        Minä vanhana naaisena ajelen paljaaksi. Nuoret pojat kiinnostaa kun näkee karvattomana. Työ paikallani moni 16-18 poika käy arkisto huoneessa riisumassa housut pois ja esittelee seisovaa. Kiva imuttaa ja välillä antaa naida kesken päivän.


      • melaheikki
        Suuhun kirjoitti:

        Minä vanhana naaisena ajelen paljaaksi. Nuoret pojat kiinnostaa kun näkee karvattomana. Työ paikallani moni 16-18 poika käy arkisto huoneessa riisumassa housut pois ja esittelee seisovaa. Kiva imuttaa ja välillä antaa naida kesken päivän.

        Unta varmaan oot nähny kuka noin nuori poika haluaa vanhaa jatsarin vartta en usko!


    • 8+18

      Posliini kalu ja posliini pallit. Niitä voisi katsella mielellään saunassa.

      • 6+17

        Minullakin posliini kalu ja pallit. Naisten silmiin ku11i erottuu saunassa paremmin ja näyttää pidemmältä=>parempi flaksi.


      • kikkeliskokk3lis
        6+17 kirjoitti:

        Minullakin posliini kalu ja pallit. Naisten silmiin ku11i erottuu saunassa paremmin ja näyttää pidemmältä=>parempi flaksi.

        hassuja saunoja siellä päin, käytkö usein ku11iasi esittelemässä saunassa naisille?


      • Gummimies

        Ajellut pallit ja kalu sekä alavatsassa selkeä rajaus kun muuten oon karvainen.


    • Mään56

      Pieni tupsu kalun päällä. Pallit ja varsi poslari. Parasta

    • vapahtajansana

      Veljet.... miksi jumala olisi meitä karvan kasvulla siunannut jos niitä kuuluisi pois ajella? Antakaa luonnon ottaa ohjat ja karvan kasvaa. Todellinen uskoon tullut nainen arvostaa miehistä rehevyyttäsi ja varmasti mielellään antaa teidän siittää heidät ja sytyttää elämän valon heidän sisäänsä. Mutta muistakaa lähetys saarnaaja muuten luotte paholaisen.

      • takuuposlarimies

        No kuin pitkä sun paras ym on. Ymmärsin, että et koskaan sitä!


    • M-82

      Parhaannäköinen on muuten poslari, mutta vehkeen päällä tyylikäs trimmattu karvoitus. Täysposlari näyttää liian homolta tai kuin pikkupojan alapäältä.

    • h t thr

      Ajelen pallit, kalun varren, percereiän ympäriltä ja sisäreisistäkin, mut en kalun päältä.

    • 58.

      Kainalot, pallit, peppu ajeltu kalun päällä lyhyt karvoitus.

    • reggaemies

      Mulla on todella harvoin täysi posliini, koska se ei mielestäni ole esteettisesti niin kiva, kuin pieni siisti karva-alue kalun päällä. Eli enimmäkseen pidän kalun päällä siistin karvoituksen ja muualta sitten karvat pois. Onhan se daamillakin mukavampaa antaa suuseksiä ja nuoleskella palleja, kun on paljaat paikat. Ja itsekin saa siinä voimakkaammat tuntemukset.

    • M.41

      Täys posliini paras tyttöystävä tykkää kans...

    • Topari

      Joulupallit kiiltaävät. Kaulasta alas poslari. Vaan koska tykkän ja katsoohan miehet saunassa

    • mies492

      Pallit posliinina, muuten lyhyeksi siistityt.

    • Posliinijumala

      Joku provo tuossa koetti jumalaa sotkea tänne asioita sotkemaan..
      Jos kirjoittaja olisi OIKEASTI ollut tuota mieltä, oli hän edes älynnyt kirjoittaa jumalan isolla J -kirjaimella. :D
      Itse en satuolentoihin usko, joten mulle on sama miten te uskovaiset saarnanne saarnaatte.
      Kunnioitan mielipidettänne ja samalla ihmettelen ahdasmielisyyttänne ;)
      Siihen ei jumalia kaivata ku Gillette tekee tehtävänsä!!!

    • jusa58

      Täysposlari on parasta - on sileä olo, mikä tarpeen tullen kiihottaa sopivasti.

    • väsynyäijä75

      Teinien juttuja,pari mukulaa ku talossaha niin sen jäläkeen kulli on kusemista varte,.. antaa rehottaa vaa niin pyssyy pikku pippeli lämpösenähä

    • jani38v

      Täysin poslari. Vaikka uimahalleissa en ole ainakaan samaan aikaan koskaan muilla nähnyt.
      Kyllähän sitä katsellaan uteliaasti uimahallien suihku-ja saunatiloissa, varsinkin pikkupojat
      katselevat oikein kummastellen, ilmeisesti heidän isilläänkään ei ole sheivattu vehkeitä ollenkaan.

      • mies42v

        Jani38v voitaisiko kenties vertailla toistemme poslarikaluja jossain kahdestaan? T. Mies42


      • uimar

        Täysposlari täälläkin. Uimahallissa jotkut kattoo mutta onhan siellä aina muitakin samannäköisiä.


      • OnpaYllättävää

        Missä perähikiällä ei törmää uimahallissa poslareihin..?


    • erotonic

      Ajelen kainalot, pallit, varren, peppua ja sisäreisiä. Edessä vaan lyhyt sänki. Tuntuu olo puhtaammalta, kivalta ja nautin katsellakin. Huomannut, että uimahallissa myös uteliaita katseita. En anna häiritä.

    • seniorsalikund

      Pallit ja varsi poslarit, edestä lyhyt ja siistitty. Juttelin Puman kans messuilla, se sano, että siistitty lyhyt tuntuu klittaa vasten parhaalta. Sama huomio uimahallissa ja salillakin suihkussa, että miehetkin tykkää katsella - litteä treenattu vatsa tietty parantaa näkymiä. Pakko tunnustaa, että nautin tästä kun miehet tsiigailee mun kalua. ;)

    • posliin

      Täysposliini joskus pieni rajattu kolmio

    • ihasejasama

      Hän sheivaa ja välillä pitkiä kausia ettei sheivaa, mutta ihan sama mulle. Oon ite ehkä kallellaan tonne sheivaamattomaan, jotensakin se on normaalia, mutta vaihtelu toki virkistää toisinaan.

    • Riippuu partnerista. Nykyisen kanssa tykkään olla täysposlari osin oman nautintoni mutta myös naisni takia. Leikimme aika paljon öljyn kanssa jolloin shevatut häpykummut vastakkain tuntuvat tosi kiihottavilta. Lisäksi ajelemme toisemme aika usein. Siitä on tullu ihan kiva esileikki suhteeseemme. Toki sänkeä vastaan taistelu on välillä turhauttavaa.

    • 54paljasmulkku

      viikonloppuna pienes maistissa muija ehdotti et sheivataan.Lupasin heti mutta olikin kyse mun sheivaamisesta.Lupaus mikä lupaus ja niin muija kaivoi veet putkilon esiin.Pian olin kuin partavaahdossa.Sitten muija aloitti lastalla kaapimisen muutaman minuutin päästä.Kalu oli pystyssä koko ajan.Wiskilasin hän toi mulle ja käski ottaa sen pohjanmaan kautta.Sitten loput pesemään suihkussa.Nyt olen navasta alaspäin kalu ja pallit sekä sisäreidet täysin posliini. Vähän jännittää kesän saunomiset porukalla...entä jos miesporukassa alkaa seisoon....

      • piparityttö

        >entä jos miesporukassa alkaa seisoon

        No anna pers3ttä niille mieskavereillesi, kun kerta saunominenkin hinttien kanssa noin kiihottaa.


    • paljaskassi

      Minä olen jo usean vuoden ajan sheivannut kassit sekä varressa olevat karvat ja kullin yläpuolelta 9mm trimmerillä

    • Kymmeniä vuosia jo ollut täysposlari...

    • vm.69mies

      Pallit olen pitänyt sileinä, ja vähän kalun ympäriltä siistinyt. Nyt sitten ajoin kaikki pois elämääni toisen kerran. (Ekan kerran silloin 12-13v. kun karvat kasvoivat)

      Saapa nähdä mitä naisystävä tykkää kun huomeniltana yllätän hänet paljaalla kalulla :)

    • Yleensä pidän muuten ajeltuna, mutta päällä lyhyt rajattu karvoitus. Nyt ajelin kaikki pois, kun ostin uuden märkäajoon soveltuvan partakoneen. Höylällä ajaessa minulle tulee yleensä näppyjä, mutta tuolla ajaessa näppyjä ei ole tullut.

    • ddd69

      HAROTTAA KU MIKÄKI

    • kauhailija

      Uimahallissa käyntiä varten yleensä kämppiksen partakoneella trimmaan täys posliiniksi. Katteleen miehet enempi saunassa.

    • Karvaton kulli ja pallit ;)

    • Pieni tupsu vaan juurella, muuten posliini, aina :) Välillä täysposliinikin :)

    • cockring

      Täysin karvaton kulli on tosi kova juttu ja niin on kyrpäkin.

    • Matti26e

      Mitä käytätte sheivatessa? Itellä tulee näppyjä höylällä onko jollain muulla sama, miten ratkaisitte?

    • käääe

      Posliini tai ainakin hyvin lyhyttä karvaa, ihan sen mukaan miten tulee aina parranajon yhteydessä sheivattua alapäätä. Kesällä ei kyllä millinkään turkkia;)

    • karvamirri

      Karvainen kiitos www.miniurls.co/0b7ca336

    • Pmar

      Karvaton kulli ja pallit. Olen ollut karvaton ainakin 10 vuotta, viimeiset 4 vuotta olen käynyt brassissa 1,5 kuukauden välein

    • Xl17

      Pallit, pakaroiden väli ajeltu, kalun yllä lyhyt karvoitus.

    • molempia

      Pallit ja kalu ajeltu, kalun yläpuolella siistitty karvoitus

    • melaheikki

      Naisella pitää olla silleen cheivattu häpykarvoitus,että se kiihottaa pitkät karvat pois sellanen viivaan sopiva pieni karvoitus joka saa kyllä kalun taivasta kohti ja tipan myös kalun päähän silloin tietää että pillu siellä maiskuttaa lisää lisää kalua sisään työnnä!

    • siistikalu

      Olen 50v mies ja ajelen karvat kalun päältä sängeksi, peppuvaon ajan posliiniksi sekä kivekset melkein posliiniksi, kalun varren ajelen aivan juuresta kiveksiin saakka posliiniksi.

    • Oiuytr

      Karvaton. Kun miettii jengiä julkisissa paikoissa, uimahalleissa ja kuntokeskuksissa, kylpylöissä yms., niin voi helevata sitä paskan määrää perskarvoissanne;)

      • NormaaliMies47

        Itselläni on tapana pyyhkiä perse paskalla käynnin jälkeen.


    • C3x

      Nuorempana oli posliinia, mutta nyt lähempänä neljääkymmentä jotain karvaneliötä munan ja navan välissä. Pallit, varsi, niveltaipeet ja perse sheivattuna..

    • Xl17

      Paksu varsi ja paljas muhkea nuppi hyvin esillä kun pallit peppu ajeltu muualta lyhyeksi sheivattu.

      • Paljaaanaa

        Varmasti komea ilmestys. Itse pidän posliinina ja kyllä pääsee paksuus ja iso terska oikeuksiinsa. Todellakaan mikään "pikkupoikalook".


      • MökkeileväBi

        Ollaan ilmeisesti varttuneempia miehiä ? Heillä usein paksu vehje ja kestää leikin.


    • PaksuLeikkisä

      Lähestyn viittäkymmentä ja sheivannu yli 35v. Olen muuten vähäkarvainen, mutta persvaossa kasvoi jo teininä pitkät karvat joita alkuun Fiskarsseilla saksin kun yhteen jäivät..

    • hrikst

      Aikoinaan korvarengas oli homouden merkki, mutta pikku hiljaa sitä on näkynyt heteroillakin. Samoin paljas kyrpä oli ennen varma homouden merkki, mutta esiintyy nykyisin heteroillakin. Edelleen paljas lienee homoilla yleisempi kuin heteroilla.

      Näkyvä homotunnus auttaa homoja helpommin löytämään toisensa. Olisiko nykyisin joku varma merkki? Osahan tietysti tunnistetaan käytöksestä ja vaatetustyylistä.

      • Hyvink7n

        Siis asia ei voisi enään vähempää sinuakaan kiinnostaa, mutta nautit miehistä haaveissasi yksin siellä peräkamarissa;)


    • Karvaton41

      Täys poslari muutaman vuoden ajan. Ikää reilu 40. Kosmetologi hoitaa paikat siistiksi sokerilla, ei tule ikävää pistävää sänkeä.

      • Nahaton

        Mitähän kosmetologi velottaa käsittelystä? Kuinkahan moni noita tekee? Kuinka usein käyt?
        Itse höylään tyven ja pallit,mutta...


      • Karvaton41

        Siinä 75-80€, hieman halvemmalla jos kuitti unohtuu ;) Nettisivuiltahan löytyy tiedot, ketkä tekee. Tosin oman käsittelijän sivustolla ei mainosteta miesten hoitoja, haluaa varmaan valkata asiakkaat.


      • Karvaton41

        Reilun kuukauden välein käsittely, useammankin saisi käydä....


    • Poslaani

      Täysposliini on aina kun jaksaa jokaisen karvan huolella ajaa. Muuten usein perus hyvin lyhyt siistitty.

    • shave

      Karvat on ollut pois jo 30 vuotta,en enää kasvattaisi takaisin,iho voi ainakin mulla paremmin kun on posliini,eli täys malli ok.

      • Anonyymi

        Muutaman kuukauden olen ajanut kaikki karvat alapäästä, eli täysin posliini kulli. Kyllä näyttää ja tuntuu paremmalta kun on täys posliini. Ehdottomasti aion jatkaa näin. Ajan höylällä kaksi kertaa viikossa niin ei pääse juuri sänkeä kasvamaan.
        M 62 Ukm 🙂👍


    • Anonyymi

      Mä käyn salilla jossa on niin paljon hyvännäkösiä posliinikundeja että tekee itekin mieli näyttäytyä posliinina siinä porukassa. Ei mulla siitä paineita ole, mutta siitä vaan tulee hyvä fiilis, ja aika kuuma myös. Pukuhuoneessa, saunassa ja suihkussa kommentoidaan alasti toisten treenien tuloksia ja jaetaan vinkkejä. Se on sellanen fyysinen ympäristö jossa moni haluaa myös munan olevan mahdollisimman edukseen. Ja mun mielestä posliini on vaan tosi näyttävä, jos mies on treenattu ja etenkin jos se on hyvin varustelttu.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe