Venäläiset, tämä on teille!

janzunkamu83

Venäläiset on ollu aina erittäin hyviä mulle eivätkä ikinä minua ainakaan venäläiset kiusaa. Venäläiset ovat minua auttaneet ja pitäneet huolta ja olleet ystäviä minulle ja ymmärtäväisesti suhtautuneet. Minulle on ollut helpotus ja ilon aihe aina kun esim terveydenhuollossa on joku venäläinen lääkäri tai hoitaja koska venäläiset kohtelee minua rakkaudella eivätkä he ikinä minua kiusaa vaan he huomioivat, auttavat ja välittävät ja tekevät työnsä oikein ja hyvin ilman salaliittoja tai muita ilvehtimisiä. Ystävänä venäläinen on uskollinen ja hyvä ystävä, jonka kanssa ystävyys kestää. Myös työpaikoilla suuri ilon aihe on ollu venäläiset työkaverit. Minä niin rakastan sitä kansaa ihan sydämeni pohjasta, niitä ihania, laupiaita ja jaloja ihmisiä, joilla on rakastava sydän ja auttavainen luonne ja ovat todella iloa ja valoa elämääni tuoneet. Venäjän kansa on jalo ja uljas, upea kansa, joka on täynnä suuria viisaita ihmisiä. Venäjä on viisauden maa, se on komeitten miesten ja kauniitten naisten maa ja uljaitten ja jalojen sankarien maa. Sellainen on Venäjä. Minä rakastan sitä maata ja kansaa syvästi.Kiitos Jumala ja kiitos Jeesus siitä kun on venäläiset olemassa. Saakoon Jumala siunata nyt venäläisiä ja tulkoon siunauksista suurimmat nyt heti jokaisen venäläisen ylle moninkertaisina.



Arvoisat, rakkaat, ihanat venäläiset, tämä on teille:

Teille olkoon nämä laulut omistettuja. Minä ihailen ja rakastan suuresti venäläisiä ja kaipaan venäläisiä syvästi ja haluan teidät kaikki minun luokse joskus ja mietin että miten voi olla olemassa noin upeita ihmisiä kuin te ja kaikki teidän kansanne ihmiset ja teidän sisaret ja veljet sekä teidän vanhempanne ja isovanhempanne ja muinaiset esivanhempanne ja kaikki teidän serkkunne ja venäläiset kaverinne ja ystävänne, minä ihailen teitä todella ja hirveän haikea olo on jos en oo teidän lähellänne ja juuri nyt teitä syvästi kaipaan koska niin ihana tunnelma on ja iloa ja valoa on kun ootte te paikalla, te rakkaani kaikki venäläiset:


https://www.youtube.com/watch?v=NU0gVUVI6v0&spfreload=10


https://www.youtube.com/watch?v=xNUUkb2GdP0


https://www.youtube.com/watch?v=oNhTWL6G6XQ


https://www.youtube.com/watch?v=8uCurgyv-XE





Tämän vielä sanon teille ja sen jälkeen saatte halutessanne itse minuun ottaa yhteyttä jos haluatte ja jos tarvitsette minun apua ja jos yksinäisyydestä kärsitte joskus ja jos haluatte tulla minun luona käymään ja näin sanoin venäläisille ja heidän ohella sanon myös kaikille niillekin venäläisille joita en vielä tunne joko kovin hyvin tai en ollenkaan mutta jotka asuu Suomessa ja Suomea osaavat:

Näin olen kirjoittanut venäläisille, ymmärrän että elämä venäläisillä on vaikeaa Suomessa ja heitä syrjitään ja kiusataan. Haluan auttaa ja tukea venäläisiä jaksamaan elää elämää täällä maassa jossa heitä ei arvosteta. Haluan olla heille ihminen ja ystävä, joka välittää heistä. Haluan ojentaa auttavan käteni venäläisille. Jos täällä on joku Suomea osaava venäläinen niin voit ottaa minuun yhteyttä jos haluat tutustua ja jos olet juttujani lukenut ja kuviani nähnyt ja huomannut, että olen hyvä tyyppi joka kannustaa ja tsemppaa ihmisiä ja jos sen perusteella olette venäläiset alkaneet minua ihailla, niin ottakaa minuun yhteyttä ja tämä kirjoitus on teille:


Tämän vielä haluan sanoa, että minä olen aina teidän ystävänne, jokaisen teistä. Osan teistä tunnen Facebookin kautta, osa on ollut työkavereitani ja osa on ollut ihmisiä jotka ovat tutustuneet minun asioihin työnsä kautta ja osan tiedän netin ja lehtien yms perusteella ja osa on ollut samassa koulussa kuin minä. Tunsinpa teidän mitä kautta tahansa, olette arvokkaita ihmisiä. Olette aivan uskomattomia ja teette hyvää työtä siellä missä työskentelette. Joku teistä on lääkäri, joku viihdetaiteilija, joku myyjä ja joku tekee jotakin muuta työtä, mutta hyvää työtä teette. Kannustan teitä.
En koskaan jätä teitä yksin eikä kukaan teistä voi ikinä eläessään sanoa: "Ei ole ketään ystävää" koska vaikka ei joskus olisikaan, niin minä olen se ystävä aina. Muistakaa se. Minun sähköpostini on [email protected] ja jos te tarvitsette apua tai haluatte tulla käymään luonani tai ihan mitä vaan, niin aina voitte laittaa sähköpostia minulle. Minä olen aina teidän tukena ja olen teidän ystävä enkä koskaan teitä syrji ja puolustan teitä jos joku syrjii ja minulle voitte valittaa jos joku syrjii, minä teen syrjinnästä lopun.
En hylkää teitä enkä jätä yksin, te saatte aina ottaa minuun yhteyttä. Ihan kuka vain teistä. Venäläiset ovat lähellä sydäntäni ja viekäähän terveisiä myös lapsillenne ja lapsenlapsillenne sekä myöskin vanhemmillenne ja sisaruksillenne ja venäläisille ystävillenne. Minä rakastan teitä kaikkia. Jos joku heistä haluaa tutustua minuun ja kanssani ystävystyä niin saa ottaa minuun yhteyttä, minä voisin tutustua ja olla ystävä.
rakkaudella venäläisiä kohtaan
venäläisten ystävä Henna




Tutustukaa myös minun blogiin osoitteessa:


http://tikruoravan.blogspot.fi/

2

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zelenog

      Miksi venäläiset, joita suomessa niin syrjitään ja väheksytään viitsivät asua täällä. Tuollaisille venäläisille on helppo ratkaisu. Pakkaa kapsäkkisi ja painu sinne äiti venäjän syliin. Miksi pitää asua täällä 'vainolaisten' keskuudessa. Jokainen isovenäläinen voi painua rajan taakse Putinin hoiviin. Siellä on hyvä olla omiensa parissa.

    • Tottta

      Olet selvästi venäläinen! Kirjoitat murretta venäläisittäin ,siis kukaan suomalainen ei kirjoita noin hölmösti !
      Jos uskot tohon itse niin hyvä kukaan suolainen ei usko...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe