Äänekosken vaaliehdokkaat

Järki käteen

Täytyy kyllä sanoa että ei myö tälläkään kertaa saaha kansanedustajaa, ainut josta kansanedustajaks olisi, on Halttunen, sillä on oikeanlainen näkemys asioihin.

Pulli taas on kova puhumaan, mutta näytöt puuttuu, Kautosta voi lukea paikkallis lehdistä vain vaalien alla, ja joka paikassa kehuu miten on äänekoskelainen ja ajais meidän asioita vaikka mies asunu jo kymmeniä vuosia eteläsuomessa, ei sitä kiinnosta ku ääneseutulaisten äänet ja kansanedustajan palkka, muut ehdokkaat onkin sitten mitä on......

Jos oikeasti haluttais kansanedustaja, nii kaikkien pitäis puhaltaa yhteen hiileen ja äänestää Halttusta

18

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakkarainen6

      Sahuri hakkarainen hoitaa seudun asiat

    • Toivo Haapanen

      Ei Halttusta voi laskea eduskuntaan koska se on jälkeenjäänyt. Huono mainos äänekoskelle. Sen sijaan Tony Alex Paatelainen eli illi, on eri asia. Illi ei ole mikään eilisen teereen poika vaikka pystymetsästä onkin. Tuntee alan jutut ja tietää mitä kansa tahtoo.

      PS: Aja halttunen se parta pois kun näytät enemmän Sami Hedbergiltä (koomikko) kuin poliisilta.

      • Jorma. K

        Kannattais varmaan miettiä ennenkuin rupeaa ihmisten älykkyyttä julkisesti arvostelemaan.


      • örkkö

      • Mullgvist

        Viimeisten aikojen perusteella mies on idari joka ei näe omaa nenää pidemmälle. "Kansa tahtoo" my ass.


      • Anneli___X
        Mullgvist kirjoitti:

        Viimeisten aikojen perusteella mies on idari joka ei näe omaa nenää pidemmälle. "Kansa tahtoo" my ass.

        Väkivallan opetteminen 1-vuotiaalle on nimenomaan älykkään ihmisen puuhaa. Vastenmielistä, valkoista roskaväkeä. Valitettavasti syntympäpaikkalotossa voittaneita ei saa tästä maasta pihalle potkia. "Suomi puhtaaksi", kyllä, mielellään älykkyyteen perustuvalla karsinnalla. Illi varmaan heitettäisiin pihalle ensimmäsiten joukossa.


    • Jarppa7

      Tuosta Kautosta ei osaa sanoa ei hyvää tai pahaa mutta eikös se enemmänkin vaikuta tuolla heltsingin kirkolla kun täällä?Aika näkymätön.Halttunen on varmaan ammattinsa puolesta nähnyt niin sontaa kun parempaakin tältä seutukunnalta että voisi perspektiiviä löytyä.Pullista olen saanut kuvan että yhden sortin adhd mutta vilpitön kaveri.Onneksi Marke Tuominen perui ehdokkuutensa,ei sillä että olisi mitenkään huono tyyppi todellakaan mutta ikää alkaa olemaan ja toisaalta iso äänipotti minkä olisi saanut niin noilla äänillä keskitetysti saataisiin ääneseudulle vihdoin kansanedustaja kun kerta ja onneksi Kiiskinenkään ei enää geimeissä ole mukana.

      Kertokaapa rehellisesti näistä meidän ehdokkaista jotka paremmin heidät tuntee että onko kuvien palvojaa ja joka paikan joo joo miehiä vai ihan oikeasti rehellisiä aatteen henkilöitä?

      • fadtrees

        No ainakaan demari ja rehellisyys eivät kuulu samaan henkilöön.


    • hmmmm

      Itellä menny luottamus poliisiin, jonka poika ajoi viritetyllä mopolla..
      Eipä ole kukaan ehdokkaista äänestämisen arvoinen..

      • äänestäjä

        Ihmisiä ne poliisitkin ;)

        Taidanpa antaa äänen nimenomaan tuolle poliisille, se kuiteskin tietää mistä se puhuu, kun on työssään saanu nähdä tämän suomen kurjuuden ääripään. Ja sillä tuntuu olevan oikeasti halu auttaa ihmisiä, varsinkin meitä, jotka asutaan täällä jyväskylän pohjoispuolella.


      • kannustaja
        äänestäjä kirjoitti:

        Ihmisiä ne poliisitkin ;)

        Taidanpa antaa äänen nimenomaan tuolle poliisille, se kuiteskin tietää mistä se puhuu, kun on työssään saanu nähdä tämän suomen kurjuuden ääripään. Ja sillä tuntuu olevan oikeasti halu auttaa ihmisiä, varsinkin meitä, jotka asutaan täällä jyväskylän pohjoispuolella.

        olen samaa mieltä,jarille äänet.


      • tyhjääpulinaa

        Ääntäni en ko. Poliisille anna. Mielipiteet edelliseltä vuosisadalta. Hiljaa kuin kusi sukassa ennen vaaleja mutta kummasti vaalit aktivoi miestä. Ei näyttöjä kunnallispolitiikassa joten miten pärjäisi valtakunnan tasolla. Eipä silti demareiden ehdokas on vitsi joten ääneni ei Äänekoskelaisille mene.


    • TonyPonrotta

      Se paatelaisen illi on pedofiili, vasikka ja rotta, turha sen on kenenkään asioista päättää.

      • voisin päättää että tuollaisilta joutavilta höpöttäjiltä leikataan kieli pois ja työnnetään sinne mihin ei aurinko paista .


    • Tätä mieltä minä

      Joo äänestämme poliisin eduskuntaan, sopiiko? Ihan hyvä tyyppi ja se sahuri joutas
      takas Viitasaarelle.

      • omaetuparasetu

        Kumpikin persu aivan yhtä tyhjän kanssa. Hakkarainen on reppana ja Halttusesta ei kuule kuin vaali rumbassa.


    • pettyjä

      Ei ole kautosta edustajaks noilla lupauksilla, ja tokkapa tuo montaa ääntä muutenkaan saa kun ei asu edes enään äänekoskella, vaalien alla tuon mainoksia näkyy mutta siinäpä se sitten onkin

    • vähissäehdokkaat

      Pullin Timo "sanani pitää" mies on vitsi. Petti yläkoulu asiassa ja mämmen koulun äänestyksessä lähti tovereiden kehoituksesta ennen kokousta pois. Siinä on todella sanansa mittainen mies, aina pettää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe