Nokian autokulma

MINÄ**

Ammattitaitoiset myyjät eivät saa edes ovia auki ;)

91

8618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisnes is bisnes

      Siellähän kaikki myytävä on erittäin hyvää, hyvin huollettua ja 10v vanha kottonen on uutta vastaava helmi ja löytö. Miksi yleensä edelliset omistajat ovat luopuneet noista erittäin hyvistä autoistaan?
      Näinhän se kaikissa kaupoissa menee. Autoa ei kaikki tarvitse mutta syödä pitää joka päivä. Ruokakauppiaat ovat niitä, joilla on iso kate. Suomalaisnimiset tuotteet kuten Heimon Kala, on täyttä virolaista tavaraa. Sama paistopisteen leivonnaisilla. Taikina tulee josta Puolasta tai kaukaa tuntemattomasta maasta.

      • haiseekin--

        Väärennettyä "suomalaista" ruokaa on torit täynnä!


      • LEMPPI

        Ite oon ostanut sieltä jo 4 autoa, kaikki ovat olleet ihan hyviä!


      • Anonyymi
        LEMPPI kirjoitti:

        Ite oon ostanut sieltä jo 4 autoa, kaikki ovat olleet ihan hyviä!

        Kolme olen ostanut.
        Ei mitään valittamista.
        Pitää muistaa että myytävät autot ovat käytettyjä.
        Virheettömän auton etsijän kannatanee suunnata vaikka Tampereen suuntaan, sieltä löytyy ihan uusia autoja ;)


    • we236236

      Caveat Emptor, "ostaja varokoot" on vanha viisaus.

    • olihan tapaus

      Ostin sieltä nykyisen auton vaan en seuraavaa. Kokemus opettanut sen verran.

    • Täysiä huijareita

      Novosetot on lempäälän marjamäessä kanssa täysiverisiä manneja .Myyvät hyviä ja halpoja vähänajettuja romuja jopa ilman käsirahaa.

      • erittäin petetty

        Osuit naulan kantaan,Novoset on suurimpia huijareita ja lahkolaisia.Jeesus pelastaa!


      • EJP3

        Mitähän mieltä kuluttajariitalautakunta on Novesitin yhdestä viimeaikaisesta (2015) toiminnasta niin tekniikaltaan kuin koriltaan erinoamisessa kunnossa väitetyn auton kauppaan liittyen.


    • kuitu jaska

      Onko samaa firmaa autokulman kanssa ?

      • EJP2

        Novoset Oy osaa kaikki huijaamismenetelmät. Ei minkäänlaista myyjävastuuta.


    • niinii..

      Huonoja ovat kumpikin. Ostakaa autot muualta..

      • ööööööööö

        Täytyy olla todella huono jos huonompi kuin autokulma


    • ääärg

      Kulma on huonompi kuin novo

    • kerijölli

      Ihmettelen ilmoituksia esim nokia uutisissa,auto on vähän ajettu kuin uusi,eikö olisi vain helpompi ilmoitaa kuinka paljon autolla on ajettu.

    • melkein asiakas

      Sitten kun meet katsoon sitä halvemman pään kotteroo joka maksaa 1500 , ilmeneekin että lehti -ilmotuksesta on "vahinkossa" jäänyt pois se , että tämäkin läjä tarvii sen 1000 euron vaihtoauton ennen kuin hinta 1500 ?

    • kertonee-totuuden

      Richard Scarryn Iloisessa autokirjassa on hauska ja osuva piirros auto-alan kauppiaasta. Liikkeen edessä on kyltti: "Ystäväsi autokauppias". Vieressä seisoo viekkaan näköinen kettu.

    • Asialinjalla

      Taitaa suurin osa olla kateellisten Nokialaisten jupinaa, ainakin itse olen ostanut 3 autoa Autokulmasta, ei moitteen sijaa, lisäksi lapseni ja heidän muutama kaveri ostanut auton heiltä, enkä ainakaan mitään negatiivista ole kuullut heiltä.

    • ijhgf

      Ostin uuden mopoauton pojalleni, takuu oli kaksi vuotta, joka hoidettiin asianmukaisesti loppuun 10 palvelusta sinne.
      Yh äiti.

    • jfh

      Tuntuu aikalailla nämä kirjoitetut mollaukset olevan, ei asiakkailta, liian läpipaistavia, samoilla lauserakenteilla kirjoitettuja, aika heikko esitys, lisäksi nuo loukkaavat ja asiattomat viestit on lapsellisen helppo paikallistaa, joten olkaahan varovaisia kun asioitte näillä palstoilla.

    • niinon21

      Autokulma on käsittääkseni keskittynyt hieman vanhemman kaluston kauppaan. Pääasiassa autot ovat 5-12vuotta vanhoja, eli siis käytettyjä. Meinaatteko tosiaan ostavanne "uuden veroisen", "uutta vastaavan", "kilometrit eivät näy", "loisto yksilö". Tai jos ilmoitetaan "vähillä kilometreillä" vaikka 10v vanha auto. Niin paljonko silloin on ne vähät kilometrit? Näitä arkumentteja käyttää kaikki myyjät aivan minkä tahansa tuotteen kohdalla. Varsinkin käytetyn auton kaupassa. Juu ja sanotanko nyt, että en ole millään tavalla autoalalla. Tosin melkein kuluttajariita näkövinkkelistä yhtä kimurantilla alalla työskentelen. Niin miettikää perkules kun viette niitä romujanne sinne autoliikkeeseen vaihdossa kun olette ensin jo todenneet, ettei kannata korjata niin kuka kusettaa ja ketä. Ja vahinko sitten kiertää ja yrittäjähän se sitten on kuka kusettaa lopulta. Aina! Eiks niin? Kommarit! Olen ostanut kyseisestä liikkeestä yhden auton. Pienen 10v vanhan kakkosauton muutama vuosi sitten. Jossa ilmeni heti ensimmäisessä katsastuksessa vikoja. Korjasin ne ja maksoin. Ensimmäisen kerran kun ajoin autolla 150kmh konetiellä kuului vain, että phiuuu...Tuli kansi remontti. Korjautin sen. Huono arpaonni oli. Mutta ei mulla prkl ole vielä tullut pieneen mieleenikään mennä vierittämään sitä myyjä liikkeen syyksi tai varsinkaan nimitellä kunnioitettavaa liikkeenharjoittajaa KUSETTAJAKSI joka työllistää ja maksaa veroja aivan perkeleesti enemmän kun te kommunistit yhteensä stna.

      • meinaan-meinaan

        Jos autolla on ajettu miljoona kilometriä, niin on sillä vähän ajettu. Ihan hyvin sitä voi siis mainostaa vähän ajetuksi.


      • VäsynytTyhmyyteen

        Jos auto kulkis miljoona km/h , niin sitä voisi yhtä hyvin mainostaa tunnin ajetuksi. Meinaan vaan


    • Ilmakitara

      09 07 15. Klo 13.20
      Todella hyvä kannanotto, arvostan!
      Itse en ole asioinut liikkeessä, mutta lähes vastaavan alan yrittäjänä, allekirjoitan täysin tämän. 10

    • neuvoni

      Miksi te edes käytte käytettyjen autojen myymälässä? Ostakaa uusia kuten minä, niin menee hyvin.

      • massiäijä

        kulkekaa taxilla kuten minä! Helppoa !


      • B2Xtoiseen
        massiäijä kirjoitti:

        kulkekaa taxilla kuten minä! Helppoa !

        Sillä rahalla mikä menee käytetyn romun ostoon ja niihin seuraavan kuukauden aikana meneviin korjausiin, ajelee taksilla pitkät matkat. Pääsee viel oikein vittu etelässäkin käymään.


    • LuottoMänPikavippiJäi

      Myykö kyseinen liike ilman käsirahaa osamaksulla hyviä autoja pienellä korko%:lla.

    • huoltokirja-kertoo-jo

      Jos ostaja ei osaa katsoa mittarista kilometrit, korista klommot ja ruosteet ja testiajossa kolinat, niin saa syyttää pelkästään itseään.

    • Asialinjalla

      Itse olen ollut ostamiini autoihin tyytyväinen, vaikkakin joissain pientä korjausta on ollutkin, ne toki kuuluuvat mielestäni vanhoihin kulkuneuvoihin.

    • Autoonihastunu

      Ostaja ostaa ja myyjä myy ekis se näin mene kanattaa kattoo peiliin ennen ku alkaa poraan tuntojaan palstoilla . Ihan kohtuu autoja ovat näkeehän sen hinastakin

      • Anonyymi

        On ihan kohtuu autoja, jos ei haittaa,että alle tonnin auto maksaa tuolla kolmetonnia, ja se tonnin auto on kuitenkin tonnin auto kaikinpuolin!?


    • lhtsys

      Mainostivat jeeppiä , vähän ajettu 97000 km , arvatkaa oliko ?

    • syypeilistä

      Syy täällä ressukoiden itkuun on rahattomuus , ei ylety siihen autoon mitä kuolaa, ja keksii kaikkia mahdollista myyjän kenkien väristä ja milloin mistäkin, ole hyvä ja katso pankkitilisi saldo ja ja itke, muista aina katsoa pankkitilisi saldo ja peiliin kun etsit syitä muista, no kommarin on vaikea ymmärtää tätä kun kaikki pitäisi olla tasapuolista , ei vaan ole toisilla on ja sinulla ei niin se menee, koita kestää.

    • dinkydee

      Ostin reilun 2-tonnin auton, erittäin siisti päältä ja sisältä. Myyjä sanoi että ohjurinkumit on kuluneet. Ei ollut ohjurinkumit kuluneet vaan nelospytyn sylinteri on soikea, on kuulemma tyyppivika. Automyyjä sanoi että ohjurinkumit on tyyppivika näissä malleissa hah jopa kusetettiin oikein isän kädestä. Älkää ikinään ostako nissan primeraa 2005 vuodesta eteenpäin.

    • eivikoja

      Kyllä järki pitäis sanoa että 2000e ostaa vain ehjän auton !
      ei pikkuvikasta !

    • miksimenetsinne

      Hei kateelliset köyhät, miksi täällä itket, mene esim. Vehoon tai Laakkoselle ja osta aina käteisellä uusi Mersu!
      Ei tarvi pikku yrittäjiä kadehtia ja jauhaa kakkaa kun niin oma juominen ja tupakointi ärsyttää rahattomalla.

    • Anonyymi

      Ostimme Nokian Autokulmasta 2015 vuotisen Avensiksen. Auto oli siisti päällepäin. Auton hinta oli hiukan alempi kuin muiden vastaavanlaiseten mynnissä olevien Avensiksien hinta. Myyjä ei kertonut meille ostotilanteessa, että auto on ollut kolaroinnin vuoksi lunastettu. Auton arvo ei vastaa kolaroimattoman auton arvoa. Ehdotimme seuraavana päivänä myyjälle kaupanpurkua, johon hän ei suostunut. Seuraavaksi tutkitutamme auton ja harkitsemme jatkotoimia myyjää kohtaan.

      • Anonyymi

        Kun ressukka haet halvinta, niin sellaisen saat, katso hyvä lapsi peiliin.
        Osta aina uusi auto niin ei tarvitse itkeä neitien lailla aina omaa surkeuttaan ja hävetä vanhoilla romuilla ajamista, kaikkihan sulle nauraa ja ilkkuu kun olet noin köyhä ja surkee.
        Tyydy siihen mitä ostit ja aja iloisena kolaroidulla romullasi loppuikäsi, tai ole hyvä ja katso pankkitilisi saldoa ja kysy aina itseltäsi miksi olen näin köyhä?


      • Anonyymi

        Eiköhän asia ole niin että
        ostajalla on vastuu myös siitä, että tutustuu tuotteeseen, mitä ostaa!
        Myyjällä ilmoitus kauppakirjassa siitä , että auto on kolaroitu.
        Jos auto on ollut kolarissa ja vaihdettujen osien määrä on mitätön, ei edes Trafi merkitse niitä enää rekisteriotteeseen.
        Jos auto katsastettu, sekä asianmukaisella korjaajalla korjattu, autot nykyisin täysin kelvollisia.
        Ainahan näitä ”rutkuttajia” , tietty riittää.


    • Anonyymi

      Ei ole myyjän tai liikkeen vika,
      jos et saa p-ka romustasi vaihdossa unelmoimaasi unihintaa.
      Ei myöskään se,
      että jos et saa kuvittelemaasi alennusta ,
      huippuhienosta autosta jota kuolaat,
      maksa aina mitä pyydetään tai olet jälleen ilman,
      ai niin eihän sulla ole sitä rahaa, sori.....
      Eikä varsinkaan se jos et työkkärikorvaus tuloillasi saa rahoitusta mihinkään, se v-tuttaa varmasti eniten.
      Rähjäinen työläisolemuksesi ei houkuta ketään nuolemaan kenkiäsi eikä kukaan kiinnitä rahattomaan surkimukseen mitään huomiota.

      • Anonyymi

        Kyllähän näitä tällä asenteella olevia automyyjiä valitettavasti on jotka kuvittelee että ne romut siellä lasikopissa jotain unelma autoja on ja jotka halveksuu asiakkaita. Pitäkööt romunsa. Ja jos myyjälle on vaikeata neuvotella hinnasta niin parempi on myyjän sitten siirtyä hodari myyjäksi torille - niiden hinnasta ei tingitä. Kyllä liikkeitä löytyy ja hyvät ja fiksut menestyy, epärehelliset toimijat kannattaa kiertää kaukaa.


    • Anonyymi

      Rahattomat eivät kyllä osta autoliikkeistä mitään käytettyjä, koska niillä on niin hirmuset katteet, että autoliikkeessä saa tehdä parin satasen paalausta vaille valmiista romusta kolmen tonnin osamaksusopparin. Siihen touhuun ei ole rahattomilla varaa.
      Ei se oo hullu joka paskan myy vaan se joka sen ostaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ostajan täytyy auto tutkia eikä renkaat maksa mitään nykyään.

    • Anonyymi

      Ammattilaiste aatelia nuo arvoisat automyyjät, kun nyt lukee tätäkän, niin näiden kanssa kun leipänsä tekee on todella elävä legenda ja myyntimestareiden mestari, onneksi olkoon heille kun ovat Nokialla automyyjinä ja maksavat näiden valittajien verot ja korvaukset ym.
      Hienoja ihmisiä, kiitos paljon kun jaksatte Nokialaisten kanssa , vaatii todella hienoa arvokasta luonnetta, vielä kerran suuri kiitos ja iso käsi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä kun oltais avaamassa kioskia ja krapulasta sormi ei osu namikoille:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä kun oltais avaamassa kioskia ja krapulasta sormi ei osu namikoille:)

        Tyypillinen vastaus työläiselle,
        näkee ja kokee että kaikki juo,
        kun itse on kasvanut siinä ympäristössä ,
        ja jatkaa perinnettä, koko maailmankuva liittyy juomiseen ja oma ajatusmaailma on mukautunut sen mukaan, voi voi , työmies juo ja menestyjät urheilee ja reippaana ottaa työmiehen rahat hänen huomaamattaan esim. autoliikkeessä, sori .


    • Anonyymi

      Olen ostanut toistakymmentä autoa kyseisestä liikkeestä eikä ole ollut valitettavaa. Ihme porukolleja.

    • Anonyymi

      Kun nokialainen ei pysty koskaan ostamaan kuolaamaansa autoa,
      se on aina muitten vika ( hallitus jne.)
      eivät ymmärrä,
      ettei työväen aatteella pysty koskaan mihinkään,
      eikä mihinkään muuhun kuin katkeraan kadehtimiseen,,
      katso vaikka peiliin, sori ja koita kestää itseäsi.

    • Anonyymi

      Mä rupesin Turusta asti ihmettelemään liikkeeseen tullutta moottoripyörä Triumph Thunderdbirdiä. Myyjän mukaan helmi ja koeajamaan.
      Tosiaan eilen ajettiin sinne koeajolle klo 15.
      Myyjä oli lähtenyt koiria ulkoiluttaan🤣🤣👍
      Fixaripuolen mies auttoi mopon ulos ja käynnistettiin 900-kuutioinen.
      Pakoputkessa paukkui ja tyhjäkäynti huusi😬😬😬 Lähdin ajamaan ja mies ajoi edellä ulos kylästä.
      Risteyksissä tyhjäkäynti huusi ja metallinkäryä alkoi haisemaan. Lähdössä varovasti laitoin ykköstä ja kova kronksaus. Ajattelin et jos vielä leikkaa kiinni...
      Valot ei toiminut...
      Tulin pihalle ja jätin pyörän.
      Menin sidälle ja koirienulkoiluttajakin oli tullut. Vein avainata hänelle ja kysyi että eikö ollut hieno ajettava.
      Kun kerroin että tyhjäkäynti huutaa... valot ei toimi ja metalli jo käryää. Myyjä sanoi että tottakai koska on seissyt, että uudet pensat... ja että minä en osaa ajaa🤣🤣
      Lähdettiin

      Aamulla tuli viesti:
      Hei, ajattelin ilmoitella että nyt pyörä käy hienosti ja valot ei välky
      ja kaikki muutenkin nyt

      niin kun pitää.

      Pyörä ammattilainen käski vaihtaa bensat ja ladata akun, niin sanoi että
      sitten pitäisi toimia ja näin oli.

      Otatko pyörän jos toimitamme sen sinulle Turkuun, tai Raumalle,
      velipojallesi?

      • Anonyymi

        Kuulostaa lähes kummeli sketsiltä😂 aika hyvä👌eräs tuttavani oli kanssa joskus menopeliä vaihtamassa ja oli tässä kyseisessä liikkeessä asioinut. Oli löytänyt jonkun kiinnostavan kulkupelin, mutta kiinnostus loppui hyvin lyhyeen kun ei saatu ovea auki


    • Anonyymi

      Niin, mitä sitten?

    • Anonyymi

      Harrikat on paskoja.

    • Anonyymi

      Vaikean tuntuinen paja. En voi suositella. Pakkomyyntiä ja käsirahan tinkausta ennakkoon että saadaan kauppa "kiinni". Kiertäkää kaukaa!

      • Anonyymi

        Taidat olla pelkkä renkaan potkija , joka kuluttaa autokauppiaiden kallista aikaa, aja polkupyörällä turhake.


    • Anonyymi

      Autokaupan kuninkaita,
      asiakaspalvelu on huippuluokkaa ,
      ja laadukkaita autoja sopivasti,
      suosittelen lämpimästi, ihania ihmisiä.

      Kerrankin hyvää ja palvelua.

      Käy tutustumassa ennenkuin arvostelet.

    • Anonyymi

      Kommari kun joutuu itse jotain maksamaan, alkaa heti itkeä ja hakee olkapäätä tekosyistä, kuten tässäkin.

      Jos ei työläishenkisen asiakkaan mukaan kaikki mene, mikä on kapitalistisessa yhteiskunnassa mahdotonta, mitä et tajua tietenkään, niin haetaan tekosyytä ja keksitään iänikuisia valheita.

      Maksa mitä pyydetään ja pidä turpa kiinni.

      • Anonyymi

        Kauppias ollut aikaisin hereillä tuotoksineen😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppias ollut aikaisin hereillä tuotoksineen😏

        Tänään hankin tästä liikkeestä edullisen käyttöauton itselleni ja mitään negatiivista sanottavaa ei ainakaan minulla ole, asiallista osaava palvelua ja autokin tuntuu olevan hintansa väärti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään hankin tästä liikkeestä edullisen käyttöauton itselleni ja mitään negatiivista sanottavaa ei ainakaan minulla ole, asiallista osaava palvelua ja autokin tuntuu olevan hintansa väärti.

        Hyvä! Että ainaskin ekapäivän tyytyväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Että ainaskin ekapäivän tyytyväinen

        Kade?


    • Anonyymi

      Valitettavasti ostin huonon auton,ei kannata mennä yksin autokaupoille,todistaja mukaan

      • Anonyymi

        Ei huonoja autoja kannata ostaa, senhän sanoo jo järkikin, mieluummin holhooja mukaan, ennen kun todistaja, kaikille kaupoillesi.


    • Anonyymi

      Vanhan ihmisen ei kannata täältä ostaa,helppo kusettaa,onneksi lapseni kertoi sen minulle,tuli virhe jo tehtyä

      • Anonyymi

        Onpa outoja kommentoijia, jos ne lapset ovat niin tietäviä, niin mikseivät he auta vanhempiaan, jälkipuinnit asiassa kun asiassa aivan turhia.
        Itse kävin ostamassa viikko sitten auton itselleni tästä liikkeestä, minua palveltiin todella kivasti ja autokin on osoittautunut ihan kelvollisiksi, vaikkakin vain kyse muutaman tuhannen autosta, kyllä minä ainakin voin suositella lämpimästi tätä autoliikettä muillekkin..
        75v mamma.


    • Anonyymi

      Tykkäävät kiusata varsinkin vanhuksia,autokaupoissa,älkää luottako myyjiin yhtään

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla kyllä täysin väärä kommentti autokauppiaista, itse koen kyllä asian täysin toisin , hyvin auttavaisia ja ystävällisiä olivat ainakin täällä Nokian autokaupassa, uskoisin että tällaiset vanhemmat ihmiset ovat kyllä varmasti monen ihmisen arvoasteikon yläpäässä.


      • Anonyymi

        Bisnes miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisnes miehiä

        Omistaja on kyllä ihan ok tyyppi, enkä usko että hänellä on vaikeuksia. Mieleeni tuleekin että sinä taidat olla se tyyppi joka käyt nuuskimassa naisten pikkareita ihmisten pyykkinaruilta, sekä tonkimassa kirppareita löytääksesi jotain vastaavaa, hakeudu nyt hyvä mies hoitoon, olet oikea Nokialainen perusjuntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja on kyllä ihan ok tyyppi, enkä usko että hänellä on vaikeuksia. Mieleeni tuleekin että sinä taidat olla se tyyppi joka käyt nuuskimassa naisten pikkareita ihmisten pyykkinaruilta, sekä tonkimassa kirppareita löytääksesi jotain vastaavaa, hakeudu nyt hyvä mies hoitoon, olet oikea Nokialainen perusjuntti.

        Nokialla kyllä pyörii kova huhu, että omistaja on todella suurissa rahavaikeuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokialla kyllä pyörii kova huhu, että omistaja on todella suurissa rahavaikeuksissa.

        Kauppias mainitsi että,ei oikeen ole rahaa maksaa autosta, kun siinä vaihteisto voi hajota millon tahansa, kun pitää ääntä ja muuta vikkaakin oli tiedossa.
        Kuitenkin kaupan ilmotuksessa auto oli erittäin siisti huippuyksilö ja hintakin noussut vaan reiluun viisinkertaseks!
        Tosin aika hullu pitää olla, jos tuosta autosta edes tuplaten maksaa, mitä myyjä makso asiakkaalle siitä!


    • Anonyymi

      Helsingissä oli kumikulma jossa myytiin mm nokian parapamppuja. Mustia.

    • Anonyymi

      Myisivät edes ladoja Nokialaisille kommaripaskoille niin kauppakin kävisi.

      • Anonyymi

        Jos nää kommarit on jo niin korviaan myöten veloissa etteivät saa edes noita ladoja piuhalla kaupattavaksi


    • Anonyymi

      ikinä tästä puljust se pitäjä on niin limane. vaihtas vaimonsa volvoon

    • Anonyymi

      Onneksi luin ketjun. Väliin jää tämä

    • Anonyymi

      Ota hyvä lapsi paljon rahaa mukaan ja tule hyville autokaupoille,
      rehellistä kommunistia palvelevaa autokauppaa tekevään yritykseen joka tekee hurjia voittoja sinun rahoillasi, aina.
      Maksamme hyvin vaihdossa sinunkin p-kasastasi.

      • Anonyymi

        Kommunistit ja autokauppiaathan ovatkin tunnetusti erittäin rehellisiä ja luotettavia😂 saati sitten näiden yhdistelmä!


    • Anonyymi

      Itse kauppa alalla toiminut yrittäjänä 20 vuotta.. Kauheen kova tarve tuntuu olevan kauppiaalla puolustautua ja selitellä. Sellaiseen kun ei ole tarvetta jos palvelu/tuotteet on oikeasti hyviä.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe