Poliisi tappoi viattoman pennun !

DEMLA sucks!

Mikä laki sallii noin vaan tappaa viattoman tapahtumasta täysin sivullisen kauniin pennun..?? Poliisi ei antanut selitystä edes medialle, pennun arvo oli 5 000 e., harvinaisen rodun kaunis edustaja, kiltti luonne jne. Epäeettista sadismia "oikeusvaltiossa" ! Mielivaltaista toimintaa!

Pennun emä ja toinen narttupentu ( sisko) tapettiin myös hyvin kevyin perustein ( yksi psyykkisesti sairas nainen tuli kiusaamaan ja provosoimaan kilttejä koiria), oliko teloitus välttämätön ? EI! Poliisi ja tuomaristo tiesi hyvin miten valtavan surun sellainen aiheuttaa omistajalle ja veikkaan että tekivät sen juuri sen takia!
Ns. roisto valtioissa voi törmätä hyvällä tuurilla empaattisiin virkailijoihin , mutta Suomessa ei, toimitaan säälimättömästi, kylmästi, alistetaan niin että henkilö sairastuu järkytyksestä jne. Valehdellaan medialle kylmästi, aiheutetaan hysteria ja tehdään tämä kaikki TAHALLAAN! Kieroutunut kieroutunut sadismi parhaimmillaan! SS - miehiä olisivat hyvin kateellisia sellaiselle ihmis / koiravihalle.... Tuomari joka päätti koirien murhaamisesta oli nainen, se, joka "kaatoi" Kanervan..

Lue : americanbullyt.fi

219

2893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisten yhteiskunta

      Et sitten sen vertaa viitsi perehtyä aiheeseen, että ottaisit itse selvää laista.
      Oikeuslaitos toimi loistavasti, tosin liian hitaasti. Omistajien rangaistukset ovat valitettavasti ainoastaab nimellisiä, toivottavasti siihen tulee tulevaisuudessa korjaus.
      Parikkalassa yksi koira odottaa lopettamista. Siellä on lopettamista jostain erityisestä syystä lykätty. Käsittämätöntä viivyttelyä.
      Ja kohta alkaa taas se jokavuotinen parkuminen ilotulituksista! UIuiu,i kun meidän eläin pelkää pauketta! Voisivatko kaikki kaupungin ihmiset lopettaa juhlimisen, taikka mennä vaikka ulkosaaristoon juhlimaan, että meidän eläin saisi nukkua rauhassa uiuiui! Huoh!

      • Anonyymi

        Tuosta kirjoituksesta päätellen olisit jonossa ensimmäisenä,enkä sääliä tuntisi.


    • ihmisen kuolemaa toi

      Mä toivon taas kuolemaa koko vitun sairaalle ihmiskunnalle ja niiden ihmisjäte lapsilleen mahdollisimman saastunutta tulevaisuutta köyhyyttä ja pahaa oloa! Ihminen vittuun koirat parhaita!

      • Anonyymi

        Aloitetaan sinusta- niin ihmiskunta paranee.


    • 4+12

      Hoh, hoijaa tätä tuulipukukansaa. Jos asia on ollut oikeudessa ja siitä on oikeuden lainmukainen tuomio, niin sen täytäntöönpano kuuluu silloin ulosottomiehelle, ei poliisille.

      • Itsevarma ite-tietäjä iskee taas kerran kirveensä kiveen.

        Laki sakon täytäntöönpanosta 45a §

        "Eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpano

        Poliisilaitos panee täytäntöön rikoslain 44 luvun 15 §:n 2 momentissa tarkoitetun eläimen tappamismääräyksen.

        Poliisin on pyydettävä eläinsuojelulain (247/1996) 36 §:ssä tarkoitetulta eläinlääkäriltä virka-apua eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpanemiseksi, jollei asian kiireellisyydestä tai muusta painavasta syystä muuta johdu.

        Täytäntöönpanossa noudatetaan lisäksi soveltuvin osin, mitä tässä laissa säädetään omaisuutta koskevan menettämisseuraamuksen täytäntöönpanosta."
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20020672#L4P45a


      • 6+13
        nix_nax kirjoitti:

        Itsevarma ite-tietäjä iskee taas kerran kirveensä kiveen.

        Laki sakon täytäntöönpanosta 45a §

        "Eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpano

        Poliisilaitos panee täytäntöön rikoslain 44 luvun 15 §:n 2 momentissa tarkoitetun eläimen tappamismääräyksen.

        Poliisin on pyydettävä eläinsuojelulain (247/1996) 36 §:ssä tarkoitetulta eläinlääkäriltä virka-apua eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpanemiseksi, jollei asian kiireellisyydestä tai muusta painavasta syystä muuta johdu.

        Täytäntöönpanossa noudatetaan lisäksi soveltuvin osin, mitä tässä laissa säädetään omaisuutta koskevan menettämisseuraamuksen täytäntöönpanosta."
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20020672#L4P45a

        Sorry kaikkitietävä nix_nax, jäin eläkeelle v. 2001 ja tappaminen kuului silloin ulosoton haltijalle.
        Kalkkis, kun olen, niin minullla ei ollut tiedossa v. 2013 tapahtunut lainmuutos. Mutta, eikö muutoin ole mennytkin lähes nappiin.
        En vetänyt harhaiskustani hernettä nenääni, kuten sinä aina teet omastasi. Ryhdyt ivaamaan virheen tehnyttä.


      • 6+13 kirjoitti:

        Sorry kaikkitietävä nix_nax, jäin eläkeelle v. 2001 ja tappaminen kuului silloin ulosoton haltijalle.
        Kalkkis, kun olen, niin minullla ei ollut tiedossa v. 2013 tapahtunut lainmuutos. Mutta, eikö muutoin ole mennytkin lähes nappiin.
        En vetänyt harhaiskustani hernettä nenääni, kuten sinä aina teet omastasi. Ryhdyt ivaamaan virheen tehnyttä.

        >>Hoh, hoijaa tätä tuulipukukansaa.


      • Kirveeniskuista
        nix_nax kirjoitti:

        >>Hoh, hoijaa tätä tuulipukukansaa.

        Voivoi, useita harhaiskuja on nixnax tehnyt. Mutta tuleehan niitä kun paljon kirjoittelee. Asioista on hyvä keskustella ja kannattaa pitää mieli avoimena ja nöyränä näiden lakiasioiden suhteen. Eivät ne ole ihan yksinkertaisia.


      • Kirveeniskuista kirjoitti:

        Voivoi, useita harhaiskuja on nixnax tehnyt. Mutta tuleehan niitä kun paljon kirjoittelee. Asioista on hyvä keskustella ja kannattaa pitää mieli avoimena ja nöyränä näiden lakiasioiden suhteen. Eivät ne ole ihan yksinkertaisia.

        Nix_nax`ille on harhaiskuja yritetty joukolla keksiä, mutta turhaan. Näkyy olevan joiden kuiden elämäntehtävä niitä harhaiskuja löytää. No, huvinsa kullakin.


      • Aurinkoa päivään!
        nix_nax kirjoitti:

        Nix_nax`ille on harhaiskuja yritetty joukolla keksiä, mutta turhaan. Näkyy olevan joiden kuiden elämäntehtävä niitä harhaiskuja löytää. No, huvinsa kullakin.

        Naurettavaa väittää olevansa virheetön.
        Jokainen ihminen erehtyy joskus.

        Itse olen lueskellut tätä palstaa aina silloin tällöin, ja olen nähnyt useampaan kertaan, kun mm. juuri sinun nix_nax tekemiä virheitä on oiottu. Turha siitä on vetää hernettä nenään. Olisit vain tyytyväinen, kun olet saanut täältä uutta oppia ja tietoa. Ja toki olet itsekin antanut paljon oikeaa tietoa.

        Ihme tyyli muuten näillä palstoilla, tämä joidenkin kirjoittajien hillitön pätemisen tarve. Ja oma lukunsa on tietenkin mielenvikaiset ja häiriköt. Mutta meitähän on moneen junaan, eikä tämä forum ole mikään tiedekeskustelun kenttä. Kukin sitten valitsee sen, missä ja miten haluaa itse esiintyä.

        On täällä tosin fiksujakin kirjoittajia, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita juridiikasta, ja haluavat hyvää hyvyyttään auttaa muita. Mutta sitten on näitä, joille päteminen ja muiden mollaaminen on kaikki kaikessa.


      • Aurinkoa päivään! kirjoitti:

        Naurettavaa väittää olevansa virheetön.
        Jokainen ihminen erehtyy joskus.

        Itse olen lueskellut tätä palstaa aina silloin tällöin, ja olen nähnyt useampaan kertaan, kun mm. juuri sinun nix_nax tekemiä virheitä on oiottu. Turha siitä on vetää hernettä nenään. Olisit vain tyytyväinen, kun olet saanut täältä uutta oppia ja tietoa. Ja toki olet itsekin antanut paljon oikeaa tietoa.

        Ihme tyyli muuten näillä palstoilla, tämä joidenkin kirjoittajien hillitön pätemisen tarve. Ja oma lukunsa on tietenkin mielenvikaiset ja häiriköt. Mutta meitähän on moneen junaan, eikä tämä forum ole mikään tiedekeskustelun kenttä. Kukin sitten valitsee sen, missä ja miten haluaa itse esiintyä.

        On täällä tosin fiksujakin kirjoittajia, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita juridiikasta, ja haluavat hyvää hyvyyttään auttaa muita. Mutta sitten on näitä, joille päteminen ja muiden mollaaminen on kaikki kaikessa.

        >>olen nähnyt useampaan kertaan, kun mm. juuri sinun nix_nax tekemiä virheitä on oiottu.>sitten on näitä, joille päteminen ja muiden mollaaminen on kaikki kaikessa.


      • ihan tyhmä
        nix_nax kirjoitti:

        >>olen nähnyt useampaan kertaan, kun mm. juuri sinun nix_nax tekemiä virheitä on oiottu.>sitten on näitä, joille päteminen ja muiden mollaaminen on kaikki kaikessa.

        Keskustelun tyhmin on se, joka aina vaatii sen viimeisen sanan, kuten sinä nix_nax teet !!!!!!!!!!!!


      • ihan tyhmä kirjoitti:

        Keskustelun tyhmin on se, joka aina vaatii sen viimeisen sanan, kuten sinä nix_nax teet !!!!!!!!!!!!

        Lapsellista höpötystä. Kas kun et enempää huutomerkkejä saanut aikaan! Yritäpä vielä.


      • hah, haa
        nix_nax kirjoitti:

        Lapsellista höpötystä. Kas kun et enempää huutomerkkejä saanut aikaan! Yritäpä vielä.

        Nix_Nax on nyt suuttunut.


      • Peace please!
        nix_nax kirjoitti:

        Lapsellista höpötystä. Kas kun et enempää huutomerkkejä saanut aikaan! Yritäpä vielä.

        Anteeksi nyt vain nix_nax mutta myös minä muistan sinun usein mollanneen ihmisiä siitä, että he eivät tajua tai osaa asioita. Lisäksi olet kyvytön myöntämään, että olet toisinaan väärässä - kuten me kaikki joskus olemme.


      • kova selittämään
        Peace please! kirjoitti:

        Anteeksi nyt vain nix_nax mutta myös minä muistan sinun usein mollanneen ihmisiä siitä, että he eivät tajua tai osaa asioita. Lisäksi olet kyvytön myöntämään, että olet toisinaan väärässä - kuten me kaikki joskus olemme.

        Pistin kerran nix_nax´ille jauhot suihin ja silloin se myönsi selittelyjen kera olleensa väärässä, muutoin on aina inttänyt vastaan ja ryhtynyt mollaamaan.


      • Fokus hukassa?
        kova selittämään kirjoitti:

        Pistin kerran nix_nax´ille jauhot suihin ja silloin se myönsi selittelyjen kera olleensa väärässä, muutoin on aina inttänyt vastaan ja ryhtynyt mollaamaan.

        Eihän siinä mitää ihmeellistä tai pahaa ole, jos on joskus väärässä. Kaikki me joskus ollaan niin kuin jo sanottiinkin. Jospa nix_nax ottaisit vähä iisimmin, vaikka harmittaisikin. Ja eiköhän näissä keskusteluissa pitäisi oleellista olla sen juridiikan, eikä sen, kuka tietää parhaiten tai saa muut nolattua. Enpä usko että kenenkään keskustelijan persoona sinänsä kiinnostaa, mutta tietty muut provosoituvat jos joku ylimielinen esittää jotain kingiä.


      • Fokus hukassa? kirjoitti:

        Eihän siinä mitää ihmeellistä tai pahaa ole, jos on joskus väärässä. Kaikki me joskus ollaan niin kuin jo sanottiinkin. Jospa nix_nax ottaisit vähä iisimmin, vaikka harmittaisikin. Ja eiköhän näissä keskusteluissa pitäisi oleellista olla sen juridiikan, eikä sen, kuka tietää parhaiten tai saa muut nolattua. Enpä usko että kenenkään keskustelijan persoona sinänsä kiinnostaa, mutta tietty muut provosoituvat jos joku ylimielinen esittää jotain kingiä.

        Muut saavat minun puolestani provosoitua - onpahan minulla jotain hupiakin tästä kansanvalistuksesta.


      • Anonyymi
        nix_nax kirjoitti:

        Itsevarma ite-tietäjä iskee taas kerran kirveensä kiveen.

        Laki sakon täytäntöönpanosta 45a §

        "Eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpano

        Poliisilaitos panee täytäntöön rikoslain 44 luvun 15 §:n 2 momentissa tarkoitetun eläimen tappamismääräyksen.

        Poliisin on pyydettävä eläinsuojelulain (247/1996) 36 §:ssä tarkoitetulta eläinlääkäriltä virka-apua eläimen tappamismääräyksen täytäntöönpanemiseksi, jollei asian kiireellisyydestä tai muusta painavasta syystä muuta johdu.

        Täytäntöönpanossa noudatetaan lisäksi soveltuvin osin, mitä tässä laissa säädetään omaisuutta koskevan menettämisseuraamuksen täytäntöönpanosta."
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20020672#L4P45a

        Eläin kun kuolee, sen elämä on paras silloin. Kuoleehan se elukka muutoinkin. Jos porukka ei osaa pitää elkukoistaan huolta ja turhia elukoita käsittämättömästi kaupunkeihin asumaan, niin nehän pitäisi kieltää.


      • Anonyymi
        nix_nax kirjoitti:

        Lapsellista höpötystä. Kas kun et enempää huutomerkkejä saanut aikaan! Yritäpä vielä.

        Sitä saa mitä tilaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Joko nyt on hyvä mieli!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • tässä totuus

      Eikös tuo ole niitä koirarotuja jotka pitäisi luonnehäiriöisinä (ja luonnehäiriöisiä omistajia kiehtovina) hävittää viimeistä yksilöä myöten?

    • 11+11

      Eiköhän tässä ole ihan oikeus tapahtunut. Omistaja on ollut rikollinen (kertoo itse tuossa linkitetyssä jutussa rötöksistään), joka on pitänyt koiria irrallaan ja ne ovat raadelleet tai pyrkineet raatelemaan muita koiria ja ihmisiäkin. Täysin käsittämätöntä tuo, että vaarallisia koiria pidetään vapaana, kun omistajan täytyy olla hyvinkin tietoinen siitä, että ei pysty eläintä hallitsemaan.

      Asia on siis tuon linkissä olevan jutun mukaan ratkaistu oikeudessa ja koirien omistajan oma lakimies on neuvonut, ettei asiasta kannata lähteä valittamaan ylempiin oikeusasteisiin.

      Ikävää tietysti, että sinänsä viattomat luontokappaleet on jouduttu lopettamaan, mutta näillä toimenpiteillä on todennäköisesti pystytty estämään monenlaista vahinkoa ja kärsimystä mitä nuo koirat olisivat pittaamattoman omistajansa käsissä tulleet jatkossa aiheuttamaan.

      • Rikollinen...??????

        No siinä tapauksessa noin puolet suomalaisista on rikollisia! Nimittäin näin päivittääin irti juoksevia koiria!

        Ja pentuja emä olivat erittäin ihmisrakkaita, jopa Iltalehti julkaisi komissarion haastattelu ja poliisilla oli todistuksia ( huom. monikossa..) että koirat olivat YSTÄVÄLLISIÄ! Jos poliisien rakastamia malinoisia ( ja huippukoulutettuja) joku hullu tulee provosoimaan, niin malinois puree heti käden irti ( oli sellainen tapaus jo!).


      • Juristi1
        Rikollinen...?????? kirjoitti:

        No siinä tapauksessa noin puolet suomalaisista on rikollisia! Nimittäin näin päivittääin irti juoksevia koiria!

        Ja pentuja emä olivat erittäin ihmisrakkaita, jopa Iltalehti julkaisi komissarion haastattelu ja poliisilla oli todistuksia ( huom. monikossa..) että koirat olivat YSTÄVÄLLISIÄ! Jos poliisien rakastamia malinoisia ( ja huippukoulutettuja) joku hullu tulee provosoimaan, niin malinois puree heti käden irti ( oli sellainen tapaus jo!).

        Eiköhän 11 11 viitannut tuon omistajan aiempiin rikoksiin, mitä lie ne sitten olivatkaan.

        Ja fakta nyt valittettavasti on se, että kilteiksikin luullut koirat ovat tappaneet ja raadelleet niin ihmisiä kuin eläimiäkin. Koirat pitää pitää kytkettynä. Ei sitä määräystä turhaan ole annettu.


      • >> Omistaja on ollut rikollinen (kertoo itse tuossa linkitetyssä jutussa rötöksistään)


      • Doggy Style
        nix_nax kirjoitti:

        >> Omistaja on ollut rikollinen (kertoo itse tuossa linkitetyssä jutussa rötöksistään)

        Olet lukenut jutun huolimattomasti. Kyseessä oli tosiaan rikoksenuusija.

        Tyyppihän kertoi itse, että hänestä oli aiemminkin tehty rikosilmoitus asiassa, jonka hän luuli "sopineensa". Tämä koirien lopettamiseen johtanut tapaus ei siis ollut ensimmäinen kerta kun omistaja joutui poliisien kanssa tekemiisin.

        Eli tämä poliisien tuttu oli ennenkin päästänyt koiransa raatelemaan muita koiria. Eipä ollut tuo aiempi tapaus opettanut omistajaa, kun jatkoi vaarallisten koirien vapaana pitämistä. Ja tällä toisella kertaa raatelun kohteeksi joutui myös ihminen.

        Eiköhän tyhmempikin osaa luokitella tuollaisen historian omaavan koiran vaaralliseksi.


      • Doggy Style kirjoitti:

        Olet lukenut jutun huolimattomasti. Kyseessä oli tosiaan rikoksenuusija.

        Tyyppihän kertoi itse, että hänestä oli aiemminkin tehty rikosilmoitus asiassa, jonka hän luuli "sopineensa". Tämä koirien lopettamiseen johtanut tapaus ei siis ollut ensimmäinen kerta kun omistaja joutui poliisien kanssa tekemiisin.

        Eli tämä poliisien tuttu oli ennenkin päästänyt koiransa raatelemaan muita koiria. Eipä ollut tuo aiempi tapaus opettanut omistajaa, kun jatkoi vaarallisten koirien vapaana pitämistä. Ja tällä toisella kertaa raatelun kohteeksi joutui myös ihminen.

        Eiköhän tyhmempikin osaa luokitella tuollaisen historian omaavan koiran vaaralliseksi.

        Höpsistä taas! Tyypin rikolliseksi nimittely hänen kertoman perusteella täyttää todennäköisesti kunnianloukkauksen kriteerit.

        Tuollainen koira toki jo rotunsa puolesta olisi luokiteltava potentiaalisesti vaaralliseksi otukseksi, kuten edellä olen todennut. Jotta sen irtipitäjää rikolliseksi voitaisiin nimittää, koiraa kuitenkin tulisi käyttää tahallisesti rikolliseen tarkoitukseen usuttamalla se ihmisten päälle tms.

        Esimerkiksi ylinopeudesta joutuu kiinni jäädessään poliisin ja jopa tuomioistuimen kanssa tekemisiin. Onko kaksi kertaa kärähtänyt sitten rikollinen? Jos sinusta on, niin sitten on. Mutta menepä huutamaan käsitystäsi kadulle, niin todennäköisesti ko. henkilö tekee sinusta rikosilmoituksen. Sitten olet sinäkin noilla kriteereillä rikollinen.


      • Kieli- ym. poliisi
        nix_nax kirjoitti:

        Höpsistä taas! Tyypin rikolliseksi nimittely hänen kertoman perusteella täyttää todennäköisesti kunnianloukkauksen kriteerit.

        Tuollainen koira toki jo rotunsa puolesta olisi luokiteltava potentiaalisesti vaaralliseksi otukseksi, kuten edellä olen todennut. Jotta sen irtipitäjää rikolliseksi voitaisiin nimittää, koiraa kuitenkin tulisi käyttää tahallisesti rikolliseen tarkoitukseen usuttamalla se ihmisten päälle tms.

        Esimerkiksi ylinopeudesta joutuu kiinni jäädessään poliisin ja jopa tuomioistuimen kanssa tekemisiin. Onko kaksi kertaa kärähtänyt sitten rikollinen? Jos sinusta on, niin sitten on. Mutta menepä huutamaan käsitystäsi kadulle, niin todennäköisesti ko. henkilö tekee sinusta rikosilmoituksen. Sitten olet sinäkin noilla kriteereillä rikollinen.

        Voi tätä keskustelupalstakansaa! Miten vaikeaa on käyttää possessivisuffikseja?

        Eikö alakoulussa opetettu, että ei sanota "hänen mielipide" vaan "hänen mielipiteenSÄ"? Tai kuten tässä: ei kuulu sanoa "hänen kertoman" vaan "hänen kertomanSA".

        Sitä paitsi rikoksia ovat lailla rangaistavaksi säädetyt teot.
        Ja niiden tekijät ovat rikollisia.

        Muutakin kommentoitavaa tästä keskustelusta löytyy mutta enpä taida jaksaa tämän enempää peruskoulutusta teille antaa, koska keskustelupalstat nyt ovat mitä ovat.

        Tuo nyt sattui sen verran silmään, että päätin poikkeuksellisesti sanaisen arkkuni avata.


      • ennakko
        Doggy Style kirjoitti:

        Olet lukenut jutun huolimattomasti. Kyseessä oli tosiaan rikoksenuusija.

        Tyyppihän kertoi itse, että hänestä oli aiemminkin tehty rikosilmoitus asiassa, jonka hän luuli "sopineensa". Tämä koirien lopettamiseen johtanut tapaus ei siis ollut ensimmäinen kerta kun omistaja joutui poliisien kanssa tekemiisin.

        Eli tämä poliisien tuttu oli ennenkin päästänyt koiransa raatelemaan muita koiria. Eipä ollut tuo aiempi tapaus opettanut omistajaa, kun jatkoi vaarallisten koirien vapaana pitämistä. Ja tällä toisella kertaa raatelun kohteeksi joutui myös ihminen.

        Eiköhän tyhmempikin osaa luokitella tuollaisen historian omaavan koiran vaaralliseksi.

        Ida.ri ei 6kk pentu ollut raadellut ketään vaan näykkäisi kytkettynä olleen koira-aggren koiran korvasta koska tämä aloitti ekana tappelun. Ja sen omistajat oli sinunlaisia roturasisteja ja päättivät kostaa näille pennuille koska rottweilerit olivat aikaisemminkin jo käyneet kunnolla kyseisen lagoton päälle ja sillä viirasi päässä jo valmiiksi. Näistä olen nähnyt todisteena näiden Koskisten tekstiviestejä että vain yhdessä korvassa oli vekki kun koira tarkastettiin!
        Muttei tämä kiinnostannut poliiseja vaan kun halusivat ennakkotapauksen Suomeen niin valehtelivat itsekin medialle "huomattavista vahingoista" vaikka näin uhrin lääkärintodistuksen missä puhuttiin naarmuista ja muutamasta lievästä puremasta kun vrt.tapauksiin missä koira on hyökännyt jopa useita kertoja ja tehnyt 15cm kunnon raatelurepsottavat jäljet ihmiseen eikä sitä ole lopetettu ikinä. Että eikö laki olekaan kaikille sama? Miksi naisen tämä lääkäritodistus julistettiin salaiseksi 40 :ksi vuodeksi? No juuri siksi ettei kävisi ilmi miten lievästä syystä nämä hienot ja kauniit koirat surmattiin mediasensaation ja joo ihmisten ennakkoluulojenkin säystemänä. Turha spekuloida "raadeluilla" kun ei ole näitä poliisin salaamia asiakirjoja nähnyt


      • Kieli- ym. poliisi kirjoitti:

        Voi tätä keskustelupalstakansaa! Miten vaikeaa on käyttää possessivisuffikseja?

        Eikö alakoulussa opetettu, että ei sanota "hänen mielipide" vaan "hänen mielipiteenSÄ"? Tai kuten tässä: ei kuulu sanoa "hänen kertoman" vaan "hänen kertomanSA".

        Sitä paitsi rikoksia ovat lailla rangaistavaksi säädetyt teot.
        Ja niiden tekijät ovat rikollisia.

        Muutakin kommentoitavaa tästä keskustelusta löytyy mutta enpä taida jaksaa tämän enempää peruskoulutusta teille antaa, koska keskustelupalstat nyt ovat mitä ovat.

        Tuo nyt sattui sen verran silmään, että päätin poikkeuksellisesti sanaisen arkkuni avata.

        Myönnän syyllistyneeni kielirikokseen tuossa "hänen kertoman" -tapauksessa. Mutta se onkin jokseenkin ainutlaatuinen rikos kohdallani. Ajattelin jopa itse kielipoliisina oikaista Juristi1:tä, mutta tässä kohden ei arv. "kieli- ym poliisi näköjään ole havainnut mitään korjattavaa - vaikka virhe on paljon omaani pahempi. Vai tuntuuko kunniakkaammalta saada oikaista "erehtymätöntä" nix_nax´ia? Tässä lainaus:

        "Eiköhän 11 11 viitannut tuon omistajan aiempiin rikoksiin, mitä lie ne sitten olivatkaan."

        En kuitenkaan viitsinyt puuttua, kun aiheellisempaakin huomautettavaa kommentaattoreiden tuotoksissa oli. Annan kollegalle tilaisuuden loistaa tässäkin - jos kykyä riittää.

        >>Sitä paitsi rikoksia ovat lailla rangaistavaksi säädetyt teot.
        Ja niiden tekijät ovat rikollisia.


      • Romppaisen tyttäystä
        Juristi1 kirjoitti:

        Eiköhän 11 11 viitannut tuon omistajan aiempiin rikoksiin, mitä lie ne sitten olivatkaan.

        Ja fakta nyt valittettavasti on se, että kilteiksikin luullut koirat ovat tappaneet ja raadelleet niin ihmisiä kuin eläimiäkin. Koirat pitää pitää kytkettynä. Ei sitä määräystä turhaan ole annettu.

        Katso Milla Leskisen blogia, hänen koiria juoksee 2 km vapaana Kauppatorilta Laajasaloon ja.... kukaan ei takavarikoi ne, eikä soittaa poliisit ym.ym...

        Koska...hän kuuluu hyvä-veli /sisar järjestöön !!!


      • EI RAADELLUT!!!!!!
        Doggy Style kirjoitti:

        Olet lukenut jutun huolimattomasti. Kyseessä oli tosiaan rikoksenuusija.

        Tyyppihän kertoi itse, että hänestä oli aiemminkin tehty rikosilmoitus asiassa, jonka hän luuli "sopineensa". Tämä koirien lopettamiseen johtanut tapaus ei siis ollut ensimmäinen kerta kun omistaja joutui poliisien kanssa tekemiisin.

        Eli tämä poliisien tuttu oli ennenkin päästänyt koiransa raatelemaan muita koiria. Eipä ollut tuo aiempi tapaus opettanut omistajaa, kun jatkoi vaarallisten koirien vapaana pitämistä. Ja tällä toisella kertaa raatelun kohteeksi joutui myös ihminen.

        Eiköhän tyhmempikin osaa luokitella tuollaisen historian omaavan koiran vaaralliseksi.

        Luukissa 5 kk. pentu näykäisi agressiivisen koiran korvan, tämä aikuinen koira ärisi pennulle ja pentu tarrautui korvaan, tuli pieni haava ja omistaja maksoi 200 e. lääkärikulut. JA TÄMÄ ON RIKOS??? No hohhoojia! Koiran omistaja teki valheellisen rikosilmon jossa kertoi että haavoja oli paljon, poliisi ei ottanut huomioon todisteena olivat viestit jossa koiranomistaja kertoi itse että MUITA HAAVOJA EI OLLUT!!! Poliisi ja tuomari ym. päätivät noin viikon sisällä jo että koirat ( siis bullyt - 2 pentua ja emä ) tuhotaan, joten nämä valheelliset todisteet olivat hyvin hyödyllisiä! Lakia rikottiin monta kertaa, koska poliisi tiesi että bullyjen omistajaa ei pysty heille mitään !

        Hyvin "likainen" juttu! Valehtelivia todistajaa oli 2 miestä , he kostivat henkilökohtaisistä syistä. Siksi tämä on erityisen arvelluttava ja epäoikeudenmukainen tarina, ainakin meillä bullyperhen ystävillä usko Suomen oikeusjärjestelmän on MENNYT!


      • Varokaa!
        ennakko kirjoitti:

        Ida.ri ei 6kk pentu ollut raadellut ketään vaan näykkäisi kytkettynä olleen koira-aggren koiran korvasta koska tämä aloitti ekana tappelun. Ja sen omistajat oli sinunlaisia roturasisteja ja päättivät kostaa näille pennuille koska rottweilerit olivat aikaisemminkin jo käyneet kunnolla kyseisen lagoton päälle ja sillä viirasi päässä jo valmiiksi. Näistä olen nähnyt todisteena näiden Koskisten tekstiviestejä että vain yhdessä korvassa oli vekki kun koira tarkastettiin!
        Muttei tämä kiinnostannut poliiseja vaan kun halusivat ennakkotapauksen Suomeen niin valehtelivat itsekin medialle "huomattavista vahingoista" vaikka näin uhrin lääkärintodistuksen missä puhuttiin naarmuista ja muutamasta lievästä puremasta kun vrt.tapauksiin missä koira on hyökännyt jopa useita kertoja ja tehnyt 15cm kunnon raatelurepsottavat jäljet ihmiseen eikä sitä ole lopetettu ikinä. Että eikö laki olekaan kaikille sama? Miksi naisen tämä lääkäritodistus julistettiin salaiseksi 40 :ksi vuodeksi? No juuri siksi ettei kävisi ilmi miten lievästä syystä nämä hienot ja kauniit koirat surmattiin mediasensaation ja joo ihmisten ennakkoluulojenkin säystemänä. Turha spekuloida "raadeluilla" kun ei ole näitä poliisin salaamia asiakirjoja nähnyt

        Siis irti ollut koira hyökkäsi kiinni olleen koiran kimppuun.

        No mutta täysin selväähän on sitten se, kuka oli syyllinen.

        Tajutkaa nyt hyvät ihmiset, että koirat tulee pitää kiinni varsinkin jos lähellä on ihmisiä tai muita koiria.
        Omistaja vastaa koirastansa.
        Eläintä ei koskaan pysty täysin hallitsemaan, ja riskejä ei pidä ottaa, koska toisten henki tai terveys voi joutua vaaraan.


      • 12+12
        EI RAADELLUT!!!!!! kirjoitti:

        Luukissa 5 kk. pentu näykäisi agressiivisen koiran korvan, tämä aikuinen koira ärisi pennulle ja pentu tarrautui korvaan, tuli pieni haava ja omistaja maksoi 200 e. lääkärikulut. JA TÄMÄ ON RIKOS??? No hohhoojia! Koiran omistaja teki valheellisen rikosilmon jossa kertoi että haavoja oli paljon, poliisi ei ottanut huomioon todisteena olivat viestit jossa koiranomistaja kertoi itse että MUITA HAAVOJA EI OLLUT!!! Poliisi ja tuomari ym. päätivät noin viikon sisällä jo että koirat ( siis bullyt - 2 pentua ja emä ) tuhotaan, joten nämä valheelliset todisteet olivat hyvin hyödyllisiä! Lakia rikottiin monta kertaa, koska poliisi tiesi että bullyjen omistajaa ei pysty heille mitään !

        Hyvin "likainen" juttu! Valehtelivia todistajaa oli 2 miestä , he kostivat henkilökohtaisistä syistä. Siksi tämä on erityisen arvelluttava ja epäoikeudenmukainen tarina, ainakin meillä bullyperhen ystävillä usko Suomen oikeusjärjestelmän on MENNYT!

        Tarinasta löytyy koko ajan oudompia käänteitä.
        Kaksi todistajaa halusi kostaa näille koirille?
        Olivatko koirat siis käyneet aiemmin myös heidän kimppuunsa?


    • Huh!

      Näistä koirista on ollut juttua alkuvuodesta MOT-ohjelmassa.

      Koirat ovat surmanneet Suomessa toistakymmentä ihmistä viime vuosina. Lisäksi koirat ovat tappaneet toisia koiria vielä enemmän.

      Illan MOT:ssa omaiset ja uhrit kertovat kahdesta tuoreesta tapauksesta, joista toisessa koira raateli pahasti pienen tytön ja toisessa naisen käden toimintakyvyttömäksi.

      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194870245981/artikkeli/tanska kieltanyt 13 koirarotua suomessa vaarallisia koiria noin 8000 kertoo mot.html

      • Ei ollut "nästä! !!

        EI näistä koirista, vaan yleensä koirista, jos 0,00000001 % kaikista koirista aiheuttaa pulmia, niin se ei tarkoita että kaikki koirat ovat petoja! Oletko koiravihaaja?


    • 5514

      Omistaja ei pysty hallitsemaan koiriaan, ja hyppivät ja näykkivät ihmistä. Ja vielä toistuvasti. Syllisenä "pennut" jotka melkein vuoden ikäisiä eli käytännössä täysikasvuisen kokoisia.
      TODELLA ansaitusti lopettavia rakkeja.
      Näkee tuosta jutusta kyllä millaiset ihmiset moisia pallinjatkekoiria hankkivat, itsessä ei mitään syytä.

      • minävaanmoikka

        Koirarodulla ei niinkään ole osuutta sen käytökseen, vaan mahd.ongelmat ovat narun toisessa päässä. Koira on pidettävä kytkettynä, ei tulle kenellekään yllätyksenä. Koira on hallittava kytkettynä, näyttää tuottavan vaikeuksia. Kenellekään en ensimmäiseksi koiraksi suosittelisi ns. haastavampaa rotua. Jokaisen koirarodun edustaja tarvitsee kuitenkin yhtälailla johdonmukaisen kasvatuksen.


    • viisas hallitus jees

      Jep jep katotaan kun teidän viisas hallitus aloittaa kohta kolmannen maailmansodan :)
      Aarniokin oli niin viisas ja hieno vuoden poliisi ja taitaa olla niin että vain kymmenesosa vaan siitä vuorenhuipusta tullut hänen myötä esiin "rehellisestä" umpikorruptoituneesta Suomen valtion touhuista :)
      Kulkekaan juu vaan silmälaput silmillänne ja uskokaa kaikkea mitä hallitus syöttää teille reppana uhrilampaille ;)

      • Whaat?!

        Ja mites tää liittyi tappajakoiriin?


    • Saatan.n mulkku!

      Mitkä tappajakoirat..????????? Myönnä että olet idiootti / ääliö /yksinkertainen raukka!
      Tappajakoiria ei ole olemassakaan, orja!

      VAARALLISTA ON IHMISTEN TYHMYYS JA ENNAKKOLUULO !!!!!!!!!!!

      ELI TÄMÄ ON TOTUUS !

      • Varokaa!

    • ykköselämä
    • Suomen kalifaatti

      No mutta suomalaiset hyväksyvät islamisteja ja suorastaan rakastavat, joten ei se mikään "uhka" ole vaan tervetullut islam kaikki siihen liittyvää... Hyvä Suomi!

    • Vai vakiohärö!

      Luulisi videon avaavan silmiä niiltä, jotka eivät ennestään tiedä, miten väkivaltainen USA:n poliisi on. Mutta ei: "vakiohärö"!

      Ei voi muuta kuin todeta: vakiotyperys!

      • lopeta, mene jo yli

        Osui ja upposi jälleen. Onhan kaikkien palstalle kirjoittavien tiedossa, että nix_nax on palstan kuumakalle, vakiohärö.
        Kun joka vuosi USA:ssa kuolee 150-200 poliisia virantoimituksessa, heistä suurin osa tappettuina, niin nix_nax ilmeisesti olisi tyytyväinen, jos poliisit antaisivat teurastaa itsensä vastarintaa tekemättä.


      • lopeta, mene jo yli kirjoitti:

        Osui ja upposi jälleen. Onhan kaikkien palstalle kirjoittavien tiedossa, että nix_nax on palstan kuumakalle, vakiohärö.
        Kun joka vuosi USA:ssa kuolee 150-200 poliisia virantoimituksessa, heistä suurin osa tappettuina, niin nix_nax ilmeisesti olisi tyytyväinen, jos poliisit antaisivat teurastaa itsensä vastarintaa tekemättä.

        Toinen typerys äänessä.

        Jos olet ko. videon katsonut, niin aivoituksesi edellä olevan kommenttisi perusteella heittävät häränpyllyä. Teurastajat siinä ovat nimenomaan poliiseja.

        En tietenkään hyväksy poliisin teurastamista - siis sitä, että poliisi teurastetaan -, mutta - toisin kuin sinä - vielä pahempana pidän sitä, että poliisi toimii teurastajana.

        Poliisin tulisi olla laillisuuden ylläpitäjä, mutta ko. videossa poliisi antaa itsestään kuvan rikollisena pahoinpitelijänä, jopa tappajana. Katsopa video uudelleen avoimin silmin, kun et tuota näköjään yhdellä katsomisella nähnyt.

        Kun poliisi toimii noin, ei ole ihme, että sitä kohtaan toimitaan samalla tavoin. Suomen lain mukaan menetellen videossa esiintyvät poliisit olisivat vähintäänkin menettäneet virkansa, todennäköisesti istuisivat myös tiilenpäivä lukemassa.

        Ei kaikki ole hyvää, mitä USA:sta tulee, kuten jotkut kaistapäät näyttävät ajattelevan.


      • se toinen typerys
        nix_nax kirjoitti:

        Toinen typerys äänessä.

        Jos olet ko. videon katsonut, niin aivoituksesi edellä olevan kommenttisi perusteella heittävät häränpyllyä. Teurastajat siinä ovat nimenomaan poliiseja.

        En tietenkään hyväksy poliisin teurastamista - siis sitä, että poliisi teurastetaan -, mutta - toisin kuin sinä - vielä pahempana pidän sitä, että poliisi toimii teurastajana.

        Poliisin tulisi olla laillisuuden ylläpitäjä, mutta ko. videossa poliisi antaa itsestään kuvan rikollisena pahoinpitelijänä, jopa tappajana. Katsopa video uudelleen avoimin silmin, kun et tuota näköjään yhdellä katsomisella nähnyt.

        Kun poliisi toimii noin, ei ole ihme, että sitä kohtaan toimitaan samalla tavoin. Suomen lain mukaan menetellen videossa esiintyvät poliisit olisivat vähintäänkin menettäneet virkansa, todennäköisesti istuisivat myös tiilenpäivä lukemassa.

        Ei kaikki ole hyvää, mitä USA:sta tulee, kuten jotkut kaistapäät näyttävät ajattelevan.

        Minä puolestani olen erittäin iloinen siitä, että USA:n poliisit teurastivat rosvon, joka uhkasi hakulla lyödä vieressään olevaan poliisia.

        Todella ikävää, että Suomessakin USA:n tapaan poliisi saa puolustaa itseään ja virkaveljeään, eikä seisoa tumput suorana tappamistansa odottamassa. Jatkuvastihan Suomessakin on tapauksia, missä poliisi teurastaa laillisesti rikollisen. Tuskin muistan aikaa, jolloin Suomessa poliisi olisi teurastanut rikollisen lain vastaisesti.
        Vastaavasti rosvot ovat teurastaneet Suomen itsenäisyyden aikana n. 140 poliisia, tästäkö palstan vakiohärö sitten hurraa ja taputtaa käsiään.

        Hirsalassa poliisin Karhu-ryhmä esim. suoritti laillisen teurastuksen.
        Oikeutta poliiseja vastaan käytiin 13 vuotta päättyen KKO:n ja EIT:n vapauttavaan tuomioon.
        Larhaa ei teurastettu, mutta elävänä hän tuskin olisi päässyt asunnosta ulos. Tai Jauhiainen, joka 1980 -luvulla kuoli vartijan luotiin paetessaan vankilasta, onhan näitä.
        Näin avoimin silmin olen näitäkin Suomen poliisin väkivaltaisuuksia hieman katsellut.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hirsalan_piiritystilanne

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilpo_Larha


      • se toinen typerys kirjoitti:

        Minä puolestani olen erittäin iloinen siitä, että USA:n poliisit teurastivat rosvon, joka uhkasi hakulla lyödä vieressään olevaan poliisia.

        Todella ikävää, että Suomessakin USA:n tapaan poliisi saa puolustaa itseään ja virkaveljeään, eikä seisoa tumput suorana tappamistansa odottamassa. Jatkuvastihan Suomessakin on tapauksia, missä poliisi teurastaa laillisesti rikollisen. Tuskin muistan aikaa, jolloin Suomessa poliisi olisi teurastanut rikollisen lain vastaisesti.
        Vastaavasti rosvot ovat teurastaneet Suomen itsenäisyyden aikana n. 140 poliisia, tästäkö palstan vakiohärö sitten hurraa ja taputtaa käsiään.

        Hirsalassa poliisin Karhu-ryhmä esim. suoritti laillisen teurastuksen.
        Oikeutta poliiseja vastaan käytiin 13 vuotta päättyen KKO:n ja EIT:n vapauttavaan tuomioon.
        Larhaa ei teurastettu, mutta elävänä hän tuskin olisi päässyt asunnosta ulos. Tai Jauhiainen, joka 1980 -luvulla kuoli vartijan luotiin paetessaan vankilasta, onhan näitä.
        Näin avoimin silmin olen näitäkin Suomen poliisin väkivaltaisuuksia hieman katsellut.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hirsalan_piiritystilanne

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilpo_Larha

        Jospa typerys 2 vielä kolmannen kerran katsoisi videon, niin ehkä (?) huomaisi sen, että poliisia uhannut jo ensimmäisestä laukauksesta kaatui maahan - eli oli kyvytön jatkamaan aloittamaansa hyökkäystä. Riittikö tämä poliisille - kuten sen Suomen lain mukaan tulisi riittää? Ei. Sen jälkeen poliisit (2) teloittivat maassa makaavan uhrin ampumalla tähän vielä ainakin 12 laukausta. Samanlainen mentaliteetti on muillakin videolla esiintyvillä poliiseilla.

        Onneksi tällaista ei kuitenkaan Suomessa esiinny.

        Kun vielä lukemisen ymmärtämisen kyky näkyy typeryksellä olevan samaa tasoa kuin loogisen ajattelun kyky, en pitempään kinaan tällaisen persoonan kanssa ryhdy.


      • 7+12
        nix_nax kirjoitti:

        Jospa typerys 2 vielä kolmannen kerran katsoisi videon, niin ehkä (?) huomaisi sen, että poliisia uhannut jo ensimmäisestä laukauksesta kaatui maahan - eli oli kyvytön jatkamaan aloittamaansa hyökkäystä. Riittikö tämä poliisille - kuten sen Suomen lain mukaan tulisi riittää? Ei. Sen jälkeen poliisit (2) teloittivat maassa makaavan uhrin ampumalla tähän vielä ainakin 12 laukausta. Samanlainen mentaliteetti on muillakin videolla esiintyvillä poliiseilla.

        Onneksi tällaista ei kuitenkaan Suomessa esiinny.

        Kun vielä lukemisen ymmärtämisen kyky näkyy typeryksellä olevan samaa tasoa kuin loogisen ajattelun kyky, en pitempään kinaan tällaisen persoonan kanssa ryhdy.

        Vakiohärö on nyt hyvin vihainen.


      • res.luut.
        7+12 kirjoitti:

        Vakiohärö on nyt hyvin vihainen.

        Härö on ilmeisesti myös sivari, joka ei tunne aseita. Uhkaajan teloittaneella poliisilla näytti olevan automaattipistooli, mistä lähtee kerralla lipas tyhjäksi.


      • res.luut. kirjoitti:

        Härö on ilmeisesti myös sivari, joka ei tunne aseita. Uhkaajan teloittaneella poliisilla näytti olevan automaattipistooli, mistä lähtee kerralla lipas tyhjäksi.

        Höpöjä edelleen ... Kuinka resuluuta ei tiedä, ettei poliisilla voi olla käytössään asetta, jolla ei voisi ampua muuta kuin sarjatulta?! Tuohan on aivan itsestään selvyys jopa tavallisen järjen omistaville reservin luutnanteille. (RUK:n käynyt myös tietää, että res.luut. ei ole ainakaan reservin luutnantin lyhenne.)


      • 18+9
        nix_nax kirjoitti:

        Höpöjä edelleen ... Kuinka resuluuta ei tiedä, ettei poliisilla voi olla käytössään asetta, jolla ei voisi ampua muuta kuin sarjatulta?! Tuohan on aivan itsestään selvyys jopa tavallisen järjen omistaville reservin luutnanteille. (RUK:n käynyt myös tietää, että res.luut. ei ole ainakaan reservin luutnantin lyhenne.)

        Enköhän minä tiedä. Oltiinhan me aikoinaan samalla kurssilla Haminassa. Änkyränä sinut jo silloin tunnettiin.


      • lopeta, mene jo yli kirjoitti:

        Osui ja upposi jälleen. Onhan kaikkien palstalle kirjoittavien tiedossa, että nix_nax on palstan kuumakalle, vakiohärö.
        Kun joka vuosi USA:ssa kuolee 150-200 poliisia virantoimituksessa, heistä suurin osa tappettuina, niin nix_nax ilmeisesti olisi tyytyväinen, jos poliisit antaisivat teurastaa itsensä vastarintaa tekemättä.

        Pikku tarkistus:

        Eilen julkistetun tilaston mukaan USA:ssa kuoli viime vuonna 126 poliisia työaikana. Heistä 50 tapettiin ampuma aseella, edellisenä vuonna 32. Ampumisen jälkeen toiseksi yleisin kuolinsyy oli liikenneonnettomuus.

        Toki yksikin tapettu poliisi on liikaa. Mutta poliisin tulisi puolestaan ymmärtää, että yksikin turhaan = ylimitoitettua väkivaltaa käyttäen tapettu kansalainen on liikaa. Vikaa on niin sysissä kuin sepissä.


    • oikeus1

      http://www.kolumbus.fi/aurinkoniitynkennel/


      Uhrinaisen kenneli. Hänellä 17 koiraa muttei hän tiennyt miten toimia koirien kanssa silti tässä tilanteessa. Koska lääkityksessä. Ja oikeasti ei tiedä koirista mitään. Nyt hän lomailee ulkomailla, pikkuarvet "raatelusta" ovat parantuneet täysin kuukaudessa, sekä odottaa tapporahoja tappamistaan pennuista. Onko oikeus siis toteutunut..

      • tapporaha

        http://www.kolumbus.fi/aurinkoniitynkennel/

        Näin uhri itse kertoo kotisivuillaan kuinka kyse oli vain pienestä onnettomuudesta kun hän itse mennyt paniikkiin ja ylireagoinut sekä sen jälkeen kun oli raahannut 6vko pentuaan kauas korkealle kalliolle ja mennyt itse rotkoon laskeutunut ja vaihtanut itse suuntansa sinne. "Pelästynytkin" rauhallisesti luokse tulleita koiria sekä sen jälkeen puserrellut pentua ja maanut sen päällä. Sairas ihminen siis kyseessä. Muka oli tiennyt että pentu arka ja kiljuvuuteen taipuvainen sitten itse tulee luokse ja aiheuttaa tilanteen ja saa valtiolta hyvin rahaakin vielä kaikesta. Lievistä vammoista 8500e on iso summa! Lisäksi hänen takiaan kärsii 4 koiraa yhteensä. Ihme että sellaisella sairaalla ihmisellä edes saa olla koiria ylipäänsä..


      • Valehtelijalle
        tapporaha kirjoitti:

        http://www.kolumbus.fi/aurinkoniitynkennel/

        Näin uhri itse kertoo kotisivuillaan kuinka kyse oli vain pienestä onnettomuudesta kun hän itse mennyt paniikkiin ja ylireagoinut sekä sen jälkeen kun oli raahannut 6vko pentuaan kauas korkealle kalliolle ja mennyt itse rotkoon laskeutunut ja vaihtanut itse suuntansa sinne. "Pelästynytkin" rauhallisesti luokse tulleita koiria sekä sen jälkeen puserrellut pentua ja maanut sen päällä. Sairas ihminen siis kyseessä. Muka oli tiennyt että pentu arka ja kiljuvuuteen taipuvainen sitten itse tulee luokse ja aiheuttaa tilanteen ja saa valtiolta hyvin rahaakin vielä kaikesta. Lievistä vammoista 8500e on iso summa! Lisäksi hänen takiaan kärsii 4 koiraa yhteensä. Ihme että sellaisella sairaalla ihmisellä edes saa olla koiria ylipäänsä..

        Ei tuossa linkissä ollut mitään tuollaista kertomusta.
        Miksi keksit satuja ja vääristelet asiaa?

        Eivät nämä rikokset selittelemällä parane.


      • PA:S:KA!
        Valehtelijalle kirjoitti:

        Ei tuossa linkissä ollut mitään tuollaista kertomusta.
        Miksi keksit satuja ja vääristelet asiaa?

        Eivät nämä rikokset selittelemällä parane.

        Turpa kii saata.nan valehtelija itse! Nämä eivät olleet rikoksia!

        KUKA OLET? uskallaatko näyttäytyä?


    • kts1

      UUTISIA 2014

      Kts. uutiset linkin, niin siellä ;)


      3.4.2014 Tämä alkuvuosi on mennyt vähän niinkuin huomaamatta.
      Nyt huhtikuussa on keskitytty rahan tuhlaamiseen, valitettavasti. Peikkovuoren Äimänkäki "Äijä" ja Naroba de Ciukci "Nana" kävivät röntgenissä. Äijän lonkat B/B ja kyynärät 0/0, Nanan lonkat B/B, kyynärät 0/0 ja gonioskopia ja lanneranka ok! Hiukka eläinlääkäri "lupaili" A-tuloksia mutta hyvä näinkin.
      Taika pentu ja minä olimme pienessä onnettomuudessa ja sen seurauksena Taika leikattiin 1.4. Sillä oli murtunut kintereestä luupala, joka ruuvattiin kiinni. Nyt meneekin sitten monia viikkoja ennen kuin Taikan jalka on kunnossa.

      • Mindi33

        Voi koiraparkaa! Ei ihan pieni juttu, jos luu on murtunut niin, että ressu on pitänyt leikata ja ruuveilla panna uudelleen kokoon. Joku tappajakoirako tuon siis teki?


      • paniikki3
        Mindi33 kirjoitti:

        Voi koiraparkaa! Ei ihan pieni juttu, jos luu on murtunut niin, että ressu on pitänyt leikata ja ruuveilla panna uudelleen kokoon. Joku tappajakoirako tuon siis teki?

        Ei kun sen teki ihan sen oma omistaja..oli paniikissa myös alkanut riisua itsensä ja mennyt pentunsa päälle makaamaan koska sukkasillaan liukastunut koiria pois potkiessa pois kalliolla ja heittänyt kenkänsä koirilke ja provosoinut niitä kaikin mahdollisin tavoin. Ja kun tommonen täti rojahtaa 5kg pennun päälle kas kun ei siitä jäänyt märkä pläntti vain jäljelle..jos tämä uhri olisi terve mieleltään ja tasapainoinen koko tilannetta ei olisi tapahtunut alunperinkään. Tämä emä ja sen pentu olivat ihan koirapuistoissa käyviä koiria..Olisivat vain katsoneet pentua ja se siitä. Oliko uhrikin iltalehden aivopesemänä saanut heti tälläiset koirat nähdessäänkin siis jo paskahepulin ja kuvitellut kaiken mahdollisen ja revitellyt kaikin tavoin "taistellessaan" vastaan . Ei ihme kun diagnosoitu hällä paniikkihäiriö ihan eikä ihme


      • Saatana.n ääliö!
        Mindi33 kirjoitti:

        Voi koiraparkaa! Ei ihan pieni juttu, jos luu on murtunut niin, että ressu on pitänyt leikata ja ruuveilla panna uudelleen kokoon. Joku tappajakoirako tuon siis teki?

        Vitt.uako provosoit saata.nan pas.ka , mikä tappajakoira? Oletko hulluämmän ( sen "uhrin" ) ystävä? Todennäköisesti olet Auroran osaston num.... "sellikaveri".. veikkaan että olen oikeassa, tarkista siis lääkitys!


      • 12+12
        paniikki3 kirjoitti:

        Ei kun sen teki ihan sen oma omistaja..oli paniikissa myös alkanut riisua itsensä ja mennyt pentunsa päälle makaamaan koska sukkasillaan liukastunut koiria pois potkiessa pois kalliolla ja heittänyt kenkänsä koirilke ja provosoinut niitä kaikin mahdollisin tavoin. Ja kun tommonen täti rojahtaa 5kg pennun päälle kas kun ei siitä jäänyt märkä pläntti vain jäljelle..jos tämä uhri olisi terve mieleltään ja tasapainoinen koko tilannetta ei olisi tapahtunut alunperinkään. Tämä emä ja sen pentu olivat ihan koirapuistoissa käyviä koiria..Olisivat vain katsoneet pentua ja se siitä. Oliko uhrikin iltalehden aivopesemänä saanut heti tälläiset koirat nähdessäänkin siis jo paskahepulin ja kuvitellut kaiken mahdollisen ja revitellyt kaikin tavoin "taistellessaan" vastaan . Ei ihme kun diagnosoitu hällä paniikkihäiriö ihan eikä ihme

        Siis vapaana ollut koira hyökkäsi kiinni olleen koiran kimppuun ja puri sitä.
        Tästä koiralle ei sinun mukaasi aiheutunut mitään vammoja.

        Ja tämän jälkeen kiinni olleen koiran omistaja riisuutui ja meni koiransa päälle makaamaan, ja sen vuoksi koiralta murtui luu?

        Ihan oikeasti, tämän tarina alkaa nyt mennä niin absurdiksi, että mahdatkohan enää uskoa siihen itsekään?


      • tapporaha
        12+12 kirjoitti:

        Siis vapaana ollut koira hyökkäsi kiinni olleen koiran kimppuun ja puri sitä.
        Tästä koiralle ei sinun mukaasi aiheutunut mitään vammoja.

        Ja tämän jälkeen kiinni olleen koiran omistaja riisuutui ja meni koiransa päälle makaamaan, ja sen vuoksi koiralta murtui luu?

        Ihan oikeasti, tämän tarina alkaa nyt mennä niin absurdiksi, että mahdatkohan enää uskoa siihen itsekään?

        Ei todellakaan hyökännyt kukaan pennun kimppuun vaan pentu ja emä tuli normaalisti tutustumaan pentuun ja silloin niiden omistajalla tuli sanojensa mukaan epäilys että ne tappaa sen heti joten hän reagoi erittäin voimakkaasti ja nosti pennun joka pelästyi sitä päänsä yläpuolelle "turvaan" ja alkoi tappelemaan näitä koiria vastaan koska oli kuvitellut suuren vaaran. No tästä nostosta niin kuin mikä muu rotu tahansakin olisi toiminut, koirat kuumuivat koska hyppivät vasten ja yrittivät nähdä pentua yläilmoissa ja menivät itsekin paniikkiin sen ulvonnasta joka huskyilla todella vahvaa ja riittää saamaan ylikierroksille minkä tahansa rotuisen koiran. Ja kyllä pennun omistaja oli tapellessaan näitä bullyja vastaan kaatunut maahan ja sitä ennen yrittänyt vielä riisumalla kenkänsä minkä hän ihan itse kertoi, kiinnittää muualle sillälailla koirien huomion.

        Sitten koirat näykkivät naista koska niillä ei ole käsiä mitenkään muuten kertoa että laske pentu alas jne. Eivät raadelleet!! Lisäksi tietenkin kynsistä oli jääneet jäljet vasten naista hyppiessään. Ettei tän kummempia kenen tahansa koiran normaali reaktio uhrinaisen luomaan kuvitteelliseen uhkaan ja tappeluun näitä koiria vastaan ja tilanne oli valmis ja eskaloitui hänen toimintansa seurauksena . Koirien omistaja oli saanut jo koirat kiinni ja tilanne ohi kun tämä ihme "pelastajatodistaja" oli saapunut "keskeyttämään tilanteen, muuten siinä olisi voinut käydä vielä pahemmin"


      • Ihmettelen kovin
        tapporaha kirjoitti:

        Ei todellakaan hyökännyt kukaan pennun kimppuun vaan pentu ja emä tuli normaalisti tutustumaan pentuun ja silloin niiden omistajalla tuli sanojensa mukaan epäilys että ne tappaa sen heti joten hän reagoi erittäin voimakkaasti ja nosti pennun joka pelästyi sitä päänsä yläpuolelle "turvaan" ja alkoi tappelemaan näitä koiria vastaan koska oli kuvitellut suuren vaaran. No tästä nostosta niin kuin mikä muu rotu tahansakin olisi toiminut, koirat kuumuivat koska hyppivät vasten ja yrittivät nähdä pentua yläilmoissa ja menivät itsekin paniikkiin sen ulvonnasta joka huskyilla todella vahvaa ja riittää saamaan ylikierroksille minkä tahansa rotuisen koiran. Ja kyllä pennun omistaja oli tapellessaan näitä bullyja vastaan kaatunut maahan ja sitä ennen yrittänyt vielä riisumalla kenkänsä minkä hän ihan itse kertoi, kiinnittää muualle sillälailla koirien huomion.

        Sitten koirat näykkivät naista koska niillä ei ole käsiä mitenkään muuten kertoa että laske pentu alas jne. Eivät raadelleet!! Lisäksi tietenkin kynsistä oli jääneet jäljet vasten naista hyppiessään. Ettei tän kummempia kenen tahansa koiran normaali reaktio uhrinaisen luomaan kuvitteelliseen uhkaan ja tappeluun näitä koiria vastaan ja tilanne oli valmis ja eskaloitui hänen toimintansa seurauksena . Koirien omistaja oli saanut jo koirat kiinni ja tilanne ohi kun tämä ihme "pelastajatodistaja" oli saapunut "keskeyttämään tilanteen, muuten siinä olisi voinut käydä vielä pahemmin"

        Jos näiden aggressiivisuuteen taipuvaisten koirien omistaja on kerran niin hyvä koirien käytöksen asiantuntija, niin miksi hän ei ottanut laumaansa kiinni ja vienyt sitä muualle nähdessään huskyn, jonka tiesi voivan äänellään ärsyttää omia koiriaan? Miksi ylipäätään oli mahdotonta ottaa omat koirat kiinni? Eivätkö ne olleet omistajan hallinnassa?


      • PROVO!
        Ihmettelen kovin kirjoitti:

        Jos näiden aggressiivisuuteen taipuvaisten koirien omistaja on kerran niin hyvä koirien käytöksen asiantuntija, niin miksi hän ei ottanut laumaansa kiinni ja vienyt sitä muualle nähdessään huskyn, jonka tiesi voivan äänellään ärsyttää omia koiriaan? Miksi ylipäätään oli mahdotonta ottaa omat koirat kiinni? Eivätkö ne olleet omistajan hallinnassa?

        Joo eli provo on asialla...todennäköisesti kuulut näiden paskiaisten joukkoon jotka tappaneet nämä ihanat pennut ja emän ja nyt yrittävät tuhoaa bullyomistajaa...

        Sadistit! Fasistit!


    • Tappaajat!

      Toisessa maassa harvinaisen rodun kasvattaja saisi sympatiat ja ymmärrystä puoluetonta oikeudenkäyntiä jne.jne.kaikkea normaalia ja inhimillistä, mutta Suomessa vaan tapetaan kaikkea joka ei kuulu Hyväveli-järjestöön!

      Tapetaan suoraan ja epäsuoraan!

      • Mitäontappaajat?

        Höpönlöpön.

        Kyllä vaaralliset koirat lopetetaan ihan samalla tavalla muuallakin maailmassa. Suuressa osassa ei tarvita edes oikeudenkäyntiä ensin.


    • Ihmisrakkaat!

      Nämä pennut ja emä eivät olleet vaarallisia! Poliisilla oli 3 virallista todistusta siitä että olivat ihmisystävällisiä!

      Älä höpönlöpöile jos sulla ei ole mitään tietoa asiasta!

      • Justice

        Ei eläimestä ole mahdollista antaa tuollaista todistusta. Eläin on eläin. Se on aina arvaamaton.

        Suomenkin kokoisessa maassa koirat ovat tappaneet ihmisiä vuosittain. Raatelutapauksia, joissa henki on säilynyt, on vielä enemmän. Ja selitykset ovat noissä tappotapauksissa juuri tätä "se oli ihan kiltti koira" -linjaa.

        Ja tämä koirien lopettamista koskeva asiahan oli tuomioistuimessa ratkaistu.

        Anna siis jo olla!


      • vihaennakko
        Justice kirjoitti:

        Ei eläimestä ole mahdollista antaa tuollaista todistusta. Eläin on eläin. Se on aina arvaamaton.

        Suomenkin kokoisessa maassa koirat ovat tappaneet ihmisiä vuosittain. Raatelutapauksia, joissa henki on säilynyt, on vielä enemmän. Ja selitykset ovat noissä tappotapauksissa juuri tätä "se oli ihan kiltti koira" -linjaa.

        Ja tämä koirien lopettamista koskeva asiahan oli tuomioistuimessa ratkaistu.

        Anna siis jo olla!

        Ota faktoista selvää! Oikeus EI OLLUT määrännyt koiria lopetettavaksi vaan valtiolle menetetyiksi! Lopetuspäätöksen teki vain ja ainoastaan poliisi ja lähinnä tutkinnanjohtaja P. Seppälä, lähinnä asiaan vaikutti koirien rotu, jota onkin demonisoitu viime aikoina mediassa, niin poliisi halusi tehdä tästä varoituksen bull-tyyppisten koirien omistajille ja tappaa jopa viattomankin remmissä olleen urospennun.

        Jos koirat olisivat poliisien rakastamia rotuja malinois/saku, niitä ei olisi kohdeltu todellakaan niin brutaalisti kuin näitä median/ihmisten ennakkoluulojen uhrirotuja.


      • Olkaahan tarkkana!
        vihaennakko kirjoitti:

        Ota faktoista selvää! Oikeus EI OLLUT määrännyt koiria lopetettavaksi vaan valtiolle menetetyiksi! Lopetuspäätöksen teki vain ja ainoastaan poliisi ja lähinnä tutkinnanjohtaja P. Seppälä, lähinnä asiaan vaikutti koirien rotu, jota onkin demonisoitu viime aikoina mediassa, niin poliisi halusi tehdä tästä varoituksen bull-tyyppisten koirien omistajille ja tappaa jopa viattomankin remmissä olleen urospennun.

        Jos koirat olisivat poliisien rakastamia rotuja malinois/saku, niitä ei olisi kohdeltu todellakaan niin brutaalisti kuin näitä median/ihmisten ennakkoluulojen uhrirotuja.

        Tää tarina venyy ja paukkuu. Ja taitaa olla pitkälti satua.

        Aloittajahan kertoi, että päätöksen koirien lopettamisesta oli tehyt tuomari. Nyt se olikin poliisi. Ja mitähän seuraavaksi?

        Tarinan faktat tuntuvat muuttuvan tarpeen mukaan (tai sitten ihan vain siksi, että ovat keksittyjä, eivätkä oikein tahdo pysyä kertojan mielessä).

        Oleellisinta asiassa lienee se, että omistaja ei pystynyt näitä koiria hallitsemaan, ja ne päääsivät tekemään muille pahaa. Pienimmän haitan periaate on nyt toteutunut, eli vaikka koirien lopettaminen oli sinänsä ikävää, ovat muut ihmiset ja eläimet nyt turvassa. Asiassa ovat päätöksen tehneet tahot, jotka ovat ammattilaisia, eivätkä suhtaudu asiaan tunteella. Ja hyvä niin.

        Akvaariokalakin on muuten ihan hyvä lemmikki. Ja ne eivät raatele ketään. Taistelukala on tietysti vaarallinen toisille. Mutta yksin asustellessaan sekään ei aiheuta vahinkoa. Ja ne ovat oikeasti hienon näköisiäkin.


      • HARHAA:::::
        Olkaahan tarkkana! kirjoitti:

        Tää tarina venyy ja paukkuu. Ja taitaa olla pitkälti satua.

        Aloittajahan kertoi, että päätöksen koirien lopettamisesta oli tehyt tuomari. Nyt se olikin poliisi. Ja mitähän seuraavaksi?

        Tarinan faktat tuntuvat muuttuvan tarpeen mukaan (tai sitten ihan vain siksi, että ovat keksittyjä, eivätkä oikein tahdo pysyä kertojan mielessä).

        Oleellisinta asiassa lienee se, että omistaja ei pystynyt näitä koiria hallitsemaan, ja ne päääsivät tekemään muille pahaa. Pienimmän haitan periaate on nyt toteutunut, eli vaikka koirien lopettaminen oli sinänsä ikävää, ovat muut ihmiset ja eläimet nyt turvassa. Asiassa ovat päätöksen tehneet tahot, jotka ovat ammattilaisia, eivätkä suhtaudu asiaan tunteella. Ja hyvä niin.

        Akvaariokalakin on muuten ihan hyvä lemmikki. Ja ne eivät raatele ketään. Taistelukala on tietysti vaarallinen toisille. Mutta yksin asustellessaan sekään ei aiheuta vahinkoa. Ja ne ovat oikeasti hienon näköisiäkin.

        Ihmiset ja eläimet eivät ole turvassa! Oletko teini vai totaaliidiootti kun väitit että näiden ihanien pentujen murhaaminen pelasti Suomen kansaa...?


      • pollis
        Olkaahan tarkkana! kirjoitti:

        Tää tarina venyy ja paukkuu. Ja taitaa olla pitkälti satua.

        Aloittajahan kertoi, että päätöksen koirien lopettamisesta oli tehyt tuomari. Nyt se olikin poliisi. Ja mitähän seuraavaksi?

        Tarinan faktat tuntuvat muuttuvan tarpeen mukaan (tai sitten ihan vain siksi, että ovat keksittyjä, eivätkä oikein tahdo pysyä kertojan mielessä).

        Oleellisinta asiassa lienee se, että omistaja ei pystynyt näitä koiria hallitsemaan, ja ne päääsivät tekemään muille pahaa. Pienimmän haitan periaate on nyt toteutunut, eli vaikka koirien lopettaminen oli sinänsä ikävää, ovat muut ihmiset ja eläimet nyt turvassa. Asiassa ovat päätöksen tehneet tahot, jotka ovat ammattilaisia, eivätkä suhtaudu asiaan tunteella. Ja hyvä niin.

        Akvaariokalakin on muuten ihan hyvä lemmikki. Ja ne eivät raatele ketään. Taistelukala on tietysti vaarallinen toisille. Mutta yksin asustellessaan sekään ei aiheuta vahinkoa. Ja ne ovat oikeasti hienon näköisiäkin.

        Koiria ei lopetettu aggressiivisuuden perusteella. Koirat lopetettiin sellaisen pykälän perusteella, että takavarikoitu eläin voidaan lopettaa, jos sen hoito tulee kalliimmaksi kuin arvo. Tosin poliisi ei tajunnut koirien markkina-arvosta mitään.


      • Vika oli ihmisessä
        pollis kirjoitti:

        Koiria ei lopetettu aggressiivisuuden perusteella. Koirat lopetettiin sellaisen pykälän perusteella, että takavarikoitu eläin voidaan lopettaa, jos sen hoito tulee kalliimmaksi kuin arvo. Tosin poliisi ei tajunnut koirien markkina-arvosta mitään.

        Eiköhän niiden markkina-arvokin jo ollut mennyttä, kun olivat noin osaamattomalla omistajalla, joka ei viitsinyt tai pystynyt pitämään niitä kurissa. Säälisi käy koiraparkoja.


      • Turvassa?
        Olkaahan tarkkana! kirjoitti:

        Tää tarina venyy ja paukkuu. Ja taitaa olla pitkälti satua.

        Aloittajahan kertoi, että päätöksen koirien lopettamisesta oli tehyt tuomari. Nyt se olikin poliisi. Ja mitähän seuraavaksi?

        Tarinan faktat tuntuvat muuttuvan tarpeen mukaan (tai sitten ihan vain siksi, että ovat keksittyjä, eivätkä oikein tahdo pysyä kertojan mielessä).

        Oleellisinta asiassa lienee se, että omistaja ei pystynyt näitä koiria hallitsemaan, ja ne päääsivät tekemään muille pahaa. Pienimmän haitan periaate on nyt toteutunut, eli vaikka koirien lopettaminen oli sinänsä ikävää, ovat muut ihmiset ja eläimet nyt turvassa. Asiassa ovat päätöksen tehneet tahot, jotka ovat ammattilaisia, eivätkä suhtaudu asiaan tunteella. Ja hyvä niin.

        Akvaariokalakin on muuten ihan hyvä lemmikki. Ja ne eivät raatele ketään. Taistelukala on tietysti vaarallinen toisille. Mutta yksin asustellessaan sekään ei aiheuta vahinkoa. Ja ne ovat oikeasti hienon näköisiäkin.

        Ai siis nyt kun nämä pennut ja emä tapettu niin kaikki ovat turvassa? Oletko sinä oikeasti terve?


      • Sukunimi
        pollis kirjoitti:

        Koiria ei lopetettu aggressiivisuuden perusteella. Koirat lopetettiin sellaisen pykälän perusteella, että takavarikoitu eläin voidaan lopettaa, jos sen hoito tulee kalliimmaksi kuin arvo. Tosin poliisi ei tajunnut koirien markkina-arvosta mitään.

        Venäläinen sukunimi sen teki.... Jos bullyjenomistajan sukunimi olisi esim. Virtanen, niin poliisi ei takavarikoitaisi koiria heti paikalla, ennakkoluulo ja taas ennakkoluulo, aivan sairasta !
        Suomalaiset tulivat tänne n. 1000 vuotta sitten Uralin metsistä, joten ovat sukua venäläisille ( tätä mieltä ovat ainakin kaikki skandit ), tämä maa kuului Ruotsille! Ja nyt leikkivät ry..sävihaa, kun vihaa ja syyllistää jotakuta, niin itse nousee mallikelpoiseksi. Säälittävää! Voi koirat raukat ,teidät tapettiin fasismin takia!


    • Oikeaa tietoa

      Vaikuttaa siltä, että näiden koirien omistaja on tosiaan ollut täysin kyvytön koiriensa kasvattajaksi. Nämä koirat ovat vaativaa rotua, eivätkä sovi esim. koirapuistoon vietäviksi lainkaan. Kuitenkin omistaja oli niitä puistoon vienyt!

      Googlaamaalla löytyy helposti aiheesta tietoja ja ohjeita.
      Esim. täältä:

      http://www.boneheadbulldogs.fi/59809170

      "Amerikanbulldoggi ei useimmiten aikuisena enää sovellu ulkoilutettavaksi koirapuistoissa. Vaikka se itse olisikin sosiaalinen, se voi kuitenkin ottaa haasteen vastaan. Jälki voi olla tällöin todella pahan näköistä ja vaikutukset koiran luonteeseen lopunikäiset."

      "Muistathan, että amerikanbulldoggi on kokoonsa nähden voimakas koira, jonka täytyy aina ja joka paikassa olla omistajansa hallinnassa!"

      "Amerikanbulldoggi tietää paikkansa ja myös arvonsa; aikuisena se tuskin alistuu vieraan eläimen edessä, oli se sitten minkä kokoinen tahansa.
      Juuri tämän vuoksi koirapuistossa käyminen aikuisen amerikanbulldogin kanssa ei ole suositeltavaa."

      Ja jos englanti taittuu, niin täältä lisää:

      http://www.yourpurebredpuppy.com/reviews/americanbulldogs.html

      "His attitude toward strangers varies from friendly to standoffish, and even the friendly ones make vigilant guardians. Early socialization is an absolute requirement to promote a stable, discriminating temperament.
      The American Bulldog lives for his family and may become destructive if left alone too much.
      Dog aggression can be a problem; he should be thoroughly socialized with other dogs from an early age. Cats, too."

    • sairas kansa

      jo odotelkaa rauhassa mieluummin vaikkapa seuraavaa sotaa euroopaan idarit!

      • Linkolan Pojat

        Ihmisrotu on pahin kaikista, voitaisiin suurin osa lopettaa samantien...
        Onneksi näyttää näin tapahtuvankin koska liian suuri populaatio tuhoaa itse itsensä.


      • SurullistaMuttaTotta
        Linkolan Pojat kirjoitti:

        Ihmisrotu on pahin kaikista, voitaisiin suurin osa lopettaa samantien...
        Onneksi näyttää näin tapahtuvankin koska liian suuri populaatio tuhoaa itse itsensä.

        Valitettavasti juuri näin.
        Ja rikkana rokassa ovat nämä tappajakoirien omistajat, joiden lapset kuolevat omien koirien raatelemana.


      • Äidit / isit tappaa!
        SurullistaMuttaTotta kirjoitti:

        Valitettavasti juuri näin.
        Ja rikkana rokassa ovat nämä tappajakoirien omistajat, joiden lapset kuolevat omien koirien raatelemana.

        Lapset kuolee enemmän omien äidien / isien käden kautta! Ainakin meillä Suomessa! Fakta on!


      • :( :( :(
        Äidit / isit tappaa! kirjoitti:

        Lapset kuolee enemmän omien äidien / isien käden kautta! Ainakin meillä Suomessa! Fakta on!

        Sekin on surullista mutta totta. Isien käden kautta varsinkin.


    • Huhhuh!
      • end of story

        Siitäpä kyse.
        Raatelijakoirien omistaja ei osaa pitää hurttiaan kiinni. Sitten tulee ongelmia, jotka tietenkin ovat jonkun toisen syytä IHAN KAIKKI eikä hänen kertomustaan ole ollenkaan kuultu.

        Koirat on lopetettu, koska ne oli tuomittu laillisesti valtiolle. Valtio ei tee niillä mitään. Raatelijakoirien omistaja lietsoo itsessään pyhää vihaa ettei vaan pääse millään etenemään elämässä. Syynä lienee kykenemättömyys kohdata menetyksiä ja aggressiohallinta pielessä.


      • Järkyttävä tarina
        end of story kirjoitti:

        Siitäpä kyse.
        Raatelijakoirien omistaja ei osaa pitää hurttiaan kiinni. Sitten tulee ongelmia, jotka tietenkin ovat jonkun toisen syytä IHAN KAIKKI eikä hänen kertomustaan ole ollenkaan kuultu.

        Koirat on lopetettu, koska ne oli tuomittu laillisesti valtiolle. Valtio ei tee niillä mitään. Raatelijakoirien omistaja lietsoo itsessään pyhää vihaa ettei vaan pääse millään etenemään elämässä. Syynä lienee kykenemättömyys kohdata menetyksiä ja aggressiohallinta pielessä.

        http://iltapuuro.com/naista-raadelleiden-koirien-omistajalle-sakot-ja-tuhansia-euroja-korvattavaa/

        Järkyttävintä tässä on se, että koirien omistaja on vain tyynesti katsellut raatelutapahtumaa parinkymmenen metrin päässä, eikä edes yrittänyt tehdä mitään koiriensa hillitsemiseksi.

        Onneksi paikslle osui tuo sivullinen, joka saattoi pelastaa uhrin mahdollisesti jopa kuolemalta.


      • Yle
        Järkyttävä tarina kirjoitti:

        http://iltapuuro.com/naista-raadelleiden-koirien-omistajalle-sakot-ja-tuhansia-euroja-korvattavaa/

        Järkyttävintä tässä on se, että koirien omistaja on vain tyynesti katsellut raatelutapahtumaa parinkymmenen metrin päässä, eikä edes yrittänyt tehdä mitään koiriensa hillitsemiseksi.

        Onneksi paikslle osui tuo sivullinen, joka saattoi pelastaa uhrin mahdollisesti jopa kuolemalta.

        http://yle.fi/uutiset/naista_raadelleiden_koirien_omistajalle_sakot_ja_tuhansia_euroja_korvattavaa/7186576?origin=rss


      • Läpipas.kat
        Järkyttävä tarina kirjoitti:

        http://iltapuuro.com/naista-raadelleiden-koirien-omistajalle-sakot-ja-tuhansia-euroja-korvattavaa/

        Järkyttävintä tässä on se, että koirien omistaja on vain tyynesti katsellut raatelutapahtumaa parinkymmenen metrin päässä, eikä edes yrittänyt tehdä mitään koiriensa hillitsemiseksi.

        Onneksi paikslle osui tuo sivullinen, joka saattoi pelastaa uhrin mahdollisesti jopa kuolemalta.

        Järkyttävintä tässä on se , että VIRANOMAISET, OIKEUS, MEDIA VALEHTELIVAT TÖRKEÄSTI JA VAIN HE TIETÄVÄT MIKSI TEKIVÄT NIIN !

        Toki tavalliset järkevät ihmiset tietävät sen myös ilman heidän salattuja tietoja.


      • Lasten tappajat

        Huhhuu, ilmeisesti missään muualla ei tapetaan omia lapsia NIIIIIN paljon kun Suomessa! Näiden rikoksien nähden pentuen näykkäisyt olivat pieniä pieniä rikkeitä, joten pidä turpas kiinni , provo / pentuen murhaaja!


      • Tappajia ne on
        Lasten tappajat kirjoitti:

        Huhhuu, ilmeisesti missään muualla ei tapetaan omia lapsia NIIIIIN paljon kun Suomessa! Näiden rikoksien nähden pentuen näykkäisyt olivat pieniä pieniä rikkeitä, joten pidä turpas kiinni , provo / pentuen murhaaja!

        Ikävä kyllä koiratkin tappavat lapsia. Eläin on eläin, eikä tiedä mitä tekee. Siksi ihmisen pitää aina valvoa koiraa ja pitää se kurissa ja kytkettynä.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803177398950_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012050206225916_v0.shtml

        http://www.koirat.com/uutiset/koira_tappoi_pikkuvauvan_saksassa__14


    • Hund

      Finländiska medier ljuger om denna händelse!


      Hej fra Sverige.

    • rehtiä menoa
    • Ajojahti

      Nämä koirat olivat ihmis /koiraystävälliset puistokoiria, mutta yksi psyykkisesti sairas nainen ( joka provosoi ja potki ) ja yksi kostonhimoinen psykopaatti ( joka kirjoitti poliisien yhteistyössä kirjan...) "onnistuivat" murhaamaan ne ja poliisit ym. tuomarit /syyttäjät tietenkin tuomitsivat RYS.SÄN! Eli nämä koirat kärsineet rys.sävihan takia.

    • bull1

      Yritäppä Larissa nyt vähän rauhoittua...

      • Hej psykopat!

        Älä unta näe! Emme ajo "rauhoittua" ! JA MINÄ EN OLE LARISSAA !!!!!

        Onneksi et tiedä kuka olen, voi sinua naiivia .... tavataanko..? No vaikka sun työhuoneesi vieressä..?

        Maistat varmaan vielä omaa lääkkesi... Olet vain yksinkertainen hullu.


    • kaid
      • 11+11

        Hän varmaankin halusi, ettei koiransa kuolisi.


      • Koirakuri!

        Kyllä se vastuu on koiran omistajalla. Ei muuta maailmaa voi vaatia tanssimaan jonkun aggressiivisen hurtan pillin mukaan. Koirat on pidettävä kytkettyinä ja kurissa, ja jos ei siihen pysty, niin sitten ei pidä ottaa koiria.


      • OIKEA Eurooppa
        Koirakuri! kirjoitti:

        Kyllä se vastuu on koiran omistajalla. Ei muuta maailmaa voi vaatia tanssimaan jonkun aggressiivisen hurtan pillin mukaan. Koirat on pidettävä kytkettyinä ja kurissa, ja jos ei siihen pysty, niin sitten ei pidä ottaa koiria.

        Hollannissa, Saksassa ym. NORMAALI - maissa koirat juoksee vapaana ja ei mitään vaarallista tapahtuu. Valitettavasti Suomi on täynnä hulluja, jotka saa paljon vahinkoa ympärillään, näitä hulluja ei voi välttää kun ne tuppaa syliin.

        Ja koirien irtipidosta... älä ole oksettavan tekopyhää, KAIKKI koiranomistajat pitivät /pitävät koiransa joskus tai säännöllisesti vapaana, koska rakastavat heitä ja haluavat heille parasta, toisille käy vaan huono tuuri. Ja minä en sulle PROVO mitään halua nyt todistaa, ihan samaa mitä mieltä olet vajaakki.


    • rakit reuhkoiksi

      Talvi tuli ja karvahatuista meinaa olla pulaa, joten jokainen rakin omistaja tehköön välittömästi rakistaan karvareuhkan, ja voitte sitten jutella siitä kuinka mopsi lämmiittää edelleen, ei mieltä vaan päätä. Eikä muuten enää syö tai pasko yhtään.

    • idiootti hullu

      Raakit reuhkoiksi - olet sairas! Miksi sellaisia idiootteja syntyy ? Teistä ei ole mitään hyötyä, eikä iloa, syötte, paskoatte ja pääsette aivopieruja.

    • Staten dödar djur

      Man blir mörkrädd när man inser att myndigheter inte funkar. Jag vet inte vad lagen säger i Finland om hundar utan koppel, men oavsett land, så kan man skilja på om hunden attackerar av aggressivitet eller hundar som bara vill leka och hälsa. För att få reda på sanningen om vad som hände måste man ta reda på sanningen och det sker inte genom att ta någons parti. Utan sådant ska dömas opartiskt. Mannen som polisanmäler och dessutom trakasserar hela tiden var också ute och promenerade med dessa hundar och ska då också juridiskt hållas skyldig för det som hände. Det finns ingenstans i denna händelse där hundarna skulle ha gjort sig skyldig till något. De gjorde precis vad hundar brukar göra. Som hundägare måste du vara beredd på det mesta som kan hända. Det kommer alltid att ske olyckor, inte på grund av hundarna, men på grund av de människor som inte vet hur man hanterar hundar. Vi är många som följt den här historien från Sverige, och majoriteten, tycker att den kvinna som plockade upp sin hund, sedan skriker och sparkar, är den som är skyldig till all stress i alla hundarna, och att plocka upp hennes hund i famnen, gjort det mer intressant och gjorde situationen mer uppstressat och skapade även rädsla i hennes egen hund. Ingenstans var det rätt att avliva dessa hundar. Det finns också ett uttalande från en veterinär, att hundarna inte var aggressiva. Domaren och polisen bör lyssnat till veterinärens utlåtande och sedan gett hundägaren en varning och sedan släppt dem!

    • bull1

      Lopeta Larissa tuo paskan jauhaminen...

      • En ole /emme ole / i

        Minä en ole Larissa! Vidun kun oot hullu!


      • Haisee...

        Minusta sinä olet se joka jauhaa pask.aa täällä, työssä ja muualla ja haiset aivan varmasti paskalle! Hahahahahaha.


      • Häirikkö L.

        Et millään siis halua uskoa että minä en ole Larissa !


        No, ei se mitään, uskot sitten kun joskus nähdään....


        Iloisiin tapaamisiin !


    • Tappiota tais tulla

      Joo, harmittaahan se koiratrokaria jos on kuvitellut tienaavansa muutaman tonnin pentutehtailulla ja siten käy näin. Ehkä kuitenkin kannattaa katsoa peiliin ja opetella pitämään ne koirat kurissa - tai sitten siirtyä muihin bisneksiin jos asiallinen toiminta on liian vaativaa.

      • TROLLI 666

        Hei sinä paskiainen, eikös älyä riittää keksiä jotain parempaa? Tämä väite on niin primitiivinen ja yksinkertaisen idioottinen, että on tylsä lukea.

        Terveisin -nim. en ole larissa.


    • bull1

      Larissa muuttaa maalle ?

    • Laki 3 ?

      Laki ei ole laki jos siinä ei ole oikeutta, eikä kohtuutta! Kuten tässä tapauksessa; lakia voi myös venyttää, poliisin ja tuomarin asenne, median hysteria ja painostus usein ratkaisevat, tässä tapauksessa kärpäsestä tehtiin tahallaan härkönen , poliittinen motiivi oli myös aika vahva.

      Ihmettelen miten jotkut ihmiset täällä voi lyödä jo lyöttyä, on helppo huutaa anonyymina ja loukata, raukat eivät kestäisi itse jos heidän koiria tai lapsia tapettaisi ja vieläkin noin julmasti. Aivan sairasta.

    • MURHA666

      Häpeä Suomen "oikeuslaitos", poliisi, julmat tuomarit, röyhkeät syyttäjät, ym. näiden ihanien koirien murhaan osallistujat !!! Oliko pakko tappaa näitä ihania ihmisrakkaita eläimiä ? Karman laki kostaa teille kaikille, julmuuden ei pitäisi voittaa !

    • bull1

      Larissalla taitaa lukea alkkareissa 666...

      • Tapaamiseen

        hei sinä paskiainen, kirjoita tänne oma e-mail, niin todistan sinulle että minä en ole Larissaa! Olen Larissaa ja sinua 100% kertaa julmempi ja minulla on piiiiiiiiiiiiiitkä muisti, joten pidä varasi senkin saasta!


    • vihatuomio

      3 koiraa tapettu vain sen takia , koska omistajalla on venäläinen sukunimi! Raiskaajat ei oli tuomittu ollenkaan, koska heidän takana on som....iliitto! Venäläisen sukunimen omaavaa saa alistaa, rangaistaa ilman syytä ja hänen kilttejä eläimiä tappaa, koska häntä ei puolusta kukaan ja maassa on venäjänvastainen propaganda meneillään !! Miksi koirien oli maksettava tästä..?

    • Selvitys

      Antoiko poliisi tai tuomari selityksen miksi tapahtumasta sivullisen pennun tapettiin?

      • Oikeusvaltiossa

        Eivät antaneet mitään selitystä tietääkseni, ovat käyttäneet muuten hyvin ylimielisesti ja vihamielisesti , johtuen ehkä siitä että bullyjen omistajalla on venäjän tausta, vaikka on Suomen kansalainen ja ei puhu venäjää.... medialle valehdeltiin että muka pitbullit raadelleet jne., vaikka kyseessä olivat American bullyt, hyvin ihmisystävälliset koirat, yksi sekonainen tuli itse koirien luo ja alkoi potkia niitä, samalla piti oma kiljuvaa pentua sylissä ylhäällä... Siis koko juttu ei kestä päivän valoa ns., halusivat varmaan kostaa rys..älle ja käyttivät koiria siihen tarkoitukseen.


    • Ihmettelen

      Tapahtuiko tämä siis Suomessa?

    • Purtu

      Koiria ja kusipäisiä koiranomistajia on tässä maassa jo aivan liikaa.

      • Pohdin

        Niin...ja idiootteja ja psykopaatteja ja tunnevammaisia jne.jne.


    • Demokratiako

      Poliisipartio takavarikoi kaikki koirat ( myös tämän viattoman pennun) kuuntelematta omistajan selityksiä, koska "uhri" sanoi että koirat ja omistaja todennäköisesti Venäjältä, joten poliisien päässä takoi vain sana venäjä venäjä venäjä ja kaikki muu kuten asiaan perehtyminen ( myös tutkinnanjohtajalla, tuomareilla ym. ) jäi. Poliisi antoi medialle heti väärän tiedon tapahtuneesta, media lietsoi vihaa lisää ja soppa oli valmis, niin ja oli järjestetty vielä TV :n ohjelma "tappaja"koirista. Kun selvisi että koirat olivat Hollannista, arvokkaat kiltit koirat ja omistaja suomensukuinen ja kansalainen, oli jo myöhästä, vahinko on tapahtunut ja poliisi ei korjaa virheitä. 3 ihanaa koiraa uhrattiin ja koirien perhe myös lähes kirjamellisesti tuhottiin ryssähysterian takia. Medialle ei kerrottu että hulluuhri ITSE tuli koirien luo, hän on itse provosoinut tilanteen ja potkinut koiria, että koirat halusivat vain pennun alas turvaan, että koirat olivat kilttejä arvokkaita koiria, ja että poliisilla oli todisteitä siitä. Ketään ei ole kiinnostunut että poliisi ja tuomaristo sopii tuomiosta etukäteen, että poliisi vastanotti rikosilmoituksen jossa oli valheellinen tieto.
      Että sellainen on demokratia ja poliisien mielivalta Suomessa.
      Nukutteko hyvin koirien tappajat ja siihen syylliset? Toivomme teille kaikille samanlaista tuskaa mitä koirien perhe koki, ja että tapettujen koirien haamut vainoavat teitä ikuisesti.

    • Hävyttömät

      Toivottavasti karma hoitaa nuo pentujen ja emän murhaajat.

    • Sadistit

      Saatanan nazit! Tapoitte viattomia eläimiä, palaatte helvetissä!

    • 1111111111111111111

      Voiko poliisi vastata tänne, MIKSI tapoitte Miska - pennun, joka oli KYTKETTYNÄ ja tapahtumasta ulkopuolella ? Tapoitte myös hyvin kevyin perustein hänen emän ja siskon. Onko ryssänvihaa niin syvällä että teidän oli pakko tuhota näitä upeita ja oikeasti kilttejä eläimiä vain sen takia että omistajalla on venäläinen sukunimi ? Poliisi ja tuomarit, teillä on viattomien vertaa käsillä. Odotan vastausta, Suomen poliisi.

      • gwecwch

        No aivan varmasti kyseiset poliisit lukevat teidän kylähullujen juttuja täällä....


      • kkkhhh

        Mistä tiedät lukevatko kyseiset poliisit juttuja täällä? Ja ME emme ole kylähulluja, ehkä sinä olet, kun sinulla ei löytynyt empatiaa surmattujen koirien omistajalle, olet ehkä se pentujen potkija, sinulle sopisi varmaan teurastajan työ.


    • Historia

      Vallanhimo ja alistamisen ja tappamisen tahto liittyy tiukasti toisiinsa ja mikäs valtaa on käytettävissä ja pistooli kotelossa ja pam pam pam..kukaan ei voi asialle enää mitään eikä tulevillekkaan. se että pikku Miska pentu oli vielä kiinni kytkettynä tekee teosta kuvatunkaltaisen murhenäytelmän ja palauttaa ainakin suomen historiaa tunteville kauhun ajan mieliin. silloin kohteena oli ihmisiä.

      • xxx1917xxx

        Kiitos Historia! Suomella ei pitäisi olla oikeutta mainostaa itsensä oikeusvaltiona, valtio jossa valtionedustajat rikkovat lakeja tietäen että eivät saa siitä rangaistusta, on diktatuurivaltio, valtio jossa tuomiosta sovitaan poliisin, syyttäjän ja tuomarien kesken jo ennen oikeudenkäyntiä on fasistinen, poliisi joka valehtelee medialle ja kieltää median paljastaa totuuden on rikollinen, poliisi joka ei myönnä virheitä on ammattitaidoton. Hyvä että kansan silmät avautuvat pikkuhiljaa todellisuudelle....Näillä koirilla oli 10 -15 vuotta elämää edessä, ne olivat perhenjäseniä, ystäviä ja elämän ilo, itse pahus näytti koirille kasvonsa ja samalla tuhosi koirien perhen elämää. Tämä pahus ja huono energiaa palaa joskus ja näyttää hymynsä kaikille jotka on syyllinen näiden ihanien koirien murhaan.


    • Yhdistystä

      Totuushan on tunnetusti pidettävä keinoja kaihtamatta ja tekijää suojelevan syyn vuoksi pinnan alla ja jos joku sen esille nostaa ei siihen kukaan tai mikään viranomaistaho tule puuttumaan ja jos koitat siis yrität viedä asiaa viranomaisiin olet sen uhrina elämäs lopuun asti. tästäkin osoituksena.mm.pihti virtasen juttu. lukekaas. joten ei nämä palsta kirjoittelut johda mihinkään, olisi hyvä aloitaa yhdistys toiminta näitä toden vastaisia mielivaltais perusteisia rikoksia eteenpäin viemään yksilönä ihminen on liian heikko ja helppo uhri narsku koneiston jauhettavaksi.

    • Schäfer

      Mun iso, koulutettu ja vahva saksanpaimenkoira toisaalta esti poliisi tulon asuntooni väärinkäsityksen takia. Koira päästi "pepsodent-hymyn", mutta komensin sen kylpyhuoneeseen ja keskustelimme poliisin kanssa ovensuussa. Inhimillinen väärinkäsitys ja poliisi lähti pois. Vaikka heillä oli sähkölamauttimet ja 9 mm puoliautomaattipistoolit mukanansa, eivät kuitenkaan ampuneet ovella irvistelevää suojelukoiraa.

    • kuiytre

      Puolustelet siis poliisia ? Jos sukunimesi olisi venäläinen, niin ehkä silloin poliisi takavarikoi koiraa ja...et näkisi sitä enää, sitä olisi pidetty 3 kk pienessä haisevassa kopissa Viikissa ja sitten nukutettu tai tapettu ( kun koira on ryss.än, niin ehkä tapettu ilman nukutusta...) . Niin ja saisit vielä sellaiset 10 000 e. sakot ja kaikki haukkuisi sinua eri palstoilla ,koska poliisi valehtelisi medialle ja media vielä paisuttelisi tapahtumaa. Näin voisi käydä... Mutta jos olisit Muhammed ja takana olisi Muslimiliitto, niin poliisi olisi hyvin ystävällinen, koska poliisi pelkkää menettää työpaikansa rasismi-syytteen takia jne. Tai, jos olisit sukua esim. tunnetulle urheilijalle, niin koko asiaa olisi pantu villaselle ns. Korruptio on ja voi hyvin.

    • Loiset

      Koruptio ja kartelli toiminta voi paksusti suomessa ja lain piirissä loisivat poliisit ja syyttäjät sekä asianajajat saavat voita leipiensä päälle kun riistävät ihmis ja perusoikeuksia. jopa puuhailuistaan nauttien kuten eräskin jepari taannoin totesi..on kuulemma niin hyvä olo kun saa laittaa ihmisen polvilleen ja toisinaan tekisi kuulemma mieli ampuakin. kuin koiran. kyl tuos vaiheessa aatteli ett on dorka kundi.

    • allahakbar

      Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.

      Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.

      Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:

      Yleislinjaus varastamiseen:

      "Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)

      "Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.

      Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."

      (Koraani 5:38-39)

      "Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

      Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)

      "Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)

      "Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7)

    • 00000000000

      Mikä helevetti musulmani vielä tänne eksynyt ? Painu kuules ...joo ..sinne !

    • Sadismi

      Miksi poliisi tappoi pennun? Jos tämä on totta, niin aikamoinen sadismi sellainen toiminta on. Mitä on tapahtunut?

    • Miska-pentu

      Voiko poliisi kertoa tänne miksi pentu tapettiin ?

    • ennakkoluuloinen

      Kaksi hissukka miestä suunnitteli kostoa koirien omistajalle, joka valitettavasti onnistui ( 3 hienoa rotukoiraa tapettiin julmasti ) , koska poliisi ja tuomari olivat puoluellisia, ottivat vale-rikosilmoituksen, eivät tarkastaneet faktoja, antoivat medialle väärät tiedot tapahtumasta,kieltäneet lehtejä kirjoittamassa totuus jne.jne...... yksi koirista oli täysin tapahtuman ulkopuolella, mutta hänet tapettiin myös, kaksi muuta tapettiin hyvin kevyin perustein, tuomari alisti koirien omistajaa oikeudessa, syyttäjä piikitteli, mies joka järjesti koston, tuli oikeudelle ja uhkaili koirien omistaja lisää ja juuri nyt hän syyttää koirien omistajaa kirjoitteluista netissä, vaikka muut kirjoittavat, ja tuomari uskoo taas! Miksi ? Tyyppi on töissä TTK :sa ja kirjoitti kirjan yhteistyössä poliisin kanssa, hän esittää kunnollista, mutta on selvästi naisvihaaja,joka ei siedä tottelemattomia naisia ( koirien omistaja poisti hänet FB:n kavereistä ), jolla on kaksi pitbulltyyppistä koiraa, joita hän treenaa hyökkäämään ja pääsee vapaasti joka päivää!

      Miksi tuomari käyttäytyi epäasiallisesti oikeudessa? Koska koirien omistajalla on venäläinen sukunimi, hän tiesi, että kukaan ei puolustaa tätä tyttöä...Häpeä naistuomari ja muut hienoen koirien tappaajat! Ainakin Ruotsissa moni tietää tarinasta ja muisto tapahtumasta ei kuole koskaan ja tieto leviää ja tulee leviämään..
      Hei "tyyppi" saatko vielä minua oikeuteen ehkä..? Ha-haa, olisi mielenkiintoista "asioida" kanssasi.. Koira-piireissä moni nauraa sinulle ressukka..

      Kram fra Sverige!

    • HauHauHau-

      Parempi olisi jos poliisi teloittaisi nämä luonnehäiriöiset koiranomistajat. Karhuryhmä voisi harjoitella ilomielin tappajakoirien omistajilla. Koira itsehän ei ole syyllinen siihen että ne on koulutettu kieroon.

    • IDIOT

      Mitkä tappajakoirat ? Mitkä luonnehäiriöiset koiraomistajat ? Kuka koulutti ja ketään kieroon ? Siis haloo, nosta skitsolääken annostus !

    • Viha

      Hissukat, kovikset, puoluelliset viranomaiset ym.ym. pahat oliot, kohtalo kostaa teille vielä näiden ihanien koirien kuolemaa ja koirienomistajan perhen tuskaa ! Paha karma nappaa vielä teitäkin, tässä ei ole epäilystä, kaikinvoipa tunne ei kestää teillä kauan, joten ihan turhaa juhlia jo voittoa... Karman kosto jatkuu teidän jälkeläisiin, läheisiin ja eläimiin, näin karman laki toimii, siihen teidän on vaikea uskoa nyt, mutta aika näyttää...

    • Korruptio

      Saatanan nazit, tappais teidätkin joku ! Olette itse pahuus, toivottovasti palaatte helvetissä!

    • 20188

      En oikein ymmärrä mikä ongelma on kolmen pitbullin tappamisessa. Kutsuisin sitä hyväksi aluksi. Saisi tuhota koko tappelukoraksi jalostetun rodun. Eihän kukaan psyykkisesti terve sellaista kai edes hanki? Huumekauppiaiden turvia ja mikroskooppisella itsetunnolla varustettujen egobuustejahan tuolaiset rakit ovat.

      • 88ss

        Pitbull on USAn kansalliskoira ja heidän poliisin hyvä apuri, ainakin oli, ennen kun pahat ihmiset ( sellaisia kuten sinä-tunnekylmät sadistit) alkavat käyttää tätä ihmista rakastavaa ja älykästä rotua hyväkseen. Pitbull ei ole vartiointikoira! ja American bully ei ole pitbull! Ota selvä asioista juntti ! Suomessa sallittu kanarian dogo on pientä pitbullia 100 kertaa vaarallisempi. Ja tajuatko luuseri, että koira on perheenjäsen, uskollinen sellainen, sinä et ole koiran paskan arvoinen ! Voi kun saisi hävitä idiootteja ja sadisteja .


    • minävaanmoikka

      Koirarodulla ei niinkään ole osuutta sen käytökseen, vaan mahd.ongelmat ovat hihnan toisessa päässä. Koira on pidettävä kytkettynä, ei tulle kenellekään yllätyksenä. Koira on hallittava kytkettynä, näyttää tuottavan vaikeuksia. Ensimmäiseksi koiraksi en suosittelisi ns. haastavampaa rotua. Jokaisen koirarodun edustaja tarvitsee kuitenkin yhtälailla johdonmukaisen koulutuksen.

    • Hund

      No ensinnäkin, esim. Hollannissa koirat juoksevat vapaana ja ei koskaan sattuu mitään ikävää. Tässä tapauksessa koirat olivat kiltit puistokoirat ,rauhallinen emä ja hänen kaksi hyvin ihmisrakkaita pentua. " Uhri" näki koiria kaukaa ja käveli toiseen suuntaan, mutta sitten päätti tulla tutustumaan oman pennun kanssa, 2 bullyjä tuli rauhallisesti haistelemaan ja tarina päättyisi kauniisti siihen, mutta sitten tämä "uhri" ( mahdollisesti henkisesti sairas ihminen) pelästyi ja nosti omaa pentua ,joka alkoi huutaa. Sellaista ei saa tehdä ja jokainen koiranomistaja tietää sen.. Joten bullyt hätääntyivät ja yrittivät vapauttaa huutavaa pentua vetämällä "uhria" vaatteesta ja vain yksi narttupentu näykkäsi pennunomistajaa, emä ei koskaan käyttänyt hampaita ja poikapentu oli kytkettynä. Millä perusteella poliisi päätti nukuttaa myös poikapennun ? Hän oli kytkettynä ja kaukana tapahtumasta. Poliisilla oli todisteita että koirat olivat ystävällisiä ja tämä tapahtuma oli vain huonojen sattumien summa... Poliisi antoi väärän infon medialle ja media paisutteli ja valehteli juttua, joten olisi helpompi tappaa koiria kuin myöntää omat virheet, "poliisi ei tee virheitä". Muuten, poliisin koirat puri monta kertaa ihmisiä ja ihan oikeasti puri, vaikka olivat hallittavissa ja "oikeissa käsissä"...
      Ja onko 13 000 e. sakot mielestäsi ihan oikeaa? Tämän lisäksi tuomari ja syyttäjä omilla kommentteillä loukkasivat bullyjen omistajaa, koko oikeudenkäynti oli iso röyhkeä farssi. Nämä koirat olivat erittäin rakastettuja perheenjäseniä ja sellaisesta menetyksestä perhe ei toipuu ikinä. Kukaan ei tiedä mitä oikeasti siellä on tapahtunut ( tarinassa löytyy vielä pari erit. likaista kohtaa.. parin paskiaisen kosto, jotka keksivät valheellisen lisätodisten poliisille, alhaisia tyypejä jotka esittävät vakuuttavasti työssä ja muualla), paitsi me, bullyjenomistajaperhen ystäviä. Ja minusta on väärin saarnata tiettämättä paljon asiasta. Onneksi ihmiset oppivat olla usein uskomatta median ja viranomaisten infoa, he ovat kansan älykkäin ja kunnollisin osaa.
      Sori minun epätäydellista suomen kielen taitoa, en ole kirjoittanut suomea yli 40 vuotta ja asion nykyään pelkkä ruotsin kielella, toivottovasti kuitenkin ihan ymmärrettävästi esitin asiani. American bully ei ole muuten haastavaa rotu, tämä rotu on jalostettu näyttävien show-tapahtumien varten, nämä raskaat ja matalat koirat joissa on enemmän englanninbulldogia ovat erittäin ihmisrakkaat.

      • rtevevcv

        Jestas mitä sontaa... Edes kuulematta toista osapuolta en uskoisi käytännössä mitään tuosta ulostuksesta.


    • Joissain maissa koirat tosiaan juoksentelevat vapaina. Joissain maissa taas monella rodulla on kuonokoppapakko. Toivottavasti Suomessa ei tarvitse mennä siihen pisteeseen.

    • Stupi

      Mielenkiintoista että Suomessa ei ole vain hallitus rakastaa kieltoja, vaan myös tavalliset kansalaiset, kontrolleja kontrollien päällä, "terve järki" voittaa aina, ehkä tässä on yksi syy siihen miksi täällä on niin paljon masentuneita, yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä, ja paljon henkistä ja fyysista väkivaltaa. Hei, relatkaa, antakaa koirien juostaa, he rakastavat ihmisiä, koira ei koskaan hyökkää ihmiseen ilman että ihminen vaikuttaa siihen, kaikki pahaa tulee ihmiseltä..Minusta sisukas ihminen on empaattinen ja erityisesti heikompia kohtaan, eikä hän ole tekopyhää. Ja olen varma että ihminen joka ajaa kuonokoppapakkoja, tekee siviilissä kammottavia asioita..

    • Hävyttömät

      Miten nämä koirien murhaajat pystyvät nukkumaan ? Miten omatunto kestää ?

    • JUlmurit

      Heillä ei ole omatuntoa, he ovat murhaajat . Toivottovasti he ja heidän läheisiä ja lapsia tutustuvat vielä suruun ja tuskaan.

    • rtevevcvlle

      Sinä rtevevcv - itse ulostus ! Omatuntosi siis kärsii kun luet välillä kommenttejä täällä? Fuck..g finj..vel ! Okset.tava rumi.lus!

    • hirjnsbvre

      Hei saasta, onko sinulla nyt turvallinen olo ? No, nauti kun vielä voit...

    • CCtt

      Mistä lähtien olette kuvitelleet elävänne oikeusvaltiossa? Koettakaahan nyt ryhdistäytyä harhoissanne.

    • tappajakoirat_lakoon

      Näistä kirjoituksista kyllä aika hyvin paljastuu sellaisten ihmisten jotka noita bulldogeja ja muita vastaavia lähinnä tappeluun ja raateluun jalostettuja rotuja omistavat mielenmaisema. Saisi kokonaan kietää ko rodut ja vähintään kastroida jokaisen maassa olevan yksilön.

    • Tappakaa_tappajakoirat
    • Hissuka

      Arrrghhh kun saisi likvidoida idiootteja, hissukoita ym. ällötyksiä koko maailmasta.. Tiedätkö juntti että pitbull on Amerikan kansalliskoira ja oli poliisikoirana pitkään? Media nosta vain ja ainoastaan pitbullien ( tai pittiensekoituksia ym. näköisiä koiria ) esiin, vaikka "tappajanlistalla" ykkösenä on rottweiler, joka oli Suomen poliisikoirana ja on edelleen suomalaisten ykkössuosikki. Ihmisille on tappaja num. 1 on toinen ihminen ja useimmiten auton kuski !

    • Sadistit

      Miten nukutte murhaajat ? Varmaan hyvin kun teillä on valtaa, rahaa ja ei yhtään inhimillisyyttä, ette ole ihmisiä, vaan kylmäverisiä olioita, murhaaja , toivottovasti teillä ja teidän läheisillä on edessä tuskaa ja kärsimyksiä . Varmaan moni toivoo teille sitä ja tämä huono energiaa tuo teillekin paljon pas.kaa! Nämä ihanat koirat kuoli teidän saatanallisen sielun takia, kaikki tämä pahuus kääntyy vielä teitä ja läheisiänne vastaan.

    • Rikolliset

      Täytyy olla varovainen että ei sattuisi samaan paikan "rikollisen" kanssa, poliisi voi silloin noutaa SAMALLA ja ei pääsee sitten pois. Näin on tapahtunut Miska -pennulle, poliisipartio vaan otti Miskan samalla ja sitten Miskaa tapettiin, poliisia ei kiinnostunut oliko Miska mukana vai täysin sivullinen jne., no miksipä ei tappaisi vielä yhden koiran kun oli "tappajakoiran" näköinen.. Kysymyksen kuuluu : MIKSI Miskaa tapettu ilman syytä ..?

    • mmnnnntnttn

      Kaukkari peri ihmistä ja hyökkäsi monta kertaa muihin koiriin jne., niin omistajalle vain 660 e .sakko ja koira jää omistajalle ! Miksi sitten bullyjen omistaja sai 13 000 sakko ja 3 hienoa ja oikeesti kilttiä koiraa tapettiin ?? Naistuomari, luetko välillä nämä kirjoitukset vai omatunto on puhdas ja nautit vaan vallasta ja elämästä ? Saatanan fasistit, varmaan teitte sen omistajan venäläisen sukunimen takia! Edes oikeat nazit eivät olleet niin julmia , rakastivat eläimiä ylikaiken, mutta nämä tuhoavat ittu kaiken, oliko pakko tappaa ne eläimet? Ja Viikin hoitajat, oliko kivvoo viedä koiria teloitukseen kun ne heilutteli teille häntä? Julmurit, olette kaikki pahempi kun oikeat nazit !

    • johtavaylioikeusasiamies

      Aloittajan linkki ei toimi, joten mistä on kyse eli miksi koirat tapettiin?

      Ilmeisesti olivat purreet jotain koiraa tai ihmistä?

    • Galina69

      Opamox auttaa joka vaivaan.....

    • Losina11

      Saatanan teloittajat, "hyvää joulua" , toivotaan teille ja läheisille paljon sairauksia ja kivullinen kuolemaa!

    • Korruptio

      uskomaton tarina , ei uskoisi että tälläistä voi tapahtua Suomessa, mutta, täälläkin kuten kaikkialla korruptio oli, on ja tulee olemaan, tavallisen ihmisen arvo ja oikeuksia eivät merkitse mitään, tuomiot päätetään ennen varsinaista oikeudenkäyntiä ja ilman suhteita ja julkkisarvoa jne., saa aivan varmasti pask....tuomion. Jos koirat olisivat esim. urheilusankarin koiria niin heitä ei olisi näin julmasti tapettu

    • Anonyymi

      Saatanan murhaajiat !

    • Anonyymi

      Galina69, onko nimesi kenties Terhi ?

    • Anonyymi

      Koirien sielut etsivät omistajaa koirien taivaassa

    • Anonyymi

      Kaikille koirien murhaan syyllisille toivotaan syöpää ja kivullista kuolemaa

    • Anonyymi

      Saatanan murhaajat !!!

    • Anonyymi

      Kentäpoliisi sai tuomion väärästä teosta , hyvä ... milloin sitten poliisi / tutkinnanjohtaja joka tappoi viattoman pennun ? jJsyyttäjä / tuomari joka puolsi murhan ?

    • Anonyymi

      Toivottavasti sairastutte koronaan Miska pennun murhaajat !

    • Anonyymi

      Niin ja tämä hullu ämmä

    • Anonyymi

      Oliko tuomari siis nainen ? Miten nainen voi olla niin julma ..

    • Anonyymi

      Onko se sinulle ylläri vai ?

    • Anonyymi

      Turussa koira puri naista kasvoihin, ei tulee edes oikeudenkäyntia ja koiraa jätetään omistajalle. Miksi sitten tässä tapauksessa 3 koiraa tapettu ja yksi niistä , Miska pentu joka oli aivan syytön ? Eikö laki ole sama kaikille?

    • Anonyymi

      Saatanan fasis...t, toivottavasti sairastutte kaikki COVID-19 ja kuol..te !

    • Anonyymi

      Amerikan bulldogi raateli naista ja tappoi koiran, niin koiran omistaja sai vain pienet sakot, niin miksi sitten näitä koiria ( Miska pentu ym.) tapettu julmasti ? Laki ei ole kaikille samaa, eli tälläinen demokratia maassa on, korruptio voi hyvin. Ja tuomari oli nainen, no, tiedämme jo historiasta että naiset joilla on jopa hitusen valtaa, ovat erit. julmia. Hävetkää Suomen naistuomarit!! Toivottavasti teillekin käy joskus huonosti.

      • Anonyymi

        Amerikan bulldoggi on vahingoittanut omistajiaankin ja heidän lapsiaan.
        Tuomareista on vain hyviä muistoja. Vaikka vastapuolella on ollut kauppatieteiden maisteri ja hänellä tuomari avustamassa ja minä yksin, on silti tullut oikeita päätöksiä. Ja toisilla kerroilla aina vähintään kunnallinen oikeusavustaja.


    • Anonyymi

      Murhaajat ! Sadistit! Ällö ämmät!

    • Anonyymi

      Hae apua vihanhallintaan!

    • Anonyymi

      Kela, kela, kela...

    • Anonyymi

      mela mela mela

    • Anonyymi

      On täällä vihaisia ja rauhallisia , mutta katsotaanpa miten rauhallinen reagoi jos hänen koiransa tapetaan

    • Anonyymi

      Hei, naistuomari , joka "kaatoi" Kanervan ja teloitti Miska-pennun, nukutko hyvin ?

      • Anonyymi

        Olisit purkanut paineet siellä oikeussalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit purkanut paineet siellä oikeussalissa.

        Luuletko paska että tuomittu kirjoittaa näitä viestiä? Hehhee .....ei .... Meitä on paljon joka tietää tästä rikoksesta ja korruptiosta ja se jää muistiin ikuisesti, sillä viattomien 3 koirien murha ja omistajaperhen tuho on erittäin raaka teko !


    • Anonyymi

      Meillä taas eläinlääkäri tappoi koiramme kun vietiin se täysin oireettomana TUTKIMUKSIIN, kertomatta omistajalle, joka oli metrin päässä, mitä on tekemässä Katsoi olevansa oikeutettu ko. tekoon! Itsellä kokemusta ko. rodusta 40v ja väitänkin tietäväni, milloin on aika luopua perheenjäsenestä. Poliisi katsoi, ettei rikosta ole tapahtunut, ilmeisesti minäkin saan ampua vaikkapa naapurin koiran, jos se minua ärsyttää???

    • Anonyymi

      Hyvä että tappoi! American Bully on Pitbull, jotka pitäisi kieltää kokonaan!

      https://en.wikipedia.org/wiki/Pit_bull

      Poliisi ei tapa kotieläimiä, vaan tuomioistuin antaa tappomääräyksen ja eläinlääkäri tappaa.

      • Anonyymi

        American Bully ei ole Pitbull ! Lue vaikka Wikipedia mm, ota selvää asioista, ennen kun pääset sammakkoita täällä. Kaikki he ovat syyllisia : tutkinnajohtaja ( joka on poliisi ! ), tuomari julma täti , eläinlääkäri ym. pask... jotka sallivat tappaa viattomia koiria , joista 2 olivat vasta pentuja ja 1 heidän tosi kiltti ja ihimisystävällinen äiti ja tämä Miska pentu oli täysin ulkopuolinen ja kaukana tapahtumasta, miksi häntäkin tapettu "samalla"....? Ja minusta maailma olisi paljon parempi paikka jos tapettaisi sellaisia kuten sinä , senkin julmuri !


    • Anonyymi

      Toivottavasti karma iskee syyllisiin ! Niin paha teko kun tappaa viattomia koiria kostautuu kyllä tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Viattomien koirien teurastajat ovat edelleen viroissa ja himoitsevat seuraavaa uhria. Varokaa hyvät ihmiset ja älkää koskaan avatkaa ovia poliiseille, tappaisevat teidätkin , mutta eivät voi, mutta eläimiä tappavat säälimättä. En luota enää poliiseihin, nauttivat tappamisesta liikaa.

    • Anonyymi

      Julmat teurastajat , olette 100 kertaa pahempi kuin Put..n, Hitl.r ja Bin Lad.n , tapoitte viattomia ihmisiä rakastavia koiria, nämä eläimet ovat riipuvaisia ihmisistä, he rakastavat ja luottavat ihmisiin, he antavat kaiken ja te saatanat pystyitte silti tappaamaan ne, olette pahempi kuin kaikki maailman diktaatoreita, olette turhuuksia tällä planeetalla, teette vain pahoja asioita, tuhoatte eläimiä ja samalla hyvien ihmisten sieluja, olkaa kaikki kirottuja kuten teidän kaikki läheiset ja seuraavat sukupolvet, he tulevat maksamaan teidän julmuudesta , heitä seuraa koko ajan vain huono tuuri ja karma , sitten näette.

    • Anonyymi

      Nukutteko hyvin fasistit ?

    • Anonyymi

      kyllähä koira tapetaan jos se onväkivaltainen ja ei se koira selvästi ihan älyttömästi sen omistajaa kiinnostanu kun ei ees sitä koulututtanu

    • Anonyymi

      MURHAAJAT !! KARMAN LAKI KOSTAA TEILLE JA TEIDÄN LÄHEISILLE !

    • Anonyymi

      On paljon kouluttamattomia ihmisiä jotka pitäis olla kytkettynä,ja jopa osa koulutetuista,esim psykiatri joka pisti eukkonsa jätesäkkiin.Jos eukolla olisi ollut koira niin tuskin sinne olisi joutunut.

    • Anonyymi

      Huskyt tappoivat "1- v. pennun" ja purivat miestä ... Oikeus : koirat eivät ole vaarallisia ! Siis hei "oikeus" miksi tapotte sitten kiltin emän ja hänen 6,5 - kk kiltit ja oikeasti vielä pennut joista yksi oli 50 metriä tapahtumasta ??? Miksi annoitte 25 000 sakon koirien omistajalle ??? Oletteko todella oikeus vai mafiaa ?? Korruptoittunut mafia jossa mukana on myös oikeat rasis---t, jotka nauttivat suureesti, koska koirien omistajalla oli venäläinen sukunimi..?! Luuletteko te idiootit että kaikki joilla on venäläinen sukunimi ovat rys--ä ?? Oletteko niin idioottejä ? Suomensukuisia on monta millionaa ja heillä kaikilla on venäläinen sukunimi, ajatteko rangaistaa ja kostaa kaikille jos joku heistä sattuu asumaan Suomessa ? Saatanan tuunarit !

    • Anonyymi

      Murhaajat! Olette vain haisevia vanhuksia ja teil ei kohtaa mitään valtaa, jeeee

    • Anonyymi

      Ai että nainen tuomari, joka tuomitti pentuja ja emon kuolemaan...saata..n akka, pala helvetissä ! Sai varmaan elämänsä parhaat ork...

    • Anonyymi

      No ne on oikeat fasistit , käyttävät valtaa väärin, se on fakta.

    • Anonyymi

      Oliko kyseessä ihminen vai joku eläimen pentu? Jos oli eläin niin tuskin ketään haittaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe