Tavallinen mies

???

Jossain ketjussa udeltiin mitä on tavallinen mies, ja joku mies ehdotti että Henkka Hyppönen on tavallinen mies.

Mielestäni kyseinen Hyppönen on niin jumalattoman hyvännäköinen, että jos tavalliset miehet ovat hänen näköisiään, niin johan on kumma jos eivät naista saa. Toisaalta olen itse olettanut olevani tavallisen näköinen nainen (ja kroppaa on peräti kehuttu), mutta koska juurikin tällaiset Hyppös-tavalliset eivät minulle vastaa, niin ilmeisesti sitten olen susiruma hevonpersenaama.

Taikka. Olisiko niin että ihmisiltä vähän liian helposti lipsahtaa tavalliseksi sellainen mitä he näkevät telkasta, tai mikä muistuttaa heitä itseään? Entä jos me emme vaan kertakaikkiaan osaa arvioida oikein kenenkään komeutta tai kauneutta, kaikkein vähiten oman itsemme? Ja osaako sitä muutkaan?

Ja vaikuttaako siihen menekkiin sitten kumminkin muutkin seikat kuin söpö naama?

6

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+8

      Hyppönen on TV-julkkis, ei siis voi olla tavallinen mies. On ehkä voinut olla tavallinen ennen julkisuutta, en tiedä eikä kiinnosta.

      • ???

        Ei minuakaan kiinnosta kenenkään tekemiset, vaan ulkonäkö. Jos pitää Hyppösen ulkonäköä tavallisena, niin sitten minulla itselläni ei ole minkäänlaisia mahkuja saada mitään tavallista miestä, jos ovat kerta noin hyvännäköisiä. Toisaalta epäilen että ne miehet joiden pärstävärkistä en itse pidä pitävät kuitenkaan itseään tavallisena.

        Olisi niin helvetin kiva kun olisi olemassa joku näppärä tapa kategorisoida ihmisiä, niin en vahingossakaan pyrkisi omaa tasoani ylemmä. Kun en yhtään tiedä että mikä se on. Kroppaa kehutaan, naamaakin välillä (jos yritetään herutella seksiä, tietenkin). Kun sitten taas jotkut miehet ovat nimitelleet rumaksi ja vaikka miksi, tässä on sekaisin kuin seinäkello että mitä helvettiä oikein olen ja mitä uskallan hakea?!


      • atännä

        Ei ole sellaista tapaa kategorisoida ihmisiä, koska jokainen ihminen on erilainen ja myöskin pitää kiinnostavana erilaisia ihmisiä kuin muut.
        Jonkun mielestä sinä olet maailman kaunein nainen, toisen mielestä olet ruma. Ei ole järkeä miellyttää kaikkia, mutta olisihan se kiva olla jollekin se kaunein, tärkein ja seksikkäin, se oma. Jos joku kiinnostaa sinua, niin osoita se. Jos kiinnostus ei ole molemmin puolista, niin mitä sitten. Kasaa itsesi, ajattele olevasi paras sinä ja .. Seuraava!


      • fffffffd
        ??? kirjoitti:

        Ei minuakaan kiinnosta kenenkään tekemiset, vaan ulkonäkö. Jos pitää Hyppösen ulkonäköä tavallisena, niin sitten minulla itselläni ei ole minkäänlaisia mahkuja saada mitään tavallista miestä, jos ovat kerta noin hyvännäköisiä. Toisaalta epäilen että ne miehet joiden pärstävärkistä en itse pidä pitävät kuitenkaan itseään tavallisena.

        Olisi niin helvetin kiva kun olisi olemassa joku näppärä tapa kategorisoida ihmisiä, niin en vahingossakaan pyrkisi omaa tasoani ylemmä. Kun en yhtään tiedä että mikä se on. Kroppaa kehutaan, naamaakin välillä (jos yritetään herutella seksiä, tietenkin). Kun sitten taas jotkut miehet ovat nimitelleet rumaksi ja vaikka miksi, tässä on sekaisin kuin seinäkello että mitä helvettiä oikein olen ja mitä uskallan hakea?!

        Eihän seinäkello sekaisin ole, aikaa sekin näyttää.


    • tavallinenelämä

      tavallinen mies on mukava ja kohtelias, hän ei ole pelimies

      • Tavallisesti.syrjässä

        Siksi kukaan ei noteeraakaan häntä. Eihän sellaisella voi leuhkia kilasiskojenkaan kanssa "Katsokaas, millaisen MINÄ sain!"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe