Häpyhuulten pienennysleikkaus

25-vuotias

Olisin kiinnostunut pienennyttämään häpyhuuleni, mutta muutama asia mietityttää. Häpyhuuleni eivät ole erityisen suuret, että ne haittaisivat elämistäni. En vain pidä siitä miltä ne näyttävät, joten tehdäänkö leikkauksia täysin esteettisistä syistä? Voiko lääkäri kieltäytyä leikkaamasta, koska ne ovat liian pienet leikattavaksi?

Lisäksi:
Kuinka paljon sellainen leikkaus maksaa ja miten pääsisi halvimmalla? Katsoin Silutetin sivuja ja niihin hintoihin minulla ei ole varaa. Minua kiinnostaa myös kuulla muiden kokemuksia. Miten te lähditte liikkeelle, kun päätitte mennä leikkaukseen?

32

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25-vuotias

      Tahdon vielä kysyä, että kuinka suuret häpyhuulet ovat suuret?

    • Miksi?

      Miehenä kommmentoisin, miksi ihmeessä tällaista haluat tehdä? Kuka muu kuin tuleva miehesi näkisi ne? Ja sitäpaitsi miehet tykkäävät kaikenlaisista häpyhuulista. :)

      • 25-vuotias

        Entinen poikystäväni on nähnyt ne ja ei hän ollut moksiskaan. Kyse ei kuitenkaan ole siitä mitä muut ajattelevat, vaan siitä, että itse en pidä.


    • Iknolm

      Jos ne eivät ole yli 4cm ulkonevat, niitä ei helposti operoida.

      • 25-vuotias

        Mulla menee vain 1 cm yli. En pidä myöskään siitä, että ne ovat paljon tummemmat kuin muu iho.


      • 25-vuotias
        25-vuotias kirjoitti:

        Mulla menee vain 1 cm yli. En pidä myöskään siitä, että ne ovat paljon tummemmat kuin muu iho.

        Siis, suoraan seistessä vain vajaa 1 cm näkyy.


      • Ujbikn
        25-vuotias kirjoitti:

        Siis, suoraan seistessä vain vajaa 1 cm näkyy.

        Katsoitko sä lainkaan tuota dokkaria?
        Katso nyt - opit enemmän kuin kyselemällä täällä.


    • kirvesasss

      Plastiikkakirurgin on velvollisuus kieltäytyä leikkaamasta, jos näkee leikkauksessa liian suuren riskin. Ja kyllä, kyse on täysin esteettisistä syistä sinun kohdallasi, yleisellä puolella sinua ei leikata etkä saa kelalta minkäänlaisia korvauksia. Joudut siis menemään suoraan plastiikkakirurgin konsultaatioon.

      Lääkärikeskus Aavassa on tosi halpa hinta.

      Kannattaa lukea tuo:
      http://www.kc-clinic.fi/uploads/KT0414_hapyjuttu [Vain luku].pdf

      • 25-vuotias

        Voiko lääkäri kieltäytyä leikkaamassa, jos hänen mielestään syytä ei ole siihen? Se minua eniten huolestuttaa.


      • kirvesasss
        25-vuotias kirjoitti:

        Voiko lääkäri kieltäytyä leikkaamassa, jos hänen mielestään syytä ei ole siihen? Se minua eniten huolestuttaa.

        Plastiikkakirurgi ei kyllä kieltäydy kokonaan tekemästä leikkauksesta, vain siksi kun ei nää siihen syytä, Mutta saattaa kehottaa sinua ottattamaan mielestäsi liian vähän isokudosta pois. Kannattaa jutella siitä tarkkaan konsultaatiossa, ja voi kuulostaa oudolle, mutta kannattaa ehdottomasti ottaa kuvakin mukaan hahmottamaan minkä kokoiset häpyhuulet haluat.


    • Iknolm
    • Ei saa leikata

      Suuseksiä on mukava harrastaa ja imeskellä häpyhuulia samalla hieroa klitorista,siitä naiset tykkää.

      • 25-vuotias

        Minä en pidä, että häpyhuuliani imeskellään.


      • kaunis kukka
        25-vuotias kirjoitti:

        Minä en pidä, että häpyhuuliani imeskellään.

        Kai sinä siitä tykkäät,että niiten välistä siitin sisään työnnetään.


    • Seksiä harrastaessa

      on välillä ihan kivaa imeskellä häpyhulia.

    • Lippian-täti

      25-vuotiaan kannattaa nyt keskustella seksologin kanssa.
      Me muut voidaan lopettaa tän saman trollin ruokkiminen.

      • aviomies12

        Aloittaja on vielä niin nuori,ettei tiedä, mitä elämältään haluaa.Kyllä mun vaimo tykkää,kun imen hänen häpyhuulia.


    • Avio vaimo

      Minulla on isot häpyhuulet sama ongelma sinunikäisenä,sen jälkeen loppu ongelmat,kun kohtasin tulevan aviomieheni hän suorastaa rakastaa niitä.

      • Lippian-täti

        Nyt tähän viestiketjuun saatiin asiallistakin sisältöä :)


      • 25-vuotias

        Mun ongelmana ei ole muiden mielipiteet, vaan se mitä itse ajattelen ja näen. Jos kysyisin entiseltä poikaystävältäni, niin hän varmasti kieltäisi mua menemästä leikkaukseen.


    • Fango

      "Saanko mä nuolla sun pillua?"
      "Sori. Ei oo, mutta arpikudosta olisi. Käviskö se?

    • ensin synnytä

      Jos haluat lapsia ja synnyttää alakautta, mene leikkaukseen vasta kun lapsiluku on täynnä. Itselläni häpyhuulet synnytyksessä repesivät ja täti ne tikkasi huonosti, tekisi mieli ne korjauttaa. Turha se on nyt maksaa itsensä kipeeksi jostain esteettisestä leikkauksesta ja parin vuoden päästä pukata sieltä lapsi lävitte.

      • 25-vuotias

        Lapsien teko ei ole mun suunnitelmissa.


    • Minähän voi

      ne leikata saksilla pois ylimääräiset liitit. Touhuaa pimeessä ja viltinalla silloin ei kaveri näe minkälaiseen rotankoloon on tappinsa työntänyt.

    • 25-vuotias

      Tahtoisin auttavia vastauksia, sen sijaan, että minulle kerrottaisiin, että minun ei tarvitse mennä leikkaukseen. Jos tänne vielä eksyisi sellainen, jolla on kokemusta leikkauksesta ja joka on tehnyt sen esteettisistä syistä.

    • Fango

      Onkohan kauneudenhoito oikea paikka tälle kysymyksellesi?

    • ruusun kukka

      On oikea paikka pitäähän sitäkin ehostaa

    • Lippian-täti
      • haitanneko ketään

        vaikka vähän näkyvätkin minulla näkyy noin 4 senttiä eikä haitaa yhtään.


    • Minulla myös

      näkyvät reilusti ja ovat tummanpunaiset,poikaystä tykkää niitä imeskellä ennen rakastelua

    • ghhfffgggg

      Paljonko tuolla Aavassa maksoi leikkaus?

    • iituliinini

      leikkautin jo 30v. sitten. Ne oli n. 2cm yli ja hankasivat.
      sen jälkeen kävelykin helpottui 10000%.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe