THAI LADYBOYTA

THAI LADYBOYTA

Tulipahan kaytya uudenvuodenaattona phuketin chalong bayssa ja siina tuli yksi tosi hyvan nakoinen ladyboy juttusille,no mita siina muuta kuin kokeilemaan josko tytto lahtisi mukaan???Kysyin josko han lahtisi mun kampille ja antaisi hieronnan?Vastaus oli OK ja lahdettiin typyn mopedilla kohti mun huonetta.Heitin kuteet veks kampilla ja makasin vuoteella mahallani ja tama ladyboy nimeltaan jes aloitti hieromaan ...puolen tunnin kuluttua jouduin kaantymaan toisinpain ja tama mun hieroja huusi WHAT...IS ...THAT...No mulla oli tietysti kulli niin kovana kuin vain voi olla.No jes otti heti ekaksi kunnon otteen mun kyrvasta ja alkoi vatkata sita kaksin kasin samalla imuttaen syvalle suuhun...pienen ajan kuluttua han rupesi ehdottelemaan jos panisin hanta peppuun koska haluaisi tuntea koko kyrvan sisallaan,no mika ettei jos en joudu maksamaan enempaa kuin sen ennalta sovitun 400 bathia mika oli sovittu hieronnan hinnaksi,ja sehan passasi tytolle.Tungin kyrpaa perseeseen melkein tunnin ajan ja ladyboy huusi melkein koko ajan auu auu kysyin lopetanko mutta vastaus oli MORE MORE I LIKE...tykkasi olla naitavana

29

4910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi pikkusta

      Hahaa menehän pikku Eemeli pikku kakkosta kattomaan tämä ei ole sun ikäsen paikka

      • ....

        Juuri näin. Pienen ikänsä johdosta aloittaja voi työntää juustohöylän perseeseen!


    • THAI LADYBOYTA

      Kappas vaan,noista parista kannanotosta paistaa kateus koska heilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin vain haaveilla seksista thaikun kanssa ja oma kasi ainut tyydyttaja...Ootte saalittavia perakamaripoikia ja siksi jaatte..HAH HAA TAALLA ON HAUSKAA

      • ei käy kateeks

        Ei tartte ulkomaille asti lähteä jotain vosua naimaan perseeseen sitä saa ihan kotona eikä tartte pelätä että saa jonkun kupan vinosilmältä


    • THAI LADYBOYTA

      Kylla nama kotimaiset ladyboyt on niin nahty ne on jotain karvasii ukkoja rikkinaisissa sukkiksissa,oksettavan nakosii... No toi jes tulee taas aamulla kaymaan ja panen sita ennenkuin jotain karvaperseista "suomitransua"ja tiedoksi tuo tytto on tosi siisti ja hygieniasta huolehtiva,taas saan toiset jaa ruikuttamaan sinne perakylille!!!

      • aahahaa

        Mä tulen ja survasen sellasen löylykauhan sun perseeseen ettet enää ikinä vilkasekaan ryppyreikää


    • tom jones

      Laittaako Suomessa kukaan silikonirintoja miehelle? Kiinnostaisi ottaa sellaiset. Pukeudun naisten vaatteisiin kotona päivittäin. Tunnen olevani henkisesti 100 prosenttisesti tyttö. Minussa ei ole mitään miehekästä, muuta kuin väärät vehkeet jalkojen välissä.

    • Naispoika

      Jees noi ladyboyt ovat parhaita, mullakin Thaikussa vakkari isokaluinen hoito. Sexi niiden kanssa on vaan niin kiimaista touhua että en vaihtais enää naiseen. Saa panna ja olla pantavana. Monet niist on paremman näkösii ku aidot naiset. Unohda nalkuttava akka ja ota ladyboy, niin minäkin tein.

      • lurps

        Kahta en vaihda se on löylykauhan työntäminen perseeseen ja Turun sinappi


      • THAI LADYBOYTA

        Taidat olla perilla asioista,naispoika?Homma on juuri niin kuin kirjoittelitkin,saa panna ja 0lla pantavana,mitaan kiiretta ei ole vaan voi vaikka makoilla sylikkain valilla.Ei ole thaikkuladyboyn voittanutta se on totuus


      • Anonyymi
        lurps kirjoitti:

        Kahta en vaihda se on löylykauhan työntäminen perseeseen ja Turun sinappi

        Kahta en minäkään vaihda - sukkia.


    • ppllee

      No perhana
      Itte olen 43 v, jag lähden Tailantiin ens kuussa. Kolme viikkoo lomaa.
      Nyt haluaa ottaa sellainen ladyboy ja saada vähän hierontaa :)
      Saik sä koitella hänen kaluja?

    • naispoika

      Sai koitella, ja jopa maistella…sekä valita että naitko sinä häntä vai hän sinua.

      • yyyööökkk

        Hyi helvetin viemärirotat syökää toistenne paskaa


    • naispoika

      Ladyboyt ovat syötävän hyvän näköisiä, aion maistaa ja ihan vesi herahtaa kielelle Thaikku matkaa odotellessa nam nam…

      • prööött

        Paskat herahtaa housuun


    • THAI LADYBOYTA

      Kuusi viikoa viela lomaa jaljella ja pari paivaa aina viikossa paneskelen sen ladyboyn kanssa,on kuulemma sen verran paikat hellana sen jalkeen kun on kaynyt mun luona etta taytyy pitaa taukoa pari paivaa...sitten saa taas survoa kunnolla kyrpaa sisaan...Tyydyttakaa te kateelliset itsenne niilla loylykauhoilla ja juustohoylilla kun ette asiasta mitaan tieda ja olette oman kaden varassa..Terveisia THAIMAASTA

      • ei käy kateeks

        Hyppää homo kaivoon ja nusuta viemärirottia perseeseen


    • naispoika

      Jee, enää viikko ja sitten häippäsen täältä junttilasta Thaikkuihin naiskentelemaan ihanan söpöä ja isomunaista ladyboytani, aah en malta odottaa sitä hetkeä kun näemme ja riisuudumme alasti, hänen työntyessä liukkaaseen pyllyyni samalla minua runkaten sekä tarjoten omaa tiukkaa peppuaan ja kaluaan, nätit tisut suklaanruskeine nöpöttävine nänneineen. Joten hajotkaa tänne pakkaseen, minä lähden harrastamaan irstasta, kiimaista ja rivoa sexiä.

      • byyäääää

        Herranjestas nyt tuli thaikkuhomolta niin hirvee paska että perse repes ei pysty poraamaan


    • thaimaassa

      Kotona taas,kolme kuukautta meni ihan vilauksessa,täytyy alkaa suunnittelemaan uutta reissua...Oletko naispoika vielä reissussa,missäpäin?Itse olin patong/karon/chalong beachilla

    • kummastuttaa

      Onko nämä homokammoiset eksyneet "vahingossa" tälle sivulle vai ovatko he niitä kaappihomoja jotka eivät pysty tunnustamaan itselleen että miesten välinen seksi onkin heidän juttunsa?Jos itse "eksyn"heterosivuille niin en suinkaan ala haukkumaan ja arvostelemaan heitä siellä!!!SE on heidän juttunsa ja meillä on täällä omat juttumme...hyvää jatkoa kaikenmaailman löylykauhoille ym kauhistelijoille,toivottavasti löydätte joskus jonkun...

    • aniina

      ei mä haluun niellä siis kunnon suomalaisen miehen kyrvästä Aniina

      • mpy

        upee likka! nieletkö kaikilta meidän mpkerhos?


    • thaimaassa

      Tulisipa taas talvi ja veronpalautukset että pääsee täältä pohjoisesta nauttimaan "etelän hetelmistä" Thaikkuihin.Viime loma tuli siis pyörittyä phuketin rannoilla,kuukauden päivät meni sitä ihanaa ladyboy Jessiä naidessa,jeesus että sillä oli tiukka ja lämmin peppu,,,sinne oli ilo laskea lastit sisään ja katsella kuinka ne valuivat pikkuhiljaa ulos tummia reisiä pitkin,,,ja kyllä se typy osasi myös ottaa suikkiinkin,hieman sieltä kuului ököttelya kun välillä painoin mulkun juuriaan myöten suuhun.Ehkä ensi reissulla ehtisi käydä katsastamassa Pattayan paikat,Bangkok turhan suuri kylä ehkä ja siellä voi olla aina välillä jotain mellakoita???

    • Anonyymi

      Kerran oon käyny thaikuissa. Bangkok ja Pattaya. Ja pitihän sitä ladyboytä kokeilla.
      En jaksanut yhtään innostua, mutta kyllähän tavarat putkeen lensi.

      Kunnon poikaportto on sentään aitoa tavaraa. Niitä rynkytin useita. Ok muuten mutta pieni pili.

      Ihan toinen juttu on sitten Vietnam.
      Pojat on isompia, ja lihaksikkaampia. Ja lerssi on monilla sitä kokoa että teki tosi gutaa saada takaapäin.
      Itse olin silloin 57v/190/120. Sain nautinnon molempiin suuntiin.
      Edullisia olivat. Poppekin maksoi 25centtiä iso plo.

    • Jos Ladyboy pannut sua peppuun olisiko vaikuttanut hintaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe