pizzeria familia

aika uus paikka

kellä kokemuksia pizzeria familiasta?
mikä pizzeria paras pieksämäellä?

37

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juicy1

      Samaa paskaahan nuo karvakäsien omistajat lafkat on. Jos kunnollista pizzaa haluaa, niin tekee itse, tai käy kotipizzasta, jossa laatu on aina hyvä.

      • muutehyvämut

        Ei oo familian omistajat karvakäsiä.


    • Kotipahvipizza

      Kyllä on ohuita kotipzzan kiekot. En osta.

      • sopivan karvainen

        Oliivista oon hyvät pizzat saanut, eikä oo mahakaan reistaillut.


      • pizza10

        Pizzanpohjan tulee olla ohut, jos haluat paksupohjaisen tilaa pannupizza


    • kerran kokeiltu

      Ainakin rullakebab oli tosi reilun kokoinen ja hyvää oli.

    • tuplakarvaläski

      Karvoja olla pittää ja täytteiden jotain muuta kuin tilattua.
      Reunoilta pikimustaa hiiltä ni ei tartte syyä hiilitablettejakaan.
      Kaupantekijäisiks melaa jokaa aukkoon.

      • HuumorinkukkaOnKaunein

        :DD Jumalauta, kiitos! Päivän nauruista!


    • Digilous

      Tuskinpa tämänkään palstan paskajutut säätelee sitä,mistä kukin ruokansa tilaa vai tekeekö itse:D

    • pieksämäki

      Paras pizzeria tällä hetkellä familia persemäen paikoista

      • vaivanenläski

        Parraat löytyy Salen pakastealtaasta jos ITE tehtyjä ei lasketa.


    • buohh

      Nesteen kotipizza!!!!!!

    • hyiiii

      paras on oliivi. familiassa liian paljon juustoa, liian paksu ja raaka. ainakin kun yöaikaan kävi syömässä, vaikka asiakkaita ei ollutkaan. en mene toiste.

    • oliivipantaan

      Vasta söin tässä yksi päivä oliivin pizzaa ja samana iltana jo vatsa reistaili!!!!!! Familian kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa!!

    • motsarellaa

      Nyt on muotia kokata itse. Pizzat kaverien kanssa valmistettuna kotipileissä on illan kohokohtia. Pitserian pizzat ovat täynnä teollisuustöhnää.

      • sinpansii

        Sinun PErsereikäs o täytetty teollisuustöhnällä, pisteria on paraspi. t.SiMpasni


    • Nakkipaketti99

      AI ONKO PIEKSÄ MÄESSÄ PITSEERIJA????!?!?!?!?

    • ahmedAl

      Asemantähti!! Parasta vastinetta rahalle

    • olikan

      Pieksämälla ei mita hyvää pizzeria.

    • sissos

      atlanticia parempaa ei olekkaan!

      • grutyre

        Eikös se jo uponnut aikapäiviä sitten ja kovasti on sitä etsitty...heh, heh


    • pitsaonh

      Hyvä on

    • iskender

      Pieksämäellä EI OLE MITÄÄN hyvää ruokapaikkaa! Familiasta emme olleet kuulleetkaan; ilmeisesti joku iskenderkebabpaikka. Ennen oli Martina, mutta lähti sekin. Kukapa ei? Mutta hiihtolomalla täällä käydessämme, menimme Varkauden Rossoon. Oli muuten huippupalvelu ja samaa voi sanoa pizzoista! Ihan sairaan hyviä, ainakin meidän mielestämme. Liekö ollut eri kokki muilla, jos joku haukkuu sen. Suosittelemme lämpimästi!

    • t11u

      club10

    • dhs

      oliivi pizzeria paras

    • miomioäläkiki

      Hyi Olivia yksi joka vitun päivä mainoksia tulee postilaatikkoon oliivi ei kiiitos

    • jjuitto

      Hyv.ä on

    • HANNUBENSATLENKKAREIS

      MIKÄS SE UUS FAMILIA ON NIMELTÄÄN
      tERVEISIN HANNU HUUTOKAUPPAHEIJARI KARHUNEN

      • IHANRANEKSSANOO

        iTSE MIETIN SAMAA
        TERVEISIN RAUNO KARHU OTSONEN


    • otsoset

      Karhuset, nuo pmäen valioälyköt!!!

    • Pizzamiespmk

      Parhaaksi pizzeriaksi olen havainnut El Centron. Aikaisemmin sielläkin oli joitain ongelmia ja annokset vaihteli ja tilauksissa kesti, mutta nykyisin kun sieltä on ruuan tilannut niin ruoka saapu 15-30min sisässä. Kerran on viikonloppuna ruoka tullut tunnin myöhässä ja tarjosivat ilmaisen limpparin hyvityksenä. Annosten koko tuntuu vaihtelevan kokin mukaan, mutta yleensä ovat hintaansa nähden oivia. Varsinkin kebabannokset on runsaita jos vertaa muiden kaupunkien pizzerioiden annoksiin.

      Oliivista olen tilannut pari kertaa ja saanut pettyä. Edellinen riisikebab minkä tilasin sieltä niin oli pohjanoteeraus. Koko boxi täynnä valkoista riisiä, ei salaattia ja semmoinen kämmenen päälle mahtuva kökkäre kebabia ja peukalonkärjen kokoinen könttä kastiketta päällä.

      Atlanticissa olen kerran käynyt kavereiden kanssa syömässä pizzan ja hyvää oli. Tosin jälkeenpäin sain kuulla, että moni saanut sieltä mahataudin. Ei mitään hajua onko puheissa perää. Kerran ajattelin käydä uudelleen siellä syömässä, mutta ketään ei ollut tiskin takana eikä kukaan vastannut vaikka huutelin, että onko ketään paikalla.

      Familiassa en käynyt kertaakaan, mutta se on vissiin nyt laittanut lapun luukulle.

      Club10 ajattelin käydä, mutta kavereilta saanut vähän ristiriitaista palautetta. Toisten mielestä ruoka ollut surkeaa ja toiset kehuvat maasta taivaaseen.

      Kotipizzassa pari kertaa käynyt ja ihan hyvää ollut, mutta parempaakin olen syönyt ja Hesan Kotipizzassa ovat osanneet tehdä parempaa.

      Felliniä en välttämättä pizzeriaksi luokittelisi vaikka sieltä pizzojakin saa, mutta parhaat pizzat on Fellinistä saatu.

    • kotiinpäen

      suosi suomalaista myös pizzassa

    • Rouvillasilmääää

      Taloustalosta. Niin kukkeita! Ja mihin hintaan!!!

    • kullinaristi

      Jaskan pitseria paras ja hinnatkin ovat kohdallaan.....suosittelen

    • Harripropaska

      Ei ole. Lopppu on

    • kysymis

      Onko fellini vielä pystyssä? En ole liikkunut siellä päin. Voisi käydä syömässä huomenna,jos on vielä.

      • Herkkuttelia

        On, hyvätmutta eväät!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe