19v tyttö yksin thaimaaseen?

ttoivoton

Onko mahdollisuus selvitä hengissä ilman raiskauksien yms. kamaluuksien uhriksi joutumista?
Onko aivan tuhoon tuomittu ajatus lähteä kuukaudeksi reissaamaan reppuselässä thaikkuun yksinään??
Olenko tyhmä/ hullu/ uhkarohkea?

Ideana ois ollu kierrellä thaimaata ja sen saaria. En suunnitellut mitään ryyppylomaa, koska se luultavasti ei päättyisi hyvin. Haluun nähdä ja kokea, en kuolla.

Oon kiikkunu kyllän ja ein välillä tässä kesästä asti. Nyt auttakaa mua!!
Maaliskuu ois tyhjänä ja siihen sopisi paremmin kuin hyvin kuuakuden loma lämpöön!

25

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelli

      Et kuole, jos pidät silmät auki etkä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan, tai lähde kaikkien mukaan. Sinuna lähtisin jos rahaa ja aikaa riittää.

    • superman10

      Luultavasti et ilman vastoonkääysiä matkaltasi tulisi selviämään. Jos olet hyvän näköinen se samalla pahentaa ja helpottaa matkaasi. Joitain asioita voit saada helpommin, kun hymyilet kauniisti. Mutta toisaalta saat myös pervoimmat ahistelijat varmemmin kimppuusi.
      Etsi itsellesi kaveri matkaan, tai paikanpäältä joku toinen louneri matkaaja, (mieluiten mies jos turvaa haet) joka pitää pahimmat tapaukset poissa.

    • ,,,,

      raiskaavat kuoliaaks

    • ei hätiä

      Thaimaaseen tai johonkin muuhun maaseen idässä, ei pitäisi olla ongelmia jos on järkevä ja ei mene vieraiden porukoiden mukaa öiseen aikaan.

    • Ensin oma kieli

      Suosittelen kyllä mieluummin menoa Thaimaahan kuin Thaimaaseen.

      • ttoivoton

        Suosittelen kyllä sinulle menoa psykiatrille.


      • Ensin oma kieli
        ttoivoton kirjoitti:

        Suosittelen kyllä sinulle menoa psykiatrille.

        Kumpikohan meistä olisi sen tarpeessa?


      • Just näin
        Ensin oma kieli kirjoitti:

        Kumpikohan meistä olisi sen tarpeessa?

        Aivan, kuulostaa tosi idiootilta sanoa Thaimaaseen. Sama ku sanois vaikka Saksaaseen. Ja täytyy kyllä olla aika nyhverö jos ei 19v osaa yksin mennä vieraaseen maaseen.


      • Just näin
        Just näin kirjoitti:

        Aivan, kuulostaa tosi idiootilta sanoa Thaimaaseen. Sama ku sanois vaikka Saksaaseen. Ja täytyy kyllä olla aika nyhverö jos ei 19v osaa yksin mennä vieraaseen maaseen.

        Siis ei Saksaaseen, vaan Saksaahan.


      • kirjot.virhe
        Just näin kirjoitti:

        Siis ei Saksaaseen, vaan Saksaahan.

        Tämä oli taas tässä, kielipoliisi EI asiaa ymmärtänyt, niin keskustellaan nyt "kieliopillisista" asioista. Menis "pankokkiin" oman kielensä kanssa.

        Yksin matkustaminen minusta on tylsää - mukavampaa "jakaa" matkan kokemuksia kaverin kanssa - matkan jälkeenkin


    • femakkoruåtsi

      Siis mitä? Taimaaseen. Kulkaa nyt naikkoset ja femakkoset, RUOTSI on se jota pitää pelätä. Siellä raiskataan urakalla kiitos seksinostokiellon. http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden

      Maailman johtavassa raiskaamossa Ruotsissa on sama raiskaako vai ostaako seksiä. Mies on rikollinen kummassakin tapauksessa joten Ruotsissa raiskataan kaikki naiset.

      Pysykää poissa Ruotsista ja painukaa taikkulaan turvaa raiskauksilta.

      • VaroRuotsiaNainen

        Katso pylväästä. Femakkola-Ruotsin naisista raiskataan 10 prosenttia ja toisen olevista Jamaika ja Bolivialaisista 5 prosenttia.


      • kariaalto

        Mahtaako ruotsin raiskaustilastot johtua seksinostokiellosta vai erään rauhanuskonnon edustajien määrästä?


    • En ymmärrä

      Mä olin siellä yksin 16-vuotiaana. Mitä uskaltamista siinä nyt muka on, sähän oot jo täysi-ikäinenkin.

      • malluski

        Itse olen kierrellyt nuorena arabimaissa ihan itsekseni, eikä koskaan ollut ongelmia. Absolutisti olen ollut koko ikäni, hoikka, vaaleahiuksinen, järki matkassa ja kielitaitioa riittävästi ja sopivasti rohkeutta. Näillä mentiin ja aivan upeita matkoja kaikki.


    • pysysuomeesessa

      Jos tollasia tarvii täysi-ikäisen täällä kysellä niin ei kannata lähteä. Ainakin kannattaa opetella kirjoittamaan maan nimi oikein.

    • Haddivaddi1500

      Tämä tulee liian myöhään viestiketjun aloittaneelle, mutta kerron muille vastaavaa asiaa miettiville. Itse olen jo hiukan vanhempi naisihminen ja jo kohta vuoden ympäri maailmaa reissannut, yksin - kaveri oli ainoastaa USA:n läpiajomatkalla joulukuussa.
      Thaimaassa on aina ollut turvallinen olo, paikalliset ovat rehellisiä ja auttavaisia. Varovaisuuteen on lähinnä syytä, kun on tekemisissä muiden turistien kanssa.
      Maassa on paljon yksin matkaavia reppureissaajia. Nuorille suosittelen yöpymistä hostelseissa, joissa tapaa muita yksin matkaavia nuoria. Heillä syntyy helposti kontaktit ja yhdessä lähtevät katselemaan auringonlaskuja yms.

    • Jokutolkkuolla

      Mikä helvatti on,kun ihmiset eivät tiedä eivätkä osaa valtioitten ym. nimiä..Thaimaaseen, .Saarenmaasen, ulkomaaseen, Kuurinmaasen jne.

      • suomenmaahan

        Sanopa muuta. Kuten esim. taikkula, taimaa, thaikkuihin, pattijoelle...
        Ihan aikuiset ihmiset kirjoittavat kuin lapset.
        Saksala, saksaa, saksoihin....


    • peruskoulu

      ThaiMAA
      ThaiMAAHAN

      Taivas
      Taivaaseen

    • 4332211

      Vittu mitä apinoita, tai ei apinatkaan varmastikaan jaksaisi jauhaa samasta aina vaan.

    • pahaeiolepaikassa

      rikoksen uhriksi voi joutua vaikka omassa kodissaan.

      paha ei koskaan ole paikassa eikä esim ulkonäössäsi (nuoret naiset on aina nättejä)
      vaan pahuus on vain ja ainoastaan tekijässä. aina.
      ne runkkarmiehet käy thaimaassa (erisnimiä ei taivuteta) ja maksavat seksistä.
      ei heidän kanssaan kukaan ilmaiseksi olisikaan.

      tuossa oli hyvä ehdotus hostelleista. itse nuorempana yövyin halvalla ja turvallisesti ja aina oli seuraa, yhdessä lähdettiin yöhön ja tultiin takaisin. valitse sellainen paikka jossa kysytään passi/henkkarit kaikilta.

    • 27vNainenYksinMatkaan

      Thaimaa on turvallinen maa, liikenteessä kannattaa varoa. Thaimaassa nainen saa kävellä iltaisinkin rauhassa. Neljä matkaa sinkkuna tehnyt Pattayalle ja Rayongiin. Maaliskuussa uudelleen ja sinkkuna. Huoletta matkaan. Hyvää ruokaa ja lämpöä sekä kivoja ostoksia. Thait ovat ystävällisiä.

    • Eikylläthaikkuun

      Liikenne järkyttävää. Enkä muutenkaan ymmärrä kuinka jaksaisit olla siellä 2kk! Joka paikassa on samanlaista!

    • Mdda

      Hiukan uhkarohkea ajatus, ongelmia tulee ja matkasta saattaa tulla painajainen ja luontoon tutustuminen jäädä kokonaan. Joku kulttuuri- tai luontomatka voisi olla
      turvallisempi vaihtoehto. Minulla on naistuttava joka käynyt siellä kerran vuodessa vuosikymmenien ajan ja hän sanoi ettei tulisi mieleenkään lähteä yksin sinne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe