Mitä vittua mä nyt teen?!

Jylpperi

En nyt oikeen tiedä, että mille palstalle tämmöne kuuluis, mut laitan nyt tähän. Oon 15-vuotias poika ja päätin tänään ostaa kaveriltani, joka asuu aika lähellä minua tupakka-askin 10 eurolla, jäin polttamaan yhden ja lähden kotiin, vanhemmat haistoivat sen jotenkin ja rupesivat tutkimaan takin taskuja jostain syystä ja löysivät sen askin, huusivat minulle ja tuhosi ne aivan käyttökelvottomaksi ja heitti roskikseen! Mitä helvettiä mä teen?!

77

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munamankelimunakas

      mikä täs oli isoin ongelma? tuhoutuneet röökit vai se et sun vanhemmat sai tietää? :D vanhemmilles voit sanoo et halusit kokeilla ja lupaat jättää viimeseks kerraks, lisää röökiä saat ostamalla xd

      • Jylpperi

        Se, kun vanhemmat tuhos röökit, kun ei se mitään halpaa ole, ja muutenkin jos mä jatkossa rupeen röökii polttaa, ne haistaa sen.


      • ododp
        Jylpperi kirjoitti:

        Se, kun vanhemmat tuhos röökit, kun ei se mitään halpaa ole, ja muutenkin jos mä jatkossa rupeen röökii polttaa, ne haistaa sen.

        Mikset voi polttaa sähkötupakkaa?


      • Jylpperi
        ododp kirjoitti:

        Mikset voi polttaa sähkötupakkaa?

        Niitä mä en pysty hankkimaan hirvee helpolla. :-(


      • Jylpperi
        ododp kirjoitti:

        Mikset voi polttaa sähkötupakkaa?

        Ja muutenki polttaisin mielellää sitä aitoa tupakkaa, ku o vähäse parempaa ja isompi vaikutus.


      • uuuuuuuno
        Jylpperi kirjoitti:

        Ja muutenki polttaisin mielellää sitä aitoa tupakkaa, ku o vähäse parempaa ja isompi vaikutus.

        Nimenomaa isompi terveysvaikutus..


      • Jylpperi
        uuuuuuuno kirjoitti:

        Nimenomaa isompi terveysvaikutus..

        Juu, kyllä mä sen tiedän, et tupakka on epäterveellistä, mut se ei estettä tee, etten mä sitä polttais. Tupakka nyt vaan o iha mun makuun.


      • Jylpperi
        uuuuuuuno kirjoitti:

        Nimenomaa isompi terveysvaikutus..

        Ja ku kirjoti ton, et isompi vaikutus, tarkotin sillä, että niinku makuna isompi.


      • -00 poeka
        Jylpperi kirjoitti:

        Ja ku kirjoti ton, et isompi vaikutus, tarkotin sillä, että niinku makuna isompi.

        15 poika joka ostaa aski 10e
        jos saa kysyä nii minkäs aski ostit?
        Jos polttaa haluu nii ostaa topan rislat ventit tulee halvemmaks ja tupaka haju lähtee noin tunnis pois eli et polta tuntii enne ku meet kotia
        mutta en ymmärrä et miks alottaa 15v ku luulin et se tupakka o nii pähee aika o menny ohi jo ton ikäsenä ku oon ite 14v alotin polttaa 12v ja haluisin jo lopettaa mut ku ei pysty enää ja kerroin siitä mun porukoil mut neki tajus et ei ne voi mua estää polttamasta mut ne ottaa tupakat multa jos löytää
        ps.ei muute löydä:D


      • -00 poeka
        Jylpperi kirjoitti:

        Ja ku kirjoti ton, et isompi vaikutus, tarkotin sillä, että niinku makuna isompi.

        15 poika joka ostaa aski 10e
        jos saa kysyä nii minkäs aski ostit?
        Jos polttaa haluu nii ostaa topan rislat ventit tulee halvemmaks ja tupaka haju lähtee noin tunnis pois eli et polta tuntii enne ku meet kotia
        mutta en ymmärrä et miks alottaa 15v ku luulin et se tupakka o nii pähee aika o menny ohi jo ton ikäsenä ku oon ite 14v alotin polttaa 12v ja haluisin jo lopettaa mut ku ei pysty enää ja kerroin siitä mun porukoil mut neki tajus et ei ne voi mua estää polttamasta mut ne ottaa tupakat multa jos löytää
        ps.ei muute löydä:D


      • Jylpperi
        -00 poeka kirjoitti:

        15 poika joka ostaa aski 10e
        jos saa kysyä nii minkäs aski ostit?
        Jos polttaa haluu nii ostaa topan rislat ventit tulee halvemmaks ja tupaka haju lähtee noin tunnis pois eli et polta tuntii enne ku meet kotia
        mutta en ymmärrä et miks alottaa 15v ku luulin et se tupakka o nii pähee aika o menny ohi jo ton ikäsenä ku oon ite 14v alotin polttaa 12v ja haluisin jo lopettaa mut ku ei pysty enää ja kerroin siitä mun porukoil mut neki tajus et ei ne voi mua estää polttamasta mut ne ottaa tupakat multa jos löytää
        ps.ei muute löydä:D

        Ostin Pall Mallin punasta max aski (27 kpl), kaupassa oli ainaki tuona päivänä 6,50 euroa. Loput sun viestistä on sitä samaa, mitä yleensä kuulee tupakoijana, vaaroja ja vaaroja, sitä mä oon kuullu ihan tarpeeks, ongelma kun mulla oli se, et vanhemmat pasko röökit, 26 savuketta lähti pönttöön, voit ite kuvitel et kuin paljo se vituttas! :/


      • Jylpperi
        Jylpperi kirjoitti:

        Ostin Pall Mallin punasta max aski (27 kpl), kaupassa oli ainaki tuona päivänä 6,50 euroa. Loput sun viestistä on sitä samaa, mitä yleensä kuulee tupakoijana, vaaroja ja vaaroja, sitä mä oon kuullu ihan tarpeeks, ongelma kun mulla oli se, et vanhemmat pasko röökit, 26 savuketta lähti pönttöön, voit ite kuvitel et kuin paljo se vituttas! :/

        PS: Pidän enemmä tehdasvalmisteisista savukkeista, röökinpolton alotin kolmannella luokalla, jäin ny 15 veen kii.


      • ndcjeicnernc
        Jylpperi kirjoitti:

        Ostin Pall Mallin punasta max aski (27 kpl), kaupassa oli ainaki tuona päivänä 6,50 euroa. Loput sun viestistä on sitä samaa, mitä yleensä kuulee tupakoijana, vaaroja ja vaaroja, sitä mä oon kuullu ihan tarpeeks, ongelma kun mulla oli se, et vanhemmat pasko röökit, 26 savuketta lähti pönttöön, voit ite kuvitel et kuin paljo se vituttas! :/

        ei vituttas vittuakaan :DD vitun paska


      • Tupakkahelvettiin
        Jylpperi kirjoitti:

        PS: Pidän enemmä tehdasvalmisteisista savukkeista, röökinpolton alotin kolmannella luokalla, jäin ny 15 veen kii.

        Sun aivosolut tuhoutuu ja sul menee keuhkot pilalle että joo, kannattaa 15v poltella vittu röökiä


      • Lollypuff

        Filmtownista saa 10 eurolla kpl Lolly Puff-kertakäyttösii sähköröökei. Riittää parille päivälle eikä haise plus ei terveyshaittoi. Makuja minttu, mansikka, mustikka ja lemon (Minttu ja lemon parhaita!)


      • Kuriaonoltava
        Jylpperi kirjoitti:

        Ostin Pall Mallin punasta max aski (27 kpl), kaupassa oli ainaki tuona päivänä 6,50 euroa. Loput sun viestistä on sitä samaa, mitä yleensä kuulee tupakoijana, vaaroja ja vaaroja, sitä mä oon kuullu ihan tarpeeks, ongelma kun mulla oli se, et vanhemmat pasko röökit, 26 savuketta lähti pönttöön, voit ite kuvitel et kuin paljo se vituttas! :/

        Oikein sinulle. Jos olisit minun poika niin olisit vieläsaanut selkään niin että, viikkoon et pystyisi istumaan.


    • Jylpperi

      Eikö nää nykyajan vanhemmat oo mitää muuta, ku kukkahattutätejä- ja setiä, jonku tupakka-askin heittää menemään, ei niillä kyllä oo mitään parempaa tekemist, ku pilata mun mahdollisuuksia, mä alan oleen muutenki siinä iäs, et pitäs alkaa jo ite ottamaan sitä vastuuta pikku hiljaa, eikä niin, että vanhemmat käskyttää...

      • Spicegirl

        Nauroin kuollakseni ylläolevaa kirjoitustasi; mitä mahdollisuuksia jos saan kysyä? Ja iästä puheenollen, et osaa ottaa vastuuta kun et tajua edes olla tupakoimatta, se olis sitä vastuuta.


      • Jylpperi

        Mahdollisuudet tupakoimiseen, se on aivan naurettavaa tuhota toisten tupakkeja!


    • 5+5

      Ala sitten tienaamaan omat rahasi, jos vastuuta haluat. Mitä mahdollisuuksia sinulta muka pilataan? Taidat muuten olla jotenkin yksinkertainen, jos tupakka-askista noin paljon maksoit. Ota vastuuta koulunkäynnistäsi, hanki töitä, niin kyllä sinutkin vakavasti otetaan.
      Ja, ihan varmasti vanhemmilla on omassa elämässään parempaa ja mukavampaa tekemistä, kuin heittää lapsen röökejä roskikseen;))))

      • Jylpperi

        Itse asiassa koulu mulla menee aika hyvin, niin on vanhemmatkin sanoneet, ja yleensä tupakka-askista maksetaan jonnin verran ylihintaa, sillä alaikäinen olen, kesäksi hankin töitä. Muutenkin vanhempani vaikuttavat jotenkin ennakkoluuloisilta ja vainoharhasilta, ei pelkästään tämän tupakka-askin takia, vaan muutenkin. :/


    • täh

      lopeta

      • Jylpperi

        En minä sitä lopettaa halua


      • nimim

        Kyllä tulee vielä päivä, että haluat lopettaa, mutta et pysty. Muista sitten, että tiesit.


      • Jylpperi

        Niin, no joo, kyllä varmasti semmonen päivä tulee, mutta siihen on aikaa, kyllä nuorena voi ihan muuhunkin kuolla kuin syöpään, ja sit se et jokanen kuolee kumminki aikanaan.


      • Karmanlaki

        Sää tuut viä katuun tota mitä just sanoit


      • apjaalottaja200e

        Mieluummin pidän lyhyen ja hauskan elämän kuin pitkän ja tylsän.


      • kannabis1232

        kannattaa lopetaa tupakointi koska siitä päässee aika nopeasti poltamaan kannabista. isäni kuoli kannabiksen ylikäyttöön ja itse rupesin poltamaan myös. että toivoin kaikkilla kunnialla lopeta tai pääset itsekin kannabiksen käytöön.


      • 2K18jatäälvieläkin

        Ai sun faija vetäs 600,000 kg kannabista 15 minuuttiin :D? Se on todistettu että muuten siihen ei kuole :D


    • Jylpperi

      No nyt taas pitkästä aikaa päätin ostaa tupakka-askin, kun vihdoin olen päässyt yli tuosta kauheasta kokemuksesta, ostin harmaata L&M:ää 20 savukkeen askin, kaupassa hinta oli 5,50 euroa, minä maksoin siitä 8,50 euroa, jäin polttamaan yhden, lähdin kotiin, tällä kertaa päätin kuljettaa sen askin salaa huoneeseeni housujeni taskuissa, isä ihmetteli sitä askia kun sen muoto näkyi housujen taskusta, otti sen askin ja tuhos aivan käyttökelvottomaksi ne röökit, ja lopulta heitti roskikseen ne, mulla on nyt niinkun 18,50 euroa mennyt aivan hukkaan. mitä perkeleä minä nyt teen!!???!!!

      • piippuuu

        Osta mopo ja aja sillä kylille pulloja keräämään!


      • Jylpperi

        koulussa kerään kyllä pulloja


    • Yksinkertaisuus

      Viisaita vanhempia sulla! Ihailen!

      Mitä sillä tupakoinnilla yrität näyttää? Kovista vai? Uskon että tytötkin seurustelevat mieluummin sellaisen pojan kanssa, jonka henki ei haise tupakalle.

      Jos olisin nuori ja tietäisin sen mitä nyt, en huolisi miehekseni tupakoivaa enkä viinan juojaa. Mieheni poltti askin päivässä n. kuuskymppiseksi ja yhteen aikaan joi viinaa puoli pulloa/ pvä. Olen laskenut hänen tuhlanneen noihin typeryyksiin pienen omakotitalon hinnan elämänsä aikana.

      No keuhkosyöpäänhän tuo mies sitten kuoli, se oli odotettavissakin, maksakin oli sökö, mutta pääasia että en pilannut hänen mahdollisuuksiaan, joista sinä kirjoitit.

      Kun itse tienaat, polta vaikka viis askia päivässä ja lisäksi juo pullo viinaa, pääsethän nopeammin tästä elämästä. Mutta älä sitten sairauden tullen itke ja valita "miksi aloinkaan polttamaan ja juomaan", se ei enää auta mitään.
      On se kiva sitten olla kivun keskellä letkuissa ja yhteiskunta maksaa.

      • Jylpperi

        Tota vitun kovisjuttua on jo kuulunut ihan tarpeeks paljon, miten se ihmisestä koviksen tekee, jos polttaa, paskin mielipide, mitä mä oon kuullut/nähnyt kirjoitettuna, ole hyvä ja perustele se.


    • Tupakka_tyhmentää

      Aloitit tupakan imemisen kolmannella luokalla, nyt olet 15-vuotias. Miten olet stähän asti onnistunut pitämään tupakoinnin salassa ja salakuljettamaan tupakat kotiin..

      Onko älyllinen kehityksesi taantunut niin paljon, että nykyään jäät koko ajan kiinni?

      • Jylpperi

        Katos sillo kolmosella viiteentoista ikävuoteen saakka eivät vanhempani tulleet ihan minun lähelleni sen jälkeen, kun olin kessutellut. Sillon, ku mä ekalla kerralla kii jäin mun vanhemmat oli ihan vieressä ja ihmettelivät hajua ja heitti röökit menee, L&M askille kävi huono ajotus, isä oli just tullu pois vessasta ja ihmetteli tupakkiaskin muotoa ja sekin lähti menemään


    • hahaaaa

      Selkäsaunan tarvitsisit! Ja kotiarestia! Ei noin nuoren kuulu tupakoida.

      Olet kai lukenut kuinka joka maassa pikkuhiljaa yritetään päästä eroon tupakoista, niiden saanti on vaikeutunut ym. En muista vuosilukua milloin suomenkin pitäisi olla savuton maa, siis ettei kukaan polttaisi. Silloin on vaikea kessukeuhkojen saada tupakanhimoonsa mistään röökiä. Revi siitä!

      • Jylpperi

        Selkäsaunan sietäis saada ne ihmiset, jotka pilaavat toisten mahdollisuuksia, niin kuin mun vanhemmat!


      • minäentykkää
        Jylpperi kirjoitti:

        Selkäsaunan sietäis saada ne ihmiset, jotka pilaavat toisten mahdollisuuksia, niin kuin mun vanhemmat!

        Etkö tajua että vanhempasi yrittävät suojemma sinua ja onko hauska elämä jos kuolet 50v keuhko syöpään


    • Eikannata

      Höpöjuttuja. Ei ole mitään järkeä alkaan pilaan terveyttään vielä noin nuorena. Tupakka sisältää kauheita myrkkyjä ja aiheuttaa vain harmia.

      • Jylpperi

        no se on jokasen oma asia polttaako vai eikö


      • Oldie
        Jylpperi kirjoitti:

        no se on jokasen oma asia polttaako vai eikö

        Se on sun oma asiasi vasta sitten, kun täytät 18. Tai oikeastaan vasta sitten, kun muutat pois kotoa.


    • huoh

      Miksi sä ees poltat? Saat keuhkosyövän ja kuolet. Mielenkiintoista, mäki taidan kokeilla.

      • Jylpperi

        Mä poltan sen takia kun mä tykkään tupakasta!


    • mummell

      Voi laps parka, jospa vielä jatkaisit tutin imeskelyä. Sit kun olet aikuinen ja itse itsestäsi vastuussa, polta vaikka parrun pätkiä, vanhempasi varmaan samaa mieltä. Vielä ehdit tuhota terveytesi noilla syöpäkääryleillä. Kunnoita vielä hetki vanhempiesi tahtoa ja toivetta ja odottele aikuseksi tulemistasi. Onneksi omani ovat jo aikuisia....ja onneksi vain yksi heistä poltaa, satunnaisesti.

      • Jylpperi

        Huomaa kyllä selvästi, että sulla ei oo mukulana ollu mitää mahdollisuuksii ja oot kateellinen että mulla on vaikka tosin vanhemmat pilaa ne


      • minätäällätaas

        Tai sitten hänellä on aivot


    • Minä02

      Mietitääs vähän, mikä sun tupakoinnin mahdollisuus oikein on? Että mahdollisuus polttaa tupakkaa = maksaa sairauksista. Kysy saatko edes jotain terveellisempää tupakkaa polttaa ihan luvan kanssa.

      Mä en ikinä aijo polttaa tupakkaa, ei moni minua nuorempikaan. Se on typerää, maksaa sairauksista!

      Sitten mietitään mitä sun vanhemmat tekee. Ne suojelee sua näiltä sairauksilta. Oma poika polttaa... Hirveää, mä oon pahoillani että alotit, anteeks ja voimia vanhemmilles!

      • Jylpperi

        Ja minähän en rupee aikusikää odottaa sen takia, että saisin sätkää polttaa, aivan turhaa semmonen, mulla on nyt täällä ongelma, isä ja äiti pilaa mun mahdollisuudet!


      • Jylpperi

        Harmaa L&M on yks terveellisimmist kessuist, mitä täällä on. Ja mun vanhemmat heitti ne pönttöön.


      • Aikuinen82

        Valitettavasti mikään tupakka ei ole terveellistä. Sori vaan!!!


      • jotaki

        lämärin harmaa on röökeistä terveellisimpiä, ei tietenkään terveellistä, mutta vähän terveellisempiä kuin moni punanen rööki esim.


    • miettisit

      Lopettaisit sen tupakoinnin.... siin ei oo mtn järkee vai haluutko kärsii vanhempana kivuista? Ja tupakoinnista tulee epäpuhtauksia ihoon, haisevat jalat(luin jostain), haisevat kädet, haiseva henki, sun kuntos heikentyy, et pysty hengittää kunnolla et tuntuu silt et sun nenässäs on joku ohut pilli jonka kautta sun on jotenki saatava henkee. Ja lisäks tupakka viljelmien takia sademetsiäki kaadetaan. Ja tupakas on 4000 erilaista kemiallista ainetta joista 60 tai 600 (en muist) on varmasti tappavia. Mä en ikinä alottais tupakointia, ja olisit kiitollinen ku sul on tommoset vanhemmat koska ku sust joskus tulee vanhempi nii tuskin haluat et lapses alottaa tipakoinni ja sitte jonki ajan pääst joudut kattoo ku se kärsii ja kuolee pois. Miettisit ny vähä. Ja kaiken lisäks tuhlaat vaan rahaa. Jos tupakka aski maksaa n.5-10e ja poltat askin päivässä, ni vuodessa sult tuhlaantuu rahaa 2000-5000€.

      • kuolematelifakeli

        kyl tää kaveri on sen verra kemaali ettei se lapsia saa polta vaa röökiä polta vittu kuoletpaha nopeemmi vittu


    • nuoriso

      Ei ole pakko olla kaverin toisinto. Jos isompi kaveri saa keuhkopöhön niin ei sun tartte sitä matkia. Ole oma itsesi ja kehitä harrastus josta voit aikuisenakin olla ylpeä. Esim. Osta vaikka viiden kympin huuliharppu tai ala juoksemaan, bodaamaan tai harrastamaan potku-nyrkkeilyä, käymään nuorten illoissa kirkossa. Ovat muuten viikon loppuisin. Ota itse selvää. Ota itsellesi hyvä kaveri jostain tytöstä. Voitte auttaa toisiamme läksyissä ja käydä elokuvissa. Kannattaa yrittää. Jumala rakastaa sinua.

    • huoh

      Melkein tekis mieli sanoa pari valittua sanaa mut joo...sanon nyt vaan, et jos haluut "siis niinku olla cool ja polttaa tupakkaa" ym., niin olet kyllä naurettavasn idioottimainen. Ole kiitollinen, ettet ole riippuvainen siitä. Kyllä sit aikuisena kadut katkerasti, jos aiot lopettaa, etkä kykene. Mä tiiän tällasia ihmisiä ihan tarpeeks sanoakseni näin. Sellanen tärkee tieto muuten, että jos kaveris painostaa sua polttamaan, niin eipä taida kovin hyviä kavereita todellisuudessa olla.

    • vittuherää

      mikä vitun "mahdollisuus polttaa tupakkaa" HERÄÄ HELVETTI!

    • Jylpperi

      Hyvät ihmiset! Olen nyt tehnyt ison päätöksen: koska elämäni on ollut aika vittumaista melkein koko ikäni, ajattelen tehdä tänään itsemurhan klo 21.00. Syynä ei ole ainoastaan se, että tupakointi kielletään vaan ihan muutenkin mulla menee kotona aika huonosti, koulu on ruvennut menemään huonoon suuntaan, oikeastaan kaikki menee aivan päin helvettiä. Tämä ei ole kenenkään teidän syy, vaan ihan oma päätökseni. Jos jatkossa tulee viestejä tällä Jylpperi-nimimerkillä, se en ole minä, minua ei ole silloin edes enää olemassa klo 21.00 jälkeen.

      • Laskutoimitus

        Itsehän päätöksesi teet! On se varmaan rankkaa kun tupakointi kielletään, sen vuoksi kannattaakin tehdä itsari.

        Kyllähän kotona menee huonosti, jos et osaa käyttäytyä oikein, ei kukaan äiti ja isä sano että ala vaan polttamaan, jos se tuntuu susta kivalta! Tai vain jotkut luuseri-vanhemmat voi sen tehdä, mutta ei lastaan rakastavat.

        Surkeaksi saat elosi tuntumaan, jos et elä niinkuin vanhempasi haluavat, hehän sinut elättävätkin.

        Kokeilepa olla 18-vuotiaaksi asti niinkuin he haluavat, sitten vasta täysi-ikäisenä alat polttamaan, siis jos itse tienaat siihen rahat. Uskon että olet silloin jo viisaampi ja tajuat kaikki tupakoinnin harmit ja itsekin naurat sille mitä olet kirjoittanut 15-vuotiaana.


      • Jylpperi

        Kai sä tajuat, että mä oon nyt kuollut, ni turha enää o yrittää kertoo mulle niitä sääntöjä, mun mielestä, jos ihmine haluu polttaa, ni antaa sen polttaa, ei ketään täysjärkinen odota tota ihan saatanan pitkää aikaa ennen ku täyttää 18. Mutta mä oon jo kuollut, en ehtinyt elää 18-vuotiaaksi, hyvä, että tuli mieleen polttaa viistoista vuotiaaks asti, vitun tyhmät ihmiset, jotka sanoo, et pitää odottaa 18-vuotiaaks, et saa polttaa. Joku ei välttämättä elä siihen asti niinku minä esimerkiksi


    • Laskutoimitus

      Kyllä useimmat ihmiset elää 18-vuotiaiksi. Sinulle on tullut tuosta tupakointihaaveesta sairaalloinen mieltymä, osaatko muuta ajatellakaan?

      Vanhasta ihmisestä kolme vuotta on tosi lyhyt aika, kai se on nuoresta sitten pitkä aika. Mutta ihmettelen vieläkin mistä saisit rahat tupakkaasi, se on tosi kallista. En minä vanhempana ainakaan antaisi joka päivä yli kuutta euroa tupakkaan, joka menee savuna ilmaan ja tekee lapsesta sairaan ennen pitkään, kun hän vielä lapsen tyhmyyttään ei itse sitä tajua.

      Mutta jokainenhan tekee miten haluaa, jos siis saat rahat tupakkaan, vedä vain posket lommollaan vaikka viis askia/pvä.

      Olen laskenut että tupakka-askin hinnalla minä ja mieheni syömme joka päivä ruuat, en haluaisi että ruokarahamme otettaisiin johonkin joka menisi savuna ilmaan, ei varmaan vanhempasikaan.

      • Jylpperi

        Se on se miltä se näyttää, että menee savuna ilmaan, kun itse teet sitä, se vähä niinku rentouttaa ja auttaa keskittymisessä, rahani minä saan tililtä, koska minulla on jo pankkikortti vanhempien viikkoraha 15 euroa, mutta olen nyt kuollut, ei sen enää pitäis haitata ketään, ei mua oo enää olemassa. En voi polttaa enkä oikeastaan tehdä mitään, taivaassa on vapaus eikä mitään lakeja, en oikeastaan tee täällä taivaassa yhtään mitään, tyhjää täällä on, Jumala on johtaja täällä Jeesus on täällä opetuslastensa kanssa.


      • Jylpperi

        Korjaan kaiken imperfektimuotoon, mua ei oo enää olemassa, paitsi tuo mitä kirjoitin taivaasta on ihan nykyhetkeä.


    • neuvonpahanvaan

      Älä vaan alota tupakoimista, vaikka se noin paljon houkutteleekin. Siihen jää koukkuun eikä siit niin nopeasti irti päästä! Oma isäni on polttanut jo yli 20 vuotta, ja olen hänelle sanonut ett nyt loppu, niin ei. Tupakka on kallista, tuhoaa keuhkot ja tupakka aiheuttaa sen että rupeaa näyttämään vanhemmalta (ulkonäöstä) tupakassa on ties mitä kakkaa ja autovahaa ja sen takia kaadetaan miljoonia sademetsiä.
      Älä aloita.

      • Alottaja

        Jos nyt ihan oikeasti tuota pohtii, niin kyllä se järkevältä ihan oikeastikkin tuntuu, tosin mihin minä rahani käyttäisin, kun ei oo mitään muuta käyttötarkotusta ku alkoholi ja savuke, säästääkkään ei jaksais, kun se viikkoraha on 15 euroa, ei sillä mihkään asuntoon/autoon/ajokorttiin päästä tai mihkään muuhun vastaavaan.


    • Roosa10v

      en tiiä otan osaa;(((((((( oon 3lk ja jäin kiinni kannabiksesta ja budista:/

    • Lollero3636262625

      Kuka idiootti ostaa 10eurolla askin

      • Yyyyyyyyyyyyhy

        Mikäs idiootti sinä olet, on ihmisiä, jotka voisivat pyytää hakupalkkaa jopa 6-10 euroa, sillo maxi askin hinta olis 13-17 euroa hakupalkkoineen ihan hyvän diilin tää jätkä on tehnyt.


    • yrittaaauttaa

      En kannata mutta jos haluat oikeesti salata vanhemmilta tupakoinnin tunge askit perseeseen, takin vuoriin, tai kainaloon.

    • ihmehulttio

      Muijiako luulet röökaamisella saavas? Mikä vitun hinku sul on polttaa, jos haluat olla iso paha poika, vedä ihmisiä turpaan, älä polta. Saatanan hulttio

    • vittukunvituttaa

      ei herranjumala. täällä pilataan nuoruutta tupakan avulla :/ vituttaa niin hirveesti kun saa kuulla kuinka MUN IKÄISET NUORET POLTTAA ja sanoo ''omapahan on asiani, en haluu tylsää elämää'' no varmaan tylsempää siellä sitten sairaalassa kuolla keuhkosyöpään, tervemenoa. siis ei siinä mitään jos haluaa polttaa, mutta JOS haluat polttaa, tee se aikuisena. SULLA ON VAAN 3 VUOTTA JÄLJELLÄ, SEN JÄLKEEN VOIT JUODA SITA VIINAA JA POLTTAA TUPAKKAA VAIKKA VITTU 50 ASKIA PÄIVÄSSÄ JOS HUVITTAA. muijia et ainakaan tolla röökäämisellä saa (ellei sitten ne muijatkin ole jotain päihdehörhöjä) itteeni enemmänkin oksettaa tommonen käyttäytyminen. HERÄÄ

    • Loymardz

      Minä olen tupakoinyt 27 vuotta pian vikkon pästä 28 vuotta ja minä en pysty loppetaman plus että tykkän että maistu hyvälle ja suomi pitä olla savuton vuonna 2030 mutta ei minä sellaista hyväksy minä teen itsemurhan jos en saa tupakoida...:(

    • Loymardz

      Kerran jouduin olemaan junassa 2 tuntia tupakoimatta ja minä ajatelin että kyllä minä siihen pystyn jos oikein kovasti taistelen mutta kun oli mennyt tunti ja 15 minuttia niin tuli niin sietämätön tuska että oli pakko mennä vessan poltaman sala...:( Elokussa piitäisi mennä filiphinille tapamaan tyttö ystävä ja lentokonessa joutu olemaan poltamatta 8 tuntia...:( apua....:(

    • K.C

      Aloittajan on pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin vajaa edes 15-vuotiaana. Saarnaa niin kovasti niistä mahdollisuuksista.

      Mutta kuules Jylpperi, tupakkatuotteiden hallussapito alaikäisenä on Suomen lakien vastaista, ei ne virkavallan edustajatkaan paljoa sun mielipiteistä ja mahdollisuuksista peruistais vaan siinä vaiheessa lähtis röökit pois.

    • petterikulli25

      hei poju tupakkka ei ole 15 vuotiaille sallittua joten ota meikä pojasta mallia juo viinaa se on paljon tervellisempää joten dokaa edes vähän ja näytä vanhemmillesi keskisormea ja huuda haistakaa vittu. terveisin:petterinkulli

    • Joko lopetat sen tupakan polton ku et muutenkaan hyödy siit yhtää.
      Tai sit sanot sun vanhemmille vaa porkkana et poltat

    • Theend

      Lopeta vanhempasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe