Sukkahousut ovat perkeleestä

Reino 34

Sanon minä !

14

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      Miksi on?

    • numero 15

      Kysyn minäkin. Oletko kokeillut?

    • doeiro

      Kyllä sukkahousut ovat aivan hirveitä. Oma tyttäreni on alusta asti kieltäytynyt sukkahousujen pidosta. Jo pienempänä hän oikein huusi, jos aioin pukea hänelle sukkahousut. Nyt parikymppisenä hän laittaa ohuet legginsit tai vaihtoehtoisesti pidemmät sukat. Samoin itse olen aikoinaan työssäni pitänyt sukkahousuja, jotka olivat aina jostain rikki, nyt en käytä niitä.

      • sukkahousu1

        Kukin tyylillään. Itse pidän kovasti sukkahousuista.


    • sukkiksetko

      jäiköhän taas lääkkeet ottamasta !! eilenkin ostin 4 sukkahousut alemyynnistä. onko pakko ostaa niitä huonoja ? kokeilemalla löytyy itselleen sopivia. tänäänkin aamusta sininen hame ja sukkahousut. töihin lähtiessä vaihan housut kun on 15 pakkasta

    • pirunsexyt

      Sukkahousut ovat perkeleen sexikkäät ja helvetin kiihoittavat!

    • Perseestä ovat

      Aivan perseestä sanon minä ! Kauheempii kapistuksii sitte ydinpommin ei maailmaan o keksitty !

    • Jalassa ovat

      Jos mitoitus ja malli ovat sopivat, niin paksuja sukkahousuja on talvipakkasilla tavattoman mukava käyttää.

    • Eino mies

      Paskat ! Jos jalat hikoaa niin tarvii ottaa sukkahousut pois ja sen jälkeen ei ole sukkia eikä housuja jalassa ! Sillon se vasta paleltaakin. Kyllä kunnon Jussikalsarit ovat parhaat !

      • Pirkko-Pekka

        Mitenkä ne Einon jalat voi hienoissa sukkahousuissa hiota mutta ei kalsareissa hikoa?
        Mulla ainakaa hikoa vaikka on paksut sukkahousut jalassa.


    • Tänään_jalassa_40den

      No ei kyllä ole. Koko talven olen kulkenut paksuissa sukkahousuissa. Kuten edellä joku kirjoittaa, jos malli ja koko on omalle kropalle oikea, paksuja sukkahousuja on mukava käyttää talvella. Nyt tähän aikaan tarkenee jo ohuemmissa sukkahousuissa. Tänäänkin tarkenin.

      • SeppoÅ

        70denin mustat tukisukkahousut ja jalat jaksavat kummasti.


    • BLOODisLIFE

      Mä inhoon sukkahousuja! Käytän sukkia ja leggingsejä. Ärsyttävää jos sukkahousut menee rikki niin sillon pitäis sukatkin vaihtaa enkä mä haluu olla ilman sukkia. Ja sitten väitetään kun et käytä sukkahousuja että sä et osaa pukea niitä! Mä en voi sietää sukkahousuja! Mä myös inhoon uimahalleja ja sitten kun et me sinne uimaan niin väitetään että et osaa uida! Luonnon vesissä oon kyllä uinu usein enkä o hukkunu mutta kun väitetään että mä en käy uimahallissa sen takia kun en osaa uida niin varmaan nyt oon Hämeenkyrön Järvenkylän laiturin alla jonka päässä oon usein uinu siellä on syvää

    • Sanaton

      Olkoon vaikka perkeleestä, mutta ovat hemmetin mukavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe