Horoskooppini on Oinas.

kaunis ja ylpeäkin +

Enkä yhtään ole pettynyt siitä, että olen tähtitaivaan ensimmäinen. Olen ja haluan olla aina ensimmäinen, mutta teen sen lempeällä tavalla. Kaikkien oinaiden tulisi kaivaa itsestään pois se katkeruus ja uskaltaa olla sitä mitä me alunperin olimme. Itselle tulee valtavan hyvä olo ja olemme taas luottamusta uhkuvia. En lisää muuta kuin sen, että meidän syntymisellä on tarkoitus ja se on HYVÄ- Pyrkikäämme vain hyvään ja jos emme tiedä mitä se hyvä on niin, alappas meditoimaan ja hiljentymään. Vastaus on sinussa itsessäsi. Sydämessä.

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehh12

      Olet tyypillinen merkkisi edustaja eli omahyväinen ja ylimielinen. Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki mutta ei se tarkoita että he olisivat muuten ykkösiä kaikissa asioissa tai mitenkään muiden yläpuolella. Tuollaiset ihmiset vituttavat meikäläistä suunnattomasti, en kestä suunpieksijöitä.

      • Olenseoinas

        Minä vain kirjoitin, en ole puhunut. Onko mielesi heikko? Etkä kestä rohkeaa ja vahvaa naista? Ajatuksia vain..


      • MrJuha82outolintu

        Omahyväisyys ja ylimielisyys eivät niin pahoja asioita kuin ilkeys.
        Minun venus on oinas eli minussa asustaa oinas minussa on myös muitaki merkkejä kuten härkä, jouskari, vaaka, kaksonen ja kauris.

        Olen semmonen sekasikiö eri horoskooppia =)
        Isäni on rapu, äitini jouskari, mummuni härkä ja pappani rapu ja toiselta puolelta mummu on rapu ja pappa leijona.


      • havainnoitsija_vaaralta
        Olenseoinas kirjoitti:

        Minä vain kirjoitin, en ole puhunut. Onko mielesi heikko? Etkä kestä rohkeaa ja vahvaa naista? Ajatuksia vain..

        "Etkä kestä rohkeaa ja vahvaa naista"

        Jyrbällä tai iwukilla on näköjään välillä vahva halu tyttöillä ...


    • pahuuttavastaan

      voi joku oinas ollakin hieman parempi ihminen kuin oinaat yleensä on mutta tyypillisesti oinaat on pahoja ja äärimmäisyyteen vietynä itsekkäitä. itse suunnittelen lapsenhakinnan niin ettei lapsesta tule oinasta.

    • Liibalaabalöö

      Itse joskus yritin uskoa noihin juttuihin, mutta vittu noi horoskoopit on tarkotettu just jollekki vähämielisille ämmille ja just (meille) homoille! :D

      Oon omalla tavallani vihamielinen, katkera ja valikoiva ihmisten suhteen, mutta kuitenkin rehellinen ja pyrin oikeassa elämässä kompromisseihin ihmisten kanssa, kun taas esim. tapaamani vaa'at ovat olleet hirveitä tapauksia ja kylmäkiskoisia muista ihmisistä hyötyviä hyväksikäyttäjiä, samoin muutkin merkit, joita ollaan kehuttu oikeudenmukaisuutta peräänkuuluttaviksi ja ties miksi rauhankyykyiksi.

      Pointti tais olla se, että oinaat ovat yleensä väärinymmärrettyjä, jotka ymmärtävät maailman realiteetit, vaikka niitä aina nämä astrologiahihhulit koittavat mustamaalata. Siis jos haluaa nyt ihan välttämättä uskoa näihin juttuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe