Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Joopa.

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

136

21162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nymfi<3

      en kuulu ehkä massavirtaan, mutta elin hyyyyvin pitkässä suhteessa jossa mies oli vainoharhainen ja käytimme aina kumia.. söin pillereitä tai en.
      No tuli ero, tapasin kuumia miehiä, olin kännissä ja jostain syystä se että mies antoi paljaalla oli wau elämys. Jotenkin kuuman kovan elimen sykintä paljaalla tuntuu vaan niin kovin voimakkaamalta.. voi olla myös korvien välissä.
      Pari kerta olin liian kännissä, muutaman kerran liian kiihkoissani, kerran oli melkein neitsyt ja muutaman kerran en vain välittänyt.
      No nyt yli vuoden ja tsiiljoonan miehen jälkeen alan herämään todellisuuteen. Ei enään ikinä ennen kuin aviossa. siis seksiä paljaalla tai kumilla.
      Ja silti... ah teidän miesten sykkivät elimet

      • entinendemari

        kuka helvetti vieköön haluaisi avioon tuollaisen huoran kanssa.;))) voi jumalauta


      • Seksuaali

        Mulla on takana monia seksikumppaneita ja nykyisin suhteessa. Avioliitostakin ollaan puhuttu, kihloissa jo olemme. Jotkut naiset ovat vaan seksuaalisempia. Itse en olisi edes kaivannut noina aikoina entisen eroni jälkeen mitään laastarisuhdetta, seksi riitti.


      • Anonyymi

        Olen aviossa ja mulla vieraita miehiä,en käytä ehkäisyä,jos tulen raskaaksi ei väliä,ukko vastaa. haluan tuntea kun sperma purskahtaa sisääni.silloin laukean ihanasti itsekin.Ei mitään kumeja,raskaaksi tuleminen kiihottaa ja menee aviomiehen piikkiin,itse vielä yllyttää vieraisiin.


      • Anonyymi
        entinendemari kirjoitti:

        kuka helvetti vieköön haluaisi avioon tuollaisen huoran kanssa.;))) voi jumalauta

        Minä ottaisin,ihana villi nainen joka osaa nauttia seksistä ja sehän jokaisen oma asia miten toimii.Olen ukm eikä tarvetta vierasiin vaan jos olisin vapaa en epäröisi vähääkään noin ihanan naaraan kanssa seksitellä ja vaikka avioitua.


    • Maverik.

      No jaa, kai se vähän riippuu millaisia naisia sinne sänkyysi on päätynyt. Minulle ei sattunut kuin 1 nainen joka on todennut kumia hakiessani että "ai niin joo, se..." kaikki muut ovat tehneet hyvin selväksi jo ennen seksiä että "onhan sulla kumeja?".

      Vain yhden naisen kanssa on tullut ensimmäisellä kerralla pantua ilman kumia ihan vain molemminpuolisen kiihkon takia. Ja ei, emme olleet teinejä vaan minä 29 ja hän 27, se oli sitä kemiaa....Tosin tuo ei jäänyt yhdenyön jutuksi...

    • mies411

      Minusta on outoa että varatut naiset antavat paljaaltaan niin helposti. Lyhyen ajan sisään on ollut parikin varattua naista jotka ovat heittäneet kumit pois kun olen ne esille ottanut.

      • pillunikosteenkuumana

        Se voi olla paljon parempi ilman kondomia.


      • pillupaljaana
        pillunikosteenkuumana kirjoitti:

        Se voi olla paljon parempi ilman kondomia.

        kyllähän sa on paljaana parasta ja tykkää n nuolla ei siinä kumi auta


      • nainenhaluaavoittajan

        Syy lienee siinä, että tiedostomattaan he haluavat kilpailuttaa siitiöitä. Tähän ohjaa naisen biologia.


      • Anonyymi

        Nyt on sun vuoro olla Mies , se tyttö jo kärsii pirunmoiser tuskat , mene nyt lapsesi luokse , saat myös maailman parhaan vaimon.


    • Aaiih.

      Se paljas kova muna tuntuu niin paljon paremmalta, iso muhkea paljas terska hieroo märässä vi - sa kunnes sperma lentää, tietty nainen haluaa kokea sen nautinnon ilman muovia.

    • Herpesukonpano

      Mie ainakin haluan levittää kostoksi herpestä, niinhän pettävä varattu äijä sen minuun tartutti, eikä kertonut olevansa parantumattomasti sairas alapäästään.

      • hh55dsd

        Kyllä siitä voi parantua vuosien saatossa. btw, miten se on muitten miesten vika että olet huorapukin kanssa?


      • Anonyymi

        Ei minuun tartu kumin läpi. Koitetaanko 3 tunnin hard on sessioita?


    • Lelli-Maria

      No minulla ainakin on se että kulli tuntuu sisällä paljon paremmalta, tunnen sykkeen, haluan että nesteistä ja spermasta tulee se ihanan kiihottava litinä naimiseen, juuri se litinä saa ainakin minut hullaantumaan ja orgasmin partaalle. Olen itse myöskin varattu ja se luo jännitystä kivasti peliin ja siitä myöskin nautin.

      • Mä oon antanu ihan samasta syystä, oli mies sitten vaalea suomalainen tai jonkun muun maalainen. Se vain tuntuu kaikkineen paljon paremmalta.

        Varattunakin ollessani se toi pientä lisää saada muilta kuin omalta mieheltä liemet sisääni. Ja jos niistä monista nainneista olis tullut jotain ongelmia, olisin varmaan laittanut sen kaiken nyk. exäni syyksi, että hän olisi käynyt vieraissa. Niinkuin sitten kävikin ja josta syystä lopulta erottiinkin.


      • Ei pettäjille
        gown kirjoitti:

        Mä oon antanu ihan samasta syystä, oli mies sitten vaalea suomalainen tai jonkun muun maalainen. Se vain tuntuu kaikkineen paljon paremmalta.

        Varattunakin ollessani se toi pientä lisää saada muilta kuin omalta mieheltä liemet sisääni. Ja jos niistä monista nainneista olis tullut jotain ongelmia, olisin varmaan laittanut sen kaiken nyk. exäni syyksi, että hän olisi käynyt vieraissa. Niinkuin sitten kävikin ja josta syystä lopulta erottiinkin.

        Kuvasta päätellen sä taidatkin olla prostu! Luulisi ainakin sun tai sun asiakkaiden tajuavan sen, että vain kortsu ehkäisee sukupuolitaudeilta. Toivottavasti sä ainakin tajuat käydä säännöllisesti testeissä.


      • 2+18
        Ei pettäjille kirjoitti:

        Kuvasta päätellen sä taidatkin olla prostu! Luulisi ainakin sun tai sun asiakkaiden tajuavan sen, että vain kortsu ehkäisee sukupuolitaudeilta. Toivottavasti sä ainakin tajuat käydä säännöllisesti testeissä.

        Taitaapi tuo GOWN olla mies oikeasti. :D Ei kukaan tuommoisia tosissaan kirjoittele


      • Vakisuhteessa

        Sama täällä olen myös aviossa ja silloin kun antaudun vieraan miehen vietäväksi haluan ilman kumia.
        Voisin muuten tyydyttää itseni hieromasauvalla.


      • pillunikosteenkuumana

        Voi sun kanssas. Varo ettet jää kiinni. Se on nolo juttu.


      • Isopaksu19

        Joo runsaasti spermaa sisään. Oikea meininki tuli raskaaksi tai ei..t.isopaksu


      • paljaanaparasta

        paljaana parasta a se litinä ja ei se kumi suojaa jos nuolet pillua


      • Anonyymi
        Ei pettäjille kirjoitti:

        Kuvasta päätellen sä taidatkin olla prostu! Luulisi ainakin sun tai sun asiakkaiden tajuavan sen, että vain kortsu ehkäisee sukupuolitaudeilta. Toivottavasti sä ainakin tajuat käydä säännöllisesti testeissä.

        Nussitin vaimoa mustalla miehellä ilman ehkäisyä kun jäi kiinni pettämisestä,harmi kun ei tullut raskaaksi.Olisin uusinut mut en tavannut enää kaveria,olis akka tiennyt huoranneensa.


      • Anonyymi

        Vasta se kun menkat jää myöhään luo sitä jännitystä , näin mullakävi , ja masu lähti pyöristymään , nyt olen onnellinen ja masu on tosi iso ,kohta se pamahtaa , sattuu varmaan hirveesti mutta mitään en enemmin halua kun päästä ponnistamaan ja saada märän vauvan rinnoilleni.


      • Anonyymi
        Isopaksu19 kirjoitti:

        Joo runsaasti spermaa sisään. Oikea meininki tuli raskaaksi tai ei..t.isopaksu

        Olet ihana ,en säästelisi spermaani , saisi vaikka kertoa ,että musta tuntuu että meille odotetaan vauvaa , oltaisiin varmaan raskaudenkin aikana koko ajan sukupuoliyhteydessä ,se voi jopa helpottaa synnytystä, ethän sä sitä pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta se kun menkat jää myöhään luo sitä jännitystä , näin mullakävi , ja masu lähti pyöristymään , nyt olen onnellinen ja masu on tosi iso ,kohta se pamahtaa , sattuu varmaan hirveesti mutta mitään en enemmin halua kun päästä ponnistamaan ja saada märän vauvan rinnoilleni.

        Ihana kommentti, toivottavasti sulla on ihana synnytys ,aluksi sattuu niin piristi mutta kun vauva lähtee tulemaan ulos ,se on maailman ihanin tunne , jonka haluaa kokea uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta se kun menkat jää myöhään luo sitä jännitystä , näin mullakävi , ja masu lähti pyöristymään , nyt olen onnellinen ja masu on tosi iso ,kohta se pamahtaa , sattuu varmaan hirveesti mutta mitään en enemmin halua kun päästä ponnistamaan ja saada märän vauvan rinnoilleni.

        Kerro lisää, onko se mun ?


    • jenni2881

      Se on vain sata kertaa parempaa paljaalla kuin kumilla. Toki täysin vieraiden kanssa tulee kumia käytettyä mutta sitten kun hiukankin tunnetaan sellaiset pois vain. Ja se tunne kun spermat lentävät sisälle ei voita mikään ja varsinkin kun tulee toisia kieroksia niin vanhat mällit tuovat upean liukkauden.

    • Hra 62.

      Juuri noin se menee.

    • horopankki

      nainen haluaa sisimmässään tulla raskaaksi vieraan miehen toimesta.. jos onnistuu joskus ei..

    • Helena7777

      Itselleni se on myös kostamista itsekeskeskeiselle miehelleni. Pienellä kalulla pano ilman foreplayta kerran pari kuussa, nopea laukeaminen hänelle, sekin silloin vain kun hänelle sopii. Se ei vaan riitä mulle enää.. On todella kiihoittavaa miten saa vieraan miehen laukeamaan ja tuntee miten hänen lämmin sperma tulee sisään. Olen myös kokeillut joskus kondomin kanssa, mutta ei tunnu niin hyvältä. Kiva katsella omaa siippaa ja ajatella kumpa tietäisit..

      • Noora1990

        Itsellä vastaava tilanne. Olin vielä neitsyt naimisiin mennessä. Lapsen saannin jälkeen miehen kiinnostus seksiä kohtaan romahti. Pari kertaa harrastin seksiä toisen miehen kassa käyttäen kondomeja, koska jännitin tilannetta todella paljon. Sitten kerran niitä ei ollut eräällä ihanalla miehellä, päätin kokeilla miltä se tuntuisi ilman vieras kalu ilman kondomia. Oli todella ihanaa. Ei olllut pelkoa raskaudesta kun syön kuitenkin pillereitä. Nautin seksistä vielä enemmän kun ajattelein että tämä tuntematon mies onkin siittämässä minua. Oma puoliso tykkää mieluummin katsoa telkasta futista.. Samaan aikaan toisaalla vieras mies tyydyttää mua ja saa laueta mun sisään.. Nautin siitä jollain twistillä tavalla tosi paljon..


      • j.v.s

        Voi kun ois noora kiva tehdä kaikkea kivaa Sun kanssa.Ite olen tosi virili mies ja tykkään seksistä todella paljon mää en kerkee ees laittaa kumia nytkin tekisi mieli lähteä hakemaan kaupunkiin pani ja tieten ihanaa rouvaa joka haluaa kokeilla kaikkee uutta!


      • En_tykkää
        Noora1990 kirjoitti:

        Itsellä vastaava tilanne. Olin vielä neitsyt naimisiin mennessä. Lapsen saannin jälkeen miehen kiinnostus seksiä kohtaan romahti. Pari kertaa harrastin seksiä toisen miehen kassa käyttäen kondomeja, koska jännitin tilannetta todella paljon. Sitten kerran niitä ei ollut eräällä ihanalla miehellä, päätin kokeilla miltä se tuntuisi ilman vieras kalu ilman kondomia. Oli todella ihanaa. Ei olllut pelkoa raskaudesta kun syön kuitenkin pillereitä. Nautin seksistä vielä enemmän kun ajattelein että tämä tuntematon mies onkin siittämässä minua. Oma puoliso tykkää mieluummin katsoa telkasta futista.. Samaan aikaan toisaalla vieras mies tyydyttää mua ja saa laueta mun sisään.. Nautin siitä jollain twistillä tavalla tosi paljon..

        Mun mielestä futis on ihan tyhmää.


      • poooriiinggggg

        Niin ON.


    • yksi nainen sanoi jokunen vuosi taaksepäin silleen kun aloin kaivamaan kumia esille että pane vaan paljaalla koska kumin kanssa tuntuu siltä kuin söisi eväsleivät papereineen päivineen

    • Luonto_kutsuu_

      Asiaan on varsin yksinkertainen,ikiaikainen ja luonnollinen selitys,haluavat tiineeksi.

    • naineeeeen

      Ethän syö leipääkään pussin kanssa? Itseolen mielummin ilman yhdyntää kuin naisin kumin kanssa. Asiasta kertoo hyvin se ettei minulla ole minkäänlaista muistijälkeä niistä miehistä joiden kanssa olen käyttänyt kumia. Kerrassaan noloa kun en edes tiedä vuosien päästä olenko nainut kaveria vaiko en jos siinä on ollut jotain välissä eikä siis mitään luonnollista kanssakäymistä. Täytyisi ihan kysyä että olemmeko mahdollisesti naineet joskus...ei siis mitään kuvaa. :(

    • halukasnarttu

      Jos käytetään kumia...intohimonmäärä ei voi olla kovin korkea jos pystyy aivoillaam ajattelemaan jotain kumin asentelemista!!!!! Haluan naida vain intohimosta!!!

      • merkkiikehiin

        !!!???


    • turpasauna

      Naiset haluaa nyrkkiä

    • Esa1982

      Itse olen miettinyt samaa, koska omat kokemukset myös samankaltaisia. Montaa naista ei ole eteen tullut joka syndiä olisi vaatinut ja olen ilomielin laittanut paljaalla. Olen sitä mieltä että kortsut pilaavat nimenomaan sen kiihkon ja tietenkin tuntuu paremmalta. Se tunne kun saa runtata vellit lähes tuntemattoman naisen sisään! Kul.i nousi pystyyn pelkästään naisten kommentteja lukiessa. Eikä näy yhtään moralisoijaa, joka todella hieno asia.

      • jukka_77

        Samaan olen minäkin törmännyt muutaman kerran parin viime vuoden aikana. Jokaisen naisen kohdalla tilanne on mennyt suunnilleen samaan tyyliin eli olen alkanut kaivamaan kumia esille johon naiset on todenneet tyyliin "ton vois jättää kyllä poiskin, multa et mitään tauteja saa" tai "mä syön kyllä pillereitä, ei tota välttämättä tarvita". Ja täytyy myöntää että kyllähän sitä mielelläni itsekin kumin olen pois jättänyt, vaikka riskit onkin tiedossa.

        Siinä huumassa vaan järki väistyy kun edessä on "valmis" nainen, joka vihjaa että paljaalla olis parempi. Ja totta kai se on jo ajatuksen tasolla paljon paljon kiihottavampaa kun tietää että huipun hetkellä oma siemen syöksyy naisen sisään eikä kumikelmuun. Ihan luonnollista.


    • Olmaskana

      Minusta juuri se eritteiden litinä on naimisessa kaikkein kiihottavinta ja kun tiedän että sain miehen laukeamaan sisääni niin se on se juttu mikä nostaa kiihotukseni tason kattoon. Riskit tässä aina on tietysti, mutta kun on oikein kiimassa baarissa ja taxilla menossa jonkun kundin kanssa kämpille, niin siinä on sellaisessa mielentilassa että kaikki käy ja heti naimaan. Kun käyttää kumia niin lotina/litinä on olematonta ja en oikein kiihotu silloin, mutta heti kun mies on purkautunut täysillä sisääni alkaa minun uskomaton nousu mielettömään orgasmiin sormilla avustaen.

      • jenni2881

        Tuo on aivan totta litinä ja lotina ovat paljon paremmat ilman kumia ja se tuo aivan eri fiiliksen seksiin ja takaa paljon paremmat mahdollisuudet omaan kliimaksiin.


      • naisethaluaalapsia

        Mä saan pelkällä miehen nainnilla siis ilman sormiavustusta AIVAN MIELETTTTTTÖMÄN ORGASMIN, vaikka mies käyttäis kortsuaki! Tuon takia miehet ei multa muuta haluukkaan kuin naida ja jättää sit perään tai naida vaan monta päivää putkeen.

        Kun panee eri miesten kans, niin välillä tulee kauhee lapsikuume, vaikka aattelin olla tekemättä lapsia. Luulenpa, että oon Suomen paras selvännäkijä, saan veikkaustuloksetkin selville, niin olis kiva saada nuo selvännäkijän lahjat periytymään omalle lapselle.


    • naineeen

      En ikinä suostuisi käyttämään kondomia. Mielummin olen ilman munaa. En halua mitään vieraita materiaaleja pilluuni.

      • Tauteja.tulee

        "En ikinä suostuisi käyttämään kondomia."

        Järkyttävä asenne. Mutta herpeksen, klamydian, kondylooman ja hivin otat ihan mielelläsi. Sitä saa mitä tilaa. Aivan hullua harrastaa yhdenyönsuhteita ilman kondomia. Sitten ei miehen pidä myöskään itkeä, jos nainen tulee raskaaksi.

        Miten ihmiset voivat olla näin yksinkertaisia?


      • Anonyymi

        SINUN KANSSASI olisi ihana olla , seuraisimme miten Sinun massiivinen lähtee pyöristymään ,haluaisin sitä silitellä ja yhtyä Sinuun minun pikkuäitini ja olisin yhdessä synnytyksessä.


    • Helppoelämä-

      Sen takia,et tullaan paksuksi ja hyvällä lykyllä jos siitos-sonni käy viel töissä,niin hänestä tulee mainio äpärän elättäjä. Näitä tarinoita on lukemattomia tässä maassa tapahtunut tietentahtoen. Hnuorat osaa kyl tän homman..sit vaan äitiystukia nostelee ja kodinhoitotukea..seuraavaan 3v ei tarvi murehtia et töihin tarvitsisi lähteä,määräajan umpeuduttua vietellään uusi känninen miesuhri ja taas juoksee pätäkät vuosia.

      • kolmenlapsenäiti

        Sä taidat tietää ton kotihoidontason. Jollet niin voin kertoa sen. Perusraha 342,53 e/kk ja siihen päälle hoitolisä joka 0-183,31e kk riippuen tuloista. Mitä ennemmän tulojen sen vähemmän saa. Ja koko potista maksetaan vähintään 20% veroa. Että se siitä murehtimesta.


    • niiiiinaaaa

      Olen lateksille allerginen. Lateksittomat kortsut taas ovat kovia ja aiheuttavat hiertymiä. Kortsuhoidon jälkeen kumeilla hirretyt limakalvot kirvelee inhottavasti monta päivää. Paljaalla ihot ja eritteet toimivat kuten luonto on tarkoittanut. Taudeilta olen toistaiseksi välttynyt mutta valitsen toki seurani tarkoin. Mitään satunnasita baarituttavuutta en edes panoseuraksi huolisi. Pois veto ennen miehen laukeamista on myös ihan toimiva ehkäisykeino.

    • 27565

      ap. kysymykseen vastaus:
      Paljaalla tuntuu paremnmalle.

      • pillunikosteenkuumana

        AP. Kysymykseen vastaus:
        Kyllä paljas tuntuu kahta paremmalle ilman suojaa.
        15.7.2017 klo 18 jalkeen sa panna. Ota yhteyttä parjantai iltana. Tule naimaan.


      • Anonyymi
        pillunikosteenkuumana kirjoitti:

        AP. Kysymykseen vastaus:
        Kyllä paljas tuntuu kahta paremmalle ilman suojaa.
        15.7.2017 klo 18 jalkeen sa panna. Ota yhteyttä parjantai iltana. Tule naimaan.

        Mistä sinut löytää?Mies Turusta.


    • sussu7

      Se vaan yksinkertaisesti tuntuu niin tuhat kertaa paremmalta kun kortsun kanssa, oli sitten kyseessä yhdenyönsuhde tai vakisuhde.

    • ggggggss

      Kaverini kertoo antavansa aina baaripanoille paljaalla mielellään koska aikanaan itsekin sai herpeksen yhden yön jutusta. Haluaa panna vahingon kiertämään niille urpoille, jotka luottavat tuuriin ("ei tuolla mitään tauteja oo") ja lykkivät kumitta. Pari kertaa kaveri on kyllä myös saanut itse klamydian baarituttavuuksiltaan. En ihmettelisi vaikka jäisi vielä lapsettomaksi useamman kerran sen saatuaan..

    • hyyi

      Hyi h*lvetti, oksettaa te tässä ketjussa. Toivottavasti saatte kaikki jonkun kupan, vaikkei saisi toivoakaan näin. HERÄTKÄÄ.

      • sanosmuuta

        Juu, samaa mieltä. Joka antaa paljaalla yhdelle antaa kaikille. Ajatelkaa edes toisen terveyttä jos itsenne hyvinvointi ei ole niin tärkeää. Paljaalla tuntuu paremmalta mutta mulla ainakin itsesuojeluvaisto toimii vaikka miten himottaisi. Onneksi en ole vielä törmännyt miehiin, jotka sanoo että kumia en käytä. Jäisi sellaiselta saamatta. Yök. Ilman kortsua yhden yön jutut on kuin pelaisi venäläistä rulettia.


    • armoton_panumies

      Panen aina ilman kumia.

      • Himokasnarttu1969

        Tää tulee näin jälkijunassa. Mua saat panna 15.7.2016 klo 18 jälkeen paljaalla pohjaan asti.
        Kerron sitten perjantaina missä asun.


    • NäinKäviKerran

      HIV.

    • Se nyt olisi vielä vastuullisempaa, että miehet käyttäisivät ihan ilman eri pyyntöä kortsua. Ilman, että naisen tarvitsee erikseen siitä edes mainita.

      Kyllä minäkin olen törmännyt useaan sellaiseen mieheen, jolle kortsun käyttäminen on ollut ihan vierasta. Ja saanut kuulla eri syitä, miksi juuri hän ei käytä kortsua. Varsinkin, että;
      * kumi vähentää nautintoa (sori - en usko)
      * kumi heikentää erektiota (luulisi sen parantavan sitä)
      * ehkäisy on vain naisten hommaa (just joo)
      * hänellä ei ole kortsuja mukana (monesti ne ovat yllättäin löytyneet, kun vaihtoehtona on ollut jäädä ilman seksiä)

      Johtuu se tosin joskus omista fiiliksistäkin. Varsinkin jos mies on osannut viekoitella minut ja on ollut sopivan karkea ja hieman kovakourainen minua kohtaan. Siinä minulta on tavallisesti jäänyt se koko kortsunkäyttöpyyntö mainitsematta tai se ei ole tullut edes mieleeni. Niin että mies on päässyt jo työntymään paljaalla minun sisääni ja meillä on ollut nainnit jo täydessä touhussa. Jälkikäteen se on joskus tullut mieleen, mutta paljonko siitä on sen jälkeen ollut apua. Tosin noiden minua paljaalla naineiden miesten kanssa minä olen ollut tavallisesti paljon kauemmin kuin vain sen yhden yön. Ja huolehtinut aina itse omasta ehkäisystä.

      • Kumivähentäänautintoa

        Kumi todella vähentää nautintoa. Huomattavan paljon. Sen sijaan heikentääkö kumi erektiota on yksilöllistä. Sanotaan, että se voi heikentää, mutta voi olla heikentämättä.


      • Kumivähentäänautintoa kirjoitti:

        Kumi todella vähentää nautintoa. Huomattavan paljon. Sen sijaan heikentääkö kumi erektiota on yksilöllistä. Sanotaan, että se voi heikentää, mutta voi olla heikentämättä.

        Niiin, otan hieman takaisin. Se voi heikentää miehen nautintoa. Naiselle sillä ei ole niin isoa merkitystä. Tuottaahan sileä hieromasauvakin nautintoa meille naisille ja se jos mikä on sileä.
        Sitä, että se kortsu ei heikennä miehen erektiota, johtuu siitä, että se kuitenkin puristaa miehen paisuvaiskudoksia ja hidastaa siten veren takaisinvirtausta ja samalla erektion heikkenemistä.


    • luomulaatu

      Mun kaikki yhden yön naiset on ollut ennestään tuttuja. Luulen kaikkien tietäneen/ymmärtäneen, että en kumittele ja siksi kai ”ilmoittivat” ennakolta haluavansa ”luomua” tietäen, että muu ei kiinnosta.

    • suoraan_sisään

      Naiset luottaa hyvään tuuriin ja sehän käy miehille kun saa tyhjentää sisään. Kumi vähentää nautintoa se on koettu enkä tähän mennessä ole saanut tartuntaa kun ei baariruusuja pane, kotiäidit on luotettavimpia petikumppaneja, eivät halua aina kumia ja sehän käy mulle...vaimo ei anna kun satunnaisesti kumilla joten ei väliä.

      • Myönnän, että toisinaan itsekin tulee tähän samaan sorruttua. Siis että minä annan miehen naida minua paljaalla ja oikein haluan sitä "kaikkiin kolmeen" - ja toisinaan myös silloin, vaikka minä itse olen samaan aikaan varattu toiselle miehelle. Se nostaa minun kiihotustasoani ("joo, selittelen mitä selittelen"). Tosin on helpottavaa kuulla ennen nainteja, että mies on itsekin ukkomies. Siis varattu. Eikä kuulu varmaankaan siihen ihmisryhmään, joka olisi potentiaalinen taudinkantaja.


      • Herätkää.jo

        Eihän parisuhteessa olemisella on mitään tekemistä sen kanssa onko tauteja. Onhan miehet tartuttaneet hivejäkin vaimoihinsa. Siksi parisuhteessakin saattaa joutua käyttämään kondomia, jos miehen uskollisuudesta ei voi olla varma tai se on ehkäisykeino. Parisuhteissa on ihan yhtä paljon ihmisiä, joilla on esim. herpes tai kondylooma. Kohdunkaulansyöpä on yksi naisten yleisimmistä syövistä ja seksillähän se on saatu. Eikö teitä kiinnosta edes oma terveys; oma elämä? Syöpähoidot ovat aika rankkoja siihen nähden, miten pieni vaiva kondomin käyttö on.


    • vauvakuume11

      Että tulis raskaaksi.

    • askalfd

      Tätä on vaikea ymmärtää. Aikanaan tuli harrastettua iloisesti lyhyitä (yhden tai muutaman yön) juttuja, mut ei koskaan ilman kumia. Aika moni miehistä kyllä jossain vaiheessa tiedusteli, että mitä jos hiukan paljaalla - tietäen, että mulla ei ollut muuta ehkäisyä käytössä. Isäksikö halusivat?

      • Kumilla

        Varsinkin Lapissa on tullut vastaan miehiä, joiden "pikkukaveri ei tykkää kumeista". Joskus sanoin kivasti takaisin, että joo, kyllä se onkin aika pieni. En todellakaan uskaltaisi mennä paljaalla yhden yön jutussa.


    • TyhmätPäätKalahtiYhteen

      Onhan siinä molemmat vaarassa saada tartunnan hivistä, herpeksestä, kupasta, tippurista jne ..... Että kuka pöljä suostuu, jos nainen muka "antaa"?

    • mieskolmekymppinen

      Itsellänikin kun näitä kertaluotoisia sänkyhommia ollut niin totta kyllä ihan näin miehen kokemuksella se että kondomi jossain määrin myös merkistäkin riippuen ei niin miellyttävälle tunnu,mutta ei kyllä tulisi mieleenkään harrastaa kertasuhteita ilman varsinkaan sellaisen naisen kanssa ketä ei tunne...Kyllä se sukelluspuvun laittaminen kannattaa!!

    • tavisnainent

      Eihän se kortsu mukavalta pimpissä tunnu ja nuorempana tuli annettua miehille ilmankin en paljoa kumeja vaatinut. Nyt pari vuosikymmentä jälkeen ei tulisi mieleenkään hässisä ilman ei toisn ole tarvettakaan kun suhteessa elää hyvä niin. Kävi vielä niin että yhden yön jutussa sain taudin ja tietämättä tartutuin sen nykyiseen mieheeni seurustelun alkuvaiheessa, tuli kuitenkin ilmi ja vaiva hoidettiin ja elämä jatkui vaikka kuulla sain.

    • Tiedäntapauksia

      Ei oikeasti syö e-pillereitä ja yrittää hankkiutua vauvakuumeessaan raskaaksi. Tai sitten yrittää hankkiutua raskaaksi jotta saisi miehen itselleen vauvan avulla. Ja tälläistä harrastetaan ihan oikeasti!! Olkaa varovaisia miehet.

    • "Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?"

      Öööhh, siis mitä? Eikös miehet käytä kortsua eikä me naiset? Ehkä tarkoitit, että miksi me naiset halutaan saada paljaalla? Tai miksi minä annan miesten panna paljaalla?

      En ainakaan ole salaa hakemassa lasta, kyllä siinä pitää olla sen verran vastuullinen, että jos sitä on hankkimassa, niin tekee sen miehen tietäen. Lapsi tarvitsee kuitenkin myös isän, ei pelkkä naisenmalli ole minkään tasa-arvoisen kasvatuksen perusta.

      Eikä uuden suhteen hankkimisessa tarvitse antaa miehelle heti ensimmäisellä kerralla ilman kortsua. Varsinkaan jos on ajatuksena suhteen hankkiminen. Kyllähän sitä sen verran on ehditty jutella jo ennen sänkyyn menoa, että hoidellaanko seksit vain yhden yön juttuna vai etsiikö mies myös mahdollisesti pidempiaikaista suhdetta seksiin. Jos mies on etsimässä myös suhdetta, niin alkuun hän on joutunut käyttämään kortsua ollessaan kanssani. Sitten kun ollaan tutustuttu, niin voidaan siirtyä seksiin ilman että miehen tarvitsee käyttää kortsua. Jos mies silti haluaa käyttää sitä, niin se on kyllä sopinut. Mutta se ei siis ole ollut mitenkään pakollista.

      Harvemmin haen pelkästään yhden yön juttua. Varsinkaan kun en ole parisuhteessa ja kaipaa vaikka vaihtelua ja saada seksiä joltain toiselta kuin omalta mieheltäni vaikka vertailun vuoksi.

    • jape889

      Useimmat naiset ovat halunneet kaytettävän kortsua ja minä kyllä sen laitan. Minua ei kortsu haittaa, jos vaihtoehtona on ettei saa. Kerran olen ollut ilman kortsua, kun niitä ei kummallakaan ollut ja haluttiin molemmat seksiä.

    • varmapeli

      En tiedä syytä, suurin osa on halunut kumin yhdynnässä mutta lähes jokainen on ottanut kuitenkin suuhun ilman suojaa. Olen tottumuksesta rullannut heti päälle kun aletaan hommiin.

    • Ywit

      Mä en ole yleensä ajatellut sitä. Tai jos mies on ollut extrakiva, niin oon ajatellut, että saan hänet kiinnostuu olemaan mun kanssa jatkossakin, kun annan hänen panna mua paljaalla jo ekalla kerralla. Monta kertaa se mies on ollut jo varattu ja suhteessa toiseen naineen, mutta se on sopinut mulle silti. Lisäksi mä olen aika alistuva luonteeltani ja se kiihottaa mua extraenemmän kun mies on mun päällä ja nai mua ja lopuksi roiskaisee liemensä mun sisääni. Tai joskus vaikka jakaa mut kavereittensa kanssa. Joskus sellaisistakin jutuista mulla on ollut jo useampia kokemuksia.

      • Anonyymi

        Nautin myös olla alistettuna,mies päällä mun jalat olkapäillä,rako kunnolla auki.Mies aloittaa kumin kanssa ottaa kumin pois ja ruiskii sisään,saa ilman kumiakin jos haluaa.Ihana tunne et uros ottaa ja siittää,olen aviossa ja 3 lasta,miehelleni en anna ilman kumia,ei tajua et miten raskaaksi.Raskaana ollessani nautin estoitta silloin mieskin saa paljaalla,ei tiedä et olin jo raskaana kun annoin paljaalla.


    • Anttzu

      Minä löysin naisen jolla ei ole ukkoja ollu turhaa sen jälkeen on saanu aina paljaalla kun huomattiin että raskauspelkoa ei enää ole ja jos oiski nniin mitä sitte,kun on oma kihlattu niin SEN parempaa en kyllä tiedä.
      NIIN ja antaa aina myös menkkojen aikana voin touhuta jos haluan,ei mitään ongelmaa sängyssä hetui on seljällään tai kontallaan jos vaan hiemankin räplääm,eikä valittele päänsärkyä,kas kun sitä migreeniä sillä on ihan oikeasti,suihinkin opetin ottamaan ei kylläkää niele mutta eipä ennen koskaan ollu imeny ja nyt osaa n hyvin.
      Että ettikääpä tekin semmoset kumppanit mitä ei tarvi joka viikko vaihtaa.

      • Sua on onnistanu.
        Yleensä aina kun mä oon löytäny jonkun kivan miehen niin hän on yleensä aina ollut jo varattu. Ei sen puolen, on sellaistenkin kanssa ollut yleensä aina ihan kivaa peuhata sängyssä. Mutta yleensä mä on saanu pettyy, kun he on sanonu ensin eroavansa naisestaan, mutta ei oo silti eronnu vaikka ollaan oltu yhdessä sängyssä ja välillä muutenkin jo pidemmänkin aikaa. Siinä mulle on alkanu ajan kanssa tulee sellanen olo, että oon lopulta ollu miehille vähän niinkuin varapanona silloin kun he on halunnu vaihtelua tai hänen oma naisensa ei oo antanut. Oon monesti miettiny, et miks miehet ei sit eroakaan omasta naisestaan vaikka niin he ovat mulle on lupailleet? Vai oonko suostunu vähän kaikkeen liian helposti? Mä kun oon ajatellu taas sen nii, että jos mä alkaisin pihtailee antamista, niin he etsis jonkun toisen ja mun mahdollisuus menis taas hänen kohdallaan ohi.


    • valuvaa.visvaa

      Paremmalta tuntuu paljaalla. Mutta yhden yön jutun kanssa ei kannata sekstailla ilman kumia. Tälläiseen kuitenkin itse lankesin. Suhde ei edennyt alkua pitemmälle, mutta muistoksi olin saanut taudin joka oli niin vähäoireinen etten huomannut kerrassaan mitään. Viruksia ennätin varastoida sisälläni lähes vuoden päivät ja tauti paljastui vasta kun tartutin seuraavaan kaveriin erittäin äkäisen näköisen sukupuolitaudin.

    • Sperman takia. Se on ihmelääke naistenvaivoihin.

    • hippon

      On sitten nainen tai mies kumi tuntuu ikävältä, mun mielestä ainakin nahkea ja kyllähän pillu tuntuu hyvältä kun paljaana saa panna mutta onhan siinä riskinsä. Olen muutamaa naista pannut ilman suojaa. olen myös käynyt jäkikäteen tarkistamssa että kaikki hyvin. Yleensä ikä kartuttaa kokemusta ja varsinkin kun olen nyt suhteessa kumin käyttö on ehdotonta jos vieraisiin sattuu päätymään.

    • En_keksi_muuta

      Primitiivinen tarve haluta lisääntyä ja mahdollisesti hedelmöittyä?

    • Kerta.kielonpäälle

      Miksi suuri osa miehistä ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

      Siispä - miksi ihmeessä?

    • Jaa,yllättävältä tuo "tulos" tuntuu.
      Mä vaadin yhdenyön jutuissa kyllä aina kondomia.
      Eikä kortsu kyllä vie tuntoa nimeksikään.

    • Kun nyt satun olemaan hieman tämänluoneinen, niin ei siihen tarvita aina syytä miksi antaisi ilman. Olen kyllä saattanut mainita ja yleensä mainitsenkin illan aikana jos seksistä on tullut puhe, että jos mua naidaan niin olisi kivaa, että herrat tekisivät niin käyttäen kortsua. Mutta yöllä se on sitten unohtunut ja en ole tainnut itsekään enää niin paljon sitä vaatia.
      Ja se nyt on vain niin kivaa, kun aamuöllä alkaa tolkku taas palailemaan ja tajuaa makaavansa taas kerran alastomana ja jalat levällään, alapää taas kamalan limaisena ja todella naidussa kunnossa jossain vieraassa asunnossa. Ja kun siinä koettaa nousta hiljaa ylös ettei herättäisi muita siellä olevia ja alkaa keräilemään omia vaatteita minne ne on tullut viskottuakin. Ja etsiä samalla jotain käsipaperia millä voisi pyyhkäistä alapäätä. Ja samalla koettaa laskeskella, että kuinka monesti on taas tullut saatua yön aikana ennenkuin on mennyt tolkku veks. Ja että kuinkakohan paljon on saanut sen jälkeen samalla, kun on lähtenyt sieltä veks.
      Pikku morkkis siitä on joka kerran tullut, mutta unohdan sen aika nopeaan. Mitä sitä murehtimaan suotta.

    • Vaihtoonmenee

      Aina kumilla tai ehkäisyllä. En missään nimessä haluaisi tulla raskaaksi. Nyksäni on vanhempi ja en halua lapsilleni jo vanhaa vanhempaa. Ne häpeisi sitä varmasti. Ja muutenkin hän on lyhyt. Lapsia kiusataan niin herkästi. Hyvää ainesta pitää olla että pärjää elämässä.

      • Vaihtoonmenee

        ihanaa katsoa myös sperman määrää kortsussa ja laskea aikaa kunnes se laukeaa. Vaihtoonmenee


    • menejatiedä

      Harva nainen kai uskoo että juuri se mies jonka kanssa nussii kantaisi sukupuolitautia. Multa on muutamaan kertaan kysytty että eihän sulla mitään ole. Olen vastannut olevani terve ja sen jälkeen on kumi unohdettu, onhan siinä riski mutta tässäkin mennään nautinto edellä, terve järki tulee perässä. Olen kyllä käynyt testeissä ja terveen paperit sain. Naimisissa olevat naiset taas vannottaa olevansa terveitä, hitto jos pettävät miestään muidenkin kuin mun kanssani niin tiedä mitä haarovälissä muhii.

    • Ole huoleti. Ei sinun ole tarpeellista ymmärtää sitä. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita mietittäväksi. Jos sitä nyt sattuu antamaan miesten panna paljaalla niin se nyt sattuu käyvän niin. Ja kai mieskin voi itse käyttää kortsua? Vai ajatteleeko hän aina, että ehkäisy on vain naisen tehtävä. Että jos nainen antaa panna paljaalla niin ihan ok.

      • Pleijeri82

        Jos nainen ei kysy ehkäisystä niin itse ainakin koen , sen olevan merkki että paljaalla on ihan ok panna. Tuntuu se naisenkin mielestä paremmalt ja todella monet pyytävät vielä tulemaan sisään, koska nauttimat miehen laukeamisesta sisäänsä.


    • nus

      hommatkaa kuule se oma emäntä niin ei tuu tauteja ja saa panna paljaalla ja laskea sisää,5v ollaan naitu ja hyvää tehny ei tarvi jännittää että saako tauteja vai mitä muuta,yhtään sen parempaa ei se ole vaikka nussis jokaista maailman naista,korvienvälistä johtuu kaikki mielihalut

    • Atte779

      Aika moni nainen kyllä antaisi panna paljaalla. Yleensä kyllä käytän kondomia yhden yön suhteissa. Kyllähän se paremmalta tuntuisi paljaalla panna, ei tarvitsisi alkaa laittamaan kondomia kesken kiihkon päälle. Muutaman kerran olen pannut paljaalla, kun kummallakaan ei ollut kondomia ja oltiin jo sängyssä. Ovat olleet ennestään tuttuja ja luotettavia, enkä ole mitään tauteja saanut.

      • Atte779

        lapsi tuli perkel


    • Anonyymi

      Jos olet valmis vastaanottamaan lapsen vieraan kanssa niin paukuta hyvä mies paljaalla! Naisen sanaan ei voi luottaa. Taudeista nyt puhumattakaan!

    • Anonyymi

      Hei, kortsut ovat kiihottavia! Tuoksu, väri ja maku ihania. Minä naisena haluan omaa elämänkumppania ja rakastella parisuhteessa kaikilla mausteilla ilmankin kortsuja.Mutta : Yhden illan hurmio voi olla elämäsi turmio...ilman kortsuja!

    • Anonyymi

      Totta kai paljaalla on parempi vaihtoehto, kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä. Jos tilanne ei salli olen vaikka ilman seksiä.
      Aina on mahdollisuus mennä kotiin jossa saan orgasmin myös oman käden kautta. Lisäksi se on vaivaton ja vaaraton.

      • Anonyymi

        Hyvä sä! Tätä lisää :) Vaivaton ja vaaraton, sopii ihmiselle jolla on elämässä jo tarpeeksi muutakin haastetta, kiitos tästä opetuksesta!

        Paljaalla on omat vasta tekijänsä ja se kiihottaa. Vaara kiihottaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama havainto, varatut eivät kumeja kysele ja halua vaan haluavat paljaalla.

      Monesti sovittu, että vedän pois kun rupee tuleen mutta yleensä suunnitelma muuttuu lennosta naisen toimesta.

      "Laske sisään, haluan sun spermat"

      "Anna tulla sisään"

      "Nyt tulee, vedän pois" "Laske sisään, saat luvan"

      Mikä taika siinä spermassa on. Nämä sellaisia naisia että lapset jo tehty.

      • Anonyymi

        Se tuntuu hyvältä ja siitä saa orkut. Se syke ja paine.


      • Anonyymi

        Sperma on se mitä naiset geneettisten algoritmiensa ohjaamina eniten himoitsevat miehiltä, koska vain sperman avulla nainen voi luoda itselleen jälkeläisiä mikä on geneettisessä mielessä elämän tarkoitus


      • Anonyymi

        Ihan sama asia myös miesnäkökulmasta. Tuntuu todella vastahakoiselta ja väärältä vetää kulli pillusta laukeamishetkellä, se vaan on niin mahtavaa naulata pohjaan ja ruiskuttaa sinne minne se kuuluu ja jäädä siihen sitten sisäkkäin loikoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama asia myös miesnäkökulmasta. Tuntuu todella vastahakoiselta ja väärältä vetää kulli pillusta laukeamishetkellä, se vaan on niin mahtavaa naulata pohjaan ja ruiskuttaa sinne minne se kuuluu ja jäädä siihen sitten sisäkkäin loikoilemaan.

        Miks mä luen näitä..alkaa tehdä mieli..kääk..


    • Anonyymi

      Kumi-Kalle, hyvä kun pidät varasi.

    • Anonyymi

      Se on kyllä totta. Mulla on ollut todella paljon näitä yhden yön juttuja ja ehkä 1% kumin kanssa. Klamydia tuli silmään kerran. Muuten aina puhtaat tulokset. Varmaan moni ukko hoitaa minun lastani omanaan. Naisistani suurin osa on varattuja niin ei jää roikkumaan. Terveisiä Jyväskylän naisille,olette mahtavia.

    • Tuntuu paremmalta paljaalla ja kapseli on kädessä nii ei siitä raskaaksikaan tuu. Ja ilman kuvia mies voi laueta sisään mikä tuntuu tosi ihanalt

    • Anonyymi

      Tiedän useamman jotka toivovat saavansa lapsen, ilman ukkoa. Joten valehtelevat syövänsä pillereitä.

    • Anonyymi

      Olisiko se että ovat hakemassa siemeniä... eikä miehelle kerrota ikinä että, sillä lapsi jossain tai tullaan myöhemmin positiivsen raskaustestin kanssa ovelle. Siinä sitten maksat elareita.

      Ylipäätään, kannattas miettiä onko yhen yönjutut ne mitä haluat nussia ilman kumia.

      • Anonyymi

        Mistäs ne naiset tietää missä mies asuu, en oo ikinä kertonut edes nimeeni yhden yön satunnais seuralle eivätkä tieneet osoitettakaan jos huppelissa olleet kuten olivat. En kyllä muhinutkaan kumitta.


    • Anonyymi

      Vähän on kokemusta mut se vähäinenkin on et naiset ei vaan tyykkää kumista, haluuvat paljasta kalua. Yksi naimissa olevakin antoi ilman kumia, sanoi ettei tarvii miettiä, on terve ja kierrukka on ja sisään päästin luonnollisesti. Sit oli vielä yksi muu nainen, kun kysyin laitanko kumin nainen vastas kai sä oot terve, ei tarvii kumii. Sit tutustuin vaimooni joka aina inhonut kumeja ja halus usein paljaalla. Vaimokin kertoi harrastaneensa yhden yön juttuja muutamia kumitta ja kumilla myös.

    • Anonyymi

      En nyt yhden illan juttujen kanssa ilman kumia vetele, mut tutumpien kanssa kyllä. Rakastan vaan sitä tunnetta kun mies laukeaa ja pumppaa lastit sisälle, se on älyttömän kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa käyttää,ettei naisella ole sukupuoli tauteja tai Klamydian!!Jos et käytä niin voi sitä huolimatta saada lapsen jos ei ole tehty sterilisaatioista,eli katkaistu munasarjat johtavat siemen johtimet eli sterilisaatio ja sterilisaatio kun on naiselle tehty niin navan ympäriltä löytyy sitten pieni avanne eli mennään siitä sisälle kameran kanssa ja siinä johtimen päässä on sakset ja sitten vain poltetaan katkaissut sienen johtimen päät umpeen eli tyssää tuohon munasarjat edeltävään munajohtimenvumpitunneliin..

    • Anonyymi

      Omat heilat ovat aina vähintään 50 vuotiaita ja kypsemmät naiset harvoin kyselevät kondomien perään.

      Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ollut nelisenkymmentä eri naista ikähaarukasta 50-75v ja heistä on kaksi kysynyt ehkäisystä. Toinen tosin vasta sitten kun olin jo tullut hänen sisään, sekä toinen kun olin hänet valmiiksi nuollut ja olin käymässä kaluani hänen pillun huulille sovittamaan. Sekin ratkesi sillä, kun kummallakaan ei kondomeja mukana ollut.

      Sukupuolitautien riski on aina olemassa ja siksi säännöllisesti testeissä käyn. Harrastukset kullakin ja minulla se nyt sattuu olemaan "kypsän pillun metsästys".

      En voisi kuvitellakaan yksiavioisuutta, sillä pidän vaihtelusta ja mikään ei ole niin nautinnollista, kuin se, että saa miltei täysin tuntemattoman naisen hekuman huipulle. Seksissä parasta on juuri se, että saa tuottaa kumppanilleen nautinnon.

      m37

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit kusihätään? 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Onhan se päivän selvä että ilman kumia tuntuu seksi paremmalta. Jos haluaa kumivehjettä naida niin niitä saa myös ilman miestä.

      • Anonyymi

        Niih ja saa sen vauvan alulle, jos hän käy.


    • Anonyymi

      Eivät halua rahaa laittaa kumeihin. Ujoja ovat eivätkä kehtaa niitä ostaa.

    • Anonyymi

      Jos joskus lykästäisi, niin todellakin koittaisin ilman kumia saada. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin laskea siemenet tuntemattoman sisään.

      • Anonyymi

        Minkä siemeniä sinulta tulee?


    • Anonyymi

      Ainakaan yh on aika varma ilman kumia. Samoin varatut. Sinkku naiset noin 25v vaativat. 18v on taas melko varma ilman kumia.

    • Anonyymi

      Minä olen vuosikaudet harrastanut irtosuhteita vanhempien 55-70 naisten kanssa. Kertaakaan en ole kondomia käyttänyt ja mitä kumppaneiden kanssa olen aiheesta keskustellut, niin ovat olleet yhtä mieltä, että seksistä menee se "särmä". Ilman kumia seksi on spontaanimpaa ja naiset ovat myös tykänneet, kun nuori purkautuu voimalla pimpsan perukoille loppuhuipennukseksi. Toki myös se ikäeron tuoma kielletyn hedelmän vivahde tekee myös oman osansa.

      En ole koskaan harrastanut sellaista "oikeasti hyvää" seksiä itseni ikäisten ja nuorempien naisten kanssa. Ehkä siihen vaikuttaa se 19 -kesäisenä hankittu myönteinen kokemus vanhemmista tyttösistä. Olihan se jotain aivan uskomatonta, kun viimein saatille pääsi 60 daamin mukaan. Siinäpä oli ihmettelemistä, kun neito otti ohjat käsiin. Taisi mennä tasan kaksi minuuttia, kun ovesta sisään päästyä olin paljasta kaluani hänen kiimapillun syleilyyn upottamassa. Tuon jälkeen ei ole ollut paluuta kondomeihin, eikä myöskään nuorempiin tyttöihin.

    • Anonyymi

      oon pannu varattua naista jo 8v ilmam kumii
      omalla äijällä ei seiso

    • Anonyymi

      Nuorempana olis tehnyt mieli panna paljaalla, mutta tauteja enemmän kammoksutti kaikkien epämääräistenkin daamien raskaaksi tuleminen.
      Nyt vanhempana sterilisaation jälkeen on kyllä huomannut, että usein naista kiihottaa saada spermat nimenomaan sisään. Varattuja varsinkin ja hyvin usein tuleekin kuorrutettua piirakkaa. Yksi vakkarihoito on ihan tämän spermaamisen halun tyydyttämiseksi ähtenytkin liikkeelle. Pari harrastaa aisankannatusleikkejä ja miestä kiihottaa kotona spermaiset pikkuhousut ja juuri nussittu rouva.

    • Anonyymi

      Vai kammoksutti daamien raskaaksi tuleminen kun miehen tehtävähän on elämänsä aikana panna mahdollisimman monta naista paksuksi!

      • Anonyymi

        Kiva fantasia, mutta mieluummin käytän massit itseeni. Sinällään hauskaa on tosin, että kaksikin kertaa on virinnyt keskustelua jossa olisi ollut mahdollisuus saattaa raskaaksi naimisissa oleva nainen kun ei kotona tärppää. Pimeetä....


    • Anonyymi

      Mahtaa joillakin olla melkoinen tauti pesä jalkojen välissä, kun näitä lukee...

    • Anonyymi

      Itse naimisissa oleva mies, ja harrastanut vain varattuja naisia. Olen steriloitu mutta en sitä kenellekkään mainosta. Ja kyllä 9/10 on pantu paljaalla. Aamulla vielä uusinta ja nainen spermattuna kotiin. En tiedä minkälaisia ukkoja niillä on, mutta täytyy sanoa et osa on niin kiimaisia että välillä pitää miettiä et kauanko viimekerrasta oikein on.

      • Anonyymi

        Olet kyllä omituinen.


    • Anonyymi

      En usko. Oma kokemus taas, että miehet ei halua käyttää kumia. Ja perustelut yhtä typerät, että ei tunnu hyvältä. Mut mä en suostu ilman kumia t. Nainen - 45v

    • Anonyymi

      Kumi on ällön tuntuinen. Ei kiitos.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe