Kuka palstan miehistä asuu

pienimmässä asunnossa?

Vastaus: DarkFear
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Se asunnon koko on muuten 27 m2
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Kyllä, mutta en enää asu! Nykysin asun vanhempien luona, kun tuo perseenpyyhkijänä vanhainkodissa ei oikein riitä vuokran maksuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
DarkFear_ei_kirj kirjoitti:
Kyllä, mutta en enää asu! Nykysin asun vanhempien luona, kun tuo perseenpyyhkijänä vanhainkodissa ei oikein riitä vuokran maksuun.
Etkö sä kuitenkin saa sitä "erikois"tukea valtiolta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
epäreilu.maailma kirjoitti:
Etkö sä kuitenkin saa sitä "erikois"tukea valtiolta?
Kyllä, mutta kaikki menee fina-tapletteihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
DarkFear_ei_kirj kirjoitti:
Kyllä, mutta kaikki menee fina-tapletteihin.
Miksi syöt finaa, vaikka ne eivät tunnetusti auta sinua ja niissä on monia haittavaikutuksia terveydellesi? :( Ei se kaljuus niin kamalaa ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3424234234234 kirjoitti:
Miksi syöt finaa, vaikka ne eivät tunnetusti auta sinua ja niissä on monia haittavaikutuksia terveydellesi? :( Ei se kaljuus niin kamalaa ole.
Kyllä se tukka on tärkeä miehelle, ja ei tässä nyt muutakaan keksi. :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
super-atm asuu 20 neliön kenkälaatikossa XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sehän on luxusta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kalju-setä DarkFearin kannattaisi hankkia yksiöönsä lemmikeiksi afrikkalaisia kaljurottia. Olisi lemmikeillä samaa näköä isäntänsä kanssa.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005178197.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Uh kun on ruma
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minähän sopisin hyvin noiden kanssa asumaan viemärissä, kun sasikalju paistaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ai sulla itselläsi on joku vitun ruma ja kaljuuntunut tukka saatana!!!!!!!!!!!! Minkä vitun takia sulla vitun PERSEHUORALLA VITTU oikein sellainen tukka on saatana????

Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!! Vai oliko se ihan sun IKIOMA JUNTTIPÄÄTÖS olla niitä fina-tabletteja vittu syömättä saatana?????

Uhkasiko ne sun hinttarikaverit lopettaa antamasta sulle niitä suihinottoja saatana!!!!!!!!!!

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, sillä mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen SUVAITSEVAINEN EUROPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Uusi
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on joku vitun ruma ja kaljuuntunut tukka saatana!!!!!!!!!!!! Minkä vitun takia sulla vitun PERSEHUORALLA VITTU oikein sellainen tukka on saatana????

Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!! Vai oliko se ihan sun IKIOMA JUNTTIPÄÄTÖS olla niitä fina-tabletteja vittu syömättä saatana?????

Uhkasiko ne sun hinttarikaverit lopettaa antamasta sulle niitä suihinottoja saatana!!!!!!!!!!

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, sillä mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen SUVAITSEVAINEN EUROPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä oot ihana!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siinä tapauksessa DarkFear on yksi harvoista palsta -miekkosista, joka sentään asuu omassa kodissa. Suurin osahan asuu isoissa omakotitaloissa... Äipän ja isin kanssa.
3
Ilmianna
Jaa
On helpompaa asua pikkuluukussa...

Ei tarvii siivota niin helevetisti.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä kyllä asun itse 60 neliön kaksiossa, koska tykkään asua tilavasti ja täytyy myös olla aina paljon tilaa kaikille huonekaluille ja tavaroille, joita tulee hankittua. Lisäksi se tilavampi asunto antaa myös miehestä aina sen varakkaamman kuvan ulkopuolisille.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
DarkFear kirjoitti:
Mä kyllä asun itse 60 neliön kaksiossa, koska tykkään asua tilavasti ja täytyy myös olla aina paljon tilaa kaikille huonekaluille ja tavaroille, joita tulee hankittua. Lisäksi se tilavampi asunto antaa myös miehestä aina sen varakkaamman kuvan ulkopuolisille.
Totta tuoki..

Ite tykkään ku on talossa/kämpässä joku seinusta tyhjänäki..
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kuka palstan miehistä asuu

pienimmässä asunnossa?

Vastaus: DarkFear

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta